Kessote/ Eurajoki

Anonyymi

Nyt kun kessote 1.1.21 astui monen ennen Eurajoen kunnan palveluksessa olleen työnantajaksi olen huomannut ettei asia ainakaan positiivinen ole. Monen suusta olen nyt kuullut mitä kaikkea heikennyksiä henkilökunnalle on tullut. Kaikki edut mm. Smartum on poistunut. Myös hyväksi havaittuja niin henkilökuntaa ja työnantajaa hyödyttäviä asioita on myös poistunut. Ennen Eurajoelle houkuteltiin hoitajia nk. Eurajokilisällä, jonka nimeltä mainitsematon valtuutettu olisi halunnut ottaa pois vaikka sitä enää edes sillä nimellä ollut. Kun nyt Eurajoella ollaan niin syvällä suossa kaikkien muidenkin kuntien paskassa ni miksi enää tänne kukaan haluaisi töihin. Ei ainakaan palkan takia. Ei etujen takia. Ei ole enää mitään syytä, miksi ulkopaikkakuntalainen ajaisi Eurajoelle töihin, kun kaikki edut ovat poistuneet. Ongelma henkilöstön saamiseksi ei välttämättä näy heti, mutta kaatuu niskaan muutamassa vuodessa, kun porukkaa jää eläkkeelle eikä hakijoita enää ole. Ja jos tutkitte tarkemmin kessoten rakennetta, katsokaapa missä suurin osa työstä tehdään . Eurajoki on tässä paskassa pelkkä maksaja!!

6

2168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos vielä veroprosenttiakin korotettaisiin vaikka pari prossaa päästäisiin noista kokoomuslaisista veropakolaisistakin eroon.

    • Anonyymi

      Ei se nyt ihan noin huonosti mennyt. Jäin oikein miettimään, että mitä muita "etuuksia" lähti kuin tuo smartum... En keksi, voitko kertoa?
      Omalla kohdalla tämäkään ei vaikuttanut, en ole ostanut kunnalta smartum saldoa.

      • Anonyymi

        En ole alkuperäinen aloittaja, mutta olen heikennyksiä huomannut. Jos kessotella olet töissä niin tarkista toki työterveyshuoltosi kattavuus....heikennyksiä on ja paljon. Rahaa piti säästyä kun ei tehdä päälekkäistä työtä mutta tästä huolimatta palkattiin lisää esimiehiä. Porukkaa on jo nyt alkanut kaikota palveluksesta ja vasta 2 kuukautta on takana. En ole vielä kenenkään kuullut keksivät mitä hyvää kessote toi mukanaan.... joten ole hyvä ja kerro sinä se minulle ja kaikille muillekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole alkuperäinen aloittaja, mutta olen heikennyksiä huomannut. Jos kessotella olet töissä niin tarkista toki työterveyshuoltosi kattavuus....heikennyksiä on ja paljon. Rahaa piti säästyä kun ei tehdä päälekkäistä työtä mutta tästä huolimatta palkattiin lisää esimiehiä. Porukkaa on jo nyt alkanut kaikota palveluksesta ja vasta 2 kuukautta on takana. En ole vielä kenenkään kuullut keksivät mitä hyvää kessote toi mukanaan.... joten ole hyvä ja kerro sinä se minulle ja kaikille muillekin

        Työterveyshuollon heikennyksiin en osaa ottaa kantaa, en käytä tuota palvelua, vain "pakolliset" terveystarkastukset. Minulla ei mitään pahaa sanottavaa kessotesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole alkuperäinen aloittaja, mutta olen heikennyksiä huomannut. Jos kessotella olet töissä niin tarkista toki työterveyshuoltosi kattavuus....heikennyksiä on ja paljon. Rahaa piti säästyä kun ei tehdä päälekkäistä työtä mutta tästä huolimatta palkattiin lisää esimiehiä. Porukkaa on jo nyt alkanut kaikota palveluksesta ja vasta 2 kuukautta on takana. En ole vielä kenenkään kuullut keksivät mitä hyvää kessote toi mukanaan.... joten ole hyvä ja kerro sinä se minulle ja kaikille muillekin

        En ole aikaisemmin kommentoinut, mutta saitte nyt ainakin pitää työpaikanne. Isommat rattaat, leveemmät hartiat.
        Ehkä et vain halua nähdä niitä positiivisia asioita, tällöin niitä on kyllä kovin vaikea myös löytää.


    • Anonyymi

      Uudet johtajat ,eivät viitsi olla edes täyttä työaikaa kun jo kiire salille selfieitä ottamaan.
      Saas nähdä kauanko jatkuu .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe