Aihe

Bi ukkomies

Anonyymi

Olen nyt kylpylässä Tampereella lapinniemi

19

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvitsetko purjoa saunavihdaksi tms?

• Anonyymi

Oletko kylpylässä nyt

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko kylpylässä nyt

Reilun puolen tunnin päästä siellä! Juon kahvit nopeasti ja pakkaan sipulit autoon.

• Anonyymi
        FantasyOfA11ium kirjoitti:

Reilun puolen tunnin päästä siellä! Juon kahvit nopeasti ja pakkaan sipulit autoon.

En tiennytkään, että Sipulimies on ns. Heinolalaisia. Kuumia löylyjä miesten kesken! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennytkään, että Sipulimies on ns. Heinolalaisia. Kuumia löylyjä miesten kesken! 🤣

Ai sä tunnet muut Heinolalaiset.Ehkä sipulimies ei ole teikäläisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Mikäs sun täällä päteä täällä.Muualla sua pidetääkin ihan täytenä pe...nä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keksitkö ton lauseen ihan ite.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai teitä on siis useampikin.

• Anonyymi

Tunnusta, että olet Heinolasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnusta, että olet Heinolasta!

Lopetas Rane tuo jankuttaminen.Hoitele ihan ite se Heinolan puoli.Siellä ei oikein sipuli bisnekset suju.Kuulemma teikäläiset häiriköivät tori kauppaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopetas Rane tuo jankuttaminen.Hoitele ihan ite se Heinolan puoli.Siellä ei oikein sipuli bisnekset suju.Kuulemma teikäläiset häiriköivät tori kauppaa.

vittu että sä oot sikiöasteella ja sä se häiriköit mä ostan smarketista ja maksan aina kätwisellä saatana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vittu että sä oot sikiöasteella ja sä se häiriköit mä ostan smarketista ja maksan aina kätwisellä saatana

Voi voi kävikö pökiöllä hermoon.Totuus rane joskus tuntuu pahalta.Meehän taas Heinolan torille tyrkylle jos sulla kävis flaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Ranelta jo kirjoitus taitokin päässyt unohtuu.Onko kätwinen Heinolassa käypä valuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kuseta Heinolan Lidlin vakio asiakas olet ja yrität maksaa jollain kummalla kätwisellä.Ei se toimi sielläkään.

• Anonyymi

Jos syöt sipulia, sinusta tulee homo ja sanot:"Öhö öhö kääk kääk!"

• Anonyymi kirjoitti:

Jos syöt sipulia, sinusta tulee homo ja sanot:"Öhö öhö kääk kääk!"

En tiedä mitä sanoa!

• Anonyymi

Hetero mies täällä olen juuri paskalla Kuopiossa.

• Anonyymi

Elä huijjoo homo olet.Sattukin nyt just niin sopivasti.kun mie oisinkin vailla kesä hommoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä huijjoo homo olet.Sattukin nyt just niin sopivasti.kun mie oisinkin vailla kesä hommoo.

Kaikki myö ollaan homoja silloin kun paska viännetään..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      21709
    2. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      16912
    3. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      684
      16044
    4. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      632
      8943
    5. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      720
      6460