Olen nyt kylpylässä Tampereella lapinniemi
Bi ukkomies
10
150
Vastaukset
- FantasyOfA11ium
Tarvitsetko purjoa saunavihdaksi tms?
- Anonyymi
Oletko kylpylässä nyt
- FantasyOfA11ium
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kylpylässä nyt
Reilun puolen tunnin päästä siellä! Juon kahvit nopeasti ja pakkaan sipulit autoon.
- Anonyymi
FantasyOfA11ium kirjoitti:
Reilun puolen tunnin päästä siellä! Juon kahvit nopeasti ja pakkaan sipulit autoon.
En tiennytkään, että Sipulimies on ns. Heinolalaisia. Kuumia löylyjä miesten kesken! 🤣
- Anonyymi
Tunnusta, että olet Heinolasta!
- Anonyymi
vittu että sä oot sikiöasteella ja sä se häiriköit mä ostan smarketista ja maksan aina kätwisellä saatana
- Anonyymi
FantasyOfA11ium kirjoitti:
Jos syöt sipulia, sinusta tulee homo ja sanot:"Öhö öhö kääk kääk!"
- FantasyOfA11ium
Anonyymi kirjoitti:
Jos syöt sipulia, sinusta tulee homo ja sanot:"Öhö öhö kääk kääk!"
En tiedä mitä sanoa!
- Anonyymi
Hetero mies täällä olen juuri paskalla Kuopiossa.
- Anonyymi
Kaikki myö ollaan homoja silloin kun paska viännetään..
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916