Rakas kihlattuni joutui kipeällä selällään kolaamaan autopaikkansa itse ja auraaja oli vieressä eikä auttanut pätkääkään! Porvoon surkeiden ammatikseen lumitöitä tekevien työntekijöiden takia auto joutui olemaan monta päivää huoltoasemalla ja kaupan pihalla, onneksi rakas kihlattuni sai auton kovilla pakkasilla vielä käynnistymään ja siirtämään sen lopuksi omalle lämmityspaikalleen.
Porvoossa aurauksen toteutus ontuu
8
176
Vastaukset
- Anonyymi
Nååå voi voi Hellan Jestas sentään... mvh Jöre
- Anonyymi
Jos vähemmän kiljua joisit voisit jollekin jopa avuksi olla.
- Anonyymi
Et sitten itse pystynyt/halunut "rakasta kihlattuasi" auttaa.?
Nyt ammatikseen lumitöitä tekevillä on niin paljon tehtävää ettei resurssit aivan kaikkien "rakkaiden" heti auttamiseen millään riitä.- Anonyymi
Nyt riski suuri et joudut kieroon ei kihlattu käytö noin saamatolle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt riski suuri et joudut kieroon ei kihlattu käytö noin saamatolle...
Laiskuuden huippu. Play steisonin pelaaminen onnistuu kylläkin mut Lapio ei käteen sovi.. Appivanhempien painajainen..
.
- Anonyymi
Taitaa äiti kuoria perunat....
- Anonyymi
Kiva,ettei kihlattusi selekä kippeytynny.Silmät suottoi kipeytyä kun ootteli et joku avittamaan tulisi.Tietysti jos kaveri oli muualla ehkä jummartaa.
Auraajilla on melkoista häsää olleet ainakin lumiseuduilla.
Mites nää haja-alueet.Ite ne lumetkin kuokittava ja menopelille keksittävä pois pääsy.Eli kaivettava lumikasasta vaikka naapurin kanssa. - Anonyymi
Onhan niitä lumikolia sitä varten, ettei tarvitse ihan selällään lunta siirrellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1745232- 1984129
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403735Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat663076Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533010- 1462007
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441767Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.401528Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631444Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319