Mistä pankista paras talletuskorko ?
Kiitos !
Talletuskorot
9
356
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.kauppalehti.fi/porssi/korot/talletuskorot
Bigbank ja Norwegian siellä kärjessä näyttävät edelleen olevan. Tuo listaus ei tietenkään ole täydellinen ja etenkin osuuspankkimaailmassa on pankki- ja pärstäkohtaisia eroja.
Listaan täydennyksenä: Nordea ilmoitti, että Etutilin korko laskee nollaan, ja S-pankki ilmoitti Tuottotilin uudeksi minimikoroksi (eli käytännössä maksettavaksi korkotasoksi) 0,01 %. - Anonyymi
Virolainen Bigbank on siis ykkönen, mutta kyseessä on määräaikaistalletus.
Säästötilien korot tällä hetkellä:
Svea 0,80%
Bank Norwegian 0,75%
Balanzia 0,75%
Instabank 0,60%
Instabankin korkotuotto pitää itse ilmoittaa Verottajalla. Jos siis muistaa...- Anonyymi
Bigbank maksaa talletukselleni korkoa 1,3%. Tein talletuksen elokuussa juuri ennen kuin pienensivät koron määrää. Bigbank maksaa vanhoille asiakkailleen myös bonuskorkoa 0,3% Norwegianin maksama korko pitää myös ilmoittaa verottajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bigbank maksaa talletukselleni korkoa 1,3%. Tein talletuksen elokuussa juuri ennen kuin pienensivät koron määrää. Bigbank maksaa vanhoille asiakkailleen myös bonuskorkoa 0,3% Norwegianin maksama korko pitää myös ilmoittaa verottajalle.
Norwegianilla on suomessa haarakonttori, joten ilmoittaa puolestasi Suomen verottajalle.
- Anonyymi
Talletus korko on ollut aneeminen jo vuosia, velaton sijoitus asunto ehkä paras koron tuottaja tällä hetkellä!🤑🤑🤑
- Anonyymi
...ei täysin riskitön...
- Anonyymi
Svea Bankissa on paras talletuskorko, 0,8 %.
- Anonyymi
No kyllä on, mutta jos on jo siellä 100tonnia, Norskilla toinen 100tonnia kuin myös Installa ja Balanzialla sekä Bigbankissa useampi määris. Mihin sitä loput ylimääräiset löysät rahat laittaa?
- Anonyymi
Suomalaisesta Alisa Pankista saa säästöille kilpailukykyistä talletuskorkoa: https://www.alisapankki.fi/henkiloasiakas/talletuskorko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855