Avioliittoon prostituoidun kanssa ?

Anonyymi

On siis harkinnassa tuo asia vielä. Mitä ongelmia voisi olla edessä. Nainen on 29v. ja minä 43v. Pitäisikö naisen lopettaa tuo työ ? Vai voisiko hän jatkaa edelleen ? Aikaisempi käyttöhistoria ei minulle ole ongelma, mutta...?

11

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työtä ei kannata lopettaa tulee helppoa rahaa ja paikat pysyvät priimakunnossa!.

• Anonyymi

Ei se raha. Paljon on myös elämän asenne. Vaimo tykkää kivoista vakiasiakkaista.

• Anonyymi

Lopettaminen tai jatkaminen olisi sitten yhteinen päätös. Mietin kuitenkin, miten lasten kanssa, jos niitä haluatte ? Miten he suhtautuisivat tuohon Äidin aikaisempaan ammattiin ?

• Anonyymi

Hah. Aika unelma -ammatti. En ainakaan uskaltaisi kertoa lapsille tai lapsenlapsille myöhemmin, että äiti oli huora ammatiltaan nuoruudessaan. Tulisi vain kieroon katsomista ja ivaa myös ulkopuolisilta ihmisiltä.

• Anonyymi

Vaimo kävelee töistä kotiin ilman pikkareita. Päällä hame eikä alla mitään. Käynyt keikalla ilman kumia, ilman pesua.
      Nolottaa miten kiihoittaa on päästä liukkaille.
      Hyväksynkö hänen protitoituna olemisen? Vai onko se vai kiihoittava lisä minun seksi elämään?

• Anonyymi

No kai sää aiot itse edes panna muita naisia vai ootko ihan 100% simppauslinjalla?

• Anonyymi

Panen vain vaimoani.

• Anonyymi

Jos vaikka käytät sen tienestit sitten prostituoituihin itsellesi niin saat myös hyvää seksiä runsaasti? Kumpikin voittaa!

• Anonyymi

Nainen lähettää puolet huora-tuloistaan suvulleen. Puolet säästää itselleen vanhuuden varalle. Minä pyöritän arkea.

• Anonyymi

Eikö noilla rahoilla kannata ostaa hienot asunnot ja autot jne...?.

• Anonyymi

Suurin osa huorista ei koskaan halua turskan kanssa suhteeseen.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1771
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1477
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1446
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1251
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1029
    Aihe