Lihava mies kiihottaa

Anonyymi

Mua kiihottaa lihavat miehet.
Edellinen mieheni oli hieman pyöreä kun tavattiin, aloin ehkä tietoisesti vähän lihottamaan häntä, tein lempiruokaa ja hemmottelin herkuilla häntä joka päivä. Pikkuhiljaa hän lihoi ja oli ihanan pyöreä, pehmeä ja iso ja turvallinen. Vaikka hän itse harmitteli lihoamistaan, niin kehuin häntä ja hänen kroppaansa, se oli todella kiihottavaa. Halusin seksiä joka päivä.. Ole itse normaalipainoinen.

Surukseni hän haluaisi lopettaa suhteen, hän oli Casanova ja halusi koko ajan muita naisia. En ymmärrä, vaikka olen kaunis, mukava, menestynyt ja hemmottelin häntä kokoajan maasta taivaisiin, olin myös uskollinen. En halunnut sellaista suhdetta missä ollaan uskottomia, vaan vaadin häneltä uskollisuutta ja hän kokoajan viritteli verkkoja joka naisen suuntaan. Lopulta pyysin valitsemaan minä tai muut ja hän teki valinnan.

En tiedä mistä löytäisin yhtä ihanan kiihottavan lihavan miehen, kuitenkin sellaisen joka pitää itsestään huolta hygieniasta ja on koulutettu. Kaikki tuntuu tinderissä ym olevan salihemmoja tai hoikkia ja sellaisessa vaivihkaisessa lihottamisessa menee tosi kauan aikaa. Toki ihminen on tärkeintä, mutta en voi mitään sille mikä minua kiihottaa..

38

2593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sinuun muru saa yhteyttä?

      • Anonyymi

        Yök 🤑


    • Anonyymi

      Miten suhun sais yhteyttä?

      • Anonyymi

        Et mitenkään hönö


    • Täälläkin olisi mies joka olisi valmis lihomaan vielä lisää. Ikää 30v pituutta 180cm ja painoa 120 ;)

      • Anonyymi

        Vaan ketä edes kiinnostaisi


      • Anonyymi

        Oih minä haaveilen myös tälläisestä miehestä😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih minä haaveilen myös tälläisestä miehestä😍

        Kerro lisää?

        T. Ikuinen nälkä


    • Anonyymi

      Täällä painoa pitää kyllä jo pudottaa.
      nm. Suurin pudottaja

    • Anonyymi

      Mua kun saisit nii loppuisi se lihavien katselu, aattele kun saisit itse olla korokkeella ns. Jos minua kohdeltaisiin noin niin saisit samaa kohtelua takaisin myös, rakkautta, intohimoa, seksiä,lämpöä, läheisyyttä, kehuja.
      Ai että tuo kaikki puuttuu minun elämästäni ja siitä olen haaveillut vuosia.

    • Anonyymi

      Mitä helvettiä.

    • Anonyymi

      Kelpaisi tuollainen nainen :)
      Pelkään vain kasvavani liian isoksi hänen makuunsa :(

    • Anonyymi

      Mistä tuommosia ihmisiä löytää, vaikkapa päiväkahviseuraksi?

    • Anonyymi

      Minua kiihottaa myös kovasti pullea ja pehmeä miesvartalo😍 Oisko täällä pulleita miehiä juttelemaan?

      • Anonyymi

        Keskivartalo pehmeyttä löytyy täältä, kuinkas pehmoinen mies on sitten makuusi ja minkälainen nainen siellä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskivartalo pehmeyttä löytyy täältä, kuinkas pehmoinen mies on sitten makuusi ja minkälainen nainen siellä on?

        Näytät varmasti hyvälle! Saa olla kunnollakin pehmeyttä. Täällä muodokas nainen, pehmeyttä myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytät varmasti hyvälle! Saa olla kunnollakin pehmeyttä. Täällä muodokas nainen, pehmeyttä myös

        Ihanaa, mistäpäin suomea kirjoittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, mistäpäin suomea kirjoittelet?

        Jyväskylästä, olisi kiva jutella lisääkin


      • Anonyymi

        Täällä löytyy. Kovasti on iso mahan rotjake kannettavana. Lisääkin ottaisin siihen kokoa, jos sopivaa ehdotusta löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä löytyy. Kovasti on iso mahan rotjake kannettavana. Lisääkin ottaisin siihen kokoa, jos sopivaa ehdotusta löytyy.

        Kuulostaa hyvälle! Haluaisitko jutella jossain?


      • Anonyymi

        Täällä olisi 46vuotias sinkkumies joka etsii itselleen juttelu seuraa ja seksiseuraa nuoresta naisesta.


    • Anonyymi

      Olen alkuperäinen kirjoittaja ja seuraan edelleen silloin tällöin tätä keskustelua. Olinkin iloisesti yllättynyt, että niin moni kommentoinut aloitusta.

      Hieman päivitystä tilanteessa on se, että olen edelleen vapaalla jalalla ja etsin elämäni pyöreää ja turvallista urosta jakamaan elämääni kanssani.
      Olen tavannut ohimennen myös ex miestä ja harmikseni hän oli laihtunut ja vielä ylpeili sillä, noh asiahan ei enää minulle kuulu ja toisaalta enää hän ei ollut yhtään niin viehättävä enää kun aiemmin.

      • Anonyymi

        Siis, haetko parisuhdetta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis, haetko parisuhdetta ?

        Kyllä pitkässä juoksussa haen parisuhdetta ja pysyvyyttä, olinhan kirjoittanut jo aiemmin alkuperäisessä kirjoituksessa, että minulla oli ulkoisesti aivan ihan mies ja suhde joka toteutti toiveet ja fantasiat. Toki se päättyi ikävästi, koska miehestä paljastui casanova, joka juoksi useamman naisen perässä kirjaimellisesti.

        Mielestäni suhteessa pitää olla jotakin pysyvää minkä päälle rakentaa ja tuolloin pitää avata sielu onnelle tai haavoille, ilman pettymyksiä ei voi olla onneakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitkässä juoksussa haen parisuhdetta ja pysyvyyttä, olinhan kirjoittanut jo aiemmin alkuperäisessä kirjoituksessa, että minulla oli ulkoisesti aivan ihan mies ja suhde joka toteutti toiveet ja fantasiat. Toki se päättyi ikävästi, koska miehestä paljastui casanova, joka juoksi useamman naisen perässä kirjaimellisesti.

        Mielestäni suhteessa pitää olla jotakin pysyvää minkä päälle rakentaa ja tuolloin pitää avata sielu onnelle tai haavoille, ilman pettymyksiä ei voi olla onneakaan.

        No siinä tapauksessa tässä voi kai kysyä että miten tuhdissa kunnossa mies saa olla niin että sitä kasvunvaraa vielä jää.

        Minusta meitä isokokoisia on kyllä ihan useampia mutta mikä elämäntilanne kullakin sattuu olemaan.


      • Anonyymi

        Luin aloitusviestisi ja aloin miettiä, kuinka isoista miehistä mahdat olla kiinnostunut. Olen itse vielä hoikka, tosin lihoin jonkin verran ja olen jo jonkin aikaa halunnut lihoa lisää. Tahtoisin olla kunnolla pyöreä ja pehmeä, ja olisi mahtavaa olla sellaisen naisen kanssa, joka viehättyy lihavista miehistä. Minua sinun ei tarvitsisi lihottaa vaivihkaa, vaan voisimme yhdessä täysin avoimesti herkutella ja saisit ihailla pyöristyvää vartaloani.


    • Anonyymi

      "Edellinen mieheni oli hieman pyöreä kun tavattiin, aloin ehkä tietoisesti vähän lihottamaan häntä, tein lempiruokaa ja hemmottelin herkuilla häntä joka päivä."

      Eli toimit siis tavalla, jolla koetit rais.kata terveytensä pidemmässä juoksussa, sillä kuvaamasi ylipaino ja rasvan kertyminen on syynä pitkään listaan vakavia ja vammauttavia terveyongelmia kuten rasvamaksa, diabetes, sydän- ja versuoniongelmat, kohonnut verenpaine, joka on keskeisessä roolissa aivoveritulppiin jne.

      Fetissisi on terveydelle ja eliniän odotteelle enemmän kuin vahingollinen.

      Mene terapiaan selvittämään mista tuon kaltainen turvallisuudentunteen tarve kumpuaa ja hommaa vaikka suuri panda-nalle olohuoneen sohvalle kompensoimaan pyöreyden turvallisuustunnetta ;-)

      • Anonyymi

        Niin, unohtui mainita, että mainittu fyysisesti epäterve tilanne syö ajan kanssa myös erektion.

        Ei turhaan sanota, että terveys on lautasella, eli ei ole lainkaan yhdentekevää mitä ja miten paljon suustaan alas laittaa.

        Ps. Jos itselläni olisi liikapainoa, niin olisin kiinnostunut ainoastaan selaisesta kumppanista jolla on terveet elintavat ja joka tahdikkaasti kannustaisi (painostamatta) oikeaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, unohtui mainita, että mainittu fyysisesti epäterve tilanne syö ajan kanssa myös erektion.

        Ei turhaan sanota, että terveys on lautasella, eli ei ole lainkaan yhdentekevää mitä ja miten paljon suustaan alas laittaa.

        Ps. Jos itselläni olisi liikapainoa, niin olisin kiinnostunut ainoastaan selaisesta kumppanista jolla on terveet elintavat ja joka tahdikkaasti kannustaisi (painostamatta) oikeaan suuntaan.

        Hyvinhän niitä asioita on selvinnyt puolessa vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, unohtui mainita, että mainittu fyysisesti epäterve tilanne syö ajan kanssa myös erektion.

        Ei turhaan sanota, että terveys on lautasella, eli ei ole lainkaan yhdentekevää mitä ja miten paljon suustaan alas laittaa.

        Ps. Jos itselläni olisi liikapainoa, niin olisin kiinnostunut ainoastaan selaisesta kumppanista jolla on terveet elintavat ja joka tahdikkaasti kannustaisi (painostamatta) oikeaan suuntaan.

        Helpommin sanottu kuin tehty .

        Mihin me ihmiset miellytään, joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä. Jos etsimme ideaalista muiden mielestä ns. täydellistä kumppania, niin voisin sanoa aika moni täällä maapallolla jäisi yksin. Laihaa/normaalipainoista pidetään ideaalisena kumppanina, koska se merkitsee terveyttä, tai ulkoisia ihailtavia piirteitä, kauneutta. ihminen voi kuitenkin olla erittäin epäterveellistä elävää elävä vaikka olisi hoikka ja lihava voi olla kunnoltaan esimerkiksi paremmassa kunnossa.

        Lisäksi ns. Kauneus kuitenkin katoaa meiltä kaikilta jossakin vaiheessa, joku nelikymppisenä, viisikymppisenä tai kuusikymppisenä. Kaikilta katoaa 100% todennäköisesti. sisäinen kauneus ja sielujen sympatia, kemia, jää jäljelle. se mitä ihmisellä on sisällä merkitsee eniten. Pitää olla jotakin pysyvää minkä päälle rakentaa, kauneus katoaa. Myös lihavuus voi kadota.

        Lisäksi otamme joka päivä tietoisia riskejä. Juomme toisinaan alkoholia liikaa vaikka tiedämme sen olevan epäterveellistä, tai poltamme tupakkaa tai ylitämme punaisilla valoilla suojatien vaikka tiedämme siihen sisältyvän riskin. Miksi? Siksi että se on myös elämää, elämä harvoin menee täysin suunnitellusti , vaan siihen sisältyy se elämän riskit. Ylipaino on yksi riskeistä , mutta ei suinkaan ainoa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä kanssa mielellään paisuva mies eteläsuomesta. Olen syntynyt vuonna 1993, ja elämä kunnossa. Olisi kiva löytää rinnalle nainen, jolla olisi samat tavoitteet tulevaisuudessa kuin itsellä :)

    • Anonyymi

      Olisi kyllä mahtavaa, jos löytäisin sellaisen naisen, jolle lihavuus olisi ok tai jopa kiihottavakin asia. Olen jo kyllästynyt näihin lihavia haukkuviin ja ylitreenattuja "muskelimasoja" ihannoiviin akankuvatuksiin.
      Itse olen 187cm pitkä ja painoni pyörii 120-130kg välillä.
      En kyllä halua lihoa enempää, mutta jos joku tuntisi vetoa tänkin kokoiseen jätkään ulkonäönkin perusteella, niin hyvä olisi.

      • Anonyymi

        Kyllähän nainen nauttis allasi.


    • Sexsi kanssasi voisi olla hyvää. Tv pyöreä

      • Anonyymi

        Ainoa vaan, etten ole homoseksuaali.
        Ei mua mitään vastaan ole, mutta miesten välinen seksi ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa vaan, etten ole homoseksuaali.
        Ei mua mitään vastaan ole, mutta miesten välinen seksi ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta.

        Kommenttini oli siis tälle Jarppi59-nimimerkille.


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe