Onko opintosi

Anonyymi

Nainen edenneet koronasta huolimatta? :)

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneks ei tarvi enää opiskella mitään. Ainoa missä opinnot jatkuu on elämänkoulu ja ne opinnot kestää elämän loppuun asti.

    • Anonyymi

      Keneltä kysyy hän?

    • Anonyymi

      Yllättävän hyvin.

    • Anonyymi

      Ei oikeastaan...

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä en opiskele. Tarkoituksena jossain vaiheessa opiskella lisää.

    • Anonyymi

      Joo koska samassa taloudessa asuvan kanssa saa olla lähikontaktissa.

    • Anonyymi

      Elämänkoulu ei tahdo nyt oikein edetä.

    • Anonyymi

      Aika jähmeästi, kieltämättä. Kotona tulee laiskaksi, en häpeä tunnustaa.

    • Anonyymi

      Ei nyt oikein ole. Töitä liikaa, ikävä vaivaa ja tietynlainen näköalattomuus. Tarvitsisin ihanan nuoren muusan ( miespuolisen). Silloin pisteitä kilahtais laariin...

      • Anonyymi

        Ei kai se nyt jostain nuoresta jätkästä ole kiinni ett miten opinnot etenee...omg🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se nyt jostain nuoresta jätkästä ole kiinni ett miten opinnot etenee...omg🙄

        No mistäs sitten, ei kai mistään setämiehestä nyt ainakaan? Sivusta totean, että onneksi tässä kommentoimassasi provovastauksessa oli jotain tyyliä kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistäs sitten, ei kai mistään setämiehestä nyt ainakaan? Sivusta totean, että onneksi tässä kommentoimassasi provovastauksessa oli jotain tyyliä kuitenkin.

        Älkää nyt kiihtykö mun kommentista. Nuorempana opintoja vauhditti yks ihana paljon minua vanhempi kypsä😄mies. Nyt silmän ja sielun iloa tulee nuoremmasta. Kuten joku totesi, koko elämä on opiskelua😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt kiihtykö mun kommentista. Nuorempana opintoja vauhditti yks ihana paljon minua vanhempi kypsä😄mies. Nyt silmän ja sielun iloa tulee nuoremmasta. Kuten joku totesi, koko elämä on opiskelua😉

        Välillä voi olla hyvä keskittyä vain itseensä ja kasvamiseen, ja siihen että oppii olemaan huolehtimatta liikaa jos on vaikka ollut tällainen raskas korona vuosi takana. Itsellä tosin muista syistä raskas mutta kuitenkin, elän nyt semmoista aikaa että keskityn ensisijaisesti omaan hyvinvointiin että pystyy tulemaan toimeen elämän muillakin osa-alueilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt kiihtykö mun kommentista. Nuorempana opintoja vauhditti yks ihana paljon minua vanhempi kypsä😄mies. Nyt silmän ja sielun iloa tulee nuoremmasta. Kuten joku totesi, koko elämä on opiskelua😉

        Niinpä tietenkin, joku oikea mentori varmaan olet, joko olet kuukausipalkalla kirittämässä lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietenkin, joku oikea mentori varmaan olet, joko olet kuukausipalkalla kirittämässä lapsia?

        Miksi noin ilkeä sävy?


    • Anonyymi

      Etenee kyllä kun saan sen hantti homman tehtyä vaikka voisin edetä eteenpäin niin mun huora vaatii minua tekee jotain mistä en pidä

    • Anonyymi

      Mun on täytynyt keskittyä niin paljon nyt muihin asioihin että opinnot sai sittenkin jäädä vasta tulevaisuuteen.

      • Anonyymi

        Mä en ikinä opiskele kun voin mennä kadulle töihin niin ei tarvitse olla ikinä mustasukkainen siitä että opiskelen jonkun työ kaverin kanssa pettämässä niin ei tarvitse enää epäillä että petän sinua tauolla kun menen suoraan kadulle töihin jotta sun ei tarvi olla mustasukkainen että on tunteita mukana


    • Anonyymi

      Todennäköisesti enemmän kuin jos olisin koulussa ollut, nyt siirtynyt jo yliopisto-asteelle :)

    • Anonyymi

      On ja vieläpä erittäin hyvin, onneksi :)

    • Anonyymi

      Kuka idiootti edes opiskelee.. ei hemmetti.

      • Anonyymi

        Tässä yhteiskunnassa ei pärjää, jos ei opiskele ja hanki ammattia. Se on ihan kansalaisvelvollisuus kaikille opiskella ja hankkia edes se toisen asteen ammattitutkinto, että voi antaa oman panoksensa yhteiskunnan kehittämiseen ja elättää itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä yhteiskunnassa ei pärjää, jos ei opiskele ja hanki ammattia. Se on ihan kansalaisvelvollisuus kaikille opiskella ja hankkia edes se toisen asteen ammattitutkinto, että voi antaa oman panoksensa yhteiskunnan kehittämiseen ja elättää itsensä.

        Rikoksilla rikastuu. Jos osaa käyttää käsiasetta niin sillä pääsee jo pitkälle. Ja kyllä niitä rehellisiä töitäkin voi tehdä ilman ammattitutkintoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikoksilla rikastuu. Jos osaa käyttää käsiasetta niin sillä pääsee jo pitkälle. Ja kyllä niitä rehellisiä töitäkin voi tehdä ilman ammattitutkintoa.

        Ex-rikollisista, varsinkin ex-rikollispomoista, moni on sanonut, että ei rikastu. Johansson taisi sanoa, että ainoa, mikä rikollisvuosista jäi oli kolmet housut. Voi miettiä, mitä kovan linjan rikolliset menettää, kun lusivat moni ainakin sen 20 vuotta. Rikos ei kannata moraalisesti, yhteiskunnallisesti eikä taloudellisesti. Lainkuuliaisuus ja lainkuuliainen elämä, vaikka se olisikin köyhää, tulisi olla kunnia-asia ihan kaikille.

        Harvempi ilman ammattitutkinto Suomessa rehellisillä töillä elää. Lottovoittajat, perijät ja rikkaisiin sukuihin naivat ovat marginaaliasia. Tietysti joku oppisopimuskoulutus voi olla niille, joilla kärsivällisyys ja kyvyt ei riitä opiskeluun. Maassa, jossa tutkintojen suorittaminen on ilmaista, on silkkaa tyhmyyttä, laiskuutta ja kyvyttömyyttä, jos ei opiskele. Jopa heikkolahjaiset (laajat oppimisvaikeudet ja matala ÄO) kykenevät opiskelemaan itselleen jonkinlaisen ammattitutkinnon ja tekemään työtä, jos haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex-rikollisista, varsinkin ex-rikollispomoista, moni on sanonut, että ei rikastu. Johansson taisi sanoa, että ainoa, mikä rikollisvuosista jäi oli kolmet housut. Voi miettiä, mitä kovan linjan rikolliset menettää, kun lusivat moni ainakin sen 20 vuotta. Rikos ei kannata moraalisesti, yhteiskunnallisesti eikä taloudellisesti. Lainkuuliaisuus ja lainkuuliainen elämä, vaikka se olisikin köyhää, tulisi olla kunnia-asia ihan kaikille.

        Harvempi ilman ammattitutkinto Suomessa rehellisillä töillä elää. Lottovoittajat, perijät ja rikkaisiin sukuihin naivat ovat marginaaliasia. Tietysti joku oppisopimuskoulutus voi olla niille, joilla kärsivällisyys ja kyvyt ei riitä opiskeluun. Maassa, jossa tutkintojen suorittaminen on ilmaista, on silkkaa tyhmyyttä, laiskuutta ja kyvyttömyyttä, jos ei opiskele. Jopa heikkolahjaiset (laajat oppimisvaikeudet ja matala ÄO) kykenevät opiskelemaan itselleen jonkinlaisen ammattitutkinnon ja tekemään työtä, jos haluavat.

        Kyllä mä ainakin elän. Teen rakennustöitä ja hoitotyötä ilman koulutusta. Tehnyt jo parikymmentä vuotta. Rikoksiin ei kannata sotkeutua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin elän. Teen rakennustöitä ja hoitotyötä ilman koulutusta. Tehnyt jo parikymmentä vuotta. Rikoksiin ei kannata sotkeutua.

        Miten hoitotyötä voi tehdä ilman koulutusta? Oletko joku apulainen tai kesätyöntekijä jossain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hoitotyötä voi tehdä ilman koulutusta? Oletko joku apulainen tai kesätyöntekijä jossain?

        Ihan hoitajana aamuvuorossa. Yövuoroja en saa tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hoitajana aamuvuorossa. Yövuoroja en saa tehdä.

        Työskentelet tai teet lähihoitajan töitä ilman koulutusta? Oletko vanhuspuolella? Vanhuspuolelle otetaan kesätyöntekijöitä ilman koulutusta. Opiskelijat tekee ainakin kesätöinä niitä. Usein kuitenkin toivotaan, että on vähintäänkin lähihoitajaopiskelija tai sairaanhoitajaopiskelija tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työskentelet tai teet lähihoitajan töitä ilman koulutusta? Oletko vanhuspuolella? Vanhuspuolelle otetaan kesätyöntekijöitä ilman koulutusta. Opiskelijat tekee ainakin kesätöinä niitä. Usein kuitenkin toivotaan, että on vähintäänkin lähihoitajaopiskelija tai sairaanhoitajaopiskelija tms.

        Kyllä.Vanhuspuolella. En ole mikään kesätyöntekijä vaan vakituinen. Enkä opiskele alaa tai ole koskaan opiskellut.


    • Anonyymi

      Olen pitänyt taukoa ja kevät menee opiskellessa. Toivottavasti saan tehtyä kaiken ja valmistun. Voi sitten miettiä jatko-opintoja ja töitä. Olisi ihanaa laulaa suvivirttä muiden kanssa kevään lopussa. Gaudeamus igituriakin on ikävä!
      https://www.youtube.com/watch?v=VilLoAp7A90

    • Anonyymi

      Ihailen naisia, jotka jaksaa opiskella, oli ikä mikä vain, se kannattaa. Tv. Vanhempi opiskellut mies. Motto: Elämä saisi olla kaikilla jatkuvaa opiskelua.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Kannatan elinikäistä oppimista ja itsensä kehittämistä. Se ei välttämättä tarkoita monta tutkintoa vaan jatkuvaa uteliaisuutta, oman ammattitaidon syventämistä ja mielenkiinnonkohteiden tutkimista.


    • Anonyymi

      EI OO JOS TIETO SUA HELPOTTAA

    • Anonyymi

      Ei ne kovin hyvin ole nyt edenneet. Ollut aika stressaavaa tämä korona-aika, niinkuin varmasti monille muillekin. Nyt yritän saada opintoja eteenpäin ja luen psykologiaa, joka on kyllä tosi mielenkiintoista. Ajatukset ainakin mukavasti vaihtuu kun opiskelee.

    • Anonyymi

      Ei kannata kasata harteilleen liikaa tehtävää, katoaa ilo uuden oppimisesta. Korona ei omaehtoista uteliaisuutta tietenkään haittaa. Kirjastoissa ehkä jotain rajoituksia, e-kirjojaki voi lainata. Valmistumisen merkitys on tietyn pisteen jälkeen lähellä nollaa. Siihen pisteeseen ei välttämättä kuitenkaan kannata ehdoin tahdoin ajautua.

      • Anonyymi

        Minkä pisteen jälkeen? Valmistuminen on aina hieno asia. Se on psykologisesti merkittävää yksilölle. Se mahdollistaa myös oman alan töiden hakemisen ja saamisen, paremman palkan, paremmat työttömyysedut jne.


    • Anonyymi

      Arvostaisin jos kysyisit tuon muualla kuin täällä....

    • Anonyymi

      On, mutta pelottaa.

      • Anonyymi

        Mikä pelottaa?


    • Anonyymi

      Kirjaa on tehty nyt 52 sivua

    • Anonyymi

      Mun viime vuonna päättynyt opiskelukaan ei hyödyksi ollut. Tai no, tulipa lopullisesti selväksi etten enää kyseiseen työhön kelpaa ikäni ja ulkonäköni puolesta eli se tie on nyt katsottu loppuun asti ja voin haudata lopullisesti tuon alan, ei olis kannattanut edes yrittääkään, tuli niin henkisesti turpiin, enempi kuin aiempien opintojen yhteydessä. Nyt koin olleeni harjoittelupaikassakin, yhdessä pikkukaupassa, pelkkä ihmisroska, alinta kastia, pelkkää sutta, paskaa ja sekundaa. Olin vaan liukuhihnakamaa niinkuin muutkin harjoittelijat siellä, kertakäyttötavaraa. Huvittavaa ett kauppias muka kehui mua mun ohjaajalle, mulle itselleni ei kehuja antanut, mutt tottakai kehui, eihän muuten sais lisää uusia harjoittelijoita tekemään ilmaiseksi töitä😂😂😂

    • Anonyymi

      Opinnot on edenneet hyvin. Tuo edellisen kirjoittajan kommentti on totta.
      Miksi Suomessa monet työnantajat saavat teettää harjoittelijoilla ilmaista työtä?
      Kun yksi lopettaa, otetaan toinen ilmainen harjoittelija tilalle.
      Työpaikkoja tulisi lisää, kun lopetettaisiin ihmisten hyväksikäyttö.

      • Anonyymi

        Akateemisilla aloilla harjoittelusta maksetaan palkka joko työpaikan tai oppilaitoksen puolesta. Ulkomaanharjoitteluihin voi hakea tukea oppilaitokselta ja erilaisilta muilta rahoittajilta.


    • Anonyymi

      Menossa elämän mittainen oppitunti.😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe