Luottotiedottomalle lainaa?

Anonyymi

Tällä hetkellä taitaa olla kaikki lainat kiinni luottotiedottomille.
Joskus oli tää aurora/tandolaina missä piti olla takaaja, mutta he eivät enää lainoja myönnä ollenkaan, olen sieltä joskus lainan saanut ja maksanut pois. Lainapojat missä asuntoa tai autoa voisi käyttää vakuutena ei nyt koronan myötä myönnä lainoja.

Pahassa pulassa olen, omaa tyhmyyttäni, mutta nyt oliso akuutti rahan tarve alle 1000euroa alle kuukauden maksuajalla ja korkoakin saa olla vaikka 25%.

Ei taida löytyä sivustoja tai paikkoja mistä lähtis kokeilemaan tai hakemaan lainaa?

16

1040

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En saanu minäkään kun luottotiedot oli menny,kaverilta jos lainasi 50e niin piti maksaa 70e takasi.

• Anonyymi

Kuten kirjoitin nyt olis voinu kovalla korollakin lainata, mutta ei ole sellaisia kavereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten kirjoitin nyt olis voinu kovalla korollakin lainata, mutta ei ole sellaisia kavereita.

Korolla ei ole mitään merkitystä kun et maksa takaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korolla ei ole mitään merkitystä kun et maksa takaisin

Tämähän se ensimmäisenä tulee mieleen, mutta mulla tosiaan ei oo vaan kavereita.
        Silloin ton tandolainan takasi sukulainen, mutta hänelläkään ei itsellä sellaisia rahoja ole, edes sitä 500e, minkä pystyisi lainaamaan muutamaksi viikoksi.

• Anonyymi

Mene lainaamaan tuo 50€ luottotiedottamalle ja pyydä 70€ takas. Aivan sata saat merkitä sen tappioksi

• Anonyymi

Olet luottotiedoton ja jälleen olet omaa tyhmyyttäsi pulassa. Eikai nyt tuollaiselle kukaan lainaa rahaa, koska olet toistamiseen näyttänyt, ettet pysty laskujasi maksamaan.

• Anonyymi

On joitakin firmoja, jotka lainaavat luottotiedottomille, esimerkiksi Amex ja Bluestep, mutta nekin vain vakuutta vastaan. On kai päivänselvää, ettei kenenkään kannata lainata vakuudetonta lainaa luottohäiriöiselle, jonka tekemään sopimukseen ei todetusti voi luottaa.

• Anonyymi

Vakuudellinen laina kävisi oikein hyvin.

• Anonyymi

Amexia en löytänyt kuin vipin, eikä se ollut maksuhäiriömerkinnän omaaville.
        Bluestepilla pitäisi siirtää koko talovelka heille ja älytyömällä korolla, en ehkä 500euron takia viitsi sellaiseen lähteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amexia en löytänyt kuin vipin, eikä se ollut maksuhäiriömerkinnän omaaville.
        Bluestepilla pitäisi siirtää koko talovelka heille ja älytyömällä korolla, en ehkä 500euron takia viitsi sellaiseen lähteä.

Amex lainaa myös luottohäiriöisille ns. vakuudellista lainaa eli lainanhakijalla pitää olla vakuus. Bluestep ei ole myöskään huono vaihtoehto, mutta on keskittynyt etupäässä asuntovakuuksiin.

• Anonyymi

Maksoin kyllä kaikki velkani.Taitaa olla kyllä sinun ongelma että et pysty omiasi maksamaan. Ja täällä kommentoit.

• Anonyymi

Heh aloittaja alle 1000eur tarpeessa niin kukahan lainaa jos ei edes vippejä saa.

• Anonyymi

Ei kukaan eikä pidä

• Anonyymi

Miksi tuomitsette heti kättelyssä??
      Vaikka onki luottotiedot menny.
      Itekin olen luotto tiedon ainoastaan viisaitten takia.
      Silti olen maksanut joka saakelin euron tämän viisaan velkaa jonka menin takaamaan.
      Tyhmyyttäni.

• Anonyymi

Tuli joskus taattua pieniä lainoja ristiin luottokavereiden kanssa ja hyvin meni.
      On myös taattu luotettavien lähisukulaisten kanssa eri aikoina mm. asuntolainoja ristiin kun siihen on ilmennyt tarvetta.
      Mutta tuttavapiirissä on sen verran esimerkkejä siitä, että takaaja onkin joutunut lainan maksajaksi, että kenellekään vieraalle en ikinä takaa mitään lainaa.
      Näissä asioissa pitää olla viisas ja erityisen varovainen, sillä aina on riskejä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      88
      1651
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1273
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      179
      1234
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      952
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      833
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      822
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      789
    Aihe