Olen nyt kylpylässä Tampereella lapinniemi
Bi ukkomies
10
219
Vastaukset
- FantasyOfA11ium
Tarvitsetko purjoa saunavihdaksi tms?
- Anonyymi
Oletko kylpylässä nyt
- FantasyOfA11ium
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kylpylässä nyt
Reilun puolen tunnin päästä siellä! Juon kahvit nopeasti ja pakkaan sipulit autoon.
- Anonyymi
FantasyOfA11ium kirjoitti:
Reilun puolen tunnin päästä siellä! Juon kahvit nopeasti ja pakkaan sipulit autoon.
En tiennytkään, että Sipulimies on ns. Heinolalaisia. Kuumia löylyjä miesten kesken! 🤣
- Anonyymi
Tunnusta, että olet Heinolasta!
- Anonyymi
vittu että sä oot sikiöasteella ja sä se häiriköit mä ostan smarketista ja maksan aina kätwisellä saatana
- Anonyymi
FantasyOfA11ium kirjoitti:
Jos syöt sipulia, sinusta tulee homo ja sanot:"Öhö öhö kääk kääk!"
- FantasyOfA11ium
Anonyymi kirjoitti:
Jos syöt sipulia, sinusta tulee homo ja sanot:"Öhö öhö kääk kääk!"
En tiedä mitä sanoa!
- Anonyymi
Hetero mies täällä olen juuri paskalla Kuopiossa.
- Anonyymi
Kaikki myö ollaan homoja silloin kun paska viännetään..
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903954
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1991518- 761410
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401100Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051040Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261023- 47949
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en133932Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86919- 98899