Millaisen ukon naiset

Anonyymi

Haluu? Kertokaas naiset!

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iso suonikas kyrbå ja tiukka pårse.

      • Anonyymi

        Jalotatti 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalotatti 👍

        Naulan kantaan.


    • Anonyymi

      ystävällinen,ottaa naisen huomioon,ei ajattele vaan itseään,huumorintajuinen,pilkettä silmäkulmassa,tukee ja turvaa jos nainen sitä tarvitsee,

      • Anonyymi

        Hieno ajatus, mutta eipä ole sellaista tullut vastaan joka tukisi tai tekisi toisen olon turvalliseksi.


    • Anonyymi

      Naiset? Noh, yleisesti jos puhutaan naisista niin näyttää että eipä naisilla ole niin väliä kuka niiden sänkyä lämmittelee . Karseeta huomata miten vähän naiset kunnioittaa itseään. Siellä ne yrittää uskotella että onnellisia ovat vielä joskus jonkun niitä jatkuvasti hakkaavan, haukkuvan, pettävän tai alkoholi ja /tai päihdeongelmaisen kanssa. Mustasukkainen raivopää on niin ihaaana ja hänen kanssaan voi muka jossain unelmissa olla jotain ihanaa ja pysyvää. Päihdeongemaisen uskotaan vielä joku päivä raitistuvan. Pettäjän uskotaan pettäneen vain kerran ja ettei se toistu. Rikoksia tekevän uskotaan tekevän parannus.


      Naisilla on niin uskomattomia luuloja että ongelmatapaus ryhdistäytyy kun lapsia tulee mukaan suhteeseen tai kun mennään naimisiin...

      Itsekin olin joskus nuorempana lähellä uskoa tuon sadun. Mies... oli just tollanen luuseri. Raivoisa raivohullu, minua jatkuvasti haukkuva, haukkuminen oli päivittäistä, Väkivaltaa oli muunkin laista. Mustasukkaisuus kaiken käytöksen ydin. Olin raskaana ja menossa kohti avioliittoa.... koska mies puhui kauniita satuja mulle kuinka kaikki shaisse muuttuisi kuin taikaiskusta, kun olen hänen vaimonsa ja synnyttänyt hänen lapsensa. Hän rauhoittuisi kun asemansa mun elämässä lujittuisi jne, jne... oli lähellä, hyvin lähellä että uskoin. Halusin uskoa siihen satuun. Se oli niin kaunis.

      Mutta siinä missä moni muu nainen ajattelee tunteella ja uskoo hyväuskoisuuttaan kauniiseen unelmien satuun joka puhuen eteesi luodaan tulevasta... minä katsoin mennyttä suhdetta joka oli vain 6 kuukauden mittainen joka siitä vähästä jokainen päivä samaa shaissee täynnä ekasta päivästä lähtien.

      Mä siinä mietin että millä logiikalla ja taikuudella tämä tästä muuksi muutttuisi yhtäkkiä? Tätähän tää on ollut tutustumisesta lähtien`? Mikä on se laskukaava millä tällainen käytös yhtäkkiä muuttuisi?

      Otin siinä painia tunteen ja järjen kanssa, koska kauniista satujen unelmasta. Mielikuvasta mitä voisi olla jos asiat muuttuisi, siitä oli vaikee ja haikee luopua ja hyväksyä se totuus ettei se loogisesti ja järjellä ajateltuna ole koskaan totta tämän miehen kanssa ja nyt alkaa oleen aika vähissä sillä kohtaloni on nyt käsissäni ja päätös on tehtävä nopeasti. Alkio kehittyy kovaa vauhtia ja kohta raskautta ei enää ole mahdollista keskeyttää. Päätös on tultava mihin uskon.

      Minä tuin järkeen jossa uskoin että mennyt suhde määrittää myös sen mitä on luvassa jatkossakin. Eli sitä samaa ja sitä ei kestä oma pääni joten ehdottamasti siihen ei pientä aikuisten malliesimerkeistä riippuvaista vauvaa tule ja avioon en myöskään tuon ihmisen kanssa mene.

      Joku toinen nainen olisi ehkä mennyt, toivoen että renttu joskus muuttuu ehkä kun lapsi pakottaa muuttuun, mä en siihen uskonu.

      Millaisen miehen mä haluun? Mä haluun rehellisen , uskollisen ja hyvin mua kohtelevan miehen. Sellainen jonka pääkoppa on järjestyksessä ja elämä tasapainossa. Käytös tasaista eikä heilahtelevaa ja aaltoilevaa vuoristorataa raivosta, iloon ja raivoon ja iloon ja raivoon jne

    • Anonyymi

      Positiivisen ajattelutavan omaaava , vain vähän alkoholia juova tai täysin raitis.
      Sellainen jota kiinnostaa luonnossa liikkuminen naisensa kanssa.
      Mökkeilystä ja saunomisesta pitävä.
      Reipas mutta rento.
      Fiksu , älykäs.
      Muistuttaa ulkoisesti Aleksander Sarsgårdia/Travis Fimmeliä/ Brad Pittiä

      Saahan sitä haaveilla😊👍

      • Anonyymi

        Ai niin , huumorintaju on yks tärkeimmistä asioista.
        T:sama


      • Anonyymi

        varattuja kaikki sellaiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varattuja kaikki sellaiset

        Brad Pitt on sinkku! Eronnu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varattuja kaikki sellaiset

        Eihän se nyt niin voi olla!
        Kait se mun oikee vaan jossain musta haaveilee ..nytkin ..😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brad Pitt on sinkku! Eronnu

        Hitto! Niin muuten onkin...pitääpä ottaa yhteyttä 😊👍


      • Anonyymi

        Ragnareilla on jo omat kilpineitonsa, minullakin löytyy Lagertha kainalosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ragnareilla on jo omat kilpineitonsa, minullakin löytyy Lagertha kainalosta

        Meneppäs sit hus pois kilpineitosi luokse..
        Minulla löytyy Ragnar vain haaveunista.


    • Anonyymi

      Lumiukon.☃️
      Käyn tekemässä itse itselleni

      • Anonyymi

        Vähään tyytyväinen😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähään tyytyväinen😁

        Pikeminkin paljoon tyytyväinen sillä lumiukkoo ei näillä kasvihuoneilmiö talvilla enää usein saa, joten se on ihan muutaman päivän ihme vuodessa. Ihmisukkoja kasvaa joka oksalla ympäri vuoden


    • Anonyymi

      Täällä joku haukkuu että huumorintaju on kopiotua. Otin sen loukkauksena. T: Sivulta seuraaja.

    • Anonyymi

      Vanhanajan mies.sellainen kun silloin ,kun miehet oli rautaa.ei tarvii naisten miehen paikkaa ottaa kun tekevät sen tarpeettomaksi.suojeleva.taloudellinen turva.perheenpuolesta henkeen ja vereen.missä sellaisia nykyään on? Ei ihme että naiset jyrää.kun pakko on.💎

      • Anonyymi

        Vanhanajan mies. Meno 19 vuotiaana naimisiin, antoi remmiä lapsille sekä vaimolle. Kävi töissä ja vieraissa ja vaimo oli kotiäiti. Mies kotona ei osallistunut lastenhoitoon, pyykkäykseen, siivoamiseen tai ruoanlaittoon, mies ryyppäsi usein

        Vaimolla ankeeta mutta avioliitto oli pyhä siitä ei häpeän takia voinut erota ja vaimo ei pystynyt elättään itseään ja lapsiaan ilman miestään joka toi elannon taloon työssä käymällä


        Liitot ei olleet hyviä mutta vaimot kesti koska oli pakko


      • Anonyymi

        Naiset "jyräävät" koska maailman eliitti on huomannut sen tilastollisen faktan, että jos naiset ajetaan töihin ja kouluihin, syntyvyys romahtaa. Siksi esimerkiksi YK:n agendoihin kuuluu tasa-arvo. Tarkoituksena on vähentää ihmisiä maapallolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhanajan mies. Meno 19 vuotiaana naimisiin, antoi remmiä lapsille sekä vaimolle. Kävi töissä ja vieraissa ja vaimo oli kotiäiti. Mies kotona ei osallistunut lastenhoitoon, pyykkäykseen, siivoamiseen tai ruoanlaittoon, mies ryyppäsi usein

        Vaimolla ankeeta mutta avioliitto oli pyhä siitä ei häpeän takia voinut erota ja vaimo ei pystynyt elättään itseään ja lapsiaan ilman miestään joka toi elannon taloon työssä käymällä


        Liitot ei olleet hyviä mutta vaimot kesti koska oli pakko

        Eiköhän se oo niin että miehet on ajasta riippumatta aina käyttäytyneet hyvin paljon törkeästi. Alkoholismikin on niin yleistä erityisesti suomalaisilla miehillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset "jyräävät" koska maailman eliitti on huomannut sen tilastollisen faktan, että jos naiset ajetaan töihin ja kouluihin, syntyvyys romahtaa. Siksi esimerkiksi YK:n agendoihin kuuluu tasa-arvo. Tarkoituksena on vähentää ihmisiä maapallolta.

        ...
        Ihmiset ovat kyllä hölmöjä. Ihan kuin sosialismin ja kansallissosialismin taustalla vaikuttaneiden henkilöiden pahat juonet olisivat jotain yksittäistapauksia. Ihan samanlaiset kuspäät juonivat ihmiskunnan tulevaisuutta nykyisyydessäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhanajan mies. Meno 19 vuotiaana naimisiin, antoi remmiä lapsille sekä vaimolle. Kävi töissä ja vieraissa ja vaimo oli kotiäiti. Mies kotona ei osallistunut lastenhoitoon, pyykkäykseen, siivoamiseen tai ruoanlaittoon, mies ryyppäsi usein

        Vaimolla ankeeta mutta avioliitto oli pyhä siitä ei häpeän takia voinut erota ja vaimo ei pystynyt elättään itseään ja lapsiaan ilman miestään joka toi elannon taloon työssä käymällä


        Liitot ei olleet hyviä mutta vaimot kesti koska oli pakko

        Tuo mistä kerroit ei ollut mies. Älä yleistä.mies teki mitä miehen täytyi. Kävi sodat naisten ja lasten tähden.kylvi kynti ja vielä rakasti. Ei vieraissa hyppinyt. Hyviä miehiä oli,ei niitä muisteta.petturit jääneet historiaan.💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset "jyräävät" koska maailman eliitti on huomannut sen tilastollisen faktan, että jos naiset ajetaan töihin ja kouluihin, syntyvyys romahtaa. Siksi esimerkiksi YK:n agendoihin kuuluu tasa-arvo. Tarkoituksena on vähentää ihmisiä maapallolta.

        Maapallo on muutenkin ylikansoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maapallo on muutenkin ylikansoitettu.

        Oivalsit sen mitä natsitki oivalsivat. He seurasivat sen aikaista tiedettä. Mutta tämä uusfasismi edistääkin ajatusta että ihmisipopulaatiota tulee maailmanlaajuisesti vähentää. Samaa kuin edellisellä kerralla, nyt vain monikulttuurisesti ja vihreästi. Raamattu jälleen oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhanajan mies. Meno 19 vuotiaana naimisiin, antoi remmiä lapsille sekä vaimolle. Kävi töissä ja vieraissa ja vaimo oli kotiäiti. Mies kotona ei osallistunut lastenhoitoon, pyykkäykseen, siivoamiseen tai ruoanlaittoon, mies ryyppäsi usein

        Vaimolla ankeeta mutta avioliitto oli pyhä siitä ei häpeän takia voinut erota ja vaimo ei pystynyt elättään itseään ja lapsiaan ilman miestään joka toi elannon taloon työssä käymällä


        Liitot ei olleet hyviä mutta vaimot kesti koska oli pakko

        Viina miehet vaimonsa hakkasi ja heitti
        perheen ovesta ulos juovuspäissään.


    • Anonyymi

      Pitäiskö nyt olla kiltti ja antaa elämää suurempi neuvo? Et kuitenkaan usko vaikka kertoisin.

    • Anonyymi

      Itseäni muistuttavan, en usko että sukupuolten välillä suurtakaan eroa. Siis sellaisen joka ei ole sosiaalistunut liian maskuliiniseen rooliin.

    • Anonyymi

      Sellaisen jonka kanssa synkkaa.

      • Anonyymi

        No jooo. Synkkaa. Tähänpä vielä tämänverran heitän että. Herra harmis ja kumppanit kuulkaa. Kun niin kovasti pullantuoksuisia vanhanajan naisia arvostatte niin miten on,onko teistä miehiksi eli vanhanajan äijiksi.oletteko urheita ,pelottomia.voiko teihin luottaa että pesue on turvassa .pullaa kyllä tulee ja tupa tuoksuu puhtaalta.kyllä mielestäni miehet itse itsensä turhiksi tekevät. Tappelevat kumpi on parempi nainen vai mies.ja jos kokevat jäävänsä alakynteen,vetoavat ikään.menevät ala tasoon eli alempiikäisiin.miehet on hukassa.ei ihme ettei ikäiset naiset arvosta.💎


    • Anonyymi

      Tom Cruise. Näköjään sillä on jo suhde jonkun kanssa.

    • Anonyymi

      Varallisuus kuten Jeff Bezoksella, ulkonäkö kuin Tom Cruisella ja huumorintaju kuin Jimmy Carrilla.

    • Anonyymi

      Fiksun nörtin, jolla on huumorintajua . Joka on sosiaalinen, hemmottelee minua vähän , tykkää eläimistä ja luonnosta, osaa laittaa hyvää ruokaa, hyväksyy omituisen taiteilijaluonteeni kaikkine kiemuroineen ja oikkuineen. Sellaisen, joka inhoaa epäoikeudenmukaisuutta, ääriajatteluita, rahan valtaa ja typeriä ihmisiä. Minulla on jo semmoinen . Oli hyvä jo alkaessa, olen kouluttanut vuosi vuodelta paremmaksi ;) Ja nyt kysytte, miksi täällä olen. No tietysti toteutan omituisia päähänpistojani monialataiteilijana.

      • Anonyymi

        Mikäli Tonista puhut niin hiukan liioittelet. Korjaan hiukan..

        1. ”Fiksuus” = ruohon polttelua ja palstalle hahmonäytelmien kirjoittelua

        2. Sosiaalisuus = nettimaailma, päihtyneenä puistot ja pubit

        3. Hemmottelu = muistaa vetää vessan kun käy aamukakalla ja ostaa viinapullon myös sulle jottei tarvi yksin ryypätä. Joskus kirjoittaa kauniin trollin

        4. Tykkää eläinten... krhöm siitä alueesta

        5. Osaa tilata pizzaa kotiin

        6. On niin päissään koko ajan ettei välitä kuin hohottaa kaikelle omituiselle. Muun ajan nukkuu

        7. Inhoaa epäoikeudenmukaisuutta ja ääriajattelua jos se ei hyödyksi hänelle.


        8. Hyvä huumorintaju= Muiden pilkkaamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli Tonista puhut niin hiukan liioittelet. Korjaan hiukan..

        1. ”Fiksuus” = ruohon polttelua ja palstalle hahmonäytelmien kirjoittelua

        2. Sosiaalisuus = nettimaailma, päihtyneenä puistot ja pubit

        3. Hemmottelu = muistaa vetää vessan kun käy aamukakalla ja ostaa viinapullon myös sulle jottei tarvi yksin ryypätä. Joskus kirjoittaa kauniin trollin

        4. Tykkää eläinten... krhöm siitä alueesta

        5. Osaa tilata pizzaa kotiin

        6. On niin päissään koko ajan ettei välitä kuin hohottaa kaikelle omituiselle. Muun ajan nukkuu

        7. Inhoaa epäoikeudenmukaisuutta ja ääriajattelua jos se ei hyödyksi hänelle.


        8. Hyvä huumorintaju= Muiden pilkkaamista

        Ei se ole mikään Toni, on ihan oikea nörtti. Pystyttää serverin ja kotiverkon puolessa tunnissa ja asentaa mulle kaikki tarvittavat kuvankäsittelyohjelmat muutamassa minuutissa. Koodaa jotain lisäjuttuja jos tarvin. Osaan kyllä itsekin mutta annan hänen päteä :D .

        Tämä minun palstailuni täällä ja parissa muussa paikkaa on hälle ikuinen naljailunaihe. Mutta ymmärtää kyllä, kun tuntee minut. Ei koskaan ikinä pilkkaa ketään. Saattaisi hermostua, jos huomaisi, että olen täällä lievästi trollaillut. Ei avioeroa siitä syystä kuitenkaan ottaisi


    • Anonyymi

      En mä haluan kuin yhden tietyn. Kivanoloinen, kivannäköinen, todella tunteisiin vetoavaa meidän kohtaamiset. Sellaisen vaan haluan, joka vetoaa tunteisiin. Voi olla vaikka kuinka hieno mies paperilla, mutta jos ei vaan vetoa niin ei kiitos.

    • Anonyymi

      Sellaisen miehen joka ei ole koskaan käynyt Ikeassa. Eikä mene. Koska sellainen mies on onnellinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe