Avioliittoon prostituoidun kanssa ?

Anonyymi

On siis harkinnassa tuo asia vielä. Mitä ongelmia voisi olla edessä. Nainen on 29v. ja minä 43v. Pitäisikö naisen lopettaa tuo työ ? Vai voisiko hän jatkaa edelleen ? Aikaisempi käyttöhistoria ei minulle ole ongelma, mutta...?

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työtä ei kannata lopettaa tulee helppoa rahaa ja paikat pysyvät priimakunnossa!.

      • Anonyymi

        Ei se raha. Paljon on myös elämän asenne. Vaimo tykkää kivoista vakiasiakkaista.


    • Anonyymi

      Lopettaminen tai jatkaminen olisi sitten yhteinen päätös. Mietin kuitenkin, miten lasten kanssa, jos niitä haluatte ? Miten he suhtautuisivat tuohon Äidin aikaisempaan ammattiin ?

    • Anonyymi

      Hah. Aika unelma -ammatti. En ainakaan uskaltaisi kertoa lapsille tai lapsenlapsille myöhemmin, että äiti oli huora ammatiltaan nuoruudessaan. Tulisi vain kieroon katsomista ja ivaa myös ulkopuolisilta ihmisiltä.

    • Anonyymi

      Vaimo kävelee töistä kotiin ilman pikkareita. Päällä hame eikä alla mitään. Käynyt keikalla ilman kumia, ilman pesua.
      Nolottaa miten kiihoittaa on päästä liukkaille.
      Hyväksynkö hänen protitoituna olemisen? Vai onko se vai kiihoittava lisä minun seksi elämään?

    • Anonyymi

      No kai sää aiot itse edes panna muita naisia vai ootko ihan 100% simppauslinjalla?

      • Anonyymi

        Panen vain vaimoani.


    • Anonyymi

      Jos vaikka käytät sen tienestit sitten prostituoituihin itsellesi niin saat myös hyvää seksiä runsaasti? Kumpikin voittaa!

      • Anonyymi

        Nainen lähettää puolet huora-tuloistaan suvulleen. Puolet säästää itselleen vanhuuden varalle. Minä pyöritän arkea.


    • Anonyymi

      Eikö noilla rahoilla kannata ostaa hienot asunnot ja autot jne...?.

    • Anonyymi

      Suurin osa huorista ei koskaan halua turskan kanssa suhteeseen.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe