Olen nyt kylpylässä Tampereella lapinniemi
Bi ukkomies
10
226
Vastaukset
- FantasyOfA11ium
Tarvitsetko purjoa saunavihdaksi tms?
- Anonyymi
Oletko kylpylässä nyt
- FantasyOfA11ium
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kylpylässä nyt
Reilun puolen tunnin päästä siellä! Juon kahvit nopeasti ja pakkaan sipulit autoon.
- Anonyymi
FantasyOfA11ium kirjoitti:
Reilun puolen tunnin päästä siellä! Juon kahvit nopeasti ja pakkaan sipulit autoon.
En tiennytkään, että Sipulimies on ns. Heinolalaisia. Kuumia löylyjä miesten kesken! 🤣
- Anonyymi
Tunnusta, että olet Heinolasta!
- Anonyymi
vittu että sä oot sikiöasteella ja sä se häiriköit mä ostan smarketista ja maksan aina kätwisellä saatana
- Anonyymi
FantasyOfA11ium kirjoitti:
Jos syöt sipulia, sinusta tulee homo ja sanot:"Öhö öhö kääk kääk!"
- FantasyOfA11ium
Anonyymi kirjoitti:
Jos syöt sipulia, sinusta tulee homo ja sanot:"Öhö öhö kääk kääk!"
En tiedä mitä sanoa!
- Anonyymi
Hetero mies täällä olen juuri paskalla Kuopiossa.
- Anonyymi
Kaikki myö ollaan homoja silloin kun paska viännetään..
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1391435Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10846- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39541- 38494
- 45476
- 53456