Eräälle naiselle

Anonyymi

Jos tämän ajan jälkeen vetovoima saattaa meidät yhteen niin on aika tiputtaa kaikki yhteistä polkuamme koskeva epäluulo.

86

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suloisesti sanottu ❤️

    • Anonyymi

      🥰😊😇

    • Anonyymi

      Voi rakas miten kauniisti sanottu. :)

      • Anonyymi

        köh, köh, hei naikkoset, aloituksessa luki eräälle naiselle ja teitä on nyt jo kolmelta päässy
        siinä pisut housuun !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        köh, köh, hei naikkoset, aloituksessa luki eräälle naiselle ja teitä on nyt jo kolmelta päässy
        siinä pisut housuun !

        Ei tää mulle ole kuitenkaan, mä en oo yhtään mitään kenellekkään koskaan tarpeeksi mitään ja aina väärin kaikkea!😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää mulle ole kuitenkaan, mä en oo yhtään mitään kenellekkään koskaan tarpeeksi mitään ja aina väärin kaikkea!😭

        Äläpäs nyt mollaa siellä itseäsi, yhtä hyvä sinä olet kuin muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs nyt mollaa siellä itseäsi, yhtä hyvä sinä olet kuin muutkin.

        ❤..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs nyt mollaa siellä itseäsi, yhtä hyvä sinä olet kuin muutkin.

        No sitten ei ole minulle koska en ole tusinatavaraa 😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten ei ole minulle koska en ole tusinatavaraa 😕

        On se kumma että joidenkin on väkisin väännettävä hyvätkin sanat noin. Saithan hyvän mielen.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma että joidenkin on väkisin väännettävä hyvätkin sanat noin. Saithan hyvän mielen.!

        10


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma että joidenkin on väkisin väännettävä hyvätkin sanat noin. Saithan hyvän mielen.!

        Sanos muuta! Mitä pahaa siinä on, että toivoo olevansa jotenkin spessu kaipaamansa miehen mielestä. Joku syyhän siihen täytyy olla, että viihdytään yhdessä, eikä haikailla muidenkin perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        köh, köh, hei naikkoset, aloituksessa luki eräälle naiselle ja teitä on nyt jo kolmelta päässy
        siinä pisut housuun !

        Vastasin kyllä, mutta ensinnäkään en tunne oloani ollenkaan naikkoseksi, vaan hyvinkin naiseksi. Toiseksi, pisu ei ole päässyt housuun, ehkä kylläkin pimppini on hieman kostunut. Mutta sen asian voisi todeta vain tietty mies, joka saisi sinne koskettaa. Kolmanneksi, tuo oli suloisesti kirjoitettu (AP), oli se aivan kenelle vain. Ja tietysti kaikista olisi ihanaa, jos se olisi juuri itselle. Omassa tapauksessani kylläkin ihanaa vain, jos se olisi juuri oikealta ihmiseltä. Se antaa asialle merkityksen ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin kyllä, mutta ensinnäkään en tunne oloani ollenkaan naikkoseksi, vaan hyvinkin naiseksi. Toiseksi, pisu ei ole päässyt housuun, ehkä kylläkin pimppini on hieman kostunut. Mutta sen asian voisi todeta vain tietty mies, joka saisi sinne koskettaa. Kolmanneksi, tuo oli suloisesti kirjoitettu (AP), oli se aivan kenelle vain. Ja tietysti kaikista olisi ihanaa, jos se olisi juuri itselle. Omassa tapauksessani kylläkin ihanaa vain, jos se olisi juuri oikealta ihmiseltä. Se antaa asialle merkityksen ❤️

        Ja kyllä, juuri nyt olen sellaisessa tunnelmassa, että toivoisin todella sen yhden tietyn miehen koskettavan sitä kosteaa pimppiäni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä, juuri nyt olen sellaisessa tunnelmassa, että toivoisin todella sen yhden tietyn miehen koskettavan sitä kosteaa pimppiäni!

        Mutta oijoi, en usko sen toisen tulevan juuri nyt koskettamaan jo valmiiksi kosteaa pimppiäni, joten minun pitänee sitten vain tyytyä itse koskettamaan pimppiäni . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oijoi, en usko sen toisen tulevan juuri nyt koskettamaan jo valmiiksi kosteaa pimppiäni, joten minun pitänee sitten vain tyytyä itse koskettamaan pimppiäni . . .

        Se on sitten oma juttunsa, mitä ajattelen siinä koskettaessani sitä . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten oma juttunsa, mitä ajattelen siinä koskettaessani sitä . . .

        Ja vaikka se itse tehtynäkin tuntuu kovin hyvälle, ei se ole ollenkaan sama asia, kuin että juuri tietty henkilö koskettaisi . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä, juuri nyt olen sellaisessa tunnelmassa, että toivoisin todella sen yhden tietyn miehen koskettavan sitä kosteaa pimppiäni!

        Kuka on tämä Toivo? Missä päin vaikuttaa? Annatko Toivolle toivoa? Toivo voi muuten menettää toivonsa? Uskolla on jo toivo ehkä mennyt? Tipu tiputtaa tietoa yhteiselle tiedon polulle, josta Urho urhea sen voi poimia haltuunsa? Justiinas joo hyvää päivää, kun ei ole tarvittavaa tiedon määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka se itse tehtynäkin tuntuu kovin hyvälle, ei se ole ollenkaan sama asia, kuin että juuri tietty henkilö koskettaisi . . .

        Ja myös tulisi sisälleni ja rakastelisi kanssani 🥰😍🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja myös tulisi sisälleni ja rakastelisi kanssani 🥰😍🥰

        Luoja, miten ihanaa olisikaan olla sisäkkäin . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luoja, miten ihanaa olisikaan olla sisäkkäin . . .

        Tulen kyllä hulluksi tässä eroottisessa tilassani, kun se toinen ei ole tässä vierellä ja rakastemassa kanssani . . . Ja kuinka sitä haluaisinkaan juuri nyt!


    • Anonyymi

      Vetovoiman säilyminen olisi vaatinut ymmärrystä inhimillisyydestä ja ihmismäisyydestä.

      • Anonyymi

        Pelkällä vetovoimalla ei todellakaan saavuteta inhimillisyyttä eikä ihmismäisyyttä ja epäluulon voi poistaa vain luottamus toiseen. Sitä ei tätä kautta voi rakentaa kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkällä vetovoimalla ei todellakaan saavuteta inhimillisyyttä eikä ihmismäisyyttä ja epäluulon voi poistaa vain luottamus toiseen. Sitä ei tätä kautta voi rakentaa kukaan.

        Mistä löysit tiedon että oli palstajutusta kyse ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkällä vetovoimalla ei todellakaan saavuteta inhimillisyyttä eikä ihmismäisyyttä ja epäluulon voi poistaa vain luottamus toiseen. Sitä ei tätä kautta voi rakentaa kukaan.

        Sanoinko että tätä kautta on rakennettu jotakin.?
        Edellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löysit tiedon että oli palstajutusta kyse ?

        En löytänyt mistään sitä tietoa, kunhan totesin asian miten itse ajattelen sen olevan. Jos tänne kirjoittaa, että yhteistä polkua kohtaan vallitsee epäluulo niin eipä siinä silloin kovin paljon luottamusta taida olla. Ihmisten tilanteet ovat toki yksilöllisiä ja sinun ihmissuhteestasi en toki voi tietää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löytänyt mistään sitä tietoa, kunhan totesin asian miten itse ajattelen sen olevan. Jos tänne kirjoittaa, että yhteistä polkua kohtaan vallitsee epäluulo niin eipä siinä silloin kovin paljon luottamusta taida olla. Ihmisten tilanteet ovat toki yksilöllisiä ja sinun ihmissuhteestasi en toki voi tietää mitään.

        Ainoa joka mainitsi sanan epäluulo olet sinä, älä käsikirjoita muiden sanomisia uudelleen kuten nyt teit. Näyttää siltä että et ymmärtänyt kommentoimaasi lausetta ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löytänyt mistään sitä tietoa, kunhan totesin asian miten itse ajattelen sen olevan. Jos tänne kirjoittaa, että yhteistä polkua kohtaan vallitsee epäluulo niin eipä siinä silloin kovin paljon luottamusta taida olla. Ihmisten tilanteet ovat toki yksilöllisiä ja sinun ihmissuhteestasi en toki voi tietää mitään.

        Minä en kirjoittanut sitä mitä kommentoit vaan hän joka vastasi sinulle ja laittoi loppuun sanan edellinen. !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löytänyt mistään sitä tietoa, kunhan totesin asian miten itse ajattelen sen olevan. Jos tänne kirjoittaa, että yhteistä polkua kohtaan vallitsee epäluulo niin eipä siinä silloin kovin paljon luottamusta taida olla. Ihmisten tilanteet ovat toki yksilöllisiä ja sinun ihmissuhteestasi en toki voi tietää mitään.

        Yhden lauseen voi näköjään käsittää todella monella tapaa, minä ymmärsin sen niin että
        kirjoittajaa oli kohdeltu niin että inhimillisyys ja ihmismäisyys on unohdettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa joka mainitsi sanan epäluulo olet sinä, älä käsikirjoita muiden sanomisia uudelleen kuten nyt teit. Näyttää siltä että et ymmärtänyt kommentoimaasi lausetta ollenkaan.

        Aloituksessahan mainittiin sana epäluulo. Minulle nyt on ihan se ja sama mitä te riidan kylväjät tänne kirjoitatte ja sävellätte. Sekin on yhtä samantekevää kenen kommentteihin täällä vastailee tai kirjoittaa. Asia ei siitä miksikään muutu, mutta jatkakaa ihan rauhassa. ✌️


    • Anonyymi

      Mitähän mahtaa aloittaja tarkoittaa sanoilla tämän ajan jälkeen, ei kuulosta hyvältä siinä mielessä että vetovoiman pysyminen on yksi herkimmistä alueista kahden ihmisen välillä ja se kannattaa pitää mielessä joka hetki. Jos se pääsee livahtaan karkuun niin on huono homma.

      • Anonyymi

        Vetovoima lakkaa aikanaan ja se on yhtä varmaa kuin aurinko nousee ja laskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetovoima lakkaa aikanaan ja se on yhtä varmaa kuin aurinko nousee ja laskee.

        Jatkan.. ainoa oikea tapa suhteessa on motivoitua laittamaan palikkaa toisen sisään vaikka ei tunne vetovoimaa 😆😆😆 Siihen tilanteeseen kun pääsee niin hyvä on 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetovoima lakkaa aikanaan ja se on yhtä varmaa kuin aurinko nousee ja laskee.

        Sinä voit olla tietäväinen vain omasta vetovoimasta tai sen olemattomuudesta mutta et muiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit olla tietäväinen vain omasta vetovoimasta tai sen olemattomuudesta mutta et muiden.

        No voi byää 😄 Kyllä oli hauska juttu. Tällaisia aloituksia lisää 👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi byää 😄 Kyllä oli hauska juttu. Tällaisia aloituksia lisää 👍👍

        Sehän oli kommentti eikä aloitus, asiat hukassa sulla, voi byää tätä tyhmyyden määrää täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän oli kommentti eikä aloitus, asiat hukassa sulla, voi byää tätä tyhmyyden määrää täällä.

        Näitä hassuja henkisiä linnunpelättejä täällä kyllä piisaa.


    • Anonyymi

      Tämän kun vielä kertoisit IRL hänelle.

    • Anonyymi

      Niinkö? Epäluuloja on, mutta uskon siihen, että säilytään yhteisellä polulla sen jälkeen. Tavalla tai toisella.

      • Anonyymi

        Ystävinä? Onko mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävinä? Onko mahdollista?

        tottamaar, vieraan immeisen kanssa, heh, heh teitä idiootteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävinä? Onko mahdollista?

        Miksi ei olisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei olisi?

        No kerro kuka toi edellinen oli )) ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro kuka toi edellinen oli )) ??

        ei se voi kun se ei tiedä kuka se on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tottamaar, vieraan immeisen kanssa, heh, heh teitä idiootteja.

        Ei tässä ihan vieraita olla jos totta puhutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro kuka toi edellinen oli )) ??

        Mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ihan vieraita olla jos totta puhutaan

        Ei ehkä sen irl ihmisen kanssa mutta täällä kirjoittavien kanssa ollaan ihan vieraita, sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä ihan vieraita olla jos totta puhutaan

        Ei prkl näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies?

        HAH HAH HAH no siinä se tieto nyt tuli, et tiedä edes sukupuolta >>>> )))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAH HAH HAH no siinä se tieto nyt tuli, et tiedä edes sukupuolta >>>> )))))

        Tiedän kyllä. Kysyin vain onko mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä. Kysyin vain onko mies.

        Jos tietää ei tarvitse kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietää ei tarvitse kysyä.

        Kysyin onko hän mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävinä? Onko mahdollista?

        Oletko mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tottamaar, vieraan immeisen kanssa, heh, heh teitä idiootteja.

        Joka päivä teitäkin hömeleitä näkyy löytyvän, jotka mussuttaa näissä palstaprovoilijoiden yksinpuheluissa. Näissä sitä vasta voi kuljettaa tarinaa ja viedä ku pässejä narussa. Andeeks.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä tässä asiassa, koskas viimeksi ollaan nähty?

      • Anonyymi

        12.1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12.1.

        Missä nähtiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä nähtiin?

        Saman pöydän äärellä kuin aiemminkin


      • Anonyymi

        16.12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä nähtiin?

        Turussa, ei ihan keskustassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman pöydän äärellä kuin aiemminkin

        Saman pöydän äärellä kuin aiemminkin ja tarkennus tähän että Turussa.
        Iso ikkuna vieressä ja viherkasveja


      • Anonyymi

        16.12


      • Anonyymi

        Sitä ei lasketa enää kuukausissa vaan vuosissa. Aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei lasketa enää kuukausissa vaan vuosissa. Aloittajalta.

        Vuosissa? Missä olet hänet tavannut?


    • Anonyymi

      Nyt on hyvä päivä ottaa yhteyttä oikeaan henkilöön todellisessa elämässä.

      • Anonyymi

        Ei ole. Liian kylmä sää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Liian kylmä sää

        Voi samalla vaivalla tekstiviestin tai muun somen kautta laittaa viestiä kun tänne kirjoitit😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi samalla vaivalla tekstiviestin tai muun somen kautta laittaa viestiä kun tänne kirjoitit😂

        Vellihousut ei nääs uskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi samalla vaivalla tekstiviestin tai muun somen kautta laittaa viestiä kun tänne kirjoitit😂

        Juu, laitan kun ehdin. Töissä nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Liian kylmä sää

        👍👍😆😆😄😄😊 Ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, laitan kun ehdin. Töissä nyt

        Etänä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etänä ?

        Juu etänä. Lähetin viestin hetki sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu etänä. Lähetin viestin hetki sitten

        Minkä viestin ? Ei oo tullut kännykkään mitään


    • Anonyymi

      Jaahah!
      Vilkas mielikuvitus aprikoi ja eikun käpyrauhaselle työrauha.

    • Anonyymi

      Ei sillä ole väliä mitä himoissasi sanot. Himot tulee ja menee. Liika himo on vaan haitallista pitkää suhdetta ajatellen.

      • Anonyymi

        Määrittele liika himo, kysyy pitkässä suhteessa oleva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele liika himo, kysyy pitkässä suhteessa oleva.

        Kai sä sen itsekin tiedät sitten? 😆😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sä sen itsekin tiedät sitten? 😆😆😆😆

        Sinähän sen liian himon mainitsit, joten anna tulla nyt sitten vai onko vieras asia,?


    • Anonyymi

      Mitä mainittuna aikana on tapahtunut, jotakin negatiivista varmaan kun noin kirjoitetaan.

    • Anonyymi

      Kohtaamista odotellen niin näkee onko sitä tunnetta edes enään, pahoin pelkään että on tallessa. Saattako se jokin meidän yhteen vai oltiinko skeptikkoja syystä.

    • Voi miten liikuttavan ihanaa ja söpöä <3

    • Anonyymi

      Ymmärrän , mitä tarkoitat :D Kaikkeni olen yrittänyt unohtaakseni..jokaisen kiven kaivanut löytääkseni vastauksia ja hyväksynyt sen. ettei me kyetä parisuhteeseen ja siltikin minusta tuntuu, ettei se ollut tässä. Olet yrittänyt antaa puhelinnumeroasi että soittaisin, mutta pelkään. Mitäkö? Sitä , että tunteet vievät, järki kadoksissa, satunnaisia yhdessä olemisia..jatkuvaa on/off suhdetta...mutta eniten pelkään, että et rakasta minua etkä ole koskaan rakastanutkaan.. En jaksa enkä halua olla sinulle tärkeä, vain silloin kun sinua huvittaa olla kanssani.

      Kerro, mistä epäluulosi kumpuaa ja jos nyt tämä tavoittaa minut, niin mikä muuttuu? Puhu kerrankin suoraan? Olisitko puhunut suoraan puhelimessa?

      Tiedät, kyllä kuka olen :)
      l

      • Anonyymi

        Tämä on naurettavaa :DDDDDDD (vastasin itselleni)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on naurettavaa :DDDDDDD (vastasin itselleni)

        Just parasta ❤️😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on naurettavaa :DDDDDDD (vastasin itselleni)

        Hei melkein jo uskoin et toi olis ollut miehen tekemä aloitus 👍


    • Anonyymi

      Ei mulla ole mitään epäluuloja ollut. Mutta karista omasi pois sitten kun siltä tuntuu.

      • Anonyymi

        Kerroppa, miten sen karistaa , kun mies on aina lähtötelineissä ja joka kerta luottamus murenee...

        En usko et tähän tulee vastausta...
        Tämä on sellaista oman sisäisten tunteiden ja järjen taistelua...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe