Haavi auki katsoin

Anonyymi

sua nainen, ja säkin varmaan tätä miestä, eli mua.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä milloin?

      • Anonyymi

        tuohan on kahden välinen asia.


    • Anonyymi

      olisit napannut siihen haaviis :)

      • Anonyymi

        Jospa häntä pelotti liikaa ja päästi kaikki muut tunteet rakkauden edelle?


      • Anonyymi

        tosiaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa häntä pelotti liikaa ja päästi kaikki muut tunteet rakkauden edelle?

        vastapuoltakin voi jännittää,mun nappaaminen onnistuisi häneltä helposti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vastapuoltakin voi jännittää,mun nappaaminen onnistuisi häneltä helposti :)

        Kyllä varmasti jännittää myös sitä toista. Onhan siinä aina suuri lataus kun on tunteita ja kovin syviäkin . . . ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti jännittää myös sitä toista. Onhan siinä aina suuri lataus kun on tunteita ja kovin syviäkin . . . ❤️

        Ja siksi on äärettömän itsekästä ja julmaa, että kun toinen lähestyy niin kovin haavoittuvaisena, toisen vastaus voikin olla oikukas, mielipuolinen, sekava, ilkeä,rähisevä . . . Tai joskus välttelevät . . . Tuollaista henkilöä ei oikein voi lähestyä, ehkä sitten odottaa että se toinen lähestyy tai unohtaa julmistelijan ja elää ja löytää ne kauniit asiat muualta . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siksi on äärettömän itsekästä ja julmaa, että kun toinen lähestyy niin kovin haavoittuvaisena, toisen vastaus voikin olla oikukas, mielipuolinen, sekava, ilkeä,rähisevä . . . Tai joskus välttelevät . . . Tuollaista henkilöä ei oikein voi lähestyä, ehkä sitten odottaa että se toinen lähestyy tai unohtaa julmistelijan ja elää ja löytää ne kauniit asiat muualta . . .

        * Tai joskus välttelevä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sinä olit muuten takavasemmalla. Just


    • Anonyymi

      En huomannut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe