Avioliittoon prostituoidun kanssa ?

Anonyymi

On siis harkinnassa tuo asia vielä. Mitä ongelmia voisi olla edessä. Nainen on 29v. ja minä 43v. Pitäisikö naisen lopettaa tuo työ ? Vai voisiko hän jatkaa edelleen ? Aikaisempi käyttöhistoria ei minulle ole ongelma, mutta...?

11

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työtä ei kannata lopettaa tulee helppoa rahaa ja paikat pysyvät priimakunnossa!.

• Anonyymi

Ei se raha. Paljon on myös elämän asenne. Vaimo tykkää kivoista vakiasiakkaista.

• Anonyymi

Lopettaminen tai jatkaminen olisi sitten yhteinen päätös. Mietin kuitenkin, miten lasten kanssa, jos niitä haluatte ? Miten he suhtautuisivat tuohon Äidin aikaisempaan ammattiin ?

• Anonyymi

Hah. Aika unelma -ammatti. En ainakaan uskaltaisi kertoa lapsille tai lapsenlapsille myöhemmin, että äiti oli huora ammatiltaan nuoruudessaan. Tulisi vain kieroon katsomista ja ivaa myös ulkopuolisilta ihmisiltä.

• Anonyymi

Vaimo kävelee töistä kotiin ilman pikkareita. Päällä hame eikä alla mitään. Käynyt keikalla ilman kumia, ilman pesua.
      Nolottaa miten kiihoittaa on päästä liukkaille.
      Hyväksynkö hänen protitoituna olemisen? Vai onko se vai kiihoittava lisä minun seksi elämään?

• Anonyymi

No kai sää aiot itse edes panna muita naisia vai ootko ihan 100% simppauslinjalla?

• Anonyymi

Panen vain vaimoani.

• Anonyymi

Jos vaikka käytät sen tienestit sitten prostituoituihin itsellesi niin saat myös hyvää seksiä runsaasti? Kumpikin voittaa!

• Anonyymi

Nainen lähettää puolet huora-tuloistaan suvulleen. Puolet säästää itselleen vanhuuden varalle. Minä pyöritän arkea.

• Anonyymi

Eikö noilla rahoilla kannata ostaa hienot asunnot ja autot jne...?.

• Anonyymi

Suurin osa huorista ei koskaan halua turskan kanssa suhteeseen.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4919
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3850
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      191
      3649
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3299
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2989
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1971
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      187
      1857
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1706
    10. HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ

Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus
      Kiuruvesi
      98
      1406
    Aihe