On siis harkinnassa tuo asia vielä. Mitä ongelmia voisi olla edessä. Nainen on 29v. ja minä 43v. Pitäisikö naisen lopettaa tuo työ ? Vai voisiko hän jatkaa edelleen ? Aikaisempi käyttöhistoria ei minulle ole ongelma, mutta...?
Avioliittoon prostituoidun kanssa ?
11
84
Vastaukset
- Anonyymi
Työtä ei kannata lopettaa tulee helppoa rahaa ja paikat pysyvät priimakunnossa!.
- Anonyymi
Ei se raha. Paljon on myös elämän asenne. Vaimo tykkää kivoista vakiasiakkaista.
- Anonyymi
Lopettaminen tai jatkaminen olisi sitten yhteinen päätös. Mietin kuitenkin, miten lasten kanssa, jos niitä haluatte ? Miten he suhtautuisivat tuohon Äidin aikaisempaan ammattiin ?
- Anonyymi
Hah. Aika unelma -ammatti. En ainakaan uskaltaisi kertoa lapsille tai lapsenlapsille myöhemmin, että äiti oli huora ammatiltaan nuoruudessaan. Tulisi vain kieroon katsomista ja ivaa myös ulkopuolisilta ihmisiltä.
- Anonyymi
Vaimo kävelee töistä kotiin ilman pikkareita. Päällä hame eikä alla mitään. Käynyt keikalla ilman kumia, ilman pesua.
Nolottaa miten kiihoittaa on päästä liukkaille.
Hyväksynkö hänen protitoituna olemisen? Vai onko se vai kiihoittava lisä minun seksi elämään? - Anonyymi
No kai sää aiot itse edes panna muita naisia vai ootko ihan 100% simppauslinjalla?
- Anonyymi
Panen vain vaimoani.
- Anonyymi
Jos vaikka käytät sen tienestit sitten prostituoituihin itsellesi niin saat myös hyvää seksiä runsaasti? Kumpikin voittaa!
- Anonyymi
Nainen lähettää puolet huora-tuloistaan suvulleen. Puolet säästää itselleen vanhuuden varalle. Minä pyöritän arkea.
- Anonyymi
Eikö noilla rahoilla kannata ostaa hienot asunnot ja autot jne...?.
- Anonyymi
Suurin osa huorista ei koskaan halua turskan kanssa suhteeseen.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029