Mikä on tämä ?

Anonyymi

Mikä elokuva? 😀 Tuntomerkkeinä, näyttelijät niinsanotusti manipuloituvat jostain ja heille muodostuu lasittunut katse, ihan kuin se tietoisuus olisi poistunut ihmisestä. Siinä elokuvassa päähenkilö ei saa tätä kyseistä, ilmeisesti virusta, ja mitä ilmeisimmin kaikki kenellä on se virus, jotka ovat niin sanotusti toisen käden pauloissa, niin tunnistaisivat ettei tällä henkilöllä ole sitä virusta jos päähenkilö katsoisi heitä silmiin. Joten toisena tuntomerkit on se että se päähenkilö ei katso näitä toisia näyttelijöitä silmiin.... Siinä ne tuntomerkit. niitä on kaksi ja mikä tää elokuva on ? 😅 Tää nyt ei oo mitään masinoitumista eikä dystopiaa. Yleinen ilmapiiri voi tai voi olla vaikuttamatta, olen kyllä nähnyt tämän elokuvan joskus ennenkin, nyt vain tuli mieleen, mutta Google ei ihan näillä termeillä tai näillä yksiköillä löydä kyseistä elokuvaa 😀 joten jos joku tunnistaa?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa hämärästi tutulta, mutta en nyt saa mitään päähän.

    • Anonyymi

      Suomi24 - the movie.

      Lasittunein katsein ja kuola suusta näppikselle pärskien kommentoijat naputtelevat kommenttejaan kuin manipuloituina. Välillä kalaparven tavoin hermostuneesti ääriajattelusta toiseen liikehtivän, mutta merkillisesti aina samaa agendaa ajavien hive mindissä joku erehtyy kertomaan totuuden ja siiloin S24-mode avaa suunsa äänettömään huutoon ja ojentaa kätösensä poistonappulalle kuin Invasion of the Body Snatchers -leffassa.

      📼

      • Anonyymi

        Toi oli osuva analyysi tästä ajasta 😀, mutta olikohan tuo elokuva vastaus kysymykseeni? Mä tarkistan 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli osuva analyysi tästä ajasta 😀, mutta olikohan tuo elokuva vastaus kysymykseeni? Mä tarkistan 😌

        Voisi olla toi 😀 itse en ole ikinä pitänyt epäuskottavista elokuvista", (jos tällainen termi tässä asiayhteydessä sallitaan 😅). Ja toisaalta mitä katoin noita klippejä tuosta mainitusta elokuvasta, niin se sisältää näitä epäuskottava" kohtauksia. Tosiaan en muista oikeastaan tästä kyseisestä elokuvasta jota kyselin, niin oikeastaan mitään muuta kuin tuon itse mainitsemani tapahtumasarjan . Ja koska en muista siitä mitään muuta, niin en klippien pohjalta pysty sanomaan onko toi se tarkoittamani elokuva. Tuon myös kyllä hämärästi muistin, kun siitä niitä klippejä katsoin . Harmi etten itse ikinä ole ollut ottamaan kova nimiä muistiin, ja sitten kun noista on vielä niin monia eri versioita, missä voi olla oleellisia muutoksia, eikä sitten kaikki edes ole klippejä aina saatavilla. Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla toi 😀 itse en ole ikinä pitänyt epäuskottavista elokuvista", (jos tällainen termi tässä asiayhteydessä sallitaan 😅). Ja toisaalta mitä katoin noita klippejä tuosta mainitusta elokuvasta, niin se sisältää näitä epäuskottava" kohtauksia. Tosiaan en muista oikeastaan tästä kyseisestä elokuvasta jota kyselin, niin oikeastaan mitään muuta kuin tuon itse mainitsemani tapahtumasarjan . Ja koska en muista siitä mitään muuta, niin en klippien pohjalta pysty sanomaan onko toi se tarkoittamani elokuva. Tuon myös kyllä hämärästi muistin, kun siitä niitä klippejä katsoin . Harmi etten itse ikinä ole ollut ottamaan kova nimiä muistiin, ja sitten kun noista on vielä niin monia eri versioita, missä voi olla oleellisia muutoksia, eikä sitten kaikki edes ole klippejä aina saatavilla. Kiitos

        Invasion of the Body Snatchers on filmattu ainakin kolmesti, heittäisin tähän katsomisen väärtiksi v. 1978 filmatun version pääosassa Donald Sutherland. Saman tyylisiä leffoja tehty sitten vaikka kuinka monta, jossa päähenkilö on ainoa "normaali" ja kaikki muut vaikuttavat napsahtaneen jonkin vieraan vaikutuksen alle.

        Varmasti paljon sellaista, mikä tällä hetkellä liikkuu Donald Trumpin tupeen tai QAnon -fanien sarvikypärien alla, eikä heilläkään ole mitään hajua elämästään, onko se huonoa realityä vai ei, josta pitäisi joskus herätä.

        Totuus on edelleen tuolla ulkona.

        📼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Invasion of the Body Snatchers on filmattu ainakin kolmesti, heittäisin tähän katsomisen väärtiksi v. 1978 filmatun version pääosassa Donald Sutherland. Saman tyylisiä leffoja tehty sitten vaikka kuinka monta, jossa päähenkilö on ainoa "normaali" ja kaikki muut vaikuttavat napsahtaneen jonkin vieraan vaikutuksen alle.

        Varmasti paljon sellaista, mikä tällä hetkellä liikkuu Donald Trumpin tupeen tai QAnon -fanien sarvikypärien alla, eikä heilläkään ole mitään hajua elämästään, onko se huonoa realityä vai ei, josta pitäisi joskus herätä.

        Totuus on edelleen tuolla ulkona.

        📼

        Jees, katoin juu wikistä..ton 78 ainakin oon nähnyt... (Tai ainakin klipit oli tuttuja 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jees, katoin juu wikistä..ton 78 ainakin oon nähnyt... (Tai ainakin klipit oli tuttuja 😆

        Sitten vielä on kaksi elokuvaa, nää ei ole mitään invaasio elokuvia: toisessa elokuvassa tapahtuu paljon kaikkea mutta sitten on niin sanottu perhekoti tai sijaisvanhemmat jotka pitävät lapsia jotenkin huonoissa oloissa, ja muistan ainoastaan kohtauksen elokuvasta, jossa tarkastaja tms. Saapuu " kotikäynnille" jolloin sijaisvanhemmat ovat panostaneet järjestelmään jossa seinät kääntyvät ja kääntö seinien takana on satumainen muunmuassa lastenhuone 🤪 ja yksi leffa jonka olen joskus aikaa sitten televisiosta nähnyt oli seuraavanlainen, eräs tunnettu kirjailija joutuu onnettomuuteen. ja ilmeisesti joku erakoitunut rouvashenkilö pelastaa sen kirjailijan. Jonka jälkeen tämä erakoitunut tyyppi haluaa säilyttää tämän kirjailijan niinsanotusti itsellään eikä tietyllä tavalla aio parantaa häntä . Se kirjaimia ajoi kolarin jossain tyyliin erämaassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vielä on kaksi elokuvaa, nää ei ole mitään invaasio elokuvia: toisessa elokuvassa tapahtuu paljon kaikkea mutta sitten on niin sanottu perhekoti tai sijaisvanhemmat jotka pitävät lapsia jotenkin huonoissa oloissa, ja muistan ainoastaan kohtauksen elokuvasta, jossa tarkastaja tms. Saapuu " kotikäynnille" jolloin sijaisvanhemmat ovat panostaneet järjestelmään jossa seinät kääntyvät ja kääntö seinien takana on satumainen muunmuassa lastenhuone 🤪 ja yksi leffa jonka olen joskus aikaa sitten televisiosta nähnyt oli seuraavanlainen, eräs tunnettu kirjailija joutuu onnettomuuteen. ja ilmeisesti joku erakoitunut rouvashenkilö pelastaa sen kirjailijan. Jonka jälkeen tämä erakoitunut tyyppi haluaa säilyttää tämän kirjailijan niinsanotusti itsellään eikä tietyllä tavalla aio parantaa häntä . Se kirjaimia ajoi kolarin jossain tyyliin erämaassa

        Ja toi toinen selvis helposti Googlella se oli piina


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1017
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      920
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      851
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      848
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe