Sähkösopimukset GNP ENERGY

Anonyymi

Menin puhelinmyyjän lankaan ja vaihdoin sähköenergian toimittajaksi GNP ENERGY / Nordfin Capital Oy :n

Tein määräaikaisen 6kk sopimuksen (onneksi en pidempää) jossa luvattiin sähköä 3,47c/Kwh eikä kuukausimaksua. Ensimmäinen kuukausi menikin sovitusti, mutta seuraavassa kuussa hinta pomppasi 7,91c/Kwh. Aika kova nousu n. 2.3 kertaiseksi !

Laskutus muutenkin sekavaa ja arviolasukutuksen kuukausittainen Kwh määrä nousee myös kokoajan, vaikka sähkönkulutus on vähentynyt. Keräävät rahaa sisään itselleen ja hyvittävät jos hyvittävät seuraavissa laskuissa.

Olen kahdesti pyytänyt sopimusta kirjallisena, koska en ole saanut minkäänlaista paperia "sopimuksesta" jonka puhelimessa tein.

Ko. yritys vaihtanut nimeään useasti ja olleet kuluttuja viranomaisten kanssa tekemisissä näistä törkeistä huijauksista muunmuassa. Etenkin vanhuksia vedätetty ym...

Onneksi pääsen sopparista 1.5kk jälkeen eroon. En viitsi lähteä taistelemaan ja riitauttamaan asiaa koska, sopimusta niin vähän jäljellä. Sähkönkulutuksen olen laittanut ihan minimiin piruuttaankin.....

OLKAA TARKKOINA MITÄ TEILLE TARJOTAAN JA KIERTÄKÄÄ TÄMÄ YRITYS TODELLA KAUKAA !!!

! GNP ENERGY !

1

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki puhelinmarkkinointi perustuu hyväuskoisten hölmöjen huijaamiseen. Ei ole poikkeusta. Provisiopalkkaiset puhelinrobotit on valittu tiettyjen ominaisuuksien perusteella. Arvaatko mitä nämä ovat? Osa ei aina edes tiedä, miten asiakkaita tullaan jatkossa huijaamaan. Tämäkin on yksi valintaperuste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      404
      8829
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3218
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1704
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      76
      1118
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1045
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      988
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      965
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      963
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65