Nyt kun kessote 1.1.21 astui monen ennen Eurajoen kunnan palveluksessa olleen työnantajaksi olen huomannut ettei asia ainakaan positiivinen ole. Monen suusta olen nyt kuullut mitä kaikkea heikennyksiä henkilökunnalle on tullut. Kaikki edut mm. Smartum on poistunut. Myös hyväksi havaittuja niin henkilökuntaa ja työnantajaa hyödyttäviä asioita on myös poistunut. Ennen Eurajoelle houkuteltiin hoitajia nk. Eurajokilisällä, jonka nimeltä mainitsematon valtuutettu olisi halunnut ottaa pois vaikka sitä enää edes sillä nimellä ollut. Kun nyt Eurajoella ollaan niin syvällä suossa kaikkien muidenkin kuntien paskassa ni miksi enää tänne kukaan haluaisi töihin. Ei ainakaan palkan takia. Ei etujen takia. Ei ole enää mitään syytä, miksi ulkopaikkakuntalainen ajaisi Eurajoelle töihin, kun kaikki edut ovat poistuneet. Ongelma henkilöstön saamiseksi ei välttämättä näy heti, mutta kaatuu niskaan muutamassa vuodessa, kun porukkaa jää eläkkeelle eikä hakijoita enää ole. Ja jos tutkitte tarkemmin kessoten rakennetta, katsokaapa missä suurin osa työstä tehdään . Eurajoki on tässä paskassa pelkkä maksaja!!
Kessote/ Eurajoki
6
2283
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vielä veroprosenttiakin korotettaisiin vaikka pari prossaa päästäisiin noista kokoomuslaisista veropakolaisistakin eroon.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan noin huonosti mennyt. Jäin oikein miettimään, että mitä muita "etuuksia" lähti kuin tuo smartum... En keksi, voitko kertoa?
Omalla kohdalla tämäkään ei vaikuttanut, en ole ostanut kunnalta smartum saldoa.- Anonyymi
En ole alkuperäinen aloittaja, mutta olen heikennyksiä huomannut. Jos kessotella olet töissä niin tarkista toki työterveyshuoltosi kattavuus....heikennyksiä on ja paljon. Rahaa piti säästyä kun ei tehdä päälekkäistä työtä mutta tästä huolimatta palkattiin lisää esimiehiä. Porukkaa on jo nyt alkanut kaikota palveluksesta ja vasta 2 kuukautta on takana. En ole vielä kenenkään kuullut keksivät mitä hyvää kessote toi mukanaan.... joten ole hyvä ja kerro sinä se minulle ja kaikille muillekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole alkuperäinen aloittaja, mutta olen heikennyksiä huomannut. Jos kessotella olet töissä niin tarkista toki työterveyshuoltosi kattavuus....heikennyksiä on ja paljon. Rahaa piti säästyä kun ei tehdä päälekkäistä työtä mutta tästä huolimatta palkattiin lisää esimiehiä. Porukkaa on jo nyt alkanut kaikota palveluksesta ja vasta 2 kuukautta on takana. En ole vielä kenenkään kuullut keksivät mitä hyvää kessote toi mukanaan.... joten ole hyvä ja kerro sinä se minulle ja kaikille muillekin
Työterveyshuollon heikennyksiin en osaa ottaa kantaa, en käytä tuota palvelua, vain "pakolliset" terveystarkastukset. Minulla ei mitään pahaa sanottavaa kessotesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aikaisemmin kommentoinut, mutta saitte nyt ainakin pitää työpaikanne. Isommat rattaat, leveemmät hartiat.
Ehkä et vain halua nähdä niitä positiivisia asioita, tällöin niitä on kyllä kovin vaikea myös löytää.
- Anonyymi
Uudet johtajat ,eivät viitsi olla edes täyttä työaikaa kun jo kiire salille selfieitä ottamaan.
Saas nähdä kauanko jatkuu .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452499
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541639Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461334- 661328
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2541102- 156966
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21886