Seksi vaimon kanssa

Anonyymi

Olemme naimisissa oleva pari. Seksi vaimon kanssa on aina ollut todella hyvää. Sovimme anatomisesti hyvin yhteen: Vaimo pystyy ottamaan 20,5cm peniksen kokonaan sisäänsä. Löysä hän ei ole, mutta pohjaan asti en yletä kuitenkaan.
Onko vaimoni poikkeus? Voisiko hän ottaa jopa 25cm peniksen pohjia myöten?

16

1942

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun se pitäisi itse tietää. Testaa jättisauvalla. Seksikauppaan ja suurin jättisauva mukaan.

    • Anonyymi

      En tiedä mutta minun vaimo sanoo kaikkien mahtuneen eikä ole ollut koosta puutetta

      • Anonyymi

        Sittenhän on kaikki hyvin.


    • Anonyymi

      Mitä ajattelet hyötyväsi tällä tiedolla?

    • Anonyymi

      Jos tulisin kokeilemaan - tosimies24cm

    • Anonyymi

      Tyttöystävällä on pieni ja tiukka pillu. Saimme kokeilla kahta isokullista mustaa miestä. Kalut jäykkänä 24cm ja 25 cm. Hirvittävän ähellyksen jälkeen saimme kullit sisään. 
      Tyttöystävä oli kontallaan ja musta miehet vuorotellen takana. Minä työnsin sitä hartioista. Pikkuhiljaa aisa upposi sen sisään.

      • Anonyymi

        Vaimo huokaili tajuttomuuden rajalla. Musta kyrpä oli sisällä eikä syvemmälle saatu. Miehen aloittaessa naimisen siirryin sivulle katsomaan. Pidin käteni edelleen vaimon iholla. Hetken katsottuani tajusin näkemäni. Vaimoni pillu oli pureutunut kyrvän ympärille ja oli sen kanssa kuin yhtä pakettia. Nussiessa Vaimo oli paikallaan mutta pillukyrpä paketti liikkui miehen mukana. Musta oli harmissaan. Sai naida jonkin aikaa ennenkuin pillu kostui että aisa rupesi liukumaan pillussa. Edelleenkin näytti kuin pillu olisi tahtonut lähteä kyrvän mukaan irti vaimon kehosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo huokaili tajuttomuuden rajalla. Musta kyrpä oli sisällä eikä syvemmälle saatu. Miehen aloittaessa naimisen siirryin sivulle katsomaan. Pidin käteni edelleen vaimon iholla. Hetken katsottuani tajusin näkemäni. Vaimoni pillu oli pureutunut kyrvän ympärille ja oli sen kanssa kuin yhtä pakettia. Nussiessa Vaimo oli paikallaan mutta pillukyrpä paketti liikkui miehen mukana. Musta oli harmissaan. Sai naida jonkin aikaa ennenkuin pillu kostui että aisa rupesi liukumaan pillussa. Edelleenkin näytti kuin pillu olisi tahtonut lähteä kyrvän mukaan irti vaimon kehosta.

        Varmaan kiihotava näky?


    • Anonyymi

      Kyllähän se on pystyny useammankin kerran ottamaan minunkin 32tuumaisen laatuvehkeenikin sisäänsä ja jopa kumpaankin reikään

      • Anonyymi

        Eläs nyt naurata munaton pelle 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläs nyt naurata munaton pelle 🤡

        Enhän nyt sinusta puhunutkaan 💩


      • Wouuuu 😍


      • Anonyymi
        wildtiger kirjoitti:

        Wouuuu 😍

        Ja sä olet kumpi?


    • Anonyymi

      Kyllä sinne pilluun oikeasti mahtuu vaikka minkä kokoinen kyrpä. Vauvan pää on syntyessään 49 - 55 cm ympärysmitaltaan ja ulos tulee vaikka vähän repien pillua. Pillu on venyvää kudosta ja ei ole olemassa kyrpää joka ei mene sisään. Jos on hirmu vaikeata niin pillu ei ole tarpeeksi märkä ja kiihottunut. Joko et osaa hommaa tai muija ei halua sua, ei kiihotu. Kyllä muijat isosta kyrvästä tykkää kun tuntuu paremmalta kun iso kyrpä hinkaa selvähän se. Mustilla on useesti iso kyrpä ja siksi muijat haluu niitä. Oma muija kertonut myös että fantasioissaan on iso musta kyrpä .

      • Anonyymi

        Me on nussittu tuttavapariskunnan kanssa. Pariskunnan nainen käy aivan kuumana kun näkee miehensä omaani reippaasti pidemmän ja paksumman kyrvän uppoavan helposti kokonaan vaimoni pilluun. Hänellä itsellään se ei onnistu helposti ja aina meinaa sattua.


    • Anonyymi

      Sun vaimos ei kestänyt mun 30cm

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe