Aihe

Tässä vastaukset vuosia palstalla pohtimaanne

Anonyymi

https://www.youtube.com/watch?v=IEfS-_a21kk

Narsistisella ihmisellä ei välttämättä ole NPD_tä.
Ihminen voi olla narsistinen ja hänellä voi olla narsistin vaikutukset toiseen ihmiseen vaikka hänellä ei olisi NPD:tä.

NPD on vain narsisteilla, jotka jotka itse kokevat narsisminsa ongelmaksi,

Väitän täten, että minun väitteeni että toisen sanominen käyttätyvän narsistisesti ei ole sama asia kuin väite, että henkilöllä olisi NPD, eikä siten olen toisen "diagnosointia!. Minä en ole "diagnosoinut" ketään sanoessani heillä olleen narsistista käytöstä. Täten väitteeni on että on kohtuuton edellytys, että narsistisesti käyttäytyneen uhriksi joutuneen uskottavuus edellyttäisi narsistisesti käyttätyneellä olevan NPD diagnoosi. Koska täten käytännöllisesti katsoen narsistiselta käytökseltä ei voi yleensä suojautua ollenkaan. Koska narsistiseti käyttätyvillä ei yleensä koskaan ole NPD diagnoosia, koska sen kriteerit eivät täyty niin kauan kuin henkilö itse pitää narsistisesta käytöksestään, eikä narsistisuus vammauta häntä.
Mutta vaikka narsistisuus ei vaivaisi narsistisesti käyttätytyvää, se voi silti vahingoittaa kohdetta.

Täten esimerkiksi isälläni is ole NPD:tä, kun hän hymyilee tyytyväisenä myöntäen narsistiset ominaisuutensa kun hänelle sanoo hänen olevan narsisti.. Täten tämä ei ole mikään asia jota vain ammattilaiset voisivat keskustella. Minun mielestäni myös ei ammattilaiset voivat keskustella narsistisuudesta joka ei kuulu diagnosoinnin piiriin. Tässä perusteluni aiemmille väitteilleni.

"ppouihgghj"

742

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis isälläni ei selvästikään ole NPD.tä.

"ppuytgggg"

• Anonyymi

Mutta tämä ei tarkoita sitä, etteikö hänellä voisi ilmetä minuun vaikuttavaa narsistista käytöstä.

"ppuyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta tämä ei tarkoita sitä, etteikö hänellä voisi ilmetä minuun vaikuttavaa narsistista käytöstä.

"ppuyggg"

Ja minun mielestäni ei ole mitään estettä sille, että maallikko puhuu aiheesta narsistinen käytös, kun hän ei valehtele kenelläkään olevan NPD_tä.

"ppuyyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minun mielestäni ei ole mitään estettä sille, että maallikko puhuu aiheesta narsistinen käytös, kun hän ei valehtele kenelläkään olevan NPD_tä.

"ppuyyggg"

Täten väitteeni joutumisestani narsistisen käytöksen kohteeksi ei ole mikään esimerkiksi lääkäriasia. Väitän täten olleeni pääpiirtein oikeassa väitteissäni puheissani kriisippuhelimeen. Vaikka vaikuttaisin jonkun mielestä narsistiselle mielestäni perustellessani asiat asiassani paremmin ja jämptimmin ja paikkansapitävämmin kuin kriisipuhelinvastaajat, tämä ei millään muotoa viittaa siihen että minulla esimerkiksi olisi NPD, koska olen täysin tyytyväinen tähän ominaisuuteeni osata perustella välillä muita ärsyttävän hyvin ikäänkuin heitä paremmin siinä mielessä että he eivät enää keksi mitään perustelua.

"ppugggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täten väitteeni joutumisestani narsistisen käytöksen kohteeksi ei ole mikään esimerkiksi lääkäriasia. Väitän täten olleeni pääpiirtein oikeassa väitteissäni puheissani kriisippuhelimeen. Vaikka vaikuttaisin jonkun mielestä narsistiselle mielestäni perustellessani asiat asiassani paremmin ja jämptimmin ja paikkansapitävämmin kuin kriisipuhelinvastaajat, tämä ei millään muotoa viittaa siihen että minulla esimerkiksi olisi NPD, koska olen täysin tyytyväinen tähän ominaisuuteeni osata perustella välillä muita ärsyttävän hyvin ikäänkuin heitä paremmin siinä mielessä että he eivät enää keksi mitään perustelua.

"ppugggg"

Mun perustelukyky saattaa olla ominaisuus joka saa ihmiset karttelemaan minua, mutta se ei ole minulle ongelma, koska rakastan perustelua, ja perustelun rakastaminen menee niin lähelle viisauden rakastamista, että olen mielestäni filosofi . Jos mun pitää valita perustelu tai ihmisen seura, valitsen perustelun, koska rakastan perustelua vielä enemmän kuin ihmisten seuraa.

"ppughgghhhj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun perustelukyky saattaa olla ominaisuus joka saa ihmiset karttelemaan minua, mutta se ei ole minulle ongelma, koska rakastan perustelua, ja perustelun rakastaminen menee niin lähelle viisauden rakastamista, että olen mielestäni filosofi . Jos mun pitää valita perustelu tai ihmisen seura, valitsen perustelun, koska rakastan perustelua vielä enemmän kuin ihmisten seuraa.

"ppughgghhhj"

Tämä sitten on tavallaan Asperger, koska asia ja periaate menee minulle tärkeydessä sosiaalisuuden edelle.
        Olen onnellisempi pysyessäni asiassani kuin ihmisten seurassa,.

"ppuyhhgghhgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sitten on tavallaan Asperger, koska asia ja periaate menee minulle tärkeydessä sosiaalisuuden edelle.
        Olen onnellisempi pysyessäni asiassani kuin ihmisten seurassa,.

"ppuyhhgghhgh"

Ja minua ei saa asiastani luopumaan millään keinoa maailmassa. Ei saanut edes aivovauriossa joukkomanipuloituna.,

"ppuiyugggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minua ei saa asiastani luopumaan millään keinoa maailmassa. Ei saanut edes aivovauriossa joukkomanipuloituna.,

"ppuiyugggg"

Mä odotin kärsivällisesti 8 vuotta lukien tieteellisiä tekstejä jne. perustellakseni hyvin.

"ppiuyyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä odotin kärsivällisesti 8 vuotta lukien tieteellisiä tekstejä jne. perustellakseni hyvin.

"ppiuyyggg"

Ja väitän, ettei sille ole mitään estettä , että minä analysoin esimerkiksi isäni narsistista käytöstä. Se ei edellytä mitään tutkintoa tai titteliä, eikä siinä ole mitään isääni loukkaavaa.
        Eikä se ole diagnosointia, eikä kriisipuhelimella ole mitään siihen sanottavaa minun tai isäni ylitse,.

"ppuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja väitän, ettei sille ole mitään estettä , että minä analysoin esimerkiksi isäni narsistista käytöstä. Se ei edellytä mitään tutkintoa tai titteliä, eikä siinä ole mitään isääni loukkaavaa.
        Eikä se ole diagnosointia, eikä kriisipuhelimella ole mitään siihen sanottavaa minun tai isäni ylitse,.

"ppuygggg"

Kriisipuhelinvastaajat ovat vääräsä väittäessään, että narsistinen käytös ollakseen totta olisi hirveä sairaus jota vain lääkäri saisi käsitellä sitä aihetta,

"ppiuyggghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kriisipuhelinvastaajat ovat vääräsä väittäessään, että narsistinen käytös ollakseen totta olisi hirveä sairaus jota vain lääkäri saisi käsitellä sitä aihetta,

"ppiuyggghh"

8 vuotta tähänkin meni että täysin itsevarmasti tämän nyt perustelen.

"ppouyygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

8 vuotta tähänkin meni että täysin itsevarmasti tämän nyt perustelen.

"ppouyygggg"

Tarkoitan että perusteluni alkaa olla lähes aukoton.

"ppiuyuyggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan että perusteluni alkaa olla lähes aukoton.

"ppiuyuyggh"

minun ja kriisipuhelinvastaajien välillä on se ongelma, että joitakin heitä niin ärsyttää, että perustelen heitä paremmin, siksi minun ei ole täysin turvallista ppuhelimeen soittaa. koska he eivät hillitse niitä omia tunnereaktioitaan siihen että perustelen heitä paremmin joitain asioita.

"pouytgfff"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minun ja kriisipuhelinvastaajien välillä on se ongelma, että joitakin heitä niin ärsyttää, että perustelen heitä paremmin, siksi minun ei ole täysin turvallista ppuhelimeen soittaa. koska he eivät hillitse niitä omia tunnereaktioitaan siihen että perustelen heitä paremmin joitain asioita.

"pouytgfff"

Nöin he ovat päätyneet yrittämään läntätä minua emotionaalisesti puhelimen tarkoituksen vastaisesti .

"ppuyyttt"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nöin he ovat päätyneet yrittämään läntätä minua emotionaalisesti puhelimen tarkoituksen vastaisesti .

"ppuyyttt"

En kuitenkaan soittanut puhelimeen alunperin tätä varten, vaan yllättävän vammautumisen johdosta. Tilanne vain meni tähän koska he väkipakolla halusivat tutustua persoonaani puhelujen yhteydesä sen sijaan, että olisivat puhuneet asiaani.

"ppuytgfgggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuitenkaan soittanut puhelimeen alunperin tätä varten, vaan yllättävän vammautumisen johdosta. Tilanne vain meni tähän koska he väkipakolla halusivat tutustua persoonaani puhelujen yhteydesä sen sijaan, että olisivat puhuneet asiaani.

"ppuytgfgggg"

Mun mielestä on epäoikeudenmukaista että kriisipuhelinvastaaja olisi oikeassa vain sillä perusteella että hän on kriisipuhelinvastaaja, vaikkei hän osaisi muodostaa minkäänlaista loogista perustelua mistään.

"ppouyyhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä on epäoikeudenmukaista että kriisipuhelinvastaaja olisi oikeassa vain sillä perusteella että hän on kriisipuhelinvastaaja, vaikkei hän osaisi muodostaa minkäänlaista loogista perustelua mistään.

"ppouyyhhh"

Mun mielestä on narsistista ajatella näin: "Mä olen oikeassa , koska mä olen erityisesti kriisipuhelimeen valittu henkilö ratkomaan ihmisten kriisejä." Tuo on argumentointivirheellinen perustelu

"ppyhgghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä on narsistista ajatella näin: "Mä olen oikeassa , koska mä olen erityisesti kriisipuhelimeen valittu henkilö ratkomaan ihmisten kriisejä." Tuo on argumentointivirheellinen perustelu

"ppyhgghhh"

Ei ole narsistista ajatella, että mä olen parempi perustelija, jos mäö oikeesti osaan muodostaa loogisempia perusteluja kuin se toinen.

"ppuyuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole narsistista ajatella, että mä olen parempi perustelija, jos mäö oikeesti osaan muodostaa loogisempia perusteluja kuin se toinen.

"ppuyuygggg"

Mutta mä OLEN erehtyväinen ihminen-. Erehdyn aina silloin tällöin toistuvasti.

"ppuyytggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mä OLEN erehtyväinen ihminen-. Erehdyn aina silloin tällöin toistuvasti.

"ppuyytggh"

Tuo erehtyvyys täytyy ottaa luonnollisena ominausuutena luontevasti, jos haluaa oppia hyväksi perustelijaksi,

"ppuygghghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo erehtyvyys täytyy ottaa luonnollisena ominausuutena luontevasti, jos haluaa oppia hyväksi perustelijaksi,

"ppuygghghh"

Ja paradoksaalisesti oppiakseen usein "voittavaksi" perusteluissa täytyy tykätä itseään paremmin perustelevista,.

"ppyyyhhjj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja paradoksaalisesti oppiakseen usein "voittavaksi" perusteluissa täytyy tykätä itseään paremmin perustelevista,.

"ppyyyhhjj"

Muistan yhä intialaisen nuoren miehen toiselta puolen maailmaa jonka kanssa tuntemattomina päädyin vuosikymmeniä sitten keskustelemaan.
        Hän totesi, että minulla on kumma ominaisuus perustella niin, ettei hän keksi mitään sanottavaa. Sitten hän alkoi sanoon mulle perusteluistani "Oota mä kirjoitan ylös, että voin käyttää näitä muiden kanssa väitellessä".
        Se oli hauska asenne.

"ppuygggghghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan yhä intialaisen nuoren miehen toiselta puolen maailmaa jonka kanssa tuntemattomina päädyin vuosikymmeniä sitten keskustelemaan.
        Hän totesi, että minulla on kumma ominaisuus perustella niin, ettei hän keksi mitään sanottavaa. Sitten hän alkoi sanoon mulle perusteluistani "Oota mä kirjoitan ylös, että voin käyttää näitä muiden kanssa väitellessä".
        Se oli hauska asenne.

"ppuygggghghh"

Mä kyllä tykkään dialogista mutta olen varmaan päätynyt monologiin, koska ihmiset karttelee tilanteita joissa häviävät perusteluissaan. Nuorena tyttönä mä peittelin perustelukykyäni ollakseni sosiaalisestu tykätty. Nyt vanhempana mua turhauttaa semmonen yhä enemmin ja voin odottaa yksinäni seuraa joka ei perustelukykyäni pelkää.

"ppuuyyyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä kyllä tykkään dialogista mutta olen varmaan päätynyt monologiin, koska ihmiset karttelee tilanteita joissa häviävät perusteluissaan. Nuorena tyttönä mä peittelin perustelukykyäni ollakseni sosiaalisestu tykätty. Nyt vanhempana mua turhauttaa semmonen yhä enemmin ja voin odottaa yksinäni seuraa joka ei perustelukykyäni pelkää.

"ppuuyyyyy"

Siinä ei oikeesti ole mitään pelättävää koska mä en käytä sitä ihmisten lynttäämiseen koskaan, vain itsepuolustukseen jos mua eka lyntätään. .

"ppiuyyyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä ei oikeesti ole mitään pelättävää koska mä en käytä sitä ihmisten lynttäämiseen koskaan, vain itsepuolustukseen jos mua eka lyntätään. .

"ppiuyyyyy"

Tämä minun ei ole narsismia koska en alista enkä hyväksikäytä toisia ihmisiä.

"ppiuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä minun ei ole narsismia koska en alista enkä hyväksikäytä toisia ihmisiä.

"ppiuygggg"

Ja mun aivot on silleen luovat, että ne keksii koko aika jotain uutta, että mä en silleen kauheesti tarvitse toisilta ihmisiltä mitään ideoitakaan.

"ppuyuyttt"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mun aivot on silleen luovat, että ne keksii koko aika jotain uutta, että mä en silleen kauheesti tarvitse toisilta ihmisiltä mitään ideoitakaan.

"ppuyuyttt"

Mä olen ollut ennen aika rempsee jopa antamaan ideani toisten nimiin, mutta nyt olen keklsinyt jotain niin hyviä, että niitä en ala kaikkia antamaan toisten nimiin.

"ppuuyyhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen ollut ennen aika rempsee jopa antamaan ideani toisten nimiin, mutta nyt olen keklsinyt jotain niin hyviä, että niitä en ala kaikkia antamaan toisten nimiin.

"ppuuyyhhh"

Mutta se että olen koko ikäni ollut luova perustelijapersoona on eri asia kuin se että yllättaen hermostivammauduin päästä varpaisiin.
        Mä en ole soittanut kriisipuhelimeen siksi että olen luova perustelijapersoona vaan siksi että olin yhtäkkiä täysin vammautunut.
        Nämä asiat on erillisiä paitsi siltä osin, että perstelukykyni osaan tavallista paremmin perustella tuon hermostoni vammautumis ja paranemisprosessin tieteellisillä tutkimuksilla.

"ppiuyhhghhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se että olen koko ikäni ollut luova perustelijapersoona on eri asia kuin se että yllättaen hermostivammauduin päästä varpaisiin.
        Mä en ole soittanut kriisipuhelimeen siksi että olen luova perustelijapersoona vaan siksi että olin yhtäkkiä täysin vammautunut.
        Nämä asiat on erillisiä paitsi siltä osin, että perstelukykyni osaan tavallista paremmin perustella tuon hermostoni vammautumis ja paranemisprosessin tieteellisillä tutkimuksilla.

"ppiuyhhghhhhh"

Toinen juttu on se että mulla on erilainen metodi tunteiden käsittelyyn kuin kriisipuhelinvastaajilla. Tätä minunkin tapaa näköjään esitellään tai ainakin melko läheltä sitä Youtubessa,

"ppuygghgghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen juttu on se että mulla on erilainen metodi tunteiden käsittelyyn kuin kriisipuhelinvastaajilla. Tätä minunkin tapaa näköjään esitellään tai ainakin melko läheltä sitä Youtubessa,

"ppuygghgghgh"

Ja tämä kriisipuhelinvastaajien tapa kösitellä tunteitaan, ei sovelluy minulle, vaan saa minut emotionaalisesti pahoinvoivaksi.

"ppuuyyghghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä kriisipuhelinvastaajien tapa kösitellä tunteitaan, ei sovelluy minulle, vaan saa minut emotionaalisesti pahoinvoivaksi.

"ppuuyyghghh"

Minä pystyn tarvittaessa vaikka kirjoittamaan essseen näistä eri tunteidenkösittelytapojen eroista.,

"ppiuuyytfgggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pystyn tarvittaessa vaikka kirjoittamaan essseen näistä eri tunteidenkösittelytapojen eroista.,

"ppiuuyytfgggg"

siinä käytetään ihan eri logiikkaa,.

"ppouyyhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siinä käytetään ihan eri logiikkaa,.

"ppouyyhh"

Siksi psykologinen keskustelu aiheesta ei ole mitenkään terapeuttista,

"ppoiuyytggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi psykologinen keskustelu aiheesta ei ole mitenkään terapeuttista,

"ppoiuyytggg"

Siksi halusin että olisi keskusteltu nimenomaan hermostovauriostani-.
        Ei jostain psykologisista kysymyksistä.

"ppuuyyyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi halusin että olisi keskusteltu nimenomaan hermostovauriostani-.
        Ei jostain psykologisista kysymyksistä.

"ppuuyyyyy"

mö en koe mitään vaikeuksia psykologisissa kysymyjksissä, mä koen vaikeuksia vain hermoston kanssa. Selition tuota heille koko ajan mutta eivät tajunneet

"ppoygggghhg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mö en koe mitään vaikeuksia psykologisissa kysymyjksissä, mä koen vaikeuksia vain hermoston kanssa. Selition tuota heille koko ajan mutta eivät tajunneet

"ppoygggghhg"

Ne on siis mun kehon fysiologiset prosessit, jotka ei tottele mun ajatusta,

"ppuuhhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on siis mun kehon fysiologiset prosessit, jotka ei tottele mun ajatusta,

"ppuuhhhhh"

Ajattelu on helppoa. Ajatella voi miten vaan. Ja ajatusta voi muuttaa silmänräpäyksessä, mutta ei kehon fysiologista tilaa,

"ppuyyggghghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelu on helppoa. Ajatella voi miten vaan. Ja ajatusta voi muuttaa silmänräpäyksessä, mutta ei kehon fysiologista tilaa,

"ppuyyggghghgh"

Mun idioottinerous selittyy sillä, että toisissa asioissa suhteessa toiseen ihmisiin olen tyhmä ja toisissa asioissa suhteessa toisiin ihmisiin olen älykäs,

Siinä mielessä idioottinerous ei edes liene kovin harvinaista,

"ppuygggghhg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun idioottinerous selittyy sillä, että toisissa asioissa suhteessa toiseen ihmisiin olen tyhmä ja toisissa asioissa suhteessa toisiin ihmisiin olen älykäs,

Siinä mielessä idioottinerous ei edes liene kovin harvinaista,

"ppuygggghhg"

Mutta siis pointtini on että täytyyhän maallikolla olla oikeus puhua sellaisesta narsustisesta käytöksestä, joka ei ole lääketieteellisesti sairasta kuten mistä tahansa toisen ihmisen käytöksestä.

"ppuyygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis pointtini on että täytyyhän maallikolla olla oikeus puhua sellaisesta narsustisesta käytöksestä, joka ei ole lääketieteellisesti sairasta kuten mistä tahansa toisen ihmisen käytöksestä.

"ppuyygggg"

Siis ajatus, että narsistinen ihminen on psyykkisesti sairas, ei ole paikkansapitävä kuin poikkeustapauksissa,

"ppuytgtggghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis ajatus, että narsistinen ihminen on psyykkisesti sairas, ei ole paikkansapitävä kuin poikkeustapauksissa,

"ppuytgtggghgh"

Täten ideointi narsististen hoitamisesta mielenterveyshoito järjestelmässä on aivan älytön, mahdoton, epälooginen jne, koska se ei ole diagnosoitava häiriö edes kuin harvoin.

"ppuygghhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täten ideointi narsististen hoitamisesta mielenterveyshoito järjestelmässä on aivan älytön, mahdoton, epälooginen jne, koska se ei ole diagnosoitava häiriö edes kuin harvoin.

"ppuygghhhh"

Täten mun mielestä mylskään narsistien kohteen ongelma ei kuulu terveydenhoitoon. Se on sama kuin mikä tahansa normaali sosiaainen ristiriita erityyppisten ihmisten välillä. Kumpikaan osapuoli ei ole sairas.

"ppiuygtggggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täten mun mielestä mylskään narsistien kohteen ongelma ei kuulu terveydenhoitoon. Se on sama kuin mikä tahansa normaali sosiaainen ristiriita erityyppisten ihmisten välillä. Kumpikaan osapuoli ei ole sairas.

"ppiuygtggggh"

Se on erilainen arvostus, erilainen arvomaailma, erilaiselle elämän osa-alueelle omistautuminen,

"ppouiyyyhy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on erilainen arvostus, erilainen arvomaailma, erilaiselle elämän osa-alueelle omistautuminen,

"ppouiyyyhy"

Esitän tässä uuden näkemyksen käsitellä narsistisuutta ja narsismin uhriutta, Ne kumpikaan eivät ole lähtökohtaisesti terveydellisiä kysymyksiä ollenkaan.

"ppuyyttgg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esitän tässä uuden näkemyksen käsitellä narsistisuutta ja narsismin uhriutta, Ne kumpikaan eivät ole lähtökohtaisesti terveydellisiä kysymyksiä ollenkaan.

"ppuyyttgg"

Kumpikaan ei johdu psyyken häiriöstä.

"ppiuhyghghgg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikaan ei johdu psyyken häiriöstä.

"ppiuhyghghgg"

Toinen toistensa väittely hulluksi on vain valtapeliä jonka mielenterveyshoitijärjestelmä ajoittain mahdollistaa,

"ppouyyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen toistensa väittely hulluksi on vain valtapeliä jonka mielenterveyshoitijärjestelmä ajoittain mahdollistaa,

"ppouyyyy"

Oikeesti toiset ihmisen vaan on luonnoltaan narsistisempia kuin toiset, Ne on erilaisia luonteita, joilla on erilaiset arvot ja arvostukset.,

"ppuyyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti toiset ihmisen vaan on luonnoltaan narsistisempia kuin toiset, Ne on erilaisia luonteita, joilla on erilaiset arvot ja arvostukset.,

"ppuyyyy"

Ne on vain valtapeliä jossa egoistisemmaty yrittää hyväksikäyttää altruistisempia. Ei siinä sen kummenpaa psykologian oppia tarvita edes.

"ppuygtgggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on vain valtapeliä jossa egoistisemmaty yrittää hyväksikäyttää altruistisempia. Ei siinä sen kummenpaa psykologian oppia tarvita edes.

"ppuygtgggg"

Toinen haluaa kaiken itselleen ja toinen on luonteeltaan jakavainen. Niin se menee sitten yksisuuntaisesti nbiin että se joka on jakavainen jakelee omansa niille narsistisille,

"ppuytggghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen haluaa kaiken itselleen ja toinen on luonteeltaan jakavainen. Niin se menee sitten yksisuuntaisesti nbiin että se joka on jakavainen jakelee omansa niille narsistisille,

"ppuytggghh"

Puhua tästä aiheesta tai osata puhua siitä ei vaadi mitään tutkintoa tai titteliä.

"ppuiuyygg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhua tästä aiheesta tai osata puhua siitä ei vaadi mitään tutkintoa tai titteliä.

"ppuiuyygg"

Meidät ihmiset on yksinkertaisesti manipuloitu kuvittelemaan että narsistisen käytöksen kohteeksi joutuminesesta puhuminen edellyttäisi tutkintoa tai titteliä.

"ppuhgbhhnn"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidät ihmiset on yksinkertaisesti manipuloitu kuvittelemaan että narsistisen käytöksen kohteeksi joutuminesesta puhuminen edellyttäisi tutkintoa tai titteliä.

"ppuhgbhhnn"

Sellainen kuvitelma vahvistaa vallakkaamman oikeutta henkisesti alistaa ihmistä jolla on vähemmän valtaa,

"ppuyyghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen kuvitelma vahvistaa vallakkaamman oikeutta henkisesti alistaa ihmistä jolla on vähemmän valtaa,

"ppuyyghgh"

Mä osittain tietoisesti halusin elämän jossa elän hyvänä perustelijana osassa jolla ei ole valtaa aseman puolesta.

"poouhyghgg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä osittain tietoisesti halusin elämän jossa elän hyvänä perustelijana osassa jolla ei ole valtaa aseman puolesta.

"poouhyghgg"

mulla on joku kumma intohimo opiskella nimenomaan tutkinnottomana.

"ppughghhjjhjj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla on joku kumma intohimo opiskella nimenomaan tutkinnottomana.

"ppughghhjjhjj"

mulla on ollut koko elämän joku semmonen halu omata tietoa ja elää asemattoman asemassa,

"poyyghghhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla on ollut koko elämän joku semmonen halu omata tietoa ja elää asemattoman asemassa,

"poyyghghhhh"

siis tää on joku intohimo mitö mä en halua m,uuttaa.

"ppuhyhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis tää on joku intohimo mitö mä en halua m,uuttaa.

"ppuhyhhh"

Mulla on halu omata tolla tavalla paradoksaalinen persoonallisuus.

"ppuytggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on halu omata tolla tavalla paradoksaalinen persoonallisuus.

"ppuytggg"

Mä haluun hirveesti opiskella salaa.

"ppuygygg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluun hirveesti opiskella salaa.

"ppuygygg"

Emmä ihan tiedä miks mulla on tollanen :)
        Mutta eihän se mikään paha oo.

"ppouyyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emmä ihan tiedä miks mulla on tollanen :)
        Mutta eihän se mikään paha oo.

"ppouyyyy"

Opiskelu on jotenkin jännempää mun mielestä salaa...heheheheh

"ppiuyhggggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opiskelu on jotenkin jännempää mun mielestä salaa...heheheheh

"ppiuyhggggg"

Ja ehkä mä vähän niiunku tykäänkin olla semmonen henkilö, ettei minusta oikeen pysty tajuamaan että kuka minä niinkuin olen, mutta toisaalta mä kaipaan, että joku ymmärtäisi, että mä oon semmonen oikeesti. ..ja tutustuisi minuun semmosena.

"ppoiyuytgg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ehkä mä vähän niiunku tykäänkin olla semmonen henkilö, ettei minusta oikeen pysty tajuamaan että kuka minä niinkuin olen, mutta toisaalta mä kaipaan, että joku ymmärtäisi, että mä oon semmonen oikeesti. ..ja tutustuisi minuun semmosena.

"ppoiyuytgg"

aitona

"pphhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aitona

"pphhhhh"

Mutta että kun tää mun persoona on tämönen , en olisi halunnut persoonaani yleisen keskustelun aiheeksi juuri silloin kun olen vammautunut päästä varpaisiin hermostoltani

"ppuytyttgtghg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta että kun tää mun persoona on tämönen , en olisi halunnut persoonaani yleisen keskustelun aiheeksi juuri silloin kun olen vammautunut päästä varpaisiin hermostoltani

"ppuytyttgtghg"

Asia on riittävän monimutkainen erillisenäkin.

"ppuyuyygg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia on riittävän monimutkainen erillisenäkin.

"ppuyuyygg"

Mutta mun persoona on hyvin ymmärrettvä ja analysoitavissa atropologisesti vaikkei niin hyvin psykologisesti. Antropolologisesti helppo.

"ppiuytgggghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mun persoona on hyvin ymmärrettvä ja analysoitavissa atropologisesti vaikkei niin hyvin psykologisesti. Antropolologisesti helppo.

"ppiuytgggghhh"

Siis antropologian kautta mua on helppo ymmärtää muttei psykologian.

"ppughghjjj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis antropologian kautta mua on helppo ymmärtää muttei psykologian.

"ppughghjjj"

Tulisin otetettavasti noin 1000 kertaa paremmin juttuun antrolopolgien kanssa kuin psyyke alan ihmisten.

"ppoiuuyyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulisin otetettavasti noin 1000 kertaa paremmin juttuun antrolopolgien kanssa kuin psyyke alan ihmisten.

"ppoiuuyyyy"

tarkoitan antropologien

"ppuuyyhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkoitan antropologien

"ppuuyyhh"

mUlla on tullut vastaan semmosia antropologien teorioita jotka selittää mun osyyken hyvin tieteellisesti.

"ppoiuyyhgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mUlla on tullut vastaan semmosia antropologien teorioita jotka selittää mun osyyken hyvin tieteellisesti.

"ppoiuyyhgh"

Olen mielestäni ainakin antropologisesti tarkastellen itseasiassa "normaali" ihminen.

"ppiuyyyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mielestäni ainakin antropologisesti tarkastellen itseasiassa "normaali" ihminen.

"ppiuyyyyy"

Lisäksi mun mielestä luovasti ajattelu keksien uusia logiikoita ajatella on hauskaa,

"ppiuytggggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi mun mielestä luovasti ajattelu keksien uusia logiikoita ajatella on hauskaa,

"ppiuytggggh"

Niin en mä suostu sopeutuun mihinkään yhteen kaavaan.

"ppoiuyuytttg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin en mä suostu sopeutuun mihinkään yhteen kaavaan.

"ppoiuyuytttg"

Sosiaalinen seura tuntuu edellyttävän jonkun kaavaan menoa ja mä en sitä halua...kai mäö siks oon yksinöinen monologin puhuja ku mä haluan harrastaa uusien logiikoiden keksintää.

"ppuyyyyyg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sosiaalinen seura tuntuu edellyttävän jonkun kaavaan menoa ja mä en sitä halua...kai mäö siks oon yksinöinen monologin puhuja ku mä haluan harrastaa uusien logiikoiden keksintää.

"ppuyyyyyg"

Kriisipuhelinvastaajat tuntuivat vastustajilleni koska he yrittivät koko ajan saada minut poikeamaan tutkimuslogiikastani jolloin elämäntyöni menisi piloille,

"ppuyyghghghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kriisipuhelinvastaajat tuntuivat vastustajilleni koska he yrittivät koko ajan saada minut poikeamaan tutkimuslogiikastani jolloin elämäntyöni menisi piloille,

"ppuyyghghghh"

En voinu sitä heidän mieliksi tehdä.

"ppuyyyhjh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voinu sitä heidän mieliksi tehdä.

"ppuyyyhjh"

Mun kohdalla pandemiatilanne tuntuu siinä mielessä vähän helpottaneen tilannettani, että maailman logiikat ylipäätään ovat myllerryksessä eikä ole jotain selvää vanhaa kaavaa jonka mukaan kaikki haluaa mennä.

"ppuyyhhhhjhj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kohdalla pandemiatilanne tuntuu siinä mielessä vähän helpottaneen tilannettani, että maailman logiikat ylipäätään ovat myllerryksessä eikä ole jotain selvää vanhaa kaavaa jonka mukaan kaikki haluaa mennä.

"ppuyyhhhhjhj"

Siis mä en vaikuta muille enää niin itsestäänselvästi väärässä olevalle,

"ppuuyyhghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mä en vaikuta muille enää niin itsestäänselvästi väärässä olevalle,

"ppuuyyhghgh"

En ole enää mikään kummajainenm joka harrastaa kaikenlaista kehittävää vain kotoa käsin.

"ppiuygtggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole enää mikään kummajainenm joka harrastaa kaikenlaista kehittävää vain kotoa käsin.

"ppiuygtggg"

sekään etten pääosin pidä ihmisten fyysisestä läheisyydestä on nykyään hyve vaan.

"ppuyyggyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sekään etten pääosin pidä ihmisten fyysisestä läheisyydestä on nykyään hyve vaan.

"ppuyyggyggg"

yms.

"ppytggghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yms.

"ppytggghh"

Mun ominausuuksista oli siis nyt jälkiviisaana täysin turha kiistellä vuosikymmenet mua rasittaen kun nykyään lähes kaikki haluaa elää näin.

"ppuyhghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun ominausuuksista oli siis nyt jälkiviisaana täysin turha kiistellä vuosikymmenet mua rasittaen kun nykyään lähes kaikki haluaa elää näin.

"ppuyhghhh"

Esimerkiksi narsisten persoonallisuus häiriön diagnioosi NPD-. Jos ei toedä sen diagnosoinnin kaikkia yksityiskohtia ei ymmärrä koko asiaa. Jos yksikin kriteeri jää pois tietämyksestä voi ymmärtää koko asian väärin. Yksi pienikin virhe logiikassa muuttaa kaiken.

"ppuytggghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi narsisten persoonallisuus häiriön diagnioosi NPD-. Jos ei toedä sen diagnosoinnin kaikkia yksityiskohtia ei ymmärrä koko asiaa. Jos yksikin kriteeri jää pois tietämyksestä voi ymmärtää koko asian väärin. Yksi pienikin virhe logiikassa muuttaa kaiken.

"ppuytggghh"

Siksi ei ole järkevää apua puhua mitä sattuu kuten sanoin aluksi kriisipuhelimeen soittaessani kun olin vielä hyvissä järjissäni ja ajan tasalla tilanteestani.

"ppuyyghhghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi ei ole järkevää apua puhua mitä sattuu kuten sanoin aluksi kriisipuhelimeen soittaessani kun olin vielä hyvissä järjissäni ja ajan tasalla tilanteestani.

"ppuyyghhghh"

Ihannetilanne olisi se että puhuu vain kun asiasta jotain todella tietää ja muulloin on hiljaa.
        Itselläni oli enemmän tuo linja....paitsi viimeiset 8 vuotta hölisin...mikä oli kamalaa

"ppuhhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihannetilanne olisi se että puhuu vain kun asiasta jotain todella tietää ja muulloin on hiljaa.
        Itselläni oli enemmän tuo linja....paitsi viimeiset 8 vuotta hölisin...mikä oli kamalaa

"ppuhhhhh"

Mulla on tavoitteena elämäntapa joka perustuu perusteltuun ajatteluun.
        Se on elämä' jonka haluan elää.

"ppuyhghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on tavoitteena elämäntapa joka perustuu perusteltuun ajatteluun.
        Se on elämä' jonka haluan elää.

"ppuyhghgh"

Ja koko ajan on tarkoitus tarkistaa perustelut kuten tieteessä, että aiemmat hylätään pitävämpien ilmetessä (ei perusteitta)

"ppuyuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja koko ajan on tarkoitus tarkistaa perustelut kuten tieteessä, että aiemmat hylätään pitävämpien ilmetessä (ei perusteitta)

"ppuyuygggg"

Mä toteutan tätä periaatetta myös yksityiselämässäni en vain jossain opinnossa tai ammatissa tai tieteessä vaan kaikessa.

"ppuyyhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä toteutan tätä periaatetta myös yksityiselämässäni en vain jossain opinnossa tai ammatissa tai tieteessä vaan kaikessa.

"ppuyyhhh"

On aika kauheeta ekan kerran hermostovaurioituneena joutua puolustelemaan omaa tutkijaluonnetta. ..kun kriisipuhelinvastaajat ei yhtään hyväksyneet sitä.

"ppuiuyyyyyg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aika kauheeta ekan kerran hermostovaurioituneena joutua puolustelemaan omaa tutkijaluonnetta. ..kun kriisipuhelinvastaajat ei yhtään hyväksyneet sitä.

"ppuiuyyyyyg"

He ikäänkuin ei uskonut mun olevan hermostovaurioitunut eikä tutkijaluonne, joten keskustelujen sisällöstä tuli täyttä valetta josta mun pää memi sekaisin ja heidän linja oli että he ei puhu mun kanssa mistaan muusta kuin mun pään sekoittaneesta valeesta monta vuotta.

"ppuygghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ikäänkuin ei uskonut mun olevan hermostovaurioitunut eikä tutkijaluonne, joten keskustelujen sisällöstä tuli täyttä valetta josta mun pää memi sekaisin ja heidän linja oli että he ei puhu mun kanssa mistaan muusta kuin mun pään sekoittaneesta valeesta monta vuotta.

"ppuygghhh"

Se oli elämäni pelottavin kokemus.

"ppuyyyuuu"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli elämäni pelottavin kokemus.

"ppuyyyuuu"

Mun äidin kanssa kommunikaatio on onnistunut nyt paremmin. Kyllä väliin on tullut rankkoja kärsimystä aiheuttaneita väärinkäsutyksiä. Mutta jotain parempaa logiikkaa keskustelussa on ollut. Äiti on jopa jaksanut kannustaa tutkimuksiani.

"ppyyyyyuuj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun äidin kanssa kommunikaatio on onnistunut nyt paremmin. Kyllä väliin on tullut rankkoja kärsimystä aiheuttaneita väärinkäsutyksiä. Mutta jotain parempaa logiikkaa keskustelussa on ollut. Äiti on jopa jaksanut kannustaa tutkimuksiani.

"ppyyyyyuuj"

Tässä on varmasti ollut monisuuntaisesti rankkoja väärinkäsityksiä ja kukin tulkinnut mitäkin ilmiöitä mitenkin.

"ppouyytyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on varmasti ollut monisuuntaisesti rankkoja väärinkäsityksiä ja kukin tulkinnut mitäkin ilmiöitä mitenkin.

"ppouyytyyy"

Me emme varmasti kukaan ole ihjan tienneet mistä kaikesta tässä on kysymys,.
        Siinä mielessä kuulosti järkevälle se kriisipuhelinvastaaja joka sanoi: "Mistä tässä oikeen on kyse?" Tuntuu se vastaus kauheelle sillon, mutta joo järkevä pohdinta. Se ei kellään ollut ihan selvillä mitä asiaa käsittelemme.

"ppiuyyghhghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me emme varmasti kukaan ole ihjan tienneet mistä kaikesta tässä on kysymys,.
        Siinä mielessä kuulosti järkevälle se kriisipuhelinvastaaja joka sanoi: "Mistä tässä oikeen on kyse?" Tuntuu se vastaus kauheelle sillon, mutta joo järkevä pohdinta. Se ei kellään ollut ihan selvillä mitä asiaa käsittelemme.

"ppiuyyghhghh"

Ja se on ehkä monelle vieläkin vähän auki.
        Mutta kenties tämä tästä valkenee vähitellen itse kullekin että mistä tässä kaikesta on kyse.

"popuytyyyuyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se on ehkä monelle vieläkin vähän auki.
        Mutta kenties tämä tästä valkenee vähitellen itse kullekin että mistä tässä kaikesta on kyse.

"popuytyyyuyy"

Kun kerroin tänään äidile, että se siinä kriisipuhelimessa oli vähän vaikea mun aivoille käsitellä että jos kerroin heille mitään semmosta myönteistä itsestäni kuten hermostovauriota edeltäneitä "saavutuksiani" tai mitään kykyjäni tai taitojani, he aina kumosi ne kaikki eikä uskonut mitään niistä todeksi.
        Äiti alkoi nauramaan, ja sanoi että anteeksi ymmärrän että se ei ole sulle mukavaa, mutta että häntä se juttu naurattaa,

"ppuytgghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kerroin tänään äidile, että se siinä kriisipuhelimessa oli vähän vaikea mun aivoille käsitellä että jos kerroin heille mitään semmosta myönteistä itsestäni kuten hermostovauriota edeltäneitä "saavutuksiani" tai mitään kykyjäni tai taitojani, he aina kumosi ne kaikki eikä uskonut mitään niistä todeksi.
        Äiti alkoi nauramaan, ja sanoi että anteeksi ymmärrän että se ei ole sulle mukavaa, mutta että häntä se juttu naurattaa,

"ppuytgghhh"

Mutta narsismiasiaan.

Pointtini on, että koska NPD diagnoosi voidaan antaa vain sellaisesta narsistisesta käytöksestä joka vaivaa käyttäytyjää itseään ja haittaa toimintakykyään, narsistinen käytös joka miellyttää käyttäytyjää itseään ja tuotta hänelle menestystä ei ole lääkketteellisesti häiriö tai sairaus. Kuitenkin terve narsistinen ihminen voi vaikka kuinka hyväksikäyttää jotakuta toista vaikka millä konstein. Täten on kohtuutonta edellyttää että sellaisen käytöksen uhri saisi puhua kokemastaan vain mikäli sen telijälle annetaan NPD diagnoosi mikä edellyttää sitä että narsistisesti käyttätyvä alkaa pitämään itse itseään ongelmana tai ominausuuttaan ja lakkaa menestymästä. Eli niin kauan kun hän röyhkeästi ja itsekkäästi hyötyy, uhri ei saisi pukahtakaakaan ?
        Siinä ei ole mitään järkeä tuossa, paitsi narsistin menestyksen takaaminen
        "ppuyygghhgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta narsismiasiaan.

Pointtini on, että koska NPD diagnoosi voidaan antaa vain sellaisesta narsistisesta käytöksestä joka vaivaa käyttäytyjää itseään ja haittaa toimintakykyään, narsistinen käytös joka miellyttää käyttäytyjää itseään ja tuotta hänelle menestystä ei ole lääkketteellisesti häiriö tai sairaus. Kuitenkin terve narsistinen ihminen voi vaikka kuinka hyväksikäyttää jotakuta toista vaikka millä konstein. Täten on kohtuutonta edellyttää että sellaisen käytöksen uhri saisi puhua kokemastaan vain mikäli sen telijälle annetaan NPD diagnoosi mikä edellyttää sitä että narsistisesti käyttätyvä alkaa pitämään itse itseään ongelmana tai ominausuuttaan ja lakkaa menestymästä. Eli niin kauan kun hän röyhkeästi ja itsekkäästi hyötyy, uhri ei saisi pukahtakaakaan ?
        Siinä ei ole mitään järkeä tuossa, paitsi narsistin menestyksen takaaminen
        "ppuyygghhgh"

Eli minä nyt loppuenlopuksi en kohdistaisi kritiikkiäni kehenkään henkilöön,, en vanhempaanikaan, vaan tuohon logiikkaan jolla yleisesti asiaa käsitellään.
        Huomaatteko se logiikka on epälooginen paitsi narsistisesti käyttätyvän menestyksen takaamisen kannalta ? Täytyykö kaikkien olla sillä asialla?

"ppuuyyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli minä nyt loppuenlopuksi en kohdistaisi kritiikkiäni kehenkään henkilöön,, en vanhempaanikaan, vaan tuohon logiikkaan jolla yleisesti asiaa käsitellään.
        Huomaatteko se logiikka on epälooginen paitsi narsistisesti käyttätyvän menestyksen takaamisen kannalta ? Täytyykö kaikkien olla sillä asialla?

"ppuuyyyy"

Ja hyväsydämisin narsisti rangaistaan NPD diagnoosilla?

"ppuyyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hyväsydämisin narsisti rangaistaan NPD diagnoosilla?

"ppuyyggg"

Siis narsisti joka alkaa pyrkiä eroon omasta narsismistaan rangaistaan NPD diagnoosilla ? Kun hän ei pidä narsistisesta ominaisuudestaan ja lakkaa tehokkaasti hyväksikäyttämästä toisia, hän tarvitsee lääkärin apua ?

"ppiuyyhgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis narsisti joka alkaa pyrkiä eroon omasta narsismistaan rangaistaan NPD diagnoosilla ? Kun hän ei pidä narsistisesta ominaisuudestaan ja lakkaa tehokkaasti hyväksikäyttämästä toisia, hän tarvitsee lääkärin apua ?

"ppiuyyhgh"

Vain narsisti, joka on hyväntahtoinen höppänä saa diagnoosin?

"ppuuyyygg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain narsisti, joka on hyväntahtoinen höppänä saa diagnoosin?

"ppuuyyygg"

Vain narsisti, jolla on moraalia niin, että käytös vaivaa ja painaa ja diagnoosin?

"ppuuyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain narsisti, jolla on moraalia niin, että käytös vaivaa ja painaa ja diagnoosin?

"ppuuyggg"

Ketään koko sydämestään narsistia ei voi diagnosoida.,,,narsistista persoonallisuushäiriötä omaavaksi

"ppiuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään koko sydämestään narsistia ei voi diagnosoida.,,,narsistista persoonallisuushäiriötä omaavaksi

"ppiuygggg"

Täten narsismiasiaa ei ole järkevää käsitellä terbeydenhoidollisena asiani mitenkään päin,

"ppuyygggghg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täten narsismiasiaa ei ole järkevää käsitellä terbeydenhoidollisena asiani mitenkään päin,

"ppuyygggghg"

Ei ole mitään järkeä puhua asiasta lääkärille. Se on yksinkertaisesti väärä osoite minun mielestäni.
        ..jos ei halua vaikuttaa hieman höpsähtäneelle.,

"ppytfgfggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään järkeä puhua asiasta lääkärille. Se on yksinkertaisesti väärä osoite minun mielestäni.
        ..jos ei halua vaikuttaa hieman höpsähtäneelle.,

"ppytfgfggg"

Terveydenhoitojärjrstelmä ei nähdäksdeni toimi narsistista käytöstä rajoittavana tahona. Joten itseen kohdistuva narsistinen käytös olisi rajoitettava muilla keinoin.

"ppuhghghhghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveydenhoitojärjrstelmä ei nähdäksdeni toimi narsistista käytöstä rajoittavana tahona. Joten itseen kohdistuva narsistinen käytös olisi rajoitettava muilla keinoin.

"ppuhghghhghh"

eli mun kannattaa soittaa kriisipuhelimeen enintään oikein itserakkaana. silloin mussa ei voi väittää olevan vikaa.

"ppuygghhjj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli mun kannattaa soittaa kriisipuhelimeen enintään oikein itserakkaana. silloin mussa ei voi väittää olevan vikaa.

"ppuygghhjj"

on vain oikein itserakas ja tyytyväinen siihen , niin kaikki kunnossa,

"popytgggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on vain oikein itserakas ja tyytyväinen siihen , niin kaikki kunnossa,

"popytgggg"

mun niin mulla oli jonkinlainen käyttätymismuutos hermostovaurion aikana.
        käytökseni on palautunut vähitellen takaisin luonteenlaatuani kohti.

"pouggghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun niin mulla oli jonkinlainen käyttätymismuutos hermostovaurion aikana.
        käytökseni on palautunut vähitellen takaisin luonteenlaatuani kohti.

"pouggghhh"

ihanaa edes se kun ei enää tarvitse puhua kriisipuhelimeen, se oli tosi kauheeta.

"ppiuyuyggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihanaa edes se kun ei enää tarvitse puhua kriisipuhelimeen, se oli tosi kauheeta.

"ppiuyuyggh"

ärtynyttä hermostokudosta kun vielä ärsytettiin ärsyttävillä jutuilla noin 7 vuotta.--huh---

"ppoiuhggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ärtynyttä hermostokudosta kun vielä ärsytettiin ärsyttävillä jutuilla noin 7 vuotta.--huh---

"ppoiuhggg"

paras mitä mä saatoin tehdä oli yrittää treenata hermostoani ikäänkuin reagoimattomaksi.

"ppjhgghhhjh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

paras mitä mä saatoin tehdä oli yrittää treenata hermostoani ikäänkuin reagoimattomaksi.

"ppjhgghhhjh"

Äidilleni oon armollinen. Ei hän niin paha ole, vaan vähäisellä ymmärryksellä varustettu.
        Suurin ongelmani lienee se että luulen ihmisten tietävän ja ymmärtävän paljon enemmän kuin mitä he tietää ja ymmärtää.

"pohgggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äidilleni oon armollinen. Ei hän niin paha ole, vaan vähäisellä ymmärryksellä varustettu.
        Suurin ongelmani lienee se että luulen ihmisten tietävän ja ymmärtävän paljon enemmän kuin mitä he tietää ja ymmärtää.

"pohgggh"

Yhä enemmän on tullut esiin monista ihmisistä että ei he mitään tiedä mitä minä olenb luullut heidän tietävän.

"ppouhyhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhä enemmän on tullut esiin monista ihmisistä että ei he mitään tiedä mitä minä olenb luullut heidän tietävän.

"ppouhyhhh"

Oon luulut että erityisesti minä kärsin tuskallisesta tietämättömyydestä, mutta nyt on tullut ilmi että moni ei edes yritä tietää.

"ppuyggggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"pouytgfff"

Minulla sama vika mutta soitan riittävän isolle herralle niin johan uskovat koska sieltä löytyy useimmiten viisaampia armeijassa opin tämän kun komppanian päällikö sanoi et saa enään lomia olet käyttänyt eniten. selaisin ohjesääntöä ja siellä sanotti patljoonan komentaja myöntää 3 päivää pidemmät lomat. Anoin viikon opintolomaa komppanian päällikö sanoi et saa. perjantaina käkynjaolla pataljoonan komentaja tuli ja sanoi hän arvostaa tällaisa miehiä pääset lähtemään heti. kyllä keljutti komppanian päälliköä piti napitki olla oikeassa asenossa ennnkuin pääsin lähtemään 2 päivää aikaisemmin. muuten en olisi tehnyt insinöörinä töitä 50 vuotta. eläkkeelle läksin vasta sairauden vuoksi 65 vuotiaana eläkeikä oli 63 .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla sama vika mutta soitan riittävän isolle herralle niin johan uskovat koska sieltä löytyy useimmiten viisaampia armeijassa opin tämän kun komppanian päällikö sanoi et saa enään lomia olet käyttänyt eniten. selaisin ohjesääntöä ja siellä sanotti patljoonan komentaja myöntää 3 päivää pidemmät lomat. Anoin viikon opintolomaa komppanian päällikö sanoi et saa. perjantaina käkynjaolla pataljoonan komentaja tuli ja sanoi hän arvostaa tällaisa miehiä pääset lähtemään heti. kyllä keljutti komppanian päälliköä piti napitki olla oikeassa asenossa ennnkuin pääsin lähtemään 2 päivää aikaisemmin. muuten en olisi tehnyt insinöörinä töitä 50 vuotta. eläkkeelle läksin vasta sairauden vuoksi 65 vuotiaana eläkeikä oli 63 .

Hyvä kirjoitus,

Kyllä se noin menee, koska kun on riittävän suuri ja hieno herra häntä ei ärsytä hyvä perustelu tai muu taitava suoritus,
        Vakuutan hienoille herroille että pyrkimykseni on parhaani mukaan päästä kriisipuhelinlinjoilla söheltämisestä kokonaan. Enkä siis enää ole soittanut.
        Päädyin sinne hermostovaurioituneena ja tänne myös. En minä tänne muuten olisi tullut,
        Ei ole minun tyyliä tämmöinen palstailu,
        Oli tollain hätätilanne. Niin mulla oli itselleni poikkeuksellisia käytöstapoja 7 vuoden ajan.
        Alan tässä vähitellen saada käytöstäni lähemmäs alkuperäistä olemustani. Kyllä minä nuorena tyttönä tanssinkin hienojen herrojen juhlissa, Enää en pysty tanssimaan, mutta muita kykyjä palautuu onneks aika hyvin tuosta aivovauriosta, Oli se aikamoista yksinään koittaa selvitä aivovauriossa 7 vuotta.

"ppuygghjhjjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjoitus,

Kyllä se noin menee, koska kun on riittävän suuri ja hieno herra häntä ei ärsytä hyvä perustelu tai muu taitava suoritus,
        Vakuutan hienoille herroille että pyrkimykseni on parhaani mukaan päästä kriisipuhelinlinjoilla söheltämisestä kokonaan. Enkä siis enää ole soittanut.
        Päädyin sinne hermostovaurioituneena ja tänne myös. En minä tänne muuten olisi tullut,
        Ei ole minun tyyliä tämmöinen palstailu,
        Oli tollain hätätilanne. Niin mulla oli itselleni poikkeuksellisia käytöstapoja 7 vuoden ajan.
        Alan tässä vähitellen saada käytöstäni lähemmäs alkuperäistä olemustani. Kyllä minä nuorena tyttönä tanssinkin hienojen herrojen juhlissa, Enää en pysty tanssimaan, mutta muita kykyjä palautuu onneks aika hyvin tuosta aivovauriosta, Oli se aikamoista yksinään koittaa selvitä aivovauriossa 7 vuotta.

"ppuygghjhjjk"

Ihmiset ei tosin kuunnelleen kun selitin, että mulla on ilmeisesti aivovaurio, koska vaikutin heille niin fiksulle niinkin, Itselleni kuitenkaan en.
        Ja on tässä ollut yhtä dramaattista kehitystä kuin oli kykyjen menetystäkin, että oon ihan varma että se oli aivovaurio. ..ja kun liikuntakyky ja muu meni samalla.

"ppuytgggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset ei tosin kuunnelleen kun selitin, että mulla on ilmeisesti aivovaurio, koska vaikutin heille niin fiksulle niinkin, Itselleni kuitenkaan en.
        Ja on tässä ollut yhtä dramaattista kehitystä kuin oli kykyjen menetystäkin, että oon ihan varma että se oli aivovaurio. ..ja kun liikuntakyky ja muu meni samalla.

"ppuytgggg"

Ja paraneminen otti just sen 7-8 vuotta niinkun oon lukenut joidenkin muidenkin aivovaurioissa

"ppuygggghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja paraneminen otti just sen 7-8 vuotta niinkun oon lukenut joidenkin muidenkin aivovaurioissa

"ppuygggghh"

Mutta siis olen kokenut siinä puhelimessa jotain niin hirveää mitä ei ihan tarkkaan tiedä kuin mun äiti,
        Sen on niin kauheeta etten pysty kirjoittaan siitä täälläkään yksityiskohtaisemmin,

"ppouygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis olen kokenut siinä puhelimessa jotain niin hirveää mitä ei ihan tarkkaan tiedä kuin mun äiti,
        Sen on niin kauheeta etten pysty kirjoittaan siitä täälläkään yksityiskohtaisemmin,

"ppouygggg"

Mutta siis ainoa keino parantua ja selvitä siitä tosiaan on yksinkertaisesti koittaa vaan poistaa kaikki se kokemusaineisto aivoistani vain tehokkaasti poistamalla se.

"ppuyytgggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis ainoa keino parantua ja selvitä siitä tosiaan on yksinkertaisesti koittaa vaan poistaa kaikki se kokemusaineisto aivoistani vain tehokkaasti poistamalla se.

"ppuyytgggg"

Ei siinä oikeen voi muuta tehdä,
        Niiden puhujien kanssa asiaa on mahdoton koskaan selvittää ja muilla ihmisillä koko juttu menee yli hilseen miten semmosta voi edes tapahtua.

"ppougfggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä oikeen voi muuta tehdä,
        Niiden puhujien kanssa asiaa on mahdoton koskaan selvittää ja muilla ihmisillä koko juttu menee yli hilseen miten semmosta voi edes tapahtua.

"ppougfggh"

En itsekään meinaa k äsittää vieläkään miten mä oon voinu kokee semmosta.
        Mut olis vedetty lopullisesti johonkin kauhun maailmaan jos en itse olis tälleen kauheesti alkanut laittaa hanttiin.

"ppuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En itsekään meinaa k äsittää vieläkään miten mä oon voinu kokee semmosta.
        Mut olis vedetty lopullisesti johonkin kauhun maailmaan jos en itse olis tälleen kauheesti alkanut laittaa hanttiin.

"ppuygggg"

Tää kirjottaminen täällä on niinku kauhun maailmaan vetämistä vastaan vastakirjoittelua. Ne tyypit siellä puhelim,essa osaa puhua mulle niin että tunnen olevani keskellä kauhufilmiä ollessani niissä jutuissa.,

"ppiuyuyyyh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää kirjottaminen täällä on niinku kauhun maailmaan vetämistä vastaan vastakirjoittelua. Ne tyypit siellä puhelim,essa osaa puhua mulle niin että tunnen olevani keskellä kauhufilmiä ollessani niissä jutuissa.,

"ppiuyuyyyh"

siitä ei ole mitään muuta keinoa päästä turvaan kuin laittaa hanttiin sille kuviolle,

"ppuiuyyhghg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siitä ei ole mitään muuta keinoa päästä turvaan kuin laittaa hanttiin sille kuviolle,

"ppuiuyyhghg"

Pois pois mun elämästä kaikki kriisipuhelinkeskustelujen sisällöt,.

"ppuhygghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pois pois mun elämästä kaikki kriisipuhelinkeskustelujen sisällöt,.

"ppuhygghhh"

Ne ihan kummasti vetää pelon maailmaan. Kun puhun sinne joudun ihan mahottomaan pelon ilmapiiriin. ...kauhun maailmaan.

Ei minusta yksinään tunnu siltä samalta.

"ppuuyyhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ihan kummasti vetää pelon maailmaan. Kun puhun sinne joudun ihan mahottomaan pelon ilmapiiriin. ...kauhun maailmaan.

Ei minusta yksinään tunnu siltä samalta.

"ppuuyyhhh"

Ei pidä muistella. Sain heti ohimenevän kauhukohtauksen kun muistelin miten he puhelimessa mulle puhuu. ¨

"ppiuyhhghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä muistella. Sain heti ohimenevän kauhukohtauksen kun muistelin miten he puhelimessa mulle puhuu. ¨

"ppiuyhhghhh"

mulle tuntuu kuin olisin aivovauriossa joutunut johonkin ihmeen "alamaailmaan". Tosi pelottavaa oli. Lienee yksinajattelu olevan turvallisempaa kuin keskustelu.

"ppiuyhghghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulle tuntuu kuin olisin aivovauriossa joutunut johonkin ihmeen "alamaailmaan". Tosi pelottavaa oli. Lienee yksinajattelu olevan turvallisempaa kuin keskustelu.

"ppiuyhghghgh"

En tajua miksi he vastustaa semmosia älyllisempiä turvallisempia keskusteluteemoja.

"ppoyuhhghhh"

• Anonyymi

Olet siis pohtinut näitä juttuja jo vuosia, olen halunnut sinulta kysyä, koska aiot tulla valmiiksi ja päästä eteenpäin?

Onko sinulla itselläsi sellainen tunne, että olet tähän aiheeseen liikaa jumittunut ja junnaat paikoillasi. Ajattelen sen siitä, kun usein sanot lopettavasi.

Eli milloin ajattelit edetä ja lopettaa pohdiskelusi. Ja elää ehkä uudenlaisena ihmisenä ja nauttia omasta elämisestäsi pohtimatta muiden tapoja. Niitä on jopa sellaisia julkaisuja olemassa jotain tänne päin = eroon turhasta ajattelusta

En kiellö, sulla on ollut jokunen todella hyvä oivallus koskien "auttajia" jotka olisivat itse terapian tarpeessa hölmö systeemi jonka tuotoksista on varmaankin mennyt monen elämä sekaisin auttamisen sijasta. Kenelläkään ei pitäisi olla oikeuksia sellaisiin tekoihin.

Mut siis kysyn sulta, miten ajattelit ottaa askeleen eteenpäin, vai haluatko jatkaa vain näin?

• Anonyymi

Ei aiheessa ole vikaa, tämä on vain yksi kymmenien aiheideni joukossa.,

"ppoyyttggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aiheessa ole vikaa, tämä on vain yksi kymmenien aiheideni joukossa.,

"ppoyyttggg"

Ja äiti on elossa ja en ole ajatellut hylätä häntä, vaikka on tosi rankkaa molempien aivoille.
        Niin siinäkään mielessä pohdinnat ei pääty, koska olen tehnyt poikkeuksellisen päöätöksen, etten varsinaisesti ryhdy elämäni narsistien vastustajaksi. Mutta tämä ei tarkoita sitä että minun olisi turvallista täyttää pääni heidän jutuillaan.

"ppuyyhghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja äiti on elossa ja en ole ajatellut hylätä häntä, vaikka on tosi rankkaa molempien aivoille.
        Niin siinäkään mielessä pohdinnat ei pääty, koska olen tehnyt poikkeuksellisen päöätöksen, etten varsinaisesti ryhdy elämäni narsistien vastustajaksi. Mutta tämä ei tarkoita sitä että minun olisi turvallista täyttää pääni heidän jutuillaan.

"ppuyyhghhh"

Pitää koko aika aivojumpata ettei pahoinm manipuloudyu.

"ppygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää koko aika aivojumpata ettei pahoinm manipuloudyu.

"ppygggg"

Pohdiskeöuni ei lopu koskaan koska olen filosofi mielestäni.

"ppouyyygghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohdiskeöuni ei lopu koskaan koska olen filosofi mielestäni.

"ppouyyygghgh"

Minä RAKASTAN ajattelua ja aion tehostaa sitä niin paljon kuin ikinä voin.

"ppuyhhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä RAKASTAN ajattelua ja aion tehostaa sitä niin paljon kuin ikinä voin.

"ppuyhhhhh"

En koe ajattelua turhaksi vain nimenomaan elämän mielekkyyden löydän ajattelusta,...ja perustelusta.

"ppuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe ajattelua turhaksi vain nimenomaan elämän mielekkyyden löydän ajattelusta,...ja perustelusta.

"ppuygggg"

aion jatkossakin ajatellöa täysipäiväisesti.

"ppuyghghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aion jatkossakin ajatellöa täysipäiväisesti.

"ppuyghghh"

varsin aivovaurion koettuanio arvostan tosi paljon aivoja ja niiden käyttöä aktiivisesti.

"pooyhyghhgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varsin aivovaurion koettuanio arvostan tosi paljon aivoja ja niiden käyttöä aktiivisesti.

"pooyhyghhgh"

olen ottanut monta alkelta eteenpäin....mutta mulla on paljon huolehdittavia ihmisiä

"pooyyyhyhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen ottanut monta alkelta eteenpäin....mutta mulla on paljon huolehdittavia ihmisiä

"pooyyyhyhh"

mulla menee paljon energiaa emotionaaliseen huoleen muiden ihmisten puolesta,

"pooyuyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla menee paljon energiaa emotionaaliseen huoleen muiden ihmisten puolesta,

"pooyuyggg"

nytkin äidilläni on päänsärkyä ja suren sitä tän päivöän

"ppoyuygghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nytkin äidilläni on päänsärkyä ja suren sitä tän päivöän

"ppoyuygghh"

Äitin jutut on niin epäselviö kuten monen siellä puhelimessakin, ettei niistö ikinä mitään selkoa tule.
        Mä kun en uskp jokaisen omaan totuuteen vaan jokaisen omaan valeeseen suhteessa yhteen ainoaan totuuteen.

"poouyyyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitin jutut on niin epäselviö kuten monen siellä puhelimessakin, ettei niistö ikinä mitään selkoa tule.
        Mä kun en uskp jokaisen omaan totuuteen vaan jokaisen omaan valeeseen suhteessa yhteen ainoaan totuuteen.

"poouyyyyy"

Jokaisen oma totuus on jo määritelmänä valheellinen koska sillä ei edes tarkoiteta että ne oikeasti olisivat totuus.

"ppyygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisen oma totuus on jo määritelmänä valheellinen koska sillä ei edes tarkoiteta että ne oikeasti olisivat totuus.

"ppyygggg"

vale on se kun tuo kärsimyksen elämään

"ppuyhghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vale on se kun tuo kärsimyksen elämään

"ppuyhghh"

Tiede on metodi pyrkiä saamaan selville totuutta sen verran mitä mahdollista,
        Se voi tutkia "jokaisen omaa totuutta", mutta tuskin tiedekään perustuu minkään miljardin eri totuuden selville saamiseen-.

"ppuhgggghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiede on metodi pyrkiä saamaan selville totuutta sen verran mitä mahdollista,
        Se voi tutkia "jokaisen omaa totuutta", mutta tuskin tiedekään perustuu minkään miljardin eri totuuden selville saamiseen-.

"ppuhgggghh"

Ihmiset åuhuu niin älyttömiä juttuja koko ajan että mun pää ei meinaa kestää sitä kun niissä puheissa eio ole mitään tolkkua, Äitikin sanoo että moni ei edes yritä saada selville totuutta.
        Noi voi herran jestas ei edes yritä?

"oouyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset åuhuu niin älyttömiä juttuja koko ajan että mun pää ei meinaa kestää sitä kun niissä puheissa eio ole mitään tolkkua, Äitikin sanoo että moni ei edes yritä saada selville totuutta.
        Noi voi herran jestas ei edes yritä?

"oouyggg"

Oikeestaan minä koen toisissa ihmisissä pääosin vain yhden ongelman:
        Ihmiset puhuvat paikkansapitämättömiä asioita, eivätkä puhu selkeästi perustellusti ja yksilöidysti kuinka asiat ovat,
        Tuo on suurempi ongelma kuin narsismi tai psykopatiakaan.

"ppuyhyhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeestaan minä koen toisissa ihmisissä pääosin vain yhden ongelman:
        Ihmiset puhuvat paikkansapitämättömiä asioita, eivätkä puhu selkeästi perustellusti ja yksilöidysti kuinka asiat ovat,
        Tuo on suurempi ongelma kuin narsismi tai psykopatiakaan.

"ppuyhyhhh"

https://www.youtube.com/watch?v=KCVWFmuSwBU

kiva video

"ppouyghjjjj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Mitä "empaatti" se semmoinen on joka jonkun tuhoaa ?
        Mun mielestä ei empaatti.

"ppuuyyyh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä "empaatti" se semmoinen on joka jonkun tuhoaa ?
        Mun mielestä ei empaatti.

"ppuuyyyh"

mun mielestä tää narsistijuttu on tie jolla on eri vaiheita, kun on tullut niin vahvaksi, että voi voittaa narsistin, niin eikö silloin lempeä sydän jätä asian siihen ja sillä voimalla voi olla lempeä narsistiakin kohtaan.

"ppuyggggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun mielestä tää narsistijuttu on tie jolla on eri vaiheita, kun on tullut niin vahvaksi, että voi voittaa narsistin, niin eikö silloin lempeä sydän jätä asian siihen ja sillä voimalla voi olla lempeä narsistiakin kohtaan.

"ppuyggggh"

Mutta toi lempeys ei voi tapahtua maallisen rakkauden tasolla vaan vain henkisen. Jos sen tekee maallisen rakkauden tasolla on kohta narsistin uhri taas

"ppiuyyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta toi lempeys ei voi tapahtua maallisen rakkauden tasolla vaan vain henkisen. Jos sen tekee maallisen rakkauden tasolla on kohta narsistin uhri taas

"ppiuyyggg"

eikä sitä oikein voi tehdö kuin vasta sitten että on niin vahva että teoriassa voisi voittaa narsistin.

"ppuyyujj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikä sitä oikein voi tehdö kuin vasta sitten että on niin vahva että teoriassa voisi voittaa narsistin.

"ppuyyujj"

jos on heikompi kuin narsisti pätee mun mielestä eri ohjeet kuin jos on vahvempi.

"ppuiytgggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos on heikompi kuin narsisti pätee mun mielestä eri ohjeet kuin jos on vahvempi.

"ppuiytgggg"

jos on heikompi mun mielestä sillon voi olla vaarallista antaa anteeksi, jos se toinen sitten jatkaa tuhoamista,
        Mutta jos on vahvempi , voi olla hyväsydäminen eikä käytä kaikkia voimiaan,

"ppyuhghhjjk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos on heikompi mun mielestä sillon voi olla vaarallista antaa anteeksi, jos se toinen sitten jatkaa tuhoamista,
        Mutta jos on vahvempi , voi olla hyväsydäminen eikä käytä kaikkia voimiaan,

"ppyuhghhjjk"

vois kuvitella että koska narsisti ei tiedä rakkautta hän ei luota, että jos se hänen kiusaamansa ihminen pääsee häntä voimakkaammaksi, niin se henkilö onkin hänelle vain hyväntahtoinen, ei hyökkää.

"ppuyyhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vois kuvitella että koska narsisti ei tiedä rakkautta hän ei luota, että jos se hänen kiusaamansa ihminen pääsee häntä voimakkaammaksi, niin se henkilö onkin hänelle vain hyväntahtoinen, ei hyökkää.

"ppuyyhhhh"

tahon takasin henkiseen elämääni...aivovaurio vei mun henkisrt kyvyt väliaikaisesti.
        Se on kauhea asia aivovauriossa, Se voi vaikuttaa jopa hengellisiin kykyihin. Lääkeaine voi viedä hengelliset kyvyt. Tiedän kokemuksesta.

"ppuyyhghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tahon takasin henkiseen elämääni...aivovaurio vei mun henkisrt kyvyt väliaikaisesti.
        Se on kauhea asia aivovauriossa, Se voi vaikuttaa jopa hengellisiin kykyihin. Lääkeaine voi viedä hengelliset kyvyt. Tiedän kokemuksesta.

"ppuyyhghhh"

Etenkin psyykelääkkeet on henkisen ihmisen kauhu, koska ne voi lamata korkeimpia aivotoimintoja ja siten voi menettää kauneimmat henkiset kokemuksensa. Siksikin se kriisipuhelin tuntui oikein pelottelikapuhelimelle joka yritti viedä elämästäni kauneuden.

"ppiytghhjhjh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etenkin psyykelääkkeet on henkisen ihmisen kauhu, koska ne voi lamata korkeimpia aivotoimintoja ja siten voi menettää kauneimmat henkiset kokemuksensa. Siksikin se kriisipuhelin tuntui oikein pelottelikapuhelimelle joka yritti viedä elämästäni kauneuden.

"ppiytghhjhjh"

heillä oli tarjota vain pelkoa.

"ppuhyhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heillä oli tarjota vain pelkoa.

"ppuhyhhh"

mä en kestä sitä energiaa mikä siitä luurista virtaa, Toivottavasti ei tarvii sitä linjaa enää koskaan avata.,

"ppouyghghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä en kestä sitä energiaa mikä siitä luurista virtaa, Toivottavasti ei tarvii sitä linjaa enää koskaan avata.,

"ppouyghghh"

mule ne energiat siellä tuntuu hirveen karkeille tottapuhuen

"ppuiyhggggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mule ne energiat siellä tuntuu hirveen karkeille tottapuhuen

"ppuiyhggggh"

niin hirveen karkeille että usein mun ei tarvi kun tuntea se tunnelma niin jo tärisen

"ppuyyyghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin hirveen karkeille että usein mun ei tarvi kun tuntea se tunnelma niin jo tärisen

"ppuyyyghh"

No yksikin vcastaaja kertoikin siellä ettei koskaan ole tärissyt kenenkään soittajan takia....
        mä olen tärissyt monenkin vastaajansa kanssa. Niin karkeaa puhetta.

"ppyygghhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No yksikin vcastaaja kertoikin siellä ettei koskaan ole tärissyt kenenkään soittajan takia....
        mä olen tärissyt monenkin vastaajansa kanssa. Niin karkeaa puhetta.

"ppyygghhhh"

aion olla pääosin itekseen. yksin mun tunnelmat ei oo niin karmasevia.

"ppoggghhh"

• Anonyymi

En missään tapauksessa halua jatkaa vain näin.

Kirjoittelen salaa paljon korkeampilaatuista juttua. Aion vielä kirjoittaa henkistä filosofiaa ja saada julkaistuakin kunhan saan ensin kirjoitettua.
        Oikein kyllä minua kohtaan on tehty tekoja joita ei pitäisi olla oikeuksia tehdä.

Mutta josko joskus joku keskutelisi ihan näistä aiheista kanssani?
        '
        "ppiuuhhhhh"

• Anonyymi

9- kulmainen peili niin, mitä näkyisi kyynärpäätaktiikalla jos taktikoi kerran pysähtyen sitten.

• Anonyymi

En ymmärrä tuosta asiasta mitään?

"ppiuuyygg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä tuosta asiasta mitään?

"ppiuuyygg"

mutta sen tiedän ettei pääni kestä kriisipuhelimen juttuja,

"ppuyygghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta sen tiedän ettei pääni kestä kriisipuhelimen juttuja,

"ppuyygghgh"

mun henkistä hyvinvointia on varmistaa ettei sellaisia juttuja enää ikinä pääse tajuntaani.

"ppuygghhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun henkistä hyvinvointia on varmistaa ettei sellaisia juttuja enää ikinä pääse tajuntaani.

"ppuygghhhh"

koska mä olen alunalkaen henkisesti suuntautunu ihminen,.
        mua kiinnostaa henkinen filosofia

"ppuyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koska mä olen alunalkaen henkisesti suuntautunu ihminen,.
        mua kiinnostaa henkinen filosofia

"ppuyggg"

ei mua juuri muu niin kiinnosta edes

"ppuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei mua juuri muu niin kiinnosta edes

"ppuygggg"

Mulla ei tunnu auttavan keskustelu vaan mulla tulee hyvä olla kun onnistun torjumaan muiden puheen pääsyn tajuntaani.

"ppiuyygtgggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei tunnu auttavan keskustelu vaan mulla tulee hyvä olla kun onnistun torjumaan muiden puheen pääsyn tajuntaani.

"ppiuyygtgggh"

Koska se heidän juttu on jotenkin nioin sekavaa....kun saan sen hälyn pois, voin itse kirjoittaa kaikkea mulle mielenkiintoista,

"ppuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska se heidän juttu on jotenkin nioin sekavaa....kun saan sen hälyn pois, voin itse kirjoittaa kaikkea mulle mielenkiintoista,

"ppuygggg"

tää mun äiti asia alkaa selviöään.

se on vaan ettei meidät aivot kestä kauheesto toinen toistemme ajattelua fysiologisesti pitkään koska meillä on niin erilainen aivotoiominta, mulla on korkea ja laajempisfäärisempi.
        mun jutut on liian raskaita äidin pienemmälle päälle ja äidin jutut saa mun pääni järjestyksen sekaisin kuin pesukone

"ppuhgggghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tää mun äiti asia alkaa selviöään.

se on vaan ettei meidät aivot kestä kauheesto toinen toistemme ajattelua fysiologisesti pitkään koska meillä on niin erilainen aivotoiominta, mulla on korkea ja laajempisfäärisempi.
        mun jutut on liian raskaita äidin pienemmälle päälle ja äidin jutut saa mun pääni järjestyksen sekaisin kuin pesukone

"ppuhgggghh"

mulla on niin että mitä syvällisemmin filosofinen aihe sitä rennompaa ja kevyempää mun aivoille....kaikki muu tuntuu häiritsevälle.,

"pohyhggghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla on niin että mitä syvällisemmin filosofinen aihe sitä rennompaa ja kevyempää mun aivoille....kaikki muu tuntuu häiritsevälle.,

"pohyhggghh"

Mulle ei ole vielä koskaan esitetty mulle liian syvällistä aihetta...

"ppyygghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle ei ole vielä koskaan esitetty mulle liian syvällistä aihetta...

"ppyygghhh"

mitä syvällisempää sen rennompaa

"ppuhhhjhjj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä syvällisempää sen rennompaa

"ppuhhhjhjj"

Mutta mun aivot ärtyy ihan kauheesti hölötyksestä-.

"ppuyhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mun aivot ärtyy ihan kauheesti hölötyksestä-.

"ppuyhhhh"

inhoon myös spekulointia, Kivempi pitää kysymys avoinna ja tutkia kunnes tietää siitä jotain .

"ppuyghhgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

inhoon myös spekulointia, Kivempi pitää kysymys avoinna ja tutkia kunnes tietää siitä jotain .

"ppuyghhgh"

Se auttavapuhelinsysteemi on valitettavasti kovasti aivotointojeni vastainen.

"påpygghjhj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se auttavapuhelinsysteemi on valitettavasti kovasti aivotointojeni vastainen.

"påpygghjhj"

mut niin parasta nyt olla itekseen jotta aivotoiminnastani tulisi itse haluamanilaista,

"ppuuyhhhh"

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ppuyghhgh"

Tää oli vähän niinkuin joku ihmiskoe, että voiko selvitä hermostovaurioituneena 50 ihmisen 5 vuoden mittaisesta joukkomanipulaatiosta asioilla joita ei ole olemassakaan materiaalisessa maailmassa.

"ppuyyyyhjh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli vähän niinkuin joku ihmiskoe, että voiko selvitä hermostovaurioituneena 50 ihmisen 5 vuoden mittaisesta joukkomanipulaatiosta asioilla joita ei ole olemassakaan materiaalisessa maailmassa.

"ppuyyyyhjh"

Olen sitä mieltä, että en ole valehdellut että vanhemmillani on ollut narsistista käytöstä, josta on ollut minulle vahinkoa.
        Tämä ei kuitenkaan tee vanhemmistani niin pahoja, ettenkö jatkaisi sovussa heidän kanssaan. En kuitenkaan jatka kriisipuhelimen tavalla niin, että minut jotenkin alistettaisiin vanhemmilleni jopa vastoin heidän omaa tahtoaan.

"ppouyhyhhjh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että en ole valehdellut että vanhemmillani on ollut narsistista käytöstä, josta on ollut minulle vahinkoa.
        Tämä ei kuitenkaan tee vanhemmistani niin pahoja, ettenkö jatkaisi sovussa heidän kanssaan. En kuitenkaan jatka kriisipuhelimen tavalla niin, että minut jotenkin alistettaisiin vanhemmilleni jopa vastoin heidän omaa tahtoaan.

"ppouyhyhhjh"

Jos kriisipuhelinvastaaja ei kestä sitä että olen joiltain osin äitiäni älykkäämpi, äitini kestää, joten äitini on ilmeisesti vähemmän narsistinen, eikä se vähennä äitini arvoa että hän on joissain asioissa minua vähemmän älykäs.

"ppiuhhhhjhj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kriisipuhelinvastaaja ei kestä sitä että olen joiltain osin äitiäni älykkäämpi, äitini kestää, joten äitini on ilmeisesti vähemmän narsistinen, eikä se vähennä äitini arvoa että hän on joissain asioissa minua vähemmän älykäs.

"ppiuhhhhjhj"

Eikä tämä tarkoita sitä että minä olisin ylimielinen, koska moni on monessa a siassa minua älykkäämpi luonnollisestikin.

"ppujhhhhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tämä tarkoita sitä että minä olisin ylimielinen, koska moni on monessa a siassa minua älykkäämpi luonnollisestikin.

"ppujhhhhhhh"

Mun mielestä tyhmä on sellainen ihminen joka ei kestö itseään älykkäämpiä.

"ppuygggghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä tyhmä on sellainen ihminen joka ei kestö itseään älykkäämpiä.

"ppuygggghgh"

Ja mun mielipide on, että kuka osaa perustella kantansa argumentointivirheettömämmin on varteenotettavampi kuin joka ei osaa perustella kantaansa, koska jokin mittapuu olisi oltava, eikä ihan pelkkää arpapeliä.

"ppuhhhjj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mun mielipide on, että kuka osaa perustella kantansa argumentointivirheettömämmin on varteenotettavampi kuin joka ei osaa perustella kantaansa, koska jokin mittapuu olisi oltava, eikä ihan pelkkää arpapeliä.

"ppuhhhjj"

Minun mielestäni minun ei tarvitse luopua sellaisesta näkemyksestäni, jota ei ole minulle minua argumentointivirheettömämmin perusteltu toisin.

"ppiyyyhyhjhj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni minun ei tarvitse luopua sellaisesta näkemyksestäni, jota ei ole minulle minua argumentointivirheettömämmin perusteltu toisin.

"ppiyyyhyhjhj"

Minun ei tarvitse luopua perustellusta näkemyksestäni vain siksi, että joku pilkkaa jotakin ominaisuuttani.

"ppouyghhhj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun ei tarvitse luopua perustellusta näkemyksestäni vain siksi, että joku pilkkaa jotakin ominaisuuttani.

"ppouyghhhj"

Eikä minun tarvitse luopua perustellusta näkemyksestäni siksi, että sata on kanssani eri mieltä, jos he perustelevat huonommin tai ei ollenkaan. On argumentointivirhe väittää että jokin asia pitäisi paikkansa vain sillä perusteella että moni uskoo niin.,

"popugggggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä minun tarvitse luopua perustellusta näkemyksestäni siksi, että sata on kanssani eri mieltä, jos he perustelevat huonommin tai ei ollenkaan. On argumentointivirhe väittää että jokin asia pitäisi paikkansa vain sillä perusteella että moni uskoo niin.,

"popugggggg"

mun mielestä on olemassa erilaisia tasavertaisia näkökantoja sekä asioita joissa toinen on oikeammassa kuin toinen, nuo pitää tarkkaan perustella erottaakseen kummasta on kyse.

Pouygghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun mielestä on olemassa erilaisia tasavertaisia näkökantoja sekä asioita joissa toinen on oikeammassa kuin toinen, nuo pitää tarkkaan perustella erottaakseen kummasta on kyse.

Pouygghj"

tähän mennessä kaikki saamani vastaväitteet ovat olleet jotakin minua alentavia kommentteja ilman perusteluja. Ja perusteluista on ehdottomasti kieltäydytty.

"ppouyyyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tähän mennessä kaikki saamani vastaväitteet ovat olleet jotakin minua alentavia kommentteja ilman perusteluja. Ja perusteluista on ehdottomasti kieltäydytty.

"ppouyyyyy"

Hassu elämänkokemus tuo

"ppuyyyy"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hassu elämänkokemus tuo

"ppuyyyy"

Jopa tähän mennessä korkeimmin koulutettu "vastaväittäjäni" on vain syyttänyt minua soovan puhumisesta ilman sanankaan perustelua mihinkään asiaan.

Täälläkin vastaväite on vain tyyliin: "Sinulla ei ole mitään varteenotettavaa sanottavaa".

Mutta kukaan ei yritä perustella mitään perusteluani vastaan vastaperustelulla.
        Ehkä siksi, että heillä on riski hävitä perustelussa tällaiselle "nololle" tyypille kuten minä-

"ppughgghjjjkk"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa tähän mennessä korkeimmin koulutettu "vastaväittäjäni" on vain syyttänyt minua soovan puhumisesta ilman sanankaan perustelua mihinkään asiaan.

Täälläkin vastaväite on vain tyyliin: "Sinulla ei ole mitään varteenotettavaa sanottavaa".

Mutta kukaan ei yritä perustella mitään perusteluani vastaan vastaperustelulla.
        Ehkä siksi, että heillä on riski hävitä perustelussa tällaiselle "nololle" tyypille kuten minä-

"ppughgghjjjkk"

Oon ehkä siinä mielessä narsistin vastakohta, että oon julkiasultani "nolo" mutta en sitten niinkään asiaa tarkemmin tutkittua.

"ppiuyyhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon ehkä siinä mielessä narsistin vastakohta, että oon julkiasultani "nolo" mutta en sitten niinkään asiaa tarkemmin tutkittua.

"ppiuyyhhhh"

Siis annan höpsön vaikutelman siinä missä narsisti karismaattisen, mutta...

"ppuyytggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis annan höpsön vaikutelman siinä missä narsisti karismaattisen, mutta...

"ppuyytggg"

karismaattinen tosin ei ole yhtenevä narsistisuuden kanssa,.
        Mielestäni myös ei narsistinen voi olla karismaattinen.

"ppuyttghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

karismaattinen tosin ei ole yhtenevä narsistisuuden kanssa,.
        Mielestäni myös ei narsistinen voi olla karismaattinen.

"ppuyttghh"

ja höpsön oloinen voi olla oikeesti höpsö, muttei välttämättä

"ppouygtghg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja höpsön oloinen voi olla oikeesti höpsö, muttei välttämättä

"ppouygtghg"

Niin karismaattisen kuin höpsön ulkokuoren alla voi piillä monenlaista,

"ppoyyttgg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin karismaattisen kuin höpsön ulkokuoren alla voi piillä monenlaista,

"ppoyyttgg"

Mä en halua ketään ihmistä voittaa mutta valeen haluan voittaa,

"ppoiuuyyg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en halua ketään ihmistä voittaa mutta valeen haluan voittaa,

"ppoiuuyyg"

Ja mun äitikin on tärkee ihminen, se ei minun kritiikistä poistu se tärkeys.

"ppouyythhhj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mun äitikin on tärkee ihminen, se ei minun kritiikistä poistu se tärkeys.

"ppouyythhhj"

Minä osaan paremmin itse ilman kriisipuhelimen ideointia mikä tuntui mulle vain päätä sekoittavalle. Lähes aina elämäni asiat onnistuu parhaiten omilla ideoillani.

"ppuyggggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä osaan paremmin itse ilman kriisipuhelimen ideointia mikä tuntui mulle vain päätä sekoittavalle. Lähes aina elämäni asiat onnistuu parhaiten omilla ideoillani.

"ppuyggggh"

Minä teen lähes kaikki asiat "toisella tavalla".,
        Ja se on loppuenlopuksi mun paras anti myös muille ihmisille,
        että mulle tulee mieleen asioita mitä heille ei tuu mieleen.

"popouyyhgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä teen lähes kaikki asiat "toisella tavalla".,
        Ja se on loppuenlopuksi mun paras anti myös muille ihmisille,
        että mulle tulee mieleen asioita mitä heille ei tuu mieleen.

"popouyyhgh"

Siinä mullekin sosiaalisesti sopiva rooli. Kertoa ihmisille asioita mitä heille ei oo tullut mieleen. Oon päässyt siinä vähän alkuun. Mikä on aika jännittävää. Ja ehkä vähän parantanut mun ja äidin välejäkin, koska tuskin äitikään keksii enää mitään vielä jännittävämpää.

"ppuggghjhjj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä mullekin sosiaalisesti sopiva rooli. Kertoa ihmisille asioita mitä heille ei oo tullut mieleen. Oon päässyt siinä vähän alkuun. Mikä on aika jännittävää. Ja ehkä vähän parantanut mun ja äidin välejäkin, koska tuskin äitikään keksii enää mitään vielä jännittävämpää.

"ppuggghjhjj"

Ei keskusteluista yleensä mitään apua ole. Useimmiten ihmiset vain kiusaa niissä keskusteluissa. Eri asia on keskustelu jossa on älyllinen tavoite.

"ppuhyhhhg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ppuyggggh"

Katsokaa nyt tämänkin palstan ketjuja. Niin synkeitä aiheita.
        Kannattaisiko mun vaihtaa omani niihin ?
        No ei.

"poigfdfghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaa nyt tämänkin palstan ketjuja. Niin synkeitä aiheita.
        Kannattaisiko mun vaihtaa omani niihin ?
        No ei.

"poigfdfghgh"

Mun elämän rankki oppi on että oppisin etten enää suostu itselleni huoonvaikutuksisiin keskusteluihin.

"ppyttgghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun elämän rankki oppi on että oppisin etten enää suostu itselleni huoonvaikutuksisiin keskusteluihin.

"ppyttgghhh"

Itse tykkään eniten totutut ajattelutavat kyseenalaistaviosta filosofisista keskusteluista mutta niin harvoin saan ketään kanssani keskustelemaan sellaisia.

"ppytgghhhj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tykkään eniten totutut ajattelutavat kyseenalaistaviosta filosofisista keskusteluista mutta niin harvoin saan ketään kanssani keskustelemaan sellaisia.

"ppytgghhhj"

mutta siis kriisipuhelin ei varmaankaan kaipaa totutut ajattelutavat kyseenalaistavaa soittajaa.

"ppytygghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta siis kriisipuhelin ei varmaankaan kaipaa totutut ajattelutavat kyseenalaistavaa soittajaa.

"ppytygghh"

Ne heidän jutut puolestaan ei ole mitään mule luontevia keskusteluja vaan mut vedetään johonkin mulle ihan käsittämättömiin juttuihgin sielä

"ppoytgggghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne heidän jutut puolestaan ei ole mitään mule luontevia keskusteluja vaan mut vedetään johonkin mulle ihan käsittämättömiin juttuihgin sielä

"ppoytgggghh"

Mulle tulee niistä semmonen olo että mua hyväksikäytetään henkisesti.

"ppuygghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tulee niistä semmonen olo että mua hyväksikäytetään henkisesti.

"ppuygghh"

Turha mun on epävarmuuteni keskellä soitella mihinkään ja kysellä näistä asioista, kun itse kuitenkin tiedän tarkiten mistä siinä kaikessa on kysymys.
        Mm. siitä että superempaatti ja narsisti ovat energeettisesti rankkaa seuraa toisilleen tahtoivat tai eivät,

"ppiyuhghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha mun on epävarmuuteni keskellä soitella mihinkään ja kysellä näistä asioista, kun itse kuitenkin tiedän tarkiten mistä siinä kaikessa on kysymys.
        Mm. siitä että superempaatti ja narsisti ovat energeettisesti rankkaa seuraa toisilleen tahtoivat tai eivät,

"ppiyuhghhh"

Tiedän itse näistä asioista kuitenkin jo niin paljon, että jos puhun jollein muulle ei he voi kuin sotkea sitä mitä itse jo tiedän, se on nähty.

"ppuyygghg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän itse näistä asioista kuitenkin jo niin paljon, että jos puhun jollein muulle ei he voi kuin sotkea sitä mitä itse jo tiedän, se on nähty.

"ppuyygghg"

Nyt tuli äidin kanssa taas se kääne kun minun hyvinvointi saa aikaan äidille huonon olon ja valvoin yön painajaisissa kun äidin ystävällinen ääni muuttui taas ilkeäksi.
        Muutenkin minä oon ollut ihan mahdottoman projisoinnin kohde. Esimerkiksi jos puhuessani lempeällä äänellä kriisipuhelinvastaaja itse puhuu vihaisella äänellä väittäen minua vihaiseksi, se on projisointia. Hän on itse vihainen ja projisoi vihaansa minuun vaikken ole yhtään vihainen.

"ppuyggghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli äidin kanssa taas se kääne kun minun hyvinvointi saa aikaan äidille huonon olon ja valvoin yön painajaisissa kun äidin ystävällinen ääni muuttui taas ilkeäksi.
        Muutenkin minä oon ollut ihan mahdottoman projisoinnin kohde. Esimerkiksi jos puhuessani lempeällä äänellä kriisipuhelinvastaaja itse puhuu vihaisella äänellä väittäen minua vihaiseksi, se on projisointia. Hän on itse vihainen ja projisoi vihaansa minuun vaikken ole yhtään vihainen.

"ppuyggghgh"

minuun projisoidaan ihan hirveesti siksi en voi soittaa minnekään. saan niiden vastaajien ongelmat itselleni jos soitan.

"popyuyggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minuun projisoidaan ihan hirveesti siksi en voi soittaa minnekään. saan niiden vastaajien ongelmat itselleni jos soitan.

"popyuyggh"

https://www.youtube.com/watch?v=z1JVHyTBAbw

Tämä meni tosi vaaralliseksi minun äitini kanssa.
        Minun on pakko luovuttaa yrittämästä kanssaan vaikka hän onkin iäkäs.
        Mistään ei saa tämmöiseen asiaan asiallisen tuntuista apua. Aivan hirveitä jouduin kokemaan luotettuani ystävällisiin eleisiinsä.

"ppijhhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=z1JVHyTBAbw

Tämä meni tosi vaaralliseksi minun äitini kanssa.
        Minun on pakko luovuttaa yrittämästä kanssaan vaikka hän onkin iäkäs.
        Mistään ei saa tämmöiseen asiaan asiallisen tuntuista apua. Aivan hirveitä jouduin kokemaan luotettuani ystävällisiin eleisiinsä.

"ppijhhhhh"

Tää on tosi hurjaa tommonen persoonallisuusjuttu.
        En minä pysty sille mitään syvällisistä tutkimuksista ja ennakkoluulottomista asenteistani huolimatta.

"ppuyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on tosi hurjaa tommonen persoonallisuusjuttu.
        En minä pysty sille mitään syvällisistä tutkimuksista ja ennakkoluulottomista asenteistani huolimatta.

"ppuyggg"

Harva saa narsismista 50 vuoden koulutuksen .

"ppuggghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harva saa narsismista 50 vuoden koulutuksen .

"ppuggghhh"

He ovat yksinkertaisesti tajunneet siellä kriisipuhelimessa väärin mistä näissä asioissa on kyse. Se on fakta.

"ppyfggghhjh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ovat yksinkertaisesti tajunneet siellä kriisipuhelimessa väärin mistä näissä asioissa on kyse. Se on fakta.

"ppyfggghhjh"

En voi luottaa sopittaa asiassani heille, koska he ovat tajunneet sen väärin ja hoitavat sitä niin että asiat vain pahenee linjoillaan. Ja vaikka osoittaisi heidän erehtyneen, he eivät korjaa menettelymalliaan,

"popyfggggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi luottaa sopittaa asiassani heille, koska he ovat tajunneet sen väärin ja hoitavat sitä niin että asiat vain pahenee linjoillaan. Ja vaikka osoittaisi heidän erehtyneen, he eivät korjaa menettelymalliaan,

"popyfggggh"

On se kumma kun ei voi ihmisille erehdyksiään kertoa mahdollistaen niiden korjaamisen kun kaikki ottavat sen syyttämisenä. Erehdyklsiä ei osoiteta syyttämistä varten vaan korjaamisen mahdolistamiseksi.

"ppoygggghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"popyfggggh"

Itse tiedän narsismista jo Youtuben oppimäärän. ..ja 50 vuoden kokemus.

"ppouyghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tiedän narsismista jo Youtuben oppimäärän. ..ja 50 vuoden kokemus.

"ppouyghhh"

mitään asiallista suhtautumista asiaan ei ole tarjolla,

"ppoyytggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitään asiallista suhtautumista asiaan ei ole tarjolla,

"ppoyytggh"

DR. Ramanin videot on järkeviä.

"ppyygyhhhjh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

DR. Ramanin videot on järkeviä.

"ppyygyhhhjh"

Katsokaa ne jos haluatte ymmärtää narsismista edes kurssin verran.

"ppuytgghhhj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsokaa ne jos haluatte ymmärtää narsismista edes kurssin verran.

"ppuytgghhhj"

Jos hallitsee DR Ramanin videoiden sisällön hyvin niin että ymmärtää ne myös kokemuksellisesti pääsee alkuun.

"ppuygghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hallitsee DR Ramanin videoiden sisällön hyvin niin että ymmärtää ne myös kokemuksellisesti pääsee alkuun.

"ppuygghhh"

soitin sinne kriisipuhelimeen koska äitini kanssa tilanne meni tosi pahaksi.
        Sieltä ei saa muuta kuin tyhjänpäiväistä päätä sekottavaa höpötystä-

"ppuyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

soitin sinne kriisipuhelimeen koska äitini kanssa tilanne meni tosi pahaksi.
        Sieltä ei saa muuta kuin tyhjänpäiväistä päätä sekottavaa höpötystä-

"ppuyggg"

Toistavat muutamaa lapsellisen kuuloista kysymystä. ..joihin olen vastannut jo 20 kertaa 5 vuotta sitten.

"ppuyyhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistavat muutamaa lapsellisen kuuloista kysymystä. ..joihin olen vastannut jo 20 kertaa 5 vuotta sitten.

"ppuyyhhh"

Kognitiivisesti hyvätasoinen henkilö ei saa järjellistä apua mistään.

"ppuyggghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kognitiivisesti hyvätasoinen henkilö ei saa järjellistä apua mistään.

"ppuyggghgh"

Tarvitsen apua jossa siirrytään suoraan älyllisesti korkealle tasolle mutkitta. Sitten se toimii.

"ppuyyggghg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsen apua jossa siirrytään suoraan älyllisesti korkealle tasolle mutkitta. Sitten se toimii.

"ppuyyggghg"

Niin että voidaan lähtökohtaisesti molempien olettaa tietävän ja ymmärtävän paljon asioita itsestäänselvyyksiä toistelematta.

"ppouytggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että voidaan lähtökohtaisesti molempien olettaa tietävän ja ymmärtävän paljon asioita itsestäänselvyyksiä toistelematta.

"ppouytggg"

Mä en jaksa kuunnella tämmöisiä kysymyksiä: "Oletko koskaan ajatellut tätä?"
        Ja sot se on jotain pitä pohdin 12 vuotiaana koulumatkalla.

"ppygggghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en jaksa kuunnella tämmöisiä kysymyksiä: "Oletko koskaan ajatellut tätä?"
        Ja sot se on jotain pitä pohdin 12 vuotiaana koulumatkalla.

"ppygggghgh"

Ei mua auta jankata asioista jotka olen pohtinut ajat sitten. Tämä on kognitiivisesti korkeampitasoinen ongelma eikä he käsitä sitä.

"ppoygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mua auta jankata asioista jotka olen pohtinut ajat sitten. Tämä on kognitiivisesti korkeampitasoinen ongelma eikä he käsitä sitä.

"ppoygggg"

Oon siis 50 . olen jo ehtinyt ajatella paljion.,

"ppuyghhgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon siis 50 . olen jo ehtinyt ajatella paljion.,

"ppuyghhgh"

saisiko jostain keskustelua missä olis jotain pitkälle ajattelussa edistyneelle ?

"ppouyghgg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saisiko jostain keskustelua missä olis jotain pitkälle ajattelussa edistyneelle ?

"ppouyghgg"

En arkaile. Saa olla miten pitkälle edistynyttä vaan- Olen valmis edistyneeseen keskusteluun.

"ppuuyyyg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En arkaile. Saa olla miten pitkälle edistynyttä vaan- Olen valmis edistyneeseen keskusteluun.

"ppuuyyyg"

Ei tarvi mitään välivaiheita voi mennä suoraan edistyneelle tasolla.

"ppyyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi mitään välivaiheita voi mennä suoraan edistyneelle tasolla.

"ppyyggg"

Mulla on semmoset aivot että ne toimii edistyneellä tasola muttei matalammalla. Matalammalla tulee kohtauksia.

"ppuyggghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on semmoset aivot että ne toimii edistyneellä tasola muttei matalammalla. Matalammalla tulee kohtauksia.

"ppuyggghh"

Kun mennään edistyneelle tasolle, kohtaukset katoaa ja aivot toimii hyvin.

"pphghgghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun mennään edistyneelle tasolle, kohtaukset katoaa ja aivot toimii hyvin.

"pphghgghhh"

Eli mä nolaan itseni vain matalalla tasolla. Siitä ei ole huolta ettö korkealla nolaisin.

"ppouyyhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli mä nolaan itseni vain matalalla tasolla. Siitä ei ole huolta ettö korkealla nolaisin.

"ppouyyhh"

Siis jos pääsen vaikka fiksujen ihmisten kanssa tv keskusteluun en nolaa itseäni.
        Mutta kriisipuhelimessa nolöaan.

"ppygggghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis jos pääsen vaikka fiksujen ihmisten kanssa tv keskusteluun en nolaa itseäni.
        Mutta kriisipuhelimessa nolöaan.

"ppygggghgh"

äitini kanssa välit meni katastrofiin kun hän pyysi minua lukemaan kolumnin joka käsitteli taiteiljeapurahojenhakija taiteilijoiden ideoita,.

Äitini halusi keskustella artikkelista ja vastasin aiheeseen hänen näkemyksensä mukaan rasittavasti ja sen jälkeen on ollut pelkkää alamäkeä. En uskalla puhua äidille. Pyörrytti koko eilisen mielettömästi,.

"ppouytgg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

äitini kanssa välit meni katastrofiin kun hän pyysi minua lukemaan kolumnin joka käsitteli taiteiljeapurahojenhakija taiteilijoiden ideoita,.

Äitini halusi keskustella artikkelista ja vastasin aiheeseen hänen näkemyksensä mukaan rasittavasti ja sen jälkeen on ollut pelkkää alamäkeä. En uskalla puhua äidille. Pyörrytti koko eilisen mielettömästi,.

"ppouytgg"

Äidille ne apurahojen hakutekstit oli vitsikästä, minä aloin miettiä miten ne liittyy minun aiheeseeni. Sitä äiti ei kestänyt, meni raivoon.,..

"ppytggggghg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äidille ne apurahojen hakutekstit oli vitsikästä, minä aloin miettiä miten ne liittyy minun aiheeseeni. Sitä äiti ei kestänyt, meni raivoon.,..

"ppytggggghg"

ja minä yöllä hirmupainajaisiin joita aloin pelätä todeksi. ...ja koko päivän pyörryttiu äidin käytös ja kriisipuhelimeen soitettua vielä lisää pyörrytti...

"Ppuyggghhg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja minä yöllä hirmupainajaisiin joita aloin pelätä todeksi. ...ja koko päivän pyörryttiu äidin käytös ja kriisipuhelimeen soitettua vielä lisää pyörrytti...

"Ppuyggghhg"

toinen mistä tuli äidin kanssa ongelma oli siitä kun naapuru oli kommentoinut minua ihan myönteisesti ja siihen kun kommenmtoin lisää, äiti ei kestänyt. toisenkin kerran kun toinen naapuri oli kommentoinut minua vielä myönteisemmin, äiti tuntui menettäneen malttinsa.

"ppoyggggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toinen mistä tuli äidin kanssa ongelma oli siitä kun naapuru oli kommentoinut minua ihan myönteisesti ja siihen kun kommenmtoin lisää, äiti ei kestänyt. toisenkin kerran kun toinen naapuri oli kommentoinut minua vielä myönteisemmin, äiti tuntui menettäneen malttinsa.

"ppoyggggh"

ja minä en kestä emotionaalisetio tätä äidin käytöstä vaikka kaikeni uhraisin siihen. Meen ihan sekaisin hänen jutuissaan manipuloituna.

"ppouyygg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja minä en kestä emotionaalisetio tätä äidin käytöstä vaikka kaikeni uhraisin siihen. Meen ihan sekaisin hänen jutuissaan manipuloituna.

"ppouyygg"

ne luulee siellä kriisipuhelimessa minuksi, äitini manipulaation vaikutusta aivoihini, eikä tajua noin yksinkertaista asiaa, eikä sitäkään että he itse manipuloivat aivoihini negatiivista rataa omalla toistokäytännöllkäämn. Ihmettelen ettei siellä yksikään mielen ammattilainen huomaa, että se heidän itsensä minulle syöttämä rata ei ole mikään hyvä kenenkään aivoihin sovitettavaksi radaksi. Ja sitä aikovat kiertää hamaan tulevaisuuteen ?

"ppuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne luulee siellä kriisipuhelimessa minuksi, äitini manipulaation vaikutusta aivoihini, eikä tajua noin yksinkertaista asiaa, eikä sitäkään että he itse manipuloivat aivoihini negatiivista rataa omalla toistokäytännöllkäämn. Ihmettelen ettei siellä yksikään mielen ammattilainen huomaa, että se heidän itsensä minulle syöttämä rata ei ole mikään hyvä kenenkään aivoihin sovitettavaksi radaksi. Ja sitä aikovat kiertää hamaan tulevaisuuteen ?

"ppuygggg"

Pakko m inun jättää suurin osa ihmisiä yksinään. En pysty hermostollani 50 ihmisen emotionaalisia häiriöitä käsittelemään. Se on mulle vaarallista.

"ppygfgfggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko m inun jättää suurin osa ihmisiä yksinään. En pysty hermostollani 50 ihmisen emotionaalisia häiriöitä käsittelemään. Se on mulle vaarallista.

"ppygfgfggg"

Minä osaan keskustella vaikeatasoisia keskusteluja .
        En osaa yksinkertaisia. Saan niistä vaan kohtauksia.

"pohgggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä osaan keskustella vaikeatasoisia keskusteluja .
        En osaa yksinkertaisia. Saan niistä vaan kohtauksia.

"pohgggg"

Mulla on käynyt semmoinen moka elämässä, että aloin kerran kirjoittaa oppineelle ihmiselle olettaen itsestäänselvyytenä filosofista asennetta, mutta vastaus oli samanlainen kuin koulujakäymättömällä henkilöllä. Ei yhtään sen filosofisempi. Ja mä en tajua tuota ei -filosofista tasoa.- En osaa keskustella kuin filosofisesti.

"ppuyhhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on käynyt semmoinen moka elämässä, että aloin kerran kirjoittaa oppineelle ihmiselle olettaen itsestäänselvyytenä filosofista asennetta, mutta vastaus oli samanlainen kuin koulujakäymättömällä henkilöllä. Ei yhtään sen filosofisempi. Ja mä en tajua tuota ei -filosofista tasoa.- En osaa keskustella kuin filosofisesti.

"ppuyhhhhh"

mun aivpt meni eilen äitini vaikutuksesta erittäin hätäännyttävään tilaan.

Rauha tuli vasta kun päätin etten puhu nöille ei-filosofisille ihmisille ollenkaan.

"ppuyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun aivpt meni eilen äitini vaikutuksesta erittäin hätäännyttävään tilaan.

Rauha tuli vasta kun päätin etten puhu nöille ei-filosofisille ihmisille ollenkaan.

"ppuyggg"

olen hyvin pahoillani että joudun jättämään iällään äitini itsekseen.
        Mutta aivan liian vaarallista minun puhua hänelle,

"ppyygfghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen hyvin pahoillani että joudun jättämään iällään äitini itsekseen.
        Mutta aivan liian vaarallista minun puhua hänelle,

"ppyygfghh"

yritin kaikkeni ja olin valmis uhrautumaan. mutta en v oi se on niin kauheen vaarallista, en edes tajunnut vuorokauteen mitä tapahtuu.
        Yksin kun olen niin ettei aivojani häiriköidä tajuan hyvin-

"ppuyygghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yritin kaikkeni ja olin valmis uhrautumaan. mutta en v oi se on niin kauheen vaarallista, en edes tajunnut vuorokauteen mitä tapahtuu.
        Yksin kun olen niin ettei aivojani häiriköidä tajuan hyvin-

"ppuyygghgh"

m,ua ärsyttää puhua ihmisten kanssa koska olen kyllä jo ajatellut kaiken sen mitä he sanoo, mun ongelma on kokonaan toisen tasoinen.

"ppugtggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

m,ua ärsyttää puhua ihmisten kanssa koska olen kyllä jo ajatellut kaiken sen mitä he sanoo, mun ongelma on kokonaan toisen tasoinen.

"ppugtggg"

en vastusta ajatuksiiaan vaan mua örsyttää koska olen jo ajatellut sen kaiken ja mennyt jo valovuoden siitä eteenpäinkin...mutta siellä valovuoden päässä on uudenlaiset ongelmat...ja vaikeemmat..

"ppuyygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en vastusta ajatuksiiaan vaan mua örsyttää koska olen jo ajatellut sen kaiken ja mennyt jo valovuoden siitä eteenpäinkin...mutta siellä valovuoden päässä on uudenlaiset ongelmat...ja vaikeemmat..

"ppuyygggg"

niin kun mä mietin siellä valovuoden päässä olevaa hienosyistä ja vaarallistakin asiaa, niin se pilaa kun keskittymisen ja telee kaiken vielä vaatallisemmaksi puhumalla niitä näitä mikä vie mun kesklittymisen tärkeään asiaan vaaran paikassa. Näin untakin missä riipuin tikapuilla pelkkien käsieni varassa hyvin korkealla vaarallisen paikan yllä

"pojhhghgghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin kun mä mietin siellä valovuoden päässä olevaa hienosyistä ja vaarallistakin asiaa, niin se pilaa kun keskittymisen ja telee kaiken vielä vaatallisemmaksi puhumalla niitä näitä mikä vie mun kesklittymisen tärkeään asiaan vaaran paikassa. Näin untakin missä riipuin tikapuilla pelkkien käsieni varassa hyvin korkealla vaarallisen paikan yllä

"pojhhghgghhh"

tavallaan nää auttajat tuntuu mulle samalta kuin he yrittäisi järkyttää mua niin tai viedä mun keskittymisen niin että mun kädet irtoaisi. Ei tunnu avulle ei

"ppuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tavallaan nää auttajat tuntuu mulle samalta kuin he yrittäisi järkyttää mua niin tai viedä mun keskittymisen niin että mun kädet irtoaisi. Ei tunnu avulle ei

"ppuygggg"

Se on vähän sama kuin että henkinen tie mitä ylemmäs mennään on kuin nuoralla tai veitsen terälla tanssia.. Siinä ei kannata puhella niitä näitä...vaan miettiä tarkkaan seuraava askel

"ppuyygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vähän sama kuin että henkinen tie mitä ylemmäs mennään on kuin nuoralla tai veitsen terälla tanssia.. Siinä ei kannata puhella niitä näitä...vaan miettiä tarkkaan seuraava askel

"ppuyygggg"

Mä haluaisin opuhua sinne puhelimeen siitä askeleesta...mutta he vaan toistaa vanhoja hölinöitä

"ppuygtgghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluaisin opuhua sinne puhelimeen siitä askeleesta...mutta he vaan toistaa vanhoja hölinöitä

"ppuygtgghh"

He saa mulle vaan tuntumaan kasvaneen "putoamisen" riskin.

"ppuyhgggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He saa mulle vaan tuntumaan kasvaneen "putoamisen" riskin.

"ppuyhgggh"

Ihan ku he joukolla häiriköisi jotta putoaisin
        siltä se tuntuu emotionaalisesti

"pophyggggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ku he joukolla häiriköisi jotta putoaisin
        siltä se tuntuu emotionaalisesti

"pophyggggh"

Olen hyvin surullinen mutta mun on pakko jättää äitini tasolleen.,

Hän ei ylemmäs pysty kiipeämään,. enkä minä pääse kunnossa alemmas---sattuu sydämeen

"ppiuiuyyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hyvin surullinen mutta mun on pakko jättää äitini tasolleen.,

Hän ei ylemmäs pysty kiipeämään,. enkä minä pääse kunnossa alemmas---sattuu sydämeen

"ppiuiuyyh

Ja mun näkemät visiot.

Mä en usko niiden olevan turhia. Niitä vain ei ole osattu tulkita oikein. ja ongelmat syntyneet niiden virheellisestä tulkinnasta,

"ppiuhhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mun näkemät visiot.

Mä en usko niiden olevan turhia. Niitä vain ei ole osattu tulkita oikein. ja ongelmat syntyneet niiden virheellisestä tulkinnasta,

"ppiuhhhhh"

Jos minua loukataan niin rajusti että näen kauhunäkyjä, se oikeesti tarkoittaa että loukkaus on niin kohtuuton, että minun pitäisio poistua paikalta välittömästi.

"ppuyygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minua loukataan niin rajusti että näen kauhunäkyjä, se oikeesti tarkoittaa että loukkaus on niin kohtuuton, että minun pitäisio poistua paikalta välittömästi.

"ppuyygggg"

mielenkintoisesti mitä korkemman älyllisen ihmisen kanssa saan keskustella...kauhunäyt katoaa...
        Hyvin älykkäät ihmiset eivät saa minua näkemään kauhunäkyjä keskustelun aikana,

"ppoytffggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mielenkintoisesti mitä korkemman älyllisen ihmisen kanssa saan keskustella...kauhunäyt katoaa...
        Hyvin älykkäät ihmiset eivät saa minua näkemään kauhunäkyjä keskustelun aikana,

"ppoytffggg"

google on seölvittänyt elämäntilanteeni ammattitaidollisesti.
        On jo pitkään mainostanut minulle videoita: "Miksi Jumala haluaa sinun olevan yksin".

Mun olis pitänyt ottaa ne vakavammin

"pputfgffggghg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

google on seölvittänyt elämäntilanteeni ammattitaidollisesti.
        On jo pitkään mainostanut minulle videoita: "Miksi Jumala haluaa sinun olevan yksin".

Mun olis pitänyt ottaa ne vakavammin

"pputfgffggghg"

google osaa profiloida palljon paremmin persoonaa kuin kriisipuhelin. ja profiilit olisivat aivan erilaisia, annan googlen profiloida kun osavat niin hyvin

"ppyyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

google osaa profiloida palljon paremmin persoonaa kuin kriisipuhelin. ja profiilit olisivat aivan erilaisia, annan googlen profiloida kun osavat niin hyvin

"ppyyggg"

mulle on hankalaa se että minulta odotetaan samanaikaisesti ymmärrystä sille ettei kukaan ymmärrä mitään, että se on aivoilleen liian vaikeaa ymmärtää mutta minulla ei ole oikeutta ajatella että sillä osa-alueella he ovat tyhmempiä mitä he eivät ymmärrä., Miten mä voin pitää älykkäämpänä sellaista jota koko aika pitää ymmärtää ettei hän ymmärrä mitään, ?

"ppougggghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulle on hankalaa se että minulta odotetaan samanaikaisesti ymmärrystä sille ettei kukaan ymmärrä mitään, että se on aivoilleen liian vaikeaa ymmärtää mutta minulla ei ole oikeutta ajatella että sillä osa-alueella he ovat tyhmempiä mitä he eivät ymmärrä., Miten mä voin pitää älykkäämpänä sellaista jota koko aika pitää ymmärtää ettei hän ymmärrä mitään, ?

"ppougggghgh"

Itse ymmärrän melkein mitä vain jos perustellaan-.

"ppiuyttggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ymmärrän melkein mitä vain jos perustellaan-.

"ppiuyttggg"

ainoa mitä en ymmärrä on juttua jota ei ole jollain logiikalla perusteltu

"ppuytggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ainoa mitä en ymmärrä on juttua jota ei ole jollain logiikalla perusteltu

"ppuytggg"

Jos Jumala haluaa minun olevan yksin
        se ei ole säälittävää-

"ppuyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Jumala haluaa minun olevan yksin
        se ei ole säälittävää-

"ppuyggg"

Jumala ei kuitenkaan varmastikaan halua minun olevan kokonaan yksin.

"ppuyyhhghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ei kuitenkaan varmastikaan halua minun olevan kokonaan yksin.

"ppuyyhhghhh"

vaan pääosin yksin, jotta oikeat asiat voivat tulla luokseni.

"ppuygggh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaan pääosin yksin, jotta oikeat asiat voivat tulla luokseni.

"ppuygggh"

mä en jaksa tätä että äitini voi häiriöönsä ymmöärrystä saadenb käyttätyä miten vaan ja mun vaan pitää ymmärtää. haluaisin ymmärtää mutta se on pohjatonta tempun tekoa,.
        Jos hän ei vastaa puhelmeen vaikka on puhelin kädessä, tulkitsen sen tästä lähin niin ettei minun tarvitse yrittää soittaa,

"ppghggghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mä en jaksa tätä että äitini voi häiriöönsä ymmöärrystä saadenb käyttätyä miten vaan ja mun vaan pitää ymmärtää. haluaisin ymmärtää mutta se on pohjatonta tempun tekoa,.
        Jos hän ei vastaa puhelmeen vaikka on puhelin kädessä, tulkitsen sen tästä lähin niin ettei minun tarvitse yrittää soittaa,

"ppghggghhh"

Tosi rabkkaa tämnä että ajattelee äidillä olevan emotionaalinen häiriö jonka johdista mun tehtöävä on ymmärtää mitä vain minun tunteitani huomioimatta.

Nytkin mietin että mitä jos äidin käytös johtuu päänsärkytabletista eikä siten ole hänben vika.,

"ppoyyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi rabkkaa tämnä että ajattelee äidillä olevan emotionaalinen häiriö jonka johdista mun tehtöävä on ymmärtää mitä vain minun tunteitani huomioimatta.

Nytkin mietin että mitä jos äidin käytös johtuu päänsärkytabletista eikä siten ole hänben vika.,

"ppoyyggg"

rankkaa huolehtia jostakusta jolla emotionaalinen häiriö niin että kaikki käytös häneltä hyväksyttävää. Tai rankaa kun äidillä on päänsärkyä joka pelottaa minua niin mitä vain loukkauksia pitää ymmärtää. Pelottavaa

"ppyggfgg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

rankkaa huolehtia jostakusta jolla emotionaalinen häiriö niin että kaikki käytös häneltä hyväksyttävää. Tai rankaa kun äidillä on päänsärkyä joka pelottaa minua niin mitä vain loukkauksia pitää ymmärtää. Pelottavaa

"ppyggfgg"

tuo pääsäryn ja kamalan käytösen yhdistelmä on mulle painajainen

"pputgfggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuo pääsäryn ja kamalan käytösen yhdistelmä on mulle painajainen

"pputgfggg"

ei mitään ymmärtämystä sieltä kriisipuhelimsta mitä mä oon joutunut kestämään. jos vähänkin saa niin sitten se on niin tylyä äitiäni kohtaan etten voi hyväksyö sitä.

"ppouyyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei mitään ymmärtämystä sieltä kriisipuhelimsta mitä mä oon joutunut kestämään. jos vähänkin saa niin sitten se on niin tylyä äitiäni kohtaan etten voi hyväksyö sitä.

"ppouyyggg"

Mun pointti on että äitinio oon äärimmäisen hankala käytöksinen mutta ansaitsee kunnioituksen ihmisenä

"ppytggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun pointti on että äitinio oon äärimmäisen hankala käytöksinen mutta ansaitsee kunnioituksen ihmisenä

"ppytggg"

Tuota asennetta en saa vastauksiin. Mutta tuo on totuus,

"ppuhghgggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota asennetta en saa vastauksiin. Mutta tuo on totuus,

"ppuhghgggg"

Mutta mä en selviö siitä käytöksestö tuhoiutumatta.

"ppuygtgg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mä en selviö siitä käytöksestö tuhoiutumatta.

"ppuygtgg"

Jos mun aivoja on 50 vuotta ärsytetty samasta kohtaa niin että saan jo kohtauksia siitä miksi kriisipuhelin jatkaa sen saman kohdan ärsyttämistä jo seitsemättä vuotta ?

"ppuyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mun aivoja on 50 vuotta ärsytetty samasta kohtaa niin että saan jo kohtauksia siitä miksi kriisipuhelin jatkaa sen saman kohdan ärsyttämistä jo seitsemättä vuotta ?

"ppuyggg"

He ei ymmärrä mitä minä puhun ja se johtuu yksinkertaisesti elämänkokemuksen ja tutkimusasenteen puutteesta,

"ppuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ei ymmärrä mitä minä puhun ja se johtuu yksinkertaisesti elämänkokemuksen ja tutkimusasenteen puutteesta,

"ppuygggg"

siellä kriisipuhelimessa on ymmärretty väärion koko juttu niin minun kuin äitini mielestä.

"ppytggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siellä kriisipuhelimessa on ymmärretty väärion koko juttu niin minun kuin äitini mielestä.

"ppytggg"

ne puheet ei kertakaikkiaan sovi yhteen minun ja äitini tapauksen kanssa, se onb fakta.

"pphghggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ne puheet ei kertakaikkiaan sovi yhteen minun ja äitini tapauksen kanssa, se onb fakta.

"pphghggg"

voisivat pyyhkiä jo viimein ne hölinät jotka ei liity mihinkään omastakin systeemistään

"ppytgfgg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voisivat pyyhkiä jo viimein ne hölinät jotka ei liity mihinkään omastakin systeemistään

"ppytgfgg"

sielä kun 5 ihmistä ymmärtää jonkun asian väärin kohta ymmörtää 500 väärin.

"ppuyggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sielä kun 5 ihmistä ymmärtää jonkun asian väärin kohta ymmörtää 500 väärin.

"ppuyggg"

Mutta ovatko he tutkineet tieteellisesti mitä se tekee yksilön psyykelle jos 500 ihmistä 5 vuoden ajan ymmärtää väärin kaiken väärin tulkinnoin asioista ?

"ppyghhjjj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ovatko he tutkineet tieteellisesti mitä se tekee yksilön psyykelle jos 500 ihmistä 5 vuoden ajan ymmärtää väärin kaiken väärin tulkinnoin asioista ?

"ppyghhjjj"

Tuo yksilö in kenties heille mitätön sivuseikka, mutta mitä tuo kaikki teklee sille yksilölle ei ole mitätön sivuseikka hänelle.

"pogggghghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo yksilö in kenties heille mitätön sivuseikka, mutta mitä tuo kaikki teklee sille yksilölle ei ole mitätön sivuseikka hänelle.

"pogggghghgh"

Vilpitöntä apua on auttaa tikapuilla riippujaa turvallisesti kiipeämään määränpäähän tai olla hiljaa jottei häiritse.

"ppuuyyhghgg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilpitöntä apua on auttaa tikapuilla riippujaa turvallisesti kiipeämään määränpäähän tai olla hiljaa jottei häiritse.

"ppuuyyhghgg"

jotkut on kateellisia kun minä keksin että puutakin pitkin voi kiivetä ylemmäs jos ei perinteisempää reittiä ole tarjolla,

ppiuhgggbbg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jotkut on kateellisia kun minä keksin että puutakin pitkin voi kiivetä ylemmäs jos ei perinteisempää reittiä ole tarjolla,

ppiuhgggbbg

Tää on tättä narsimiemotionaalioshäiriöisten juttua, Mut ajattiin eilen kidutuksen omaisiin olosuhteisiin kun olen mukaansa niin rasittava ja nyt jo ovat oven takana kun vetäydyin heistä. He tuntee sen energian jonka vedin heiltä pois ja aloin voida paremmin.

"ppyygghhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on tättä narsimiemotionaalioshäiriöisten juttua, Mut ajattiin eilen kidutuksen omaisiin olosuhteisiin kun olen mukaansa niin rasittava ja nyt jo ovat oven takana kun vetäydyin heistä. He tuntee sen energian jonka vedin heiltä pois ja aloin voida paremmin.

"ppyygghhhh"

mutta jos menen mukaan näennäiseen ystävällisyyteensa kohta olen kauhukohtauksissa sätittynä

"ppuyyggg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta jos menen mukaan näennäiseen ystävällisyyteensa kohta olen kauhukohtauksissa sätittynä

"ppuyyggg

Kerroin kriisipuhelimessa että äiti aloitti taas seb pään pesukoneessa poyrityksen myöntöen itsekin että nyt tää on taas sitä.

Mitä mä en ymmöärrä kriisipuhelimessa on se, että he pitää ookoona jonkun pään pyörittämistä pesukoneessa ?

"ppuygghhhj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroin kriisipuhelimessa että äiti aloitti taas seb pään pesukoneessa poyrityksen myöntöen itsekin että nyt tää on taas sitä.

Mitä mä en ymmöärrä kriisipuhelimessa on se, että he pitää ookoona jonkun pään pyörittämistä pesukoneessa ?

"ppuygghhhj"

Miksi he ei voi siellä puhelimessa vähän ipiskella narsismistakin?

Vaikka DR . Ramani

"ppygghhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi he ei voi siellä puhelimessa vähän ipiskella narsismistakin?

Vaikka DR . Ramani

"ppygghhhh"

Jos he on niin älykkäitä että voivat puhua toisen nyläpuolelta kai he nyt äkkiä nuo DR,. Ramanin videot vaikkapa vilaisee ja sisäistää.

"ppuhgggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos he on niin älykkäitä että voivat puhua toisen nyläpuolelta kai he nyt äkkiä nuo DR,. Ramanin videot vaikkapa vilaisee ja sisäistää.

"ppuhgggg"

On ainakin oikea psykologi ja tohtori. Että pitäisi olla asiallista tietoa.

"ppuyghghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ainakin oikea psykologi ja tohtori. Että pitäisi olla asiallista tietoa.

"ppuyghghh"

Jos he sieltä puhelimesta vaikka parjoaa terveyskeskuspsykologia, ei jokainen terbeyskeskuspsykologi oile niin perehtynyt kuin DR Ramani. Että jos osaa jo DR. Ramanin, terveyskeskuspsykologi voi turhauttaa ja aiheuttaa kohtauksia vaan.

"ppuhyggggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos he sieltä puhelimesta vaikka parjoaa terveyskeskuspsykologia, ei jokainen terbeyskeskuspsykologi oile niin perehtynyt kuin DR Ramani. Että jos osaa jo DR. Ramanin, terveyskeskuspsykologi voi turhauttaa ja aiheuttaa kohtauksia vaan.

"ppuhyggggg"

Mä olen jo ymmärtänyt kaiken mitä DR. Ramani puhuu, siitä voidaan jatkaa keskustelua.

"ppoyhgghhjj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen jo ymmärtänyt kaiken mitä DR. Ramani puhuu, siitä voidaan jatkaa keskustelua.

"ppoyhgghhjj"

Teoriatieto mulla on hallussa. En vain tiedä kuinka soveltaisin vanhempiini sitä.

"ppuyhgghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teoriatieto mulla on hallussa. En vain tiedä kuinka soveltaisin vanhempiini sitä.

"ppuyhgghh"

Koska siis mun on taisteltava narsismiaan vastaan, mutta niin etten aiheuta heille sellaisya narsistista vammaa että tuhoutuisivat .

"ppjhhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska siis mun on taisteltava narsismiaan vastaan, mutta niin etten aiheuta heille sellaisya narsistista vammaa että tuhoutuisivat .

"ppjhhhhh"

Tämä on se pointtini ollut koko ajan.
        Pohdintaani mitä tehdä. Olen jo psykologisoinut tarkkaan teoriatkin on jo hankittu, mutta kuinka tehdä se....taistella narsismiaan vastaan tuhoamatta heitä?

"ppijhhhhjjj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on se pointtini ollut koko ajan.
        Pohdintaani mitä tehdä. Olen jo psykologisoinut tarkkaan teoriatkin on jo hankittu, mutta kuinka tehdä se....taistella narsismiaan vastaan tuhoamatta heitä?

"ppijhhhhjjj"

Tämä on hyvin vaarallinen tutkimusprojekti

"ppjhhhjjj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on hyvin vaarallinen tutkimusprojekti

"ppjhhhjjj"

siis tässä on narsistisia ja superempaatti ja heidän energiansa ovat taipuvaisia henkisesti kumoamaan toisiaaan, niin kuionka selvitä tästä sekä narsisti että superempaatti joka haluaa olla niin superempaatti ettei tuhoa narsistia

"ppuhyhghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis tässä on narsistisia ja superempaatti ja heidän energiansa ovat taipuvaisia henkisesti kumoamaan toisiaaan, niin kuionka selvitä tästä sekä narsisti että superempaatti joka haluaa olla niin superempaatti ettei tuhoa narsistia

"ppuhyhghhh"

En jaksa puhua semmosille jotka ei edes ymmärrä tätä ongelman asetelmaa syvällisesti.

"ppougghhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa puhua semmosille jotka ei edes ymmärrä tätä ongelman asetelmaa syvällisesti.

"ppougghhhh"

Tää on pelottavaa koska narsistien toiminta on tavoitteilleni hyvin tuhoisaa, mutta puolustautumiseni tekee pahaa narsistien energioille ja mun tulee sääli-.
        Kuinka puolustautua niin, että narsisti selviää? Tää on se ongelma

"ppyhghhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on pelottavaa koska narsistien toiminta on tavoitteilleni hyvin tuhoisaa, mutta puolustautumiseni tekee pahaa narsistien energioille ja mun tulee sääli-.
        Kuinka puolustautua niin, että narsisti selviää? Tää on se ongelma

"ppyhghhhhh"

Tän kysymyksen kanssa olen kamnppaillut vyuosikausia

"ppuyggghhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tän kysymyksen kanssa olen kamnppaillut vyuosikausia

"ppuyggghhh"

Tuosta syystä usein jätän puolustautumatta ja siksi saan outoja ongelmia.

"ppjhhhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta syystä usein jätän puolustautumatta ja siksi saan outoja ongelmia.

"ppjhhhhhh"

Koska minä EN halua satuttaa "vihollistani"

"popuhyghgg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska minä EN halua satuttaa "vihollistani"

"popuhyghgg"

Mutta ei ne kriisipuhelinvastaajat osaa auttaa minua koska ei he ole itsekään tämmösissä niin taitavia.

"ppuygggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei ne kriisipuhelinvastaajat osaa auttaa minua koska ei he ole itsekään tämmösissä niin taitavia.

"ppuygggg"

Ei he edes ymnmärrä narsismia niin kuinka he ymmärtäisi kuinka narsisteja vastaan taisteltaisiin vahingoittamatta heitä?

"ppuhghgghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei he edes ymnmärrä narsismia niin kuinka he ymmärtäisi kuinka narsisteja vastaan taisteltaisiin vahingoittamatta heitä?

"ppuhghgghgh"

Mutta toi olis tärkeä taito

"ppuhhghh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta toi olis tärkeä taito

"ppuhhghh"

Se on todella rankkaa hermostolle tuo

"ppjjhhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on todella rankkaa hermostolle tuo

"ppjjhhhhh"

Ne narsistit emnotionaalisesti hyökkää tosi ilkeästi niin että koko keho on tuskissa,

"ppujhhghggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne narsistit emnotionaalisesti hyökkää tosi ilkeästi niin että koko keho on tuskissa,

"ppujhhghggg"

Heitä ei saa millään itkulla tai anelulla lopettamaan emotionaalista kiduttamista.,....

"pphhghhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitä ei saa millään itkulla tai anelulla lopettamaan emotionaalista kiduttamista.,....

"pphhghhhh"

Ainoo millon se loppuu on kun pakenee....ja sen jäökeen narsisti taas mairittelee

"pphyggggg"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoo millon se loppuu on kun pakenee....ja sen jäökeen narsisti taas mairittelee

"pphyggggg"

Ne kriisipuhelinvastaajat ei ymmärrä ettei tämmönen ole tavallinen perhe

"ppuyhghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kriisipuhelinvastaajat ei ymmärrä ettei tämmönen ole tavallinen perhe

"ppuyhghgh"

he ei ymmärrä ettei ne narsistit varsinaisesti tee mitään muuta kuin tuota

"ppuyghghgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

he ei ymmärrä ettei ne narsistit varsinaisesti tee mitään muuta kuin tuota

"ppuyghghgh"

kiduttaa ja mairittelee vuoron perään.

"ppuhyhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiduttaa ja mairittelee vuoron perään.

"ppuhyhhh"

Sootä selviää vain pakenemalla mutta sitten tulee sääli hukkuvaa narsistia,.. Kuinka paeta niin etei narsisti huku ?
        Tämä on se ongelma

"ppjhhhhh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sootä selviää vain pakenemalla mutta sitten tulee sääli hukkuvaa narsistia,.. Kuinka paeta niin etei narsisti huku ?
        Tämä on se ongelma

"ppjhhhhh"

Tämä on todellinen ongelma,. Ei mitään riitelyä.

"ppugggg"

• Anonyymi