Rakas kihlattuni joutui kipeällä selällään kolaamaan autopaikkansa itse ja auraaja oli vieressä eikä auttanut pätkääkään! Porvoon surkeiden ammatikseen lumitöitä tekevien työntekijöiden takia auto joutui olemaan monta päivää huoltoasemalla ja kaupan pihalla, onneksi rakas kihlattuni sai auton kovilla pakkasilla vielä käynnistymään ja siirtämään sen lopuksi omalle lämmityspaikalleen.
Porvoossa aurauksen toteutus ontuu
8
166
Vastaukset
- Anonyymi
Nååå voi voi Hellan Jestas sentään... mvh Jöre
- Anonyymi
Jos vähemmän kiljua joisit voisit jollekin jopa avuksi olla.
- Anonyymi
Et sitten itse pystynyt/halunut "rakasta kihlattuasi" auttaa.?
Nyt ammatikseen lumitöitä tekevillä on niin paljon tehtävää ettei resurssit aivan kaikkien "rakkaiden" heti auttamiseen millään riitä.- Anonyymi
Nyt riski suuri et joudut kieroon ei kihlattu käytö noin saamatolle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt riski suuri et joudut kieroon ei kihlattu käytö noin saamatolle...
Laiskuuden huippu. Play steisonin pelaaminen onnistuu kylläkin mut Lapio ei käteen sovi.. Appivanhempien painajainen..
.
- Anonyymi
Taitaa äiti kuoria perunat....
- Anonyymi
Kiva,ettei kihlattusi selekä kippeytynny.Silmät suottoi kipeytyä kun ootteli et joku avittamaan tulisi.Tietysti jos kaveri oli muualla ehkä jummartaa.
Auraajilla on melkoista häsää olleet ainakin lumiseuduilla.
Mites nää haja-alueet.Ite ne lumetkin kuokittava ja menopelille keksittävä pois pääsy.Eli kaivettava lumikasasta vaikka naapurin kanssa. - Anonyymi
Onhan niitä lumikolia sitä varten, ettei tarvitse ihan selällään lunta siirrellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711448
- 585449
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462717- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131851Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441805Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411450Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61406Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371379