Luterilaiset evankeliset pienet "valemediat" ovat pitkään keskittyneet evankelioinnin sijasta äärioikeiston poliittisten etujen ajamiseen.
Oikea Media ja sen kanssa kimpassa oleva Patmoksen media ovat valheillaan yrittäneet elätellä toivetta äärioikeiston vallankumouksesta Amerikassa ja Euroopassakin Unkarin johdolla.
Capitolin valtauksen epäonnistuminen oli kuitenkin viimeinen niitti, joka ajoi epätoivoon ja joidenkin heikäläisten mielestä aloitti taas uuden Lopunajan.
Dosentti Juha Ahviokin uusimmassa alakuloisessa paatoksessaan kirjoittaa sivutolkulla tekstiä, jotka moni turhaan lukee ja eräs järkevämpi patmoslainen kommentissaan toivoikin hänen vihdoin jättävänsä äärioikeistolaisen politiikan ja keskittyvän evankeliointiin.
Tuota äärioikeistolaista politiikkaa on täynnä Patmoksen sivulta löytyvät kirjoitukset, sitä on myös PatmosRadiossa ohjelmasarjoina ja ovat kirjoittaneet niistä pikavauhtia kirjojakin.
Olisikohan jo tosiaan aika aloittaa politiikan sijasta evankelionti, onhan se kuitenkin muidenkin kuin kristittyjen mielestä paljon pienempi paha, kun tuohon jopa Ahvionkin osalta on tullut viime vuoden aikana myös 1930-luvun lopun ja 40-luvun alun Saksan vaikuttajien puolustelu.
Epätoivo valtasi Oikean Meedion ja Patmoksen
122
690
Vastaukset
- Anonyymi
Patmos on suoraviivaisen johdonmukainen sekä evankelioinnissaan että politikoinnissaan. Molemmat perustuvat Patmoksella valeuutisten levittämiseen.
Totuudesta heidän ei tarvitse välittää koska Jumala ja Pyhä Henki muuttaa totuudeksi kaiken sen minkä nämä herrat suustaan päästävät.Patmoksen tavoitteena on rahankeräys, mutta he valitsivat ihan väärän tien.
Heidän pelkonaan on, että johjtajilleen ei voi enää maksaa yli sadan tonnin palkkoja.
Evankelioinnilla olisi pitkä jatkuvuus, mutta äärimmäinen poilitikointi vie rahanmaksajat varsinkin nyt kun siltä on lähtemässä yllä pitävä voima medioineen Amerikasta.
Kristillinen media on USA:ssa ollut äärioikeistolaista ja se on nyt kärsimässä tappion, eikä silloin pienet suomalaisetkaan voi jatkaa samalla linjalla.- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Patmoksen tavoitteena on rahankeräys, mutta he valitsivat ihan väärän tien.
Heidän pelkonaan on, että johjtajilleen ei voi enää maksaa yli sadan tonnin palkkoja.
Evankelioinnilla olisi pitkä jatkuvuus, mutta äärimmäinen poilitikointi vie rahanmaksajat varsinkin nyt kun siltä on lähtemässä yllä pitävä voima medioineen Amerikasta.
Kristillinen media on USA:ssa ollut äärioikeistolaista ja se on nyt kärsimässä tappion, eikä silloin pienet suomalaisetkaan voi jatkaa samalla linjalla.Patmos kerää rahaa Israelille, jotta se saisi mahdollisimman suuren liikevaihdon, josta on helppo ottaa megapalkkoja. Itse en vastusta suuria tuloja edes pastoreille, kunhan niitä ei ole rahoitettu seurakunnalta kerätyillä varoilla tai myymällä kirjoja uskoville.
Anonyymi kirjoitti:
Patmos kerää rahaa Israelille, jotta se saisi mahdollisimman suuren liikevaihdon, josta on helppo ottaa megapalkkoja. Itse en vastusta suuria tuloja edes pastoreille, kunhan niitä ei ole rahoitettu seurakunnalta kerätyillä varoilla tai myymällä kirjoja uskoville.
"kunhan niitä ei ole rahoitettu seurakunnalta kerätyillä varoilla tai myymällä kirjoja uskoville"
Nuo on ne tulonlähteet, muita ei ole.
- Anonyymi
Hesari: Patmos avoimen poliittinen ja trumpilainen
Helsingin Sanomien lehdessä 10.1. oli artikkeli "Kyllä sanon ei", joka sivusi salaliittoteorioita ja Patmosta. Juha Ahvion kerrottiin olevan avoimen poliittinen ja trumpilainen, joka kirjoittelee myös rokotesalaliitoista. Leo Meller lähti myös puolustamaan Trumpia uusimmassa blogikirjoituksessa.- Anonyymi
Eikö saisi? Eikö suomi ole vapaa maa?
- Anonyymi
Antti Partanen kirjoitti Patmoksen blogissa:
-On murheellista, että Patmos näyttää ottaneen osaksi tehtäväänsä sellaisen ”epäluottamuksen kylvämisen”, josta Ristin Voiton ex-päätoimittaja Leevi Launonen varoitti kristittyjä Seurakuntalaisen blogissa 29.11.
Leevi Launonen, Kristityt epäluottamuksen kylväjinä, 29.11.2020:
-Vaikka Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) edustaa huipputason lääketieteellistä asiantuntemusta, monet kristityt uskovat mieluummin salaliittoteorioihin ja levittävät pelkoa koronarokotteeseen kätketystä mikrosirusta. Vaikka Yhdysvalloissa Donald Trumpin hallinnon omat vaaliasiantuntijat ja viralliset vaalitarkkailijat yhdessä vakuuttavat, että presidentinvaalit olivat turvalliset, eikä näyttöä lopputulokseen vaikuttaneesta vilpistä ole esitetty, moni kristitty luottaa enemmän kaverinsa Facebook-sivujen päinvastaiseen väitteeseen. Vaikka lisääntyneet myrskyt ja muut epätavalliset luonnonilmiöt kertovat selvää kieltä ilmastonmuutoksesta, osa kristityistä epäilee sen olevan vain punavihreän poliittisen liikkeen keksimä valhe, jolla pyritään hallitsemaan ilmastoahdistuksesta kärsivää ihmiskuntaa. Vaikka Yleisradio sanoo olevansa journalismin periaatteita ja etiikkaa kunnioittava media, monet kristityt pitävät sitä ideologisena propagandakoneistona ja kieltäytyvät luottamasta muihinkaan valtamedian uutisiin.
Ymmärrän hyvin, että Raamattunsa vakavasti ottavat kristityt kantavat huolta antikristuksen ilmestymisestä ja sen globaalista maailmanvallasta. Herramme itse kehotti meitä olemaan selvillä ajan merkeistä ja huolehtimaan hengellisestä valvomisesta (Luuk. 21:7–36).
Mutta sitä monet kristityt tuskin tulevat ajatelleeksi, että kylvämällä jatkuvaa epäluottamusta instituutioita kohtaan he itse heikentävät demokratian toimivuutta, murentavat yhteiskunnallista vakautta ja edistävät sosiaalisen kaaoksen syntyä. Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa.- Anonyymi
"Herramme itse kehotti meitä olemaan selvillä ajan merkeistä ja huolehtimaan hengellisestä valvomisesta (Luuk. 21:7–36)."
Ehkäpä hoksottimesi ei ole kohdallaan.
Eräässä ilmoittamassasi jakeessa tuo piti tapahtua jo silloin Luukkaan kirjoittaessa tuota.
Luuk.21:20 Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä. Anonyymi kirjoitti:
"Herramme itse kehotti meitä olemaan selvillä ajan merkeistä ja huolehtimaan hengellisestä valvomisesta (Luuk. 21:7–36)."
Eräässä ilmoittamassasi jakeessa tuo piti tapahtua jo silloin Luukkaan kirjoittaessa tuota.
Luuk.21:20 Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä.Juu, näkee usein uskovaisten perustelevan sanomisiaan joillain raamatunkohdilla, vaikka heillä ei ole hajuakaan siitä mitä kyseisessä Raamatunkohdassa tarkoitetaan.
Nuokin "ajan merkit" ei Raamatussa tarkoita nykyisiä ajan merkkejä, vaan sitä mitä siinä sanotaan, eli silloin kirjoittaja on jo tiennyt Jerusalemin tulevasta piirityksestä, joka oli noin 70 jkr.
"Luuk.21:20 Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä."- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Juu, näkee usein uskovaisten perustelevan sanomisiaan joillain raamatunkohdilla, vaikka heillä ei ole hajuakaan siitä mitä kyseisessä Raamatunkohdassa tarkoitetaan.
Nuokin "ajan merkit" ei Raamatussa tarkoita nykyisiä ajan merkkejä, vaan sitä mitä siinä sanotaan, eli silloin kirjoittaja on jo tiennyt Jerusalemin tulevasta piirityksestä, joka oli noin 70 jkr.
"Luuk.21:20 Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä."Kun ennustuksen kirjoittaa jälkikäteen, niin osumatarkkuus paranee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ennustuksen kirjoittaa jälkikäteen, niin osumatarkkuus paranee.
Näin on! Olen harmitellut, että lotto ei toimi minulle näin🤣
Anonyymi kirjoitti:
Kun ennustuksen kirjoittaa jälkikäteen, niin osumatarkkuus paranee.
Noinhan se on että jälkikäteen tehty ennustus pitää paikkansa, mutta nyt edes se ei pitänyt yllä olevan kirjoittajan osalta.
Patmoksella taitaa olla nyt politbyroo koolla ja TMV-ohjelma menossa.
Ainoa ilon aihe heillä lienee se kun Putin pidättää Navalnyin- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Launonen on oikeassa, ja tuota samaa on heidänkin porukassa, ihan kuten patmoksessakin.
Siis nämä on HELLUNTAILAISIA ja mooseslaisia lain alaisia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuk.21:20 Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä.Jerusalem oli sotajoukkojen ympäröimänä 2000 vuotta sitten ja moorian vuorella joikaa Egypti .
- Anonyymi
>> Mutta sitä monet kristityt tuskin tulevat ajatelleeksi, että kylvämällä jatkuvaa epäluottamusta instituutioita kohtaan he itse heikentävät demokratian toimivuutta, murentavat yhteiskunnallista vakautta ja edistävät sosiaalisen kaaoksen syntyä. <<
Suomessa epäluottamuksen kylväjät saa tuskin aikaan kaaosta, mutta oman kannattajakuntansa eristäytymistä muusta yhteiskunnasta.
>> Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa. <<
Höh. Korkeintaan he heikentävän, kehittyneissä maissa kuten Suomessa, oman konservatiivisen kristinuskonsa merkitystä poliittisessa vallankäytössä.
t q ”Mutta sitä monet kristityt tuskin tulevat ajatelleeksi, että kylvämällä jatkuvaa epäluottamusta instituutioita kohtaan he itse heikentävät demokratian toimivuutta, murentavat yhteiskunnallista vakautta ja edistävät sosiaalisen kaaoksen syntyä. Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa.”
Tätä olen monesti miettinyt, mutta selkeää johtopäätöstä on ollut vaikeaa tehdä.
Tiedän, että Trumpin taustalla on häärinyt se äärioikeistolainen evankelikaalinen aines, jonka tavoitteena on juuri heikentää instituutioita. Sen avulla he arvioivat ”valloittavansa” ne, ja näin muuttavansa niitä oman politiikkansa mukaiseksi.
Tässä kohtaa onkin se ongelma, siitä seuraa kaaos, jota ei edes heidän ole mahdollista lopettaa tai tietää, mihin kaikkeen se johtaa.- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
”Mutta sitä monet kristityt tuskin tulevat ajatelleeksi, että kylvämällä jatkuvaa epäluottamusta instituutioita kohtaan he itse heikentävät demokratian toimivuutta, murentavat yhteiskunnallista vakautta ja edistävät sosiaalisen kaaoksen syntyä. Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa.”
Tätä olen monesti miettinyt, mutta selkeää johtopäätöstä on ollut vaikeaa tehdä.
Tiedän, että Trumpin taustalla on häärinyt se äärioikeistolainen evankelikaalinen aines, jonka tavoitteena on juuri heikentää instituutioita. Sen avulla he arvioivat ”valloittavansa” ne, ja näin muuttavansa niitä oman politiikkansa mukaiseksi.
Tässä kohtaa onkin se ongelma, siitä seuraa kaaos, jota ei edes heidän ole mahdollista lopettaa tai tietää, mihin kaikkeen se johtaa.Eihän instituutiot ole demokraattisia, vaan instituutioita määrää niiden tarkoitusperä. Instituutiot itse heikentävät demokratiaa ja siksi instituutioiden kristisoiminen itseasiassa parantaa demokratiaa. Kansa ymmärtää että mikään instituutio ei ole lain yläpuolella ja kansa pystyy taistelemaan huonoja instituutioita vastaan
- Anonyymi
"(THL)...huipputason lääketieteellistä asiantuntemusta"
Tuollainen näkemys on kyllä jonkinlainen kömmähdys, miehityksessä kun on pyritty varmistamaan lähtökohtaisesti (poliittinen) "sopivuus" nimittäjän kannalta. Anonyymi kirjoitti:
Eihän instituutiot ole demokraattisia, vaan instituutioita määrää niiden tarkoitusperä. Instituutiot itse heikentävät demokratiaa ja siksi instituutioiden kristisoiminen itseasiassa parantaa demokratiaa. Kansa ymmärtää että mikään instituutio ei ole lain yläpuolella ja kansa pystyy taistelemaan huonoja instituutioita vastaan
Tuota, miksi ei instituutiot voi toimia demokraattisesti?
Jos ajatellaan niitä lukuisia organisaatioita, joita meillä on, niin kyllä niissä ei mitään yksivaltiutta ole kenelläkään ei millään.
Ihmiset siis kuuluvat moniinkin instituutioihin, samoin työskentelevät niissä tai muuten ovat hyvin paljon tekemissä niiden kanssa - ehkä ymmärtämättä.
- Anonyymi
Miik.3:5 Näin sanoo Herra niitä profeettoja vastaan jotka eksyttävät minun kansani, jotka huutavat: Rauha! kun heidän hampaissaan on purtavaa, mutta julistavat pyhän sodan sille, joka ei anna mitään heidän suuhunsa.
- Anonyymi
Kokeile Jeesusta.
- Anonyymi
Hesari: Patmos avoimen poliittinen ja trumpilainen
Helsingin Sanomien lehdessä 10.1. oli artikkeli "Kyllä sanon ei", joka sivusi salaliittoteorioita ja Patmosta. Juha Ahvion kerrottiin olevan avoimen poliittinen ja trumpilainen, joka kirjoittelee myös rokotesalaliitoista. Leo Meller lähti myös puolustamaan Trumpia uusimmassa blogikirjoituksessa.
Antti Partanen kirjoitti Patmoksen blogissa:
-On murheellista, että Patmos näyttää ottaneen osaksi tehtäväänsä sellaisen ”epäluottamuksen kylvämisen”, josta Ristin Voiton ex-päätoimittaja Leevi Launonen varoitti kristittyjä Seurakuntalaisen blogissa 29.11.
Leevi Launonen, Kristityt epäluottamuksen kylväjinä, 29.11.2020:
-Vaikka Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) edustaa huipputason lääketieteellistä asiantuntemusta, monet kristityt uskovat mieluummin salaliittoteorioihin ja levittävät pelkoa koronarokotteeseen kätketystä mikrosirusta. Vaikka Yhdysvalloissa Donald Trumpin hallinnon omat vaaliasiantuntijat ja viralliset vaalitarkkailijat yhdessä vakuuttavat, että presidentinvaalit olivat turvalliset, eikä näyttöä lopputulokseen vaikuttaneesta vilpistä ole esitetty, moni kristitty luottaa enemmän kaverinsa Facebook-sivujen päinvastaiseen väitteeseen. Vaikka lisääntyneet myrskyt ja muut epätavalliset luonnonilmiöt kertovat selvää kieltä ilmastonmuutoksesta, osa kristityistä epäilee sen olevan vain punavihreän poliittisen liikkeen keksimä valhe, jolla pyritään hallitsemaan ilmastoahdistuksesta kärsivää ihmiskuntaa. Vaikka Yleisradio sanoo olevansa journalismin periaatteita ja etiikkaa kunnioittava media, monet kristityt pitävät sitä ideologisena propagandakoneistona ja kieltäytyvät luottamasta muihinkaan valtamedian uutisiin.
Ymmärrän hyvin, että Raamattunsa vakavasti ottavat kristityt kantavat huolta antikristuksen ilmestymisestä ja sen globaalista maailmanvallasta. Herramme itse kehotti meitä olemaan selvillä ajan merkeistä ja huolehtimaan hengellisestä valvomisesta (Luuk. 21:7–36).
Mutta sitä monet kristityt tuskin tulevat ajatelleeksi, että kylvämällä jatkuvaa epäluottamusta instituutioita kohtaan he itse heikentävät demokratian toimivuutta, murentavat yhteiskunnallista vakautta ja edistävät sosiaalisen kaaoksen syntyä. Ja näin toimiessaan he itse asiassa jouduttavat antikristillisen maailmanjärjestyksen valtaantuloa.Hesarilta ihan oikea artikkeli.
Toivottavasti muutkin suuret mediat huomaa ongelman olevan puhtaasti ääri-luterilainen- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Hesarilta ihan oikea artikkeli.
Toivottavasti muutkin suuret mediat huomaa ongelman olevan puhtaasti ääri-luterilainenHeluntailaisten oma ex-päätoimittaja Leevi Launonen on myös huomannut epäasiallista toimintaa muissa kristittyissä, jotka levittävät salaliittoteorioita.
- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Hesarilta ihan oikea artikkeli.
Toivottavasti muutkin suuret mediat huomaa ongelman olevan puhtaasti ääri-luterilainenNää on helluntailaisia vapareita ortodoksikirkko.
- Anonyymi
Mellerin postia. Jumala ottaa veronsa samalla tavalla kuin yheiskunta ottaa omansa. Sinä joko tuot ne, ja taivaat aikenevat, tai Hän ottaa ne jälkimmäinen vaihtoehto merkitsee sitä, että Jumala lähettää "voudin" perimään kymmenykset jokaisen palkka tai eläkepäivän jälkeen. Ero on siinä jos tuot kymmenyksen Hänelle vapaaehtoisesti, saat siunauksen osaksesi, mutta jos Jumala tulee hakee ne korkoineen sairauden, onnenttomuuden, ylimääräisen menojen, työpaikan menetyksen tai minkä tahansa vastoikäymisen kautta, sinä jäät Hänen siunausta vaille. Kaikki sis maksaa kymmenykset, mutta kaikki eivät saa siunausta. Kirouksen sen sijaan, kun joka tapauksessa maksamme kymmenykset, niin miksemme tekisi sitä vapaaehtoisesti tullen samalla siunatuksi. Onkohan Mllerillä ja Jumalalla sama ma tilinumero?
Sunnuntaiilllan Patmoksen TMV-ohjelma on ollut sitä luokkaa, että jos koko kansa olisi kuullut, niin Patmos olisi mennyttä.
Itse en ehtinyt kuuntelemaan, mutta juttujen perusteella Patmoksen "virkaa tekevä" Rantanen ja soittajat on olleet sekasin kuin seinäkello.
"koronaa ole. Kaikki taudit keksitty"
Tarvittaisiin potkut saanut Pekka Reinikainen takaisin PatmosRadioon.- Anonyymi
Mooseksen lain säädös kymmenyksistä koskee vain veron maksamista leeviläisille papeille Jerusalemin temppeliin. Koska nykyään ei ole leeviläisiä pappeja eikä Jerusalemin temppeliä, niin säädöstä ei voi soveltaa. Säädös ei missään nimessä sovellu rahan maksamiseen Patmokseen tai esim. helluntaiseurakunnille, koska he eivät ole Jerusalemin temppelissä palvelevia leeviläisiä pappeja. Nämä seurakunnat käyttävät härskisti väärin ko. lain säädöstä.
Mitä tulee siunauksiin kymmenysten maksamisesta, niin Mooseksen lain mukaiset siunaukset saavat ne, jotka noudattavat kaikkia lain käskyjä mm. sapattia. Kymmenysten maksaminen leeviläisille papeille ei yksin riitä siunausten saamiseksi.
5 Moos 6:2 Teidän, teidän lastenne ja teidän lastenne lasten tulee pelätä Herraa, Jumalaanne, ja noudattaa koko elämänne ajan hänen lakejaan ja käskyjään, jotka minä annan teille.
3 Kuunnelkaa siis, israelilaiset! Noudattakaa näitä käskyjä ja eläkää niiden mukaan. Silloin te menestytte ja kasvatte suureksi kansaksi siinä maassa, joka tulvii maitoa ja hunajaa. Näin on Herra, teidän isienne Jumala, luvannut.
5 Moos 30:15 "Minä olen tänään pannut teidän valittavaksenne elämän ja kuoleman, menestyksen ja tuhon.
16 Jos te noudatatte Herran, Jumalanne, lakia, jonka minä teille nyt annan, ja jos rakastatte Herraa, vaellatte hänen teitään ja noudatatte hänen käskyjään, säädöksiään ja määräyksiään, te saatte elää. Teistä tulee suuri kansa, ja Herra, teidän Jumalanne, siunaa teitä siinä maassa, jonka nyt menette ottamaan omaksenne. - Anonyymi
>>Onkohan Mllerillä ja Jumalalla sama ma tilinumero?<<
Tämä on härski valhe.
Jumalalla ja Leo Mellerillä ei ole sama tilinumero. - Anonyymi
Eläinuhrit kuuluu vanhaan kirjaimen vanhaan lakiliittoon. Lankeemus pois armosta kova kohtalo .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mooseksen lain säädös kymmenyksistä koskee vain veron maksamista leeviläisille papeille Jerusalemin temppeliin. Koska nykyään ei ole leeviläisiä pappeja eikä Jerusalemin temppeliä, niin säädöstä ei voi soveltaa. Säädös ei missään nimessä sovellu rahan maksamiseen Patmokseen tai esim. helluntaiseurakunnille, koska he eivät ole Jerusalemin temppelissä palvelevia leeviläisiä pappeja. Nämä seurakunnat käyttävät härskisti väärin ko. lain säädöstä.
Mitä tulee siunauksiin kymmenysten maksamisesta, niin Mooseksen lain mukaiset siunaukset saavat ne, jotka noudattavat kaikkia lain käskyjä mm. sapattia. Kymmenysten maksaminen leeviläisille papeille ei yksin riitä siunausten saamiseksi.
5 Moos 6:2 Teidän, teidän lastenne ja teidän lastenne lasten tulee pelätä Herraa, Jumalaanne, ja noudattaa koko elämänne ajan hänen lakejaan ja käskyjään, jotka minä annan teille.
3 Kuunnelkaa siis, israelilaiset! Noudattakaa näitä käskyjä ja eläkää niiden mukaan. Silloin te menestytte ja kasvatte suureksi kansaksi siinä maassa, joka tulvii maitoa ja hunajaa. Näin on Herra, teidän isienne Jumala, luvannut.
5 Moos 30:15 "Minä olen tänään pannut teidän valittavaksenne elämän ja kuoleman, menestyksen ja tuhon.
16 Jos te noudatatte Herran, Jumalanne, lakia, jonka minä teille nyt annan, ja jos rakastatte Herraa, vaellatte hänen teitään ja noudatatte hänen käskyjään, säädöksiään ja määräyksiään, te saatte elää. Teistä tulee suuri kansa, ja Herra, teidän Jumalanne, siunaa teitä siinä maassa, jonka nyt menette ottamaan omaksenne.Kristitty on vapaa laista sen kirouksesta ja kirjaimen vanhasta . Eläinuhrit muistuttaa synnistä . Egypti on synnin orjan vertaus haagar.
Anonyymi kirjoitti:
16 Jos te noudatatte Herran, Jumalanne, lakia, jonka minä teille nyt annan, ja jos rakastatte Herraa, vaellatte hänen teitään ja noudatatte hänen käskyjään, säädöksiään ja määräyksiään, te saatte elää. Teistä tulee suuri kansa, ja Herra, teidän Jumalanne, siunaa teitä siinä maassa, jonka nyt menette ottamaan omaksenne.Kohanim ovat, mutta ei temppeliä joten kohanim ovat velvoitettuja hankkimaan omaan elantonsa eivätkä torassa määrätyt kymmenykset määräyksineen tietenkään koskaan ole kuuluneet kuulu muille kuin juutalaisille.
Anonyymi kirjoitti:
Eläinuhrit kuuluu vanhaan kirjaimen vanhaan lakiliittoon. Lankeemus pois armosta kova kohtalo .
Vanhentunut Jumala, vanhan lakiliiton kummajainen? Olemme pysyneet sinä missä käskettiin, kristinusko sen sijaan on uusi uskonto jolla on omat uudet opit jotka eivät koske niitä jotka eivät ole uskonnoltaan kristittyjä.
- Anonyymi
Ps.135:15-18 Pakanain epäjumalat ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa. Niilä on suu, mutta eivät ne puhu, niillä on silmät, mutta eivät näe, niillä on korvat, mutta eivät kuule eikä niillä ole kenkeä suussansa. Niiden kaltaisia ovat niiden tekijät ja kaikki, jotka niihin turvaavat. Ps.115:3-8
- Anonyymi
Kyllä hindujen ja budhien kultaiset patsaat on hyvin myös juutalaisten uskontona Intiassa ja Kiinassa .
- Anonyymi
Näittekö Miten Ruotsila tärisi ja tutisi A-talkissa jossa käsiteltiin capitolin hyökkäystä? Yritti tutisevalla äänellä tuskin kuuluvasti selittää että Trump oli yrittänyt estää valtauksen.... Muut suorastaan nauroi Ruotsilalle, joka oli romahduspisteessä, ja oli valua lattialle. Toinen Mikakin totesi että on aika falskia väittää moista.
- Anonyymi
Muut katteli ihmeissään kun Ruotsila luetteli Trumpin saavutuksia, joista mainitsi äitiysterveyshuollon romahduttamisen. Onhan siinä saavutusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut katteli ihmeissään kun Ruotsila luetteli Trumpin saavutuksia, joista mainitsi äitiysterveyshuollon romahduttamisen. Onhan siinä saavutusta...
Markku Ruotsila on kiivas abortinvastustaja ja Trump-fani.
Marraskuun alussa ääntenlaskun ollessa kesken Ruotsila julisti MTV:n suorassa lähetyksessä Trumpin voittajaksi, joka johti siihen että Suomen mediat meni halpaan yhden päivän ajaksi.
""Trump on voittanut, pidän sitä aika selvänä" – näin kommentoi Yhdysvaltain historian dosentti MTV:n suorassa lähetyksessä"
ttps://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/trump-on-voittanut-pidan-sita-aika-selvana-nain-kommentoi-yhdysvaltain-historian-dosentti-mtv-n-suorassa-lahetyksessa/7974704 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markku Ruotsila on kiivas abortinvastustaja ja Trump-fani.
Marraskuun alussa ääntenlaskun ollessa kesken Ruotsila julisti MTV:n suorassa lähetyksessä Trumpin voittajaksi, joka johti siihen että Suomen mediat meni halpaan yhden päivän ajaksi.
""Trump on voittanut, pidän sitä aika selvänä" – näin kommentoi Yhdysvaltain historian dosentti MTV:n suorassa lähetyksessä"
ttps://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/trump-on-voittanut-pidan-sita-aika-selvana-nain-kommentoi-yhdysvaltain-historian-dosentti-mtv-n-suorassa-lahetyksessa/7974704Ruotsila on minulle hieman mysteeri.
Hän kritisoi USA äärioikean evankelikaaleja aika rankasti.
"Kristillinen oikeisto... elää toisin kuin opettaa
[USA:n] evankelinen liike on muokkaantunut jatkuvasti koko olemassaolonsa ajan.
...mielipidetiedustelut ovat osoittaneet 2000-luvulla, että suurin osa kristillisen oikeiston ytimestä ei enää eläkään oppiensa mukaisesti. Esimerkiksi avioerot, aviorikokset ja esiaviollinen seksi ovat evankelisissa kirkoissa yhtä yleisiä kuin muualla amerikkalaisessa yhteiskunnassa. Vaimojaan evankeliset miehet pahoinpitelevät enemmän kuin uskonnottomat miehet. Vain neljäsosa evankelisista haluaa kieltää abortin.
Ruotsila kysyy, mitä kristillinen oikeisto voi tulevaisuudessa enää tarjota, jos edes sen omissa yhteistöissä ei noudateta sitä, mitä sen johtajat kaupittelevat muille."
(teksti kirja-arvostelusta : Markku Ruotsila: Yhdysvaltain kristillinen oikeisto v. 2008)
Toisaalta Ruotsila on itse konservatiivinen uskovainen ja abortin vastustaja, mutta ei esim. kannattaisi ehdotonta aborttikieltoa, vaan sen hankaloittamista.
http://w3.verkkouutiset.fi/arkisto/ulkomaat/128786.html
- Anonyymi
Oikea Media syöttää taukoamatta äärioikeistolaisiin lähteisiin perustuvaa täyttä 100% ideologiseti väritetty roskaa, jossa totuudella ei ole YHTÄÄN MITÄÄN sijaa. Ja tätäkö sitten pidetään oikeasti jonkinlaisena vaihtoehtona?
- Anonyymi
Tässä olisi oikea vaihtoehto Oikean Medialle. Kello 19 alkaen:
https://chat.yle.fi/usa-chat-18-1
- Anonyymi
"Tutkimusten mukaan Trumpin seuraajat jakoivat suurta osaa presidentin tviiteistä niiden sisältöön katsomatta."
Eli oikeastaan kiinnosti vain öyhöttäminen, ei muu kun ei edes sisältöön viitsitä tutustua:
https://yle.fi/uutiset/3-11741871 Patmoksen blogisivulla Ahvio on nyt joutunut omiensa moukaroimaksi.
Tutkimusjohtajaa viedään kuin kuoriämpäriä.- Anonyymi
Hyvä kirjoitus blogissa:
"Ahvio kertoo 2016 vaaleissa olleen vastaavia tietoturvaongelmia kuin 2020. Niinpä Hillarykin olisi voinut väittää, että vaalivoitto varastettiin häneltä petoksella, valitsijamiehethän jakautuivat samoin 306-232 Trumpille kuin nyt Bidenille, ja äänierot olivat silloinkin ratkaisevissa osavaltioissa pieniä.
Kuvitellaanpa Clintonin toimineen vaalien jälkeen Trumpin tavoin. Hän siis sanoi voittaneensa, mutta se vietiin häneltä oudosti löytyneillä ja laittomilla äänillä. Hän twiittasi: ”Stop the Steal!” jatkaen petossyytteitä viikkokausia. Hänen avustajansa nostivat kymmeniä oikeusjuttuja petoksesta häviten kaikki, myös korkeimmassa oikeudessa, jossa oli hänelle suosiollinen liberaalienemmistö (nyt Trumpin nimitysten johdosta konservatiivienemmistö). Hän kutsui kannattajansa Washingtoniin 6.1. sanoen siitä tulevan villiä.
Edelleen: Clinton puhui sadoilletuhansille toistaen samat vaalipetossyytteet, jotka oli oikeudessa hylätty todisteiden puuttuessa ym. syistä. Hän vaati varapresidentti Bidenia ”toimimaan oikein” eli lähettämään tiettyjen osavaltioiden äänet takaisin. Hän kehotti väkeä lähtemään Capitolille sanoen tulevansa mukaan. Näiden hyökättyä sisälle hän oli ensin hiljaa, mutta myöhemmin kehotti rauhallisuuteen osoittaen heille samalla ymmärrystä. Seurauksena republikaanit nostivat häntä vastaan syytteen kansankiihotuksesta. Missään vaiheessa hän ei myöntänyt vaalitappiota eikä mennyt Trumpin virkaanastujaisiin.
Todellisuudessahan Clinton soitti Trumpille onnittelupuhelun median julistettua vaalivoittajan, ei twiitannut vaalipetoksesta ja osallistui virkaanastujaisiin.
Olisiko Ahvio löytänyt Hillaryn toimista puolusteltavaa, jos hän olisi tehnyt samoin kuin Trump? Ei tietenkään.
Tutkimusjohtajalta voisi odottaa edes jonkinlaista tasapuolisuutta. Tutkijan ei pidä tarkastella asioita vain omien, lukkoonlyötyjen asenteiden kautta, joissa Trump on hyvän puolella, demokraatit pahan puolella." Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirjoitus blogissa:
"Ahvio kertoo 2016 vaaleissa olleen vastaavia tietoturvaongelmia kuin 2020. Niinpä Hillarykin olisi voinut väittää, että vaalivoitto varastettiin häneltä petoksella, valitsijamiehethän jakautuivat samoin 306-232 Trumpille kuin nyt Bidenille, ja äänierot olivat silloinkin ratkaisevissa osavaltioissa pieniä.
Kuvitellaanpa Clintonin toimineen vaalien jälkeen Trumpin tavoin. Hän siis sanoi voittaneensa, mutta se vietiin häneltä oudosti löytyneillä ja laittomilla äänillä. Hän twiittasi: ”Stop the Steal!” jatkaen petossyytteitä viikkokausia. Hänen avustajansa nostivat kymmeniä oikeusjuttuja petoksesta häviten kaikki, myös korkeimmassa oikeudessa, jossa oli hänelle suosiollinen liberaalienemmistö (nyt Trumpin nimitysten johdosta konservatiivienemmistö). Hän kutsui kannattajansa Washingtoniin 6.1. sanoen siitä tulevan villiä.
Edelleen: Clinton puhui sadoilletuhansille toistaen samat vaalipetossyytteet, jotka oli oikeudessa hylätty todisteiden puuttuessa ym. syistä. Hän vaati varapresidentti Bidenia ”toimimaan oikein” eli lähettämään tiettyjen osavaltioiden äänet takaisin. Hän kehotti väkeä lähtemään Capitolille sanoen tulevansa mukaan. Näiden hyökättyä sisälle hän oli ensin hiljaa, mutta myöhemmin kehotti rauhallisuuteen osoittaen heille samalla ymmärrystä. Seurauksena republikaanit nostivat häntä vastaan syytteen kansankiihotuksesta. Missään vaiheessa hän ei myöntänyt vaalitappiota eikä mennyt Trumpin virkaanastujaisiin.
Todellisuudessahan Clinton soitti Trumpille onnittelupuhelun median julistettua vaalivoittajan, ei twiitannut vaalipetoksesta ja osallistui virkaanastujaisiin.
Olisiko Ahvio löytänyt Hillaryn toimista puolusteltavaa, jos hän olisi tehnyt samoin kuin Trump? Ei tietenkään.
Tutkimusjohtajalta voisi odottaa edes jonkinlaista tasapuolisuutta. Tutkijan ei pidä tarkastella asioita vain omien, lukkoonlyötyjen asenteiden kautta, joissa Trump on hyvän puolella, demokraatit pahan puolella."Juu, hyvä kirjoitus ja siellä oli muitakin hyviä.
Patmoksen johto alka olla kanveesissa.
Edellinen TMV-ohjelmakin epäonnistui pahoin kun ohjelma-ika meni lähes kokonaan jonkun "kahelin" soittajan kanssa.
Kukapa terve kehtaisi tuntea myötähäpeää katsomalla sellaista ohjelmaa.Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kirjoitus blogissa:
Tutkimusjohtajalta voisi odottaa edes jonkinlaista tasapuolisuutta. Tutkijan ei pidä tarkastella asioita vain omien, lukkoonlyötyjen asenteiden kautta, joissa Trump on hyvän puolella, demokraatit pahan puolella."”Olisiko Ahvio löytänyt Hillaryn toimista puolusteltavaa, jos hän olisi tehnyt samoin kuin Trump? Ei tietenkään.”
Kyllä osasit kirjoittaa hyvin tuon! Samoja latuja ajattelin minäkin, kuten oikeastaan on hyvä aina välillä tehdä – jos tilanteen kääntää toisinpäin, niin miten siihen olisi suhtauduttu.
- Anonyymi
Valta vaihtuu vaikka OM kertoi meille pari kuukautta ihan varmaa tietoa kuinka Trimpin kanteet edistyvät ja todisteita vilpistä on kasapäin.
- Anonyymi
OM ei olekaan raportoinut mitään valeuutisiaan koskevaa vaan on siirtynyt toisen aiheeseen, siihen kuinka vasemmisto oli Capitolin tapahtumien takana. Eli valeuutisointi jatkuu ihan sujuvasti Rahkoselta.
Anonyymi kirjoitti:
OM ei olekaan raportoinut mitään valeuutisiaan koskevaa vaan on siirtynyt toisen aiheeseen, siihen kuinka vasemmisto oli Capitolin tapahtumien takana. Eli valeuutisointi jatkuu ihan sujuvasti Rahkoselta.
Kumma että donitseja vilisee ( tai ainakin vilisi) Iltalehden keskusteluissa, mutta Rahkonen ei salli keskustelua lainkaan heidän omassa mediassaan. 🤔
- Anonyymi
Paavali jo totesi aikoinaan ,pitäähän teillä olla puolueitakin kuka kenenkin puolella ketä vastaan . Vähän kuin maailman mammona ihmiset tappelee rahasta . Evankeliumi on vapaa orjuudesta .
- Anonyymi
En ymmärrä mikä tuota Ahviota noissa natseissa niin kauheasti kiehtoo. Viha juutalaisia kohtaanko? Tappoivathan pahat juutalaiset Jeesuksen...
- Anonyymi
Tämän päiväisessä kirjoituksessaan Rahkonen kertoo näkemyksensä:
"Trump on todella parasta mitä Yhdysvalloille ja länsimaailmalle on tapahtunut pitkään aikaan."
Ukko on kyllä tosi sekaisin.Sittenhän Rahkonen on täysin samaa mieltä kuin Jussi Halla-aho
Outi Alanen kysyi Twitterissä Halla-aholta:
"Diggaatko sä Jussi Trumppia? Onko hän sun mielestä hyvä presidentti?"
Halla-aho vastasi laittaen vielä kolme i-kirjainta peräkkäin "pitkään"-sanaan:
"Diggaan ja on. Trump on parasta, mitä Yhdysvalloille ja länsimaailmalle on tapahtunut piiitkään aikaan"- Anonyymi
Ahvio ja Rahkonen, suomalaisen laitalahkolaisuuden "eliittiä" jo ennen Trumpia. Ketä oikeastaan yllättää, että juuri nämä kaksi ovat varauksettomia Trumpin kannattajia? Ehkä kuitenkin joitakin, että ovat vieläkin sitä. Ei kai ole olemassa sellaista hulluutta mitä Trump voisi tehdä, jotta näiden usko horjuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahvio ja Rahkonen, suomalaisen laitalahkolaisuuden "eliittiä" jo ennen Trumpia. Ketä oikeastaan yllättää, että juuri nämä kaksi ovat varauksettomia Trumpin kannattajia? Ehkä kuitenkin joitakin, että ovat vieläkin sitä. Ei kai ole olemassa sellaista hulluutta mitä Trump voisi tehdä, jotta näiden usko horjuisi.
IP-lehdestä:
Yhdysvalloissa senaatin väistyvä enemmistöjohtaja ja presidentti Donald Trumpin vankkana liittolaisena tunnettu Mitch McConnell syyttää nyt presidenttiä avoimesti tämän osallisuudesta kongressirakennukseen tehtyyn hyökkäykseen.
McConnellin mukaan Trump provosoi mellakoitsijoita, jotka tunkeutuivat kongressin rakennukseen loppiaisena 6. tammikuuta. McConnellin mukaan väkijoukolle oli ”syötetty valheita”.
Toivotaan johtavien republikaanien vetävän muitakin mukaansa ja Trumpin saavan ansaitun tuomion. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IP-lehdestä:
Yhdysvalloissa senaatin väistyvä enemmistöjohtaja ja presidentti Donald Trumpin vankkana liittolaisena tunnettu Mitch McConnell syyttää nyt presidenttiä avoimesti tämän osallisuudesta kongressirakennukseen tehtyyn hyökkäykseen.
McConnellin mukaan Trump provosoi mellakoitsijoita, jotka tunkeutuivat kongressin rakennukseen loppiaisena 6. tammikuuta. McConnellin mukaan väkijoukolle oli ”syötetty valheita”.
Toivotaan johtavien republikaanien vetävän muitakin mukaansa ja Trumpin saavan ansaitun tuomion.Ei ole mikään yllätys, että nyt Trump on pyytänyt rukoilemaan Bidenin hallinnon puolesta.
Trump on peloissaan tulevista oikeudenkäynneistä. - Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Sittenhän Rahkonen on täysin samaa mieltä kuin Jussi Halla-aho
Outi Alanen kysyi Twitterissä Halla-aholta:
"Diggaatko sä Jussi Trumppia? Onko hän sun mielestä hyvä presidentti?"
Halla-aho vastasi laittaen vielä kolme i-kirjainta peräkkäin "pitkään"-sanaan:
"Diggaan ja on. Trump on parasta, mitä Yhdysvalloille ja länsimaailmalle on tapahtunut piiitkään aikaan"Trump sai USA:n kukoistukseen mutta korona ja nyt myös Biden tuhoavat sen voimalla.
Anonyymi kirjoitti:
Trump sai USA:n kukoistukseen mutta korona ja nyt myös Biden tuhoavat sen voimalla.
"Trump sai USA:n kukoistukseen mutta korona ja nyt myös Biden tuhoavat sen voimalla."Väärin taas, varmaan odottelet uutisia Italiasta jossa päätetään ettei Biden olekaan presidentti tai ehkä hammaskeiju tunnustaa?
Trump ei enää uskaltanut höpöttää vaalivalheitaan, ei ole ollut petoksia varkauksia väärennyksiä, jos jatkaa, joutuu vastaamaan valheistaan oikeudessa. Nyt on selvinnyt sekin ettei Trumpilla tosiaan ole ollut mitään kiinnostusta nujertaa koronaepidemiaa millään järjellisellä tavalla ei ole ollut mitään suunnitelmaa ei mitään kiinnostusta sen uhreja kohtaa. "Fake news" trump tapansa mukaan valehteli ja muka 3. 11 jälkeen ei kukaan enää edes puhu koronasta .
Helppo ennustaa jatkosta: ainoat jotka lopulta jäävät Trumpia palvomaan ovat oikean äärilaidan kristityt, neonatsit ja valkoisen vallan kannattajat, teiltä on messias ryövätty, voi raukat. Ei nyt auta kuin uutta salaliittoteoriaa väsäämään...dikduk kirjoitti:
"Trump sai USA:n kukoistukseen mutta korona ja nyt myös Biden tuhoavat sen voimalla."Väärin taas, varmaan odottelet uutisia Italiasta jossa päätetään ettei Biden olekaan presidentti tai ehkä hammaskeiju tunnustaa?
Trump ei enää uskaltanut höpöttää vaalivalheitaan, ei ole ollut petoksia varkauksia väärennyksiä, jos jatkaa, joutuu vastaamaan valheistaan oikeudessa. Nyt on selvinnyt sekin ettei Trumpilla tosiaan ole ollut mitään kiinnostusta nujertaa koronaepidemiaa millään järjellisellä tavalla ei ole ollut mitään suunnitelmaa ei mitään kiinnostusta sen uhreja kohtaa. "Fake news" trump tapansa mukaan valehteli ja muka 3. 11 jälkeen ei kukaan enää edes puhu koronasta .
Helppo ennustaa jatkosta: ainoat jotka lopulta jäävät Trumpia palvomaan ovat oikean äärilaidan kristityt, neonatsit ja valkoisen vallan kannattajat, teiltä on messias ryövätty, voi raukat. Ei nyt auta kuin uutta salaliittoteoriaa väsäämään...Bidenilllä on oikea lähtökohta sanoessaan, että "te tulette kuulemaan tulevina viikkoina paljon enemmän asiantuntijoita kuin presidenttiä. Asiantuntijoita, joiden on saatava tehdä työtään ilman pelkoa poliittisesta painostuksesta".
Anonyymi kirjoitti:
Trump sai USA:n kukoistukseen mutta korona ja nyt myös Biden tuhoavat sen voimalla.
Kummallista kukoistusta, kun yli puolet kansasta häpesi sitä.
Muslimeja vihaavalle Rahkoselle on taatusti myös kova paikka se, että USA asettui tänään, sekä vanhan että uuden hallinnon kautta tukemaan Kiinan sorrettua muslimivähemmistöä.
Ulkoministeriön lausunnon mukaan Kiinan hallitus toteuttaa kansanmurhaa sekä syyllistyy rikoksiin ihmisyyttä vastaan vainoamalla uiguureja ja muita muslimienemmistöisiä vähemmistöjä Xinjiangin maakunnassa. Ihmisoikeusjärjestöt ovat jo vuosien ajan raportoineet muun muassa uiguurien passittamisesta ”koulutusleireille” sekä heille tehtävistä pakkosterilisaatioista.
"Uskoakseni tämä kansanmurha on edelleen käynnissä. Todistamme kiinalaisen yksipuoluejärjestelmän järjestelmällistä yritystä tuhota uiguurit" toteaa ulkoministeri Pompeo
Myös Biden on sanonut useaan otteeseen aiemmin, että uiguurien kohtelu on verrattavissa kansanmurhaan.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007750133.html- Anonyymi
Chuck Piercen lokakuussa 2020 saama sanoma, että 18.1.2021 asiat selviävät Amerikassa toteutui.
Asiat selvisivät 18.1.2021, sillä Yhdysvalloissa sunnuntaille ennakoidut maanlaajuiset mielenosoitukset kuivuivat kokoon – tiukasti vartioitujen kongressirakennusten edustoilla nähty vain pieniä protesteja. Valta vaihtuu Bicdenin tiimille rauhallisesti ja hyvässä järjestyksessä.Kyllä juu.
Tällä hetkellä patmoksen väki ja Oikean Meedion porukka katselevat innolla virkaanastujaisia :)- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Kyllä juu.
Tällä hetkellä patmoksen väki ja Oikean Meedion porukka katselevat innolla virkaanastujaisia :)Nyt tehdään oikeassa mediassa surutyötä. Rahkonen voisi keskittyä vanhoihin teemoihin vaikka Maunon kanssa. Miehisyys ja miesten auktoriteetti. Järjesti joskus Ahvion kanssa miesten vahvistusseminaareja. Miesten johtava rooli yhteiskunnassa tulee palauttaa. Ja perheessä. Tuo onkin nyt haastavaa kun on naisjohtoa monessa paikassa ja naisnaispareja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tehdään oikeassa mediassa surutyötä. Rahkonen voisi keskittyä vanhoihin teemoihin vaikka Maunon kanssa. Miehisyys ja miesten auktoriteetti. Järjesti joskus Ahvion kanssa miesten vahvistusseminaareja. Miesten johtava rooli yhteiskunnassa tulee palauttaa. Ja perheessä. Tuo onkin nyt haastavaa kun on naisjohtoa monessa paikassa ja naisnaispareja.
taitavat olla kaiken lisäksi tossun alla itekki
:D
- Anonyymi
Patmos on avustusjärjestö ja näin ollen sitä tulee kunnioittaa. Auttaminen on katoava kuinnontuote ja se on jäämässä vain vain uskovaisille kun Pe.ku näyttää vihaavan auttamista.
- Anonyymi
Jos mummojen kymmenykset todella menee auttamiseen eikä parinsadantujhannen vuosipalkkoihin.
- Anonyymi
Mark. 7:20 Ja hän sanoi: "Mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen.
7:21 Sillä sisästä, ihmisten sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, haureudet, varkaudet, murhat,
7:22 aviorikokset, ahneus, häijyys, petollisuus, irstaus, pahansuonti, jumalanpilkka, ylpeys, mielettömyys.
7:23 Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen."- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Mellerillä onkin aika liuta noista mainituista synneistä aviorikoksesta alkaen.
Markku rukoili äsken Patmoksessa. Anna tahtoosi tyytyä vaikka kaikki ei mene niinkuin toivomme ja harmittaa.
Niinhän se on ollut muille Trumpin aikana Anonyymi kirjoitti:
Markku rukoili äsken Patmoksessa. Anna tahtoosi tyytyä vaikka kaikki ei mene niinkuin toivomme ja harmittaa.
Niinhän se on ollut muille Trumpin aikanaJumala saattaa sittenkin olla olemassa, kun tällä tavoin rankaisi Patmosta :)
Pe.ku kirjoitti:
Jumala saattaa sittenkin olla olemassa, kun tällä tavoin rankaisi Patmosta :)
Kyllä. Tällä tavalla kiertotien kautta Patmos vahvistaa uskoa Jumalaan.
KTS kirjoitti:
Kyllä. Tällä tavalla kiertotien kautta Patmos vahvistaa uskoa Jumalaan.
Patmoksessa voi olla kohta liuta suolapatsaita.
- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
Patmoksessa voi olla kohta liuta suolapatsaita.
Miten Patmoksen rahoituksen käy. En ymmärrä miksi maksaisin ahvion jne trumppi palvonnasta.
- Anonyymi
USA:n raamattuvyökykkeen evankeliset kristityt tukivat voimakkaasti Donald Trumpia. Saarnaaja Billi Graham tuki myös Trumpia, kuten teki mm. koko Patmos lähetyssäätiön johto Melleriä, Turusta ja Ahviota myöden.
Yle Areenan arkistosta voi katsoa erinomaisen dokumentin saarnaaja Billy Grahamista, miten hän sotkeutui politiikkaan ja poltti näppinsä tuettuaan republikaaneja, miten hän keräsi valtavasti yleisöä ja rahaa. Pastori Billy Graham toimi vallan kulisseissa aina presidentti Harry Trumanista Barack Obamaan. Karismaattisena saarnamiehenä Billy Graham keräsi valtavat ihmismassat tilaisuuksiinsa. Dokumentissa tarkastellaan vallan ja uskonnon yhteyttä Yhdysvalloissa ja kysytään kuka oli oikeastaan Billy Graham.
https://https://areena.yle.fi/1-50641000- Anonyymi
Se oli hyvä ohjelma. Billy Graham asettui jo varhain rotujen tasa-arvon kannalle kun asiasta vielä kiisteltiin ja sai siitä vahvan selkänojan yhteiskunnallisiin asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli hyvä ohjelma. Billy Graham asettui jo varhain rotujen tasa-arvon kannalle kun asiasta vielä kiisteltiin ja sai siitä vahvan selkänojan yhteiskunnallisiin asioihin.
Ei ole muuta mahdollisuutta, koska Jumala on ilmoittanut hyväksyvänsä kaikki rodut ja kansat, jotka noudattavat hänen käskyjään.
Ap.t 10:
34 Pietari rupesi puhumaan. Hän sanoi: "Nyt minä todella käsitän, ettei Jumala erottele ihmisiä.
35 Hän hyväksyy jokaisen, joka pelkää häntä ja noudattaa hänen tahtoaan, kuului tämä mihin kansaan tahansa.
Mitä tulee muuten Grahamiin, niin hän sotkeutui politiikkaan ja kompastui siihen. Hän tienasi paljon rahaa ja omaisuutta, mikä johdatti hänen poliittisia näkemyksiään. Graham ei ollut vanhurskas opettaja. Anonyymi kirjoitti:
Vilhelmin mielestä Jeesus saattoi olla hyvinkin tummaihoinen lihalliselta hahmoltaan.
- Anonyymi
Oikea Media on yhden miehen liike . Sinne ei voi kirjoittaa kritiikkiä jonka voisi muut nähdä. Rahaa miehellä on ja asunto Eirassa. Billy Graham vaikka saarnamiehenä kuuluisa onkin on onnistunut kääntämään järjestönsä saamaa rahaa kymmenin miljoonin itselleen. Mies haudassa ja poika jatkaa isänsä aloittamaa järjestöä. Kukaan suomessa vaan ei häntä tunne.
"on onnistunut kääntämään järjestönsä saamaa rahaa kymmenin miljoonin itselleen."
Ja yllyttänyt presidenttejä turhiin hävittyihin sotiin.Oikeastaan se on kahden miehen liike. Oikean Median omistaa Journalismin korjausliike Oy:n , jonka toimitusjohtaja Rahkonen on. Vastaava päätoimittaja on Hamilo. Siitä ei ole tietoa, kuinka monta henkilöä tuossa työskentelee, mutta liikevaihdosta päätelle siinä ei ole muita. (Vuonna 2019 7000 ekua)
- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
Oikeastaan se on kahden miehen liike. Oikean Median omistaa Journalismin korjausliike Oy:n , jonka toimitusjohtaja Rahkonen on. Vastaava päätoimittaja on Hamilo. Siitä ei ole tietoa, kuinka monta henkilöä tuossa työskentelee, mutta liikevaihdosta päätelle siinä ei ole muita. (Vuonna 2019 7000 ekua)
Hamilo lähtenuyt kaiketi käpsimään ja Rahkonen nykyään hoitelee tätä ns. päätoimittajan pestiä.
-a-teisti- Anonyymi kirjoitti:
Hamilo lähtenuyt kaiketi käpsimään ja Rahkonen nykyään hoitelee tätä ns. päätoimittajan pestiä.
-a-teisti-Ahaa, tuota en tiennytkään.
mummomuori kirjoitti:
Ahaa, tuota en tiennytkään.
Wikipedian mukaan Hamilo oli aluksi päätoimittaja ja nyt toinen kustantaja.
Joonas Konstig oli aluksi kustantaja, mutta jätti lehden näkemyserojen vuoksi.
- Anonyymi
Oikea Media ja Ahvion blogit ovat portti salaliittojen maailmaan, sinne heidän lähteensä viittaavat. Ahvio ohjaa sinne hitusen peitellymmin, OM aivan avoimesti.
Ne jotka Wikipediaa muokkaavat, voisivat nimetä Ahvion ja Rahkosen salaliittoteoreetikoiksi.
Heidän aatetoverinsa republikaanien kongressiedustaja Marjorie Taylor Greene on jo nimetty salaliittoteoreetikoksi Wikipediassa ja tämän päivän IltaLehdessä.
Marjorie Taylor Greene on Trump-fani ja Q-anon salaliittoteoreetikko, joka vaati Bidenille virakarikossyytettä jostain ikivanhoista kissanristiäisistä, jossa hän ei ole ollut mukana.
Ahvion ja Rahkosen sarvipäinen aatetoveri onkin jo pidätetty Capitoliin tunkeutumisesta.Pe.ku kirjoitti:
Ne jotka Wikipediaa muokkaavat, voisivat nimetä Ahvion ja Rahkosen salaliittoteoreetikoiksi.
Heidän aatetoverinsa republikaanien kongressiedustaja Marjorie Taylor Greene on jo nimetty salaliittoteoreetikoksi Wikipediassa ja tämän päivän IltaLehdessä.
Marjorie Taylor Greene on Trump-fani ja Q-anon salaliittoteoreetikko, joka vaati Bidenille virakarikossyytettä jostain ikivanhoista kissanristiäisistä, jossa hän ei ole ollut mukana.
Ahvion ja Rahkosen sarvipäinen aatetoveri onkin jo pidätetty Capitoliin tunkeutumisesta.Sarvipäiset shamaanit ovat tähän saakka olleet Patmoksen kirouksen alaisia. Nyt puolijumalia.
Ehkä tää on nyt sitä kuuluisaa aikaa jossa "valitutkin eksyvät".- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Sarvipäiset shamaanit ovat tähän saakka olleet Patmoksen kirouksen alaisia. Nyt puolijumalia.
Ehkä tää on nyt sitä kuuluisaa aikaa jossa "valitutkin eksyvät".Niin, jos porkkanapää onkin väärä profeetta. Sellaiset ovat merkit kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos porkkanapää onkin väärä profeetta. Sellaiset ovat merkit kyllä.
Trumppiko porkkanapää?
Ei ainakaan kovin teräväpäinen ole.Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos porkkanapää onkin väärä profeetta. Sellaiset ovat merkit kyllä.
MInä näen upean jatkumon. Ensin läpeensä saastainen Trump ja sitten aletaan kuumottelemaan Putinin perseen alla.
Maailma on muutoksessa ja se muutos on OIKEAAN suuntaan!KTS kirjoitti:
MInä näen upean jatkumon. Ensin läpeensä saastainen Trump ja sitten aletaan kuumottelemaan Putinin perseen alla.
Maailma on muutoksessa ja se muutos on OIKEAAN suuntaan!Alkaa tuntua siltä, että Venäjä on moraalisessa luhistumistilassa. Tämä siitä huolimatta, että maassa on kristinusko suuremmassa kunniassa kuin koskaan sitten tsaarinajan ja homot juuri niin syrjittyjä kuin omien aitouskovaistemme ihanteet edellyttävätkin.
Maailma on sikäli jännässä vaiheessa, että isoja muutoksia on meneillään tai näkyvissä, mutta eurooppalaisen tai muun ison sodan vaaraa ei varsinaisesti ole.- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Sarvipäiset shamaanit ovat tähän saakka olleet Patmoksen kirouksen alaisia. Nyt puolijumalia.
Ehkä tää on nyt sitä kuuluisaa aikaa jossa "valitutkin eksyvät".Kyseinen Shamaani aikoo syyttää Trumpia kahden viikon kuluttua oikeudessa yllyttämisestä.
https://twitter.com/thehill/status/1353169913372938241
Eli demokraatit saavat oikeudenkäynnissä yllättävää tukea Qanon aktivistilta.
Tämä lienee se "Suuri Heräymys" Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen Shamaani aikoo syyttää Trumpia kahden viikon kuluttua oikeudessa yllyttämisestä.
https://twitter.com/thehill/status/1353169913372938241
Eli demokraatit saavat oikeudenkäynnissä yllättävää tukea Qanon aktivistilta.
Tämä lienee se "Suuri Heräymys"Ei mikään yllätys, eikä shamaani ole ainoa.
Trumpin yllyttämälle shamaanille on tulossa tosi pitkä vankeustuomio, eikä Trump edes armahtanut.
Ihmettelin silloin mellakan aikana, kun tunkeutujat esittelivät itseään medialle tehdessään pahoja rikoksia, joista voi saada jopa 20 vuotta vankeutta.
Nyt sitten on molemmat osapuolet Trump ja tunkeutujat lirissä ja syyttelevät toisiaan pienentääkseen tuomioitaan.
Se helpottaa entisestään poliisien tutkintaa, kun vastapuolta paljastetaan.KTS kirjoitti:
Maailma on muutoksessa ja se muutos on OIKEAAN suuntaan!Putinin kaatuminen olisi äärikonservatiiveille lähes yhtä kova isku kuin Trumpin kaatuminen.
Putinin politiikka on kovassa arvossa varsinkin Oikean Median kannattajilla, perussuomalaisilla ja osassa Patmosta.
Alla on tuo vanha juttu, joka on joskus ollut palstalla.
"Jumala, Trump ja Putin – kristillisen konservatiivioikeiston toiminta Suomessa kulkee samoilla raiteilla kuin Yhdysvaltain evankelikaaleilla"
ttps://www.kirkkojakaupunki.fi/-/jumala-trump-ja-putin-kristillisen-konservatiivioikeiston-toiminta-suomessa-kulkee-samoilla-raiteilla-kuin-yhdysvaltain-evankelikaaleilla
- Anonyymi
Patmos blogi, Leo Meller 23.11.2018 "Voitko antaa saamatta? Sain vastauksen, rahaa oli kuusinkertaisesti se, minkä olin antanut Ruutille tyhjentäessäni lompakkoni! Menestystelogiaako? Ei vain yksinkertaisesti samaisten Jumalan luomien lakinen toimintaa, joiden varassa koko luotu maailmankaikkeus pysyy ja toimii. Antaessaan saa."
- Anonyymi
Ai pitkään? Ai mistä asti? Keskiajalta asti?
- Anonyymi
Jos mietitte 1700-luvun liberaalia suomalaisia pappia ja valistusajattelijaa Anders Chydeniusta niin hänkin olisi nykymittapuilla ääri-oikestolainen
Ei todellakaan olisi. Hän oli omana aikanaan monessa suhteessa hyvin edistyksellinen ja on naurettavaa kuvitella, että hän vaatisi rajuja liikkeitä menneeseen maailmaan päin jos eläisi nyt.
- Anonyymi
Joos.24:19 Niin Joosua sanoi kansalle: Te ette voi palvella Herraa, sillä hän on pyhä Jumala; hän on kiivas Jumala, hän ei anna anteeksi teidän rikoksianne ja syntejänne. 2Moos.23:21. 1Kun.18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: Kuinka kauvan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala seuratkaa häntä. Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
- Anonyymi
5Moos.4:28 Ja siellä te palvelette jumalia, jotka ovat ihmiskätten tekoa, puuta ja kiveä, jotka eivät näe eivätkä kuule, eivät syö eivätkä hajua tunne. Alaviitteet: Ps.115:4. 135:15
- Anonyymi
5Moos.28:64 Ja Herra hajoittaa sinut kaikkien kansojen sekaan maan äärestä toiseen , ja sinä palvelet siellä muita jumalia, joita sinä et tunne ja joita sinun isäsi eivät tunteneet, puuta ja kiveä. 5Moos.29:26-27 ja menivät palvelemaan muita jumalia ja kumarsivat niitä, jumalia, joita he eivät tunteneet ja joita hän ei ollut heidän osalleen jakanut - siitä syttyi Herran viha tätä maata kohtaan, niin että hän antoi hohdata sitä kaiken sen kirouksen, joka kirjoitettu tähän kirjaan.
- Anonyymi
5Moos.8:19-20 Muutta jos sinä unotat Herran, sinun Jumalasi, ja seuraat muita jumalia, palvelet niitä ja kumarrat niitä, niin minä vakuutan teille tänä päivänä, että te peräti hukutte. Niinkuin ne kansat, jotka Herra hukuttaa teidän tieltänne, niin tekin hukutte, kun ette kuulleet Herraa, teidän Jumalaanne. 5Moos.30:17-18 Mutta jos sinun sydämesi kääntyy pois etkä tottele, vaan annat vietellä itsesi kumartamaan muita jumalia ja palvelemaan niitä, niin minä julistan teille tänä päivänä, että te hukutte; te ette kauvan elä siinä maassa, johon sinä ne Jordanin yli, ottamaan omaksesi. Joos.23:19 Jos te rikotte Herran, teidän Jumalanne, liiton, jonka hän on teille säätänyt, ja menette ja palvelette muita jumalia ja niitä kumarratte, niin Herran viha syttyy teitä kohtaan, ja te häviätte pian siitä hyvästä maasta, jonka hän teille antanut. 5Moos.4:25-28
Times of Israel: Uusi Bidenin hallinto Washingtonissa juutalaisten käsissä.
Uudessa ns. ”monimuotoisessa hallituksessa” valkoiset evankeliset kristityt eivät saa ainuttakaan ministerin virkaa, mutta ”amerikkalaisen juutalaisen yhtenäisyyden monimuotoisuuden poikkileikkaus täyttää hallituksen”.
https://mvlehti.net/2021/01/22/times-of-israel-uusi-bidenin-hallinto-washingtonissa-juutalaisten-kasissa/- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
Tätä vähän odottelinkin. Juutalaisviha ei enää kauaa pysy piilossa näiltä.
Onko totuuden kertominen heti juutalaisvihaa? Miten sinä vihan tuohon sait? KTS kertoi vain faktan Bidenin hallituksesta. Sinä kerrot nyt sen sisältävän asioita, jotka ansaitsevat vihan!
No, johan ihan ensimmäiseksi tuo Bidenin joukko aloitti hyökkäyksensä Venäjää vastaan, siellä on Bidenin juutalaishallituksen lietsomat vihajoukot mellastaneet - kas kummaa, jälleen -: upporikkaan juutalaisten kaverin ja tunnetun rasistin A. Navalnyj'n puolesta, hänen pyrkiessään aina johdateltavien vassareiden kautta kaatamaan kristityn Venäjän!
Ihan taas kuin päälle 100 vuotta sitten! mummomuori kirjoitti:
Tätä vähän odottelinkin. Juutalaisviha ei enää kauaa pysy piilossa näiltä.
"Juutalaisten avaruuslaser sytyttää metsäpaloja"
Näin sanoo republikaanien kongressiedustaja Marjorie Taylor Greene, Donald Trumpin vankkumaton kannattaja, jota Trump myös täysillä tukee:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e311aa29-15a9-46bc-b3cd-5647acf1fe6cAnonyymi kirjoitti:
Onko totuuden kertominen heti juutalaisvihaa? Miten sinä vihan tuohon sait? KTS kertoi vain faktan Bidenin hallituksesta. Sinä kerrot nyt sen sisältävän asioita, jotka ansaitsevat vihan!
No, johan ihan ensimmäiseksi tuo Bidenin joukko aloitti hyökkäyksensä Venäjää vastaan, siellä on Bidenin juutalaishallituksen lietsomat vihajoukot mellastaneet - kas kummaa, jälleen -: upporikkaan juutalaisten kaverin ja tunnetun rasistin A. Navalnyj'n puolesta, hänen pyrkiessään aina johdateltavien vassareiden kautta kaatamaan kristityn Venäjän!
Ihan taas kuin päälle 100 vuotta sitten!”Onko totuuden kertominen heti juutalaisvihaa? Miten sinä vihan tuohon sait?”
Se on antisemitismiä, koska se perustuu tuohon vanhaan salaliittoteoriaan, missä juutalaiset yksin ovat salaliitossa keskenään ja haluavat perustaa ”maailman hallituksen” ja mitä kaikkia nimiä sillä onkaan
”…siellä on Bidenin juutalaishallituksen lietsomat vihajoukot mellastaneet…”
”….upporikkaan juutalaisten kaverin ja tunnetun rasistin A. Navalnyj'n puolesta…”
Hm. Nämä ovat aika mielenkiintoisia väitteitä, sillä Navalnyi on varsin ristiriitainen persoona tällä hetkellä.
Navalnyi on toiminut aktiivisesta noin vuodesta 2005 asti. Hän on nationalisti ja vastustaa korruptiota, mutta hänen taustojaan voi tarkastella monesta suunnasta.
”Navalnyi näyttää saaneen jonkinlaisen ahaa-elämyksen korruption vastustamisesta vuonna 2008. Hän kaapi tuolloin kasaan 300 000 ruplaa eli silloisen kurssin mukaan noin 8 000 euroa, joilla hän osti osakkeita viidestä suuryhtiöstä: Rosneftista, Gazpromista, Gazprom Neftistä, Lukoilista ja Surgutneftegazista.”
Näin hän pääsi suoraan seuraamaan, miten korruptio toimii.
”Vuonna 2012 Navalnyi toi julki oligarkkien Roman Abramovitšin ja Ališer Usmanovin lahjukset varapääministeri Igor Šuvaloville. Samana vuonna Navalnyi paljasti liittovaltion tutkintakomitean johtajan Aleksandr Bastrykinin salaiset omistukset Tšekissä.”
Siitä hän on edennyt, liike on saanut kannatusta ja toiminta laajentunut. Mielenkiintoista on se, että suomessakin eräs puolue on juuri samalla kannalla, eli vastustaa ”korrptiota”.
”Häntä on jopa tituleerattu ”Venäjän ainoaksi poliitikoksi”, koska hän tekee kampanjatyötä ja hänellä on poliittinen ohjelma. Sen perussanoma on alueiden itsenäisyyden lisääminen, Venäjän talouteen ja vapaaseen yrittämiseen keskittyminen, puolustusmenojen karsiminen ja ulkopoliittisten seikkailuiden lopettaminen.”
HS Aleksei Navalnyi on Venäjän opposition outo supertähti, joka vielä huhtikuussa istui vankilassa – Tältä mieheltä voisi ostaa käytetyn auton, kirjoittaa Navalnyin tavannut HS:n kirjeenvaihtaja 11.6.2017
No, mitä kertoo sitten vasemmisto hänestä?
”Navalnyi alkoi toteuttaa unelmaansa, jossa yhdistyisivät kansallismielinen äärioikeisto sekä liberaali, markkinataloutta kannattava pikkuporvaristo ja yritysmaailma. Navalnyista kehkeytyi myös rasisti: eräällä videollaan hän puhuu ”laittomista maahanmuuttajista”…”
”Nalvanyin kampanjoita rahoittamaan tulivat muun muassa vahvat Alfa Bankin länsimieliset oligarkit Vladimir Ashurkov ja Mikhail Fridman.”
Siellä myös epäillään, että Yhdysvalloilla on näppinsä pelissä sillä ”… Boris Nemtsov ja shakkisuuruus Garry Kasparov, jonka kytkökset Yhdysvaltoihin ja erityisesti tiedustelupalvelu CIA:han eivät ole pysyneet salassa.”
”Lännessä Navalnyi on saanut sympatiaa, vaikka hänen poliittisia näkemyksiään ei haluta esille tuoda. Putin-vastaisuus on tällä hetkellä niin kovassa kurssissa, että kuka tahansa hänen vastustajansa näyttää kelpaavan ”liberaalille” lännelle.”
Tiedonanataja ”Kuka ihmeen Aleksei Navalnyi?” 24.09.2020
Henna Kajava Perussuomalaista puolestaan kirjoittaa näin:
”Venäjä on kuin kehitysmaa, jossa korruptio ehkäisee demokratiaa ja hyvinvoinnin kehittymistä. 5/6 väestöstä kokee viranomaiset korruptoituneiksi. ”
”Ovatko venäläiset siten edes ansainneet Navalnyin panosta ihmisarvoisemman Venäjän puolesta? No ehkä se riittää, että viidennes sentään on.”
Hän pitää Navalanyita samanhenkisenä kuin suomessa kansallismieliset ovat. Huomauttaa Venäjän politiikasta terroristien suhteen:
”Kuinka moni muuten on tullut ajatelleeksi, että jos Venäjä hyökkäisi Suomeen, niin sieltä olisi tulossa muitakin kuin alkoholisoituneita venäläissotilaita? Venäjällä on miljoonia muslimeja entisistä neuvostotasavalloista, joista ISIS:in kerrotaan saaneen erityisen paljon terroristeja riveihinsä. Venäjä päästi myös aluksi tietoisesti näitä lähtemään terrorismin palvelukseen Lähi-itään. Se on nähnyt islamilaiset taistelijat tärkeäksi varustuksekseen. Muutoin moraalittomana näyttäytyvä Venäjän hallinto on myös yllättäen hakenut ahkerimmin kaikista maista ISIS-lapsia Venäjälle - ja ilmeisesti myös -äitejä.”
OM ”EU puolustaa etnonationalistista sankaria, Navalnyitä” 24.01.2021Bidenin hallinnosta 98% on kristinuskoisten käsissä, mutta ei hätää koska tämän hallinnon perustana on demokratia ja tasa-arvo. Vähemmistöt ovat edustettuina laajemmin kuin koskaan ennen, koko Amerikka on, kuten Biden ilmoitti: naiset, mustaihoiset, alkuperäiskansat, siirtolaiset, homoseksuaalit ym
Eivätkä Yellin tai Bilken ole hallituksessa edustamassa mitään kuviteltua juutalaista agendaa, vaan demokraatteina jotka sattumalta ovat myös juutalaisia, alansa osaajina ajamassa sitä ohjelmaaa jonka Biden on hallinnolleen antanut.Anonyymi kirjoitti:
Ihan taas kuin päälle 100 vuotta sitten!"Bidenin juutalaishallituksen joukot mellastaneet" kun joku juutalainen on mukana on kyse juutalaishallituksesta. Näin rasistin ajatus kulkee. "Niin ihan kuin 100 vuotta sitten" no jotain "vassarijuutalaiset" kyllä ovat synnyttäneet nimittäin kristinuskon.
Putin kavereineen se on Venäjän tyhjäksi kupannut, mutta kun Trump on Putinin sylikoira, niin kaikki vastustus Putinin diktatuuria vastaan on pahasta . Eläköön siis Vladimir Kalsarimyrkyttäjä.dikduk kirjoitti:
"Bidenin juutalaishallituksen joukot mellastaneet" kun joku juutalainen on mukana on kyse juutalaishallituksesta. Näin rasistin ajatus kulkee. "Niin ihan kuin 100 vuotta sitten" no jotain "vassarijuutalaiset" kyllä ovat synnyttäneet nimittäin kristinuskon.
Putin kavereineen se on Venäjän tyhjäksi kupannut, mutta kun Trump on Putinin sylikoira, niin kaikki vastustus Putinin diktatuuria vastaan on pahasta . Eläköön siis Vladimir Kalsarimyrkyttäjä.Tämä vanha salaliittoteoria juutalaistan salaisesta maailmanvallan kaappamisesta on saanut uutta tuulta alleen, vaikka jotkut kovasti yrittää sitä hälventää, niin osa jopa uskovista on näiden vietävissä.
- Anonyymi
Rahkonen ei ole uutisoinut Oikeassa Mediassa enää mitään Bidenin virkaan nimityksen jälkeen. Onko hän tullut järkiinsä vai masentunut pahoin ollen toimintakyvytön?
Mutta tosiaan, ei mitään 16.12 jälkeen, jolloin silloinkin soperteli sekavia, kuten on jatkuvasti vaalien jälkeen tehnyt.
-a-teisti-- Anonyymi
Rahkonenhan näki varsin paljon vaivaa levittäessään mitä hulluimpien salaliittoteoreetikkojen ja muiden vatipäiden näkemyksiä ja sitten yks kaks täydellinen hiljaisuus.
Rahkonenhan näki varsin paljon vaivaa levittäessään mitä hulluimpien salaliittoteoreetikkojen ja muiden vatipäiden näkemyksiä ja sitten yks kaks täydellinen hiljaisuus.
-a-teisti-Monet muutkin Q-anon lahkolaiset poistelevat vanhoja videoita YouTubesta, twiittejä ja/tai artikkeleja sivuiltaan. Luulevat varmaan, että hiljeneminen saa ihmiset unohtamaan heidän öyhötyksensä.
Eivät vaan voi myöntää, että menivät Q-trollaukseen mukaan huijattaviksi."Rahkonen ei ole uutisoinut Oikeassa Mediassa enää mitään Bidenin virkaan nimityksen jälkeen."
Ehkä siellä nyt täytyy kehitellä uusia ja vieläkin sekavampia valheita, että jotenkin saisivat kasvonsa säilytettyä. Tosin, voi olla mahdollista sekin, että tunnustavat menneensä harhaan?mummomuori kirjoitti:
"Rahkonen ei ole uutisoinut Oikeassa Mediassa enää mitään Bidenin virkaan nimityksen jälkeen."
Ehkä siellä nyt täytyy kehitellä uusia ja vieläkin sekavampia valheita, että jotenkin saisivat kasvonsa säilytettyä. Tosin, voi olla mahdollista sekin, että tunnustavat menneensä harhaan?Ei tule tapahtumaan, että Jukkis tulisi järkiinsä. Ja tässä olisin mielelläni väärässä.
mummomuori kirjoitti:
"Rahkonen ei ole uutisoinut Oikeassa Mediassa enää mitään Bidenin virkaan nimityksen jälkeen."
Ehkä siellä nyt täytyy kehitellä uusia ja vieläkin sekavampia valheita, että jotenkin saisivat kasvonsa säilytettyä. Tosin, voi olla mahdollista sekin, että tunnustavat menneensä harhaan?"Ehkä siellä nyt täytyy kehitellä uusia ja vieläkin sekavampia valheita"
Rahkosen mielikuvituksessa on tullut raja vastaan, eikä pahempia juttuja enää keksi tai sukulaiset ovat sanoneet hänelle, että "OLE HILJAA!" :)
Nyt on mennyt jo 18 päivää edellisestä rahkos-jutusta.- Anonyymi
mummomuori kirjoitti:
Ehkä siellä nyt täytyy kehitellä uusia ja vieläkin sekavampia valheita, että jotenkin saisivat kasvonsa säilytettyä. Tosin, voi olla mahdollista sekin, että tunnustavat menneensä harhaan?Eihän Rahkonen mitään itse kehittele, vaan on nojannut lähteissään vankasti ja yksin omaan mitä himmeimpiin Trumpia kannattaviin salaliittoteoreetikoihin ja muihin totaalisiin vatipäihin.
Kyllähän OM:n ideologiaan ja "toimitukselliseen" linjaan sopivaa materiaalia on edelleen runsaasti tarjolla. Linjaan jota Rahkonen vaaliuutisoinnissaan noudatti ja jossa valhetta ei enää edes yritetty rakentaa totuuden hippusten päälle vaan perustetaan jutut jo lähtökohtaisesti aivan järjettömiin tarinoihin ja joita totuutena toitotetaan.
On siis jokin muu syy on olemassa siihen, ettei Rahkosesta ole kuulun kolmeen viikkoon inahdustakaan.
Eihän Rahkonen mitään itse kehittele, vaan on nojannut lähteissään vankasti ja yksin omaan mitä himmeimpiin Trumpia kannattaviin salaliittoteoreetikoihin ja muihin totaalisiin vatipäihin.
Kyllähän OM:n ideologiaan ja "toimitukselliseen" linjaan sopivaa materiaalia on edelleen runsaasti tarjolla. Linjaan jota Rahkonen vaaliuutisoinnissaan noudatti ja jossa valhetta ei enää edes yritetty rakentaa totuuden hippusten päälle vaan perustetaan jutut jo lähtökohtaisesti aivan järjettömiin tarinoihin ja joita totuutena toitotetaan.
On siis jokin muu syy on olemassa siihen, ettei Rahkosesta ole kuulun kolmeen viikkoon inahdustakaan.
-a-teisti-No, tuota syytä selvitellessä...
- Anonyymi
Patmoksen avustustyö ja evankelioimistyö etenee hyvin! Tämähän se Patmoksen tarkoitus on!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3504067Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283620Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku72355- 1151743
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181688Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei81530Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241379Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1201077Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1481010Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79905