Olen 14 vuotias tyttö. Tänään huomasin vessassa käydessäni ruskean ulosteen seassa tummanruskeaa lähes mustaa ulostetta jonkin verran ei kauhean paljon. Mistä tämä voisi johtua ja pitääkö olla huolissaan? Hieman ilmavaivoja ollut. Eilen- ja tänä aamuna söin mustikoita puuron päällä, voiko ulosteen värjäytyminen johtua tästä?
Musta uloste
6
412
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuu melko varmasti syömistäsi mustikoista. Jos ruoka sisältää voimakkaita värejä, ne näkyvät sekä virtsassa että ulosteessa.
- Anonyymi
Mustaamakkara olis herkullista iltapalaksi?
- Anonyymi
Hei! Mulla samanlaista ulostetta vaikka en ole syönyt mustikoita. Pitää tehdä uusi aloitus
- Anonyymi
Oletko syönyt lakua, suklaata tms, sellaista ? Se "värjää" ulosteen tummaksi.
- Anonyymi
Suklaata ja mustikkaa ja syy löytyi näistä! Seuraavana päivänä oli ihan normaalia ulostetta jo.
- Anonyymi
Huomiokaa, että uloste ei kierrä niin nopeasti suolistoa läpi kaikilla,
mustikoita ym. syötyänne uloste voi tummaa vielä parin päivän päästä.
Kaikilla ei vatsa edes toimi joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764