Olen nyt kylpylässä Tampereella lapinniemi
Bi ukkomies
10
226
Vastaukset
- FantasyOfA11ium
Tarvitsetko purjoa saunavihdaksi tms?
- Anonyymi
Oletko kylpylässä nyt
- FantasyOfA11ium
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kylpylässä nyt
Reilun puolen tunnin päästä siellä! Juon kahvit nopeasti ja pakkaan sipulit autoon.
- Anonyymi
FantasyOfA11ium kirjoitti:
Reilun puolen tunnin päästä siellä! Juon kahvit nopeasti ja pakkaan sipulit autoon.
En tiennytkään, että Sipulimies on ns. Heinolalaisia. Kuumia löylyjä miesten kesken! 🤣
- Anonyymi
Tunnusta, että olet Heinolasta!
- Anonyymi
vittu että sä oot sikiöasteella ja sä se häiriköit mä ostan smarketista ja maksan aina kätwisellä saatana
- Anonyymi
FantasyOfA11ium kirjoitti:
Reilun puolen tunnin päästä siellä! Juon kahvit nopeasti ja pakkaan sipulit autoon.
Jos syöt sipulia, sinusta tulee homo ja sanot:"Öhö öhö kääk kääk!"
- FantasyOfA11ium
Anonyymi kirjoitti:
Jos syöt sipulia, sinusta tulee homo ja sanot:"Öhö öhö kääk kääk!"
En tiedä mitä sanoa!
- Anonyymi
Hetero mies täällä olen juuri paskalla Kuopiossa.
- Anonyymi
Kaikki myö ollaan homoja silloin kun paska viännetään..
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 48526
- 36526
- 25515
- 43492