Onko kokemuksia? Osaako hommat vai onko ns vähän aikaa tuhraava ja sitten uutta puljua pystyyn.
Bemuhuolto Kanerva
5
3192
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen lämpimästi. Todellakin tietotaitoa bemmmien osalta eikä laskukaan pyörryttänyt
- Anonyymi
Aivan kauheaa kun moottorista oli revitty kaikki johdot ja letkut irti ja mootori oli kiinni yhdellä pultilla. On entinen pemari.
- Anonyymi
Tommi on osaava ja kokenut. Olen käynyt useamman kerran ja laskuttanut vähän vs. työmäärä. En kyllä ymmärrä mitä aloittaja hakee "uutta puljua pystyyn" ajatuksella.
- Anonyymi
Itse kuullut kanssa positiivista naapurilta. Jos omassa pihassa olisi bemari käyttäisin kyseistä firmaa.
- Anonyymi
Onko kokemuksia Mikon Volvoks huollosta, kuuluuko Isonkirkon Tattarisuo Groupiin?
Itselläni 3000km ajettu Volvo XC60, pitäisi siistiä sisältä. Tallissa odottaa Pyhimys Volvo keraamista kestopinnoitetta, olen senverran rikas että en itse moiseen ryhdy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 981410
- 1311391
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947