Kessote/ Eurajoki

Anonyymi

Nyt kun kessote 1.1.21 astui monen ennen Eurajoen kunnan palveluksessa olleen työnantajaksi olen huomannut ettei asia ainakaan positiivinen ole. Monen suusta olen nyt kuullut mitä kaikkea heikennyksiä henkilökunnalle on tullut. Kaikki edut mm. Smartum on poistunut. Myös hyväksi havaittuja niin henkilökuntaa ja työnantajaa hyödyttäviä asioita on myös poistunut. Ennen Eurajoelle houkuteltiin hoitajia nk. Eurajokilisällä, jonka nimeltä mainitsematon valtuutettu olisi halunnut ottaa pois vaikka sitä enää edes sillä nimellä ollut. Kun nyt Eurajoella ollaan niin syvällä suossa kaikkien muidenkin kuntien paskassa ni miksi enää tänne kukaan haluaisi töihin. Ei ainakaan palkan takia. Ei etujen takia. Ei ole enää mitään syytä, miksi ulkopaikkakuntalainen ajaisi Eurajoelle töihin, kun kaikki edut ovat poistuneet. Ongelma henkilöstön saamiseksi ei välttämättä näy heti, mutta kaatuu niskaan muutamassa vuodessa, kun porukkaa jää eläkkeelle eikä hakijoita enää ole. Ja jos tutkitte tarkemmin kessoten rakennetta, katsokaapa missä suurin osa työstä tehdään . Eurajoki on tässä paskassa pelkkä maksaja!!

6

2399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos vielä veroprosenttiakin korotettaisiin vaikka pari prossaa päästäisiin noista kokoomuslaisista veropakolaisistakin eroon.

• Anonyymi

Ei se nyt ihan noin huonosti mennyt. Jäin oikein miettimään, että mitä muita "etuuksia" lähti kuin tuo smartum... En keksi, voitko kertoa?
      Omalla kohdalla tämäkään ei vaikuttanut, en ole ostanut kunnalta smartum saldoa.

• Anonyymi

En ole alkuperäinen aloittaja, mutta olen heikennyksiä huomannut. Jos kessotella olet töissä niin tarkista toki työterveyshuoltosi kattavuus....heikennyksiä on ja paljon. Rahaa piti säästyä kun ei tehdä päälekkäistä työtä mutta tästä huolimatta palkattiin lisää esimiehiä. Porukkaa on jo nyt alkanut kaikota palveluksesta ja vasta 2 kuukautta on takana. En ole vielä kenenkään kuullut keksivät mitä hyvää kessote toi mukanaan.... joten ole hyvä ja kerro sinä se minulle ja kaikille muillekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole alkuperäinen aloittaja, mutta olen heikennyksiä huomannut. Jos kessotella olet töissä niin tarkista toki työterveyshuoltosi kattavuus....heikennyksiä on ja paljon. Rahaa piti säästyä kun ei tehdä päälekkäistä työtä mutta tästä huolimatta palkattiin lisää esimiehiä. Porukkaa on jo nyt alkanut kaikota palveluksesta ja vasta 2 kuukautta on takana. En ole vielä kenenkään kuullut keksivät mitä hyvää kessote toi mukanaan.... joten ole hyvä ja kerro sinä se minulle ja kaikille muillekin

Työterveyshuollon heikennyksiin en osaa ottaa kantaa, en käytä tuota palvelua, vain "pakolliset" terveystarkastukset. Minulla ei mitään pahaa sanottavaa kessotesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aikaisemmin kommentoinut, mutta saitte nyt ainakin pitää työpaikanne. Isommat rattaat, leveemmät hartiat.
        Ehkä et vain halua nähdä niitä positiivisia asioita, tällöin niitä on kyllä kovin vaikea myös löytää.

• Anonyymi

Uudet johtajat ,eivät viitsi olla edes täyttä työaikaa kun jo kiire salille selfieitä ottamaan.
      Saas nähdä kauanko jatkuu .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      137
      3832
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      68
      2711
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      49
      2699
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      85
      2483
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      33
      2350
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      105
      1468
    7. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      82
      1342
    8. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      638
      1309
    9. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      163
      1163
    10. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1066
    Aihe