Mua kiihottaa lihavat miehet.
Edellinen mieheni oli hieman pyöreä kun tavattiin, aloin ehkä tietoisesti vähän lihottamaan häntä, tein lempiruokaa ja hemmottelin herkuilla häntä joka päivä. Pikkuhiljaa hän lihoi ja oli ihanan pyöreä, pehmeä ja iso ja turvallinen. Vaikka hän itse harmitteli lihoamistaan, niin kehuin häntä ja hänen kroppaansa, se oli todella kiihottavaa. Halusin seksiä joka päivä.. Ole itse normaalipainoinen.
Surukseni hän haluaisi lopettaa suhteen, hän oli Casanova ja halusi koko ajan muita naisia. En ymmärrä, vaikka olen kaunis, mukava, menestynyt ja hemmottelin häntä kokoajan maasta taivaisiin, olin myös uskollinen. En halunnut sellaista suhdetta missä ollaan uskottomia, vaan vaadin häneltä uskollisuutta ja hän kokoajan viritteli verkkoja joka naisen suuntaan. Lopulta pyysin valitsemaan minä tai muut ja hän teki valinnan.
En tiedä mistä löytäisin yhtä ihanan kiihottavan lihavan miehen, kuitenkin sellaisen joka pitää itsestään huolta hygieniasta ja on koulutettu. Kaikki tuntuu tinderissä ym olevan salihemmoja tai hoikkia ja sellaisessa vaivihkaisessa lihottamisessa menee tosi kauan aikaa. Toki ihminen on tärkeintä, mutta en voi mitään sille mikä minua kiihottaa..
Lihava mies kiihottaa
38
3002
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sinuun muru saa yhteyttä?
- Anonyymi
Yök 🤑
- Anonyymi
Miten suhun sais yhteyttä?
- Anonyymi
Et mitenkään hönö
Täälläkin olisi mies joka olisi valmis lihomaan vielä lisää. Ikää 30v pituutta 180cm ja painoa 120 ;)
- Anonyymi
Vaan ketä edes kiinnostaisi
- Anonyymi
Oih minä haaveilen myös tälläisestä miehestä😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih minä haaveilen myös tälläisestä miehestä😍
Kerro lisää?
T. Ikuinen nälkä
- Anonyymi
Täällä painoa pitää kyllä jo pudottaa.
nm. Suurin pudottaja - Anonyymi
Mua kun saisit nii loppuisi se lihavien katselu, aattele kun saisit itse olla korokkeella ns. Jos minua kohdeltaisiin noin niin saisit samaa kohtelua takaisin myös, rakkautta, intohimoa, seksiä,lämpöä, läheisyyttä, kehuja.
Ai että tuo kaikki puuttuu minun elämästäni ja siitä olen haaveillut vuosia. - Anonyymi
Mitä helvettiä.
- Anonyymi
Kelpaisi tuollainen nainen :)
Pelkään vain kasvavani liian isoksi hänen makuunsa :( - Anonyymi
Mistä tuommosia ihmisiä löytää, vaikkapa päiväkahviseuraksi?
- Anonyymi
Minua kiihottaa myös kovasti pullea ja pehmeä miesvartalo😍 Oisko täällä pulleita miehiä juttelemaan?
- Anonyymi
Keskivartalo pehmeyttä löytyy täältä, kuinkas pehmoinen mies on sitten makuusi ja minkälainen nainen siellä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskivartalo pehmeyttä löytyy täältä, kuinkas pehmoinen mies on sitten makuusi ja minkälainen nainen siellä on?
Näytät varmasti hyvälle! Saa olla kunnollakin pehmeyttä. Täällä muodokas nainen, pehmeyttä myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytät varmasti hyvälle! Saa olla kunnollakin pehmeyttä. Täällä muodokas nainen, pehmeyttä myös
Ihanaa, mistäpäin suomea kirjoittelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, mistäpäin suomea kirjoittelet?
Jyväskylästä, olisi kiva jutella lisääkin
- Anonyymi
Täällä löytyy. Kovasti on iso mahan rotjake kannettavana. Lisääkin ottaisin siihen kokoa, jos sopivaa ehdotusta löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä löytyy. Kovasti on iso mahan rotjake kannettavana. Lisääkin ottaisin siihen kokoa, jos sopivaa ehdotusta löytyy.
Kuulostaa hyvälle! Haluaisitko jutella jossain?
- Anonyymi
Täällä olisi 46vuotias sinkkumies joka etsii itselleen juttelu seuraa ja seksiseuraa nuoresta naisesta.
- Anonyymi
Olen alkuperäinen kirjoittaja ja seuraan edelleen silloin tällöin tätä keskustelua. Olinkin iloisesti yllättynyt, että niin moni kommentoinut aloitusta.
Hieman päivitystä tilanteessa on se, että olen edelleen vapaalla jalalla ja etsin elämäni pyöreää ja turvallista urosta jakamaan elämääni kanssani.
Olen tavannut ohimennen myös ex miestä ja harmikseni hän oli laihtunut ja vielä ylpeili sillä, noh asiahan ei enää minulle kuulu ja toisaalta enää hän ei ollut yhtään niin viehättävä enää kun aiemmin.- Anonyymi
Siis, haetko parisuhdetta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis, haetko parisuhdetta ?
Kyllä pitkässä juoksussa haen parisuhdetta ja pysyvyyttä, olinhan kirjoittanut jo aiemmin alkuperäisessä kirjoituksessa, että minulla oli ulkoisesti aivan ihan mies ja suhde joka toteutti toiveet ja fantasiat. Toki se päättyi ikävästi, koska miehestä paljastui casanova, joka juoksi useamman naisen perässä kirjaimellisesti.
Mielestäni suhteessa pitää olla jotakin pysyvää minkä päälle rakentaa ja tuolloin pitää avata sielu onnelle tai haavoille, ilman pettymyksiä ei voi olla onneakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitkässä juoksussa haen parisuhdetta ja pysyvyyttä, olinhan kirjoittanut jo aiemmin alkuperäisessä kirjoituksessa, että minulla oli ulkoisesti aivan ihan mies ja suhde joka toteutti toiveet ja fantasiat. Toki se päättyi ikävästi, koska miehestä paljastui casanova, joka juoksi useamman naisen perässä kirjaimellisesti.
Mielestäni suhteessa pitää olla jotakin pysyvää minkä päälle rakentaa ja tuolloin pitää avata sielu onnelle tai haavoille, ilman pettymyksiä ei voi olla onneakaan.No siinä tapauksessa tässä voi kai kysyä että miten tuhdissa kunnossa mies saa olla niin että sitä kasvunvaraa vielä jää.
Minusta meitä isokokoisia on kyllä ihan useampia mutta mikä elämäntilanne kullakin sattuu olemaan. - Anonyymi
Luin aloitusviestisi ja aloin miettiä, kuinka isoista miehistä mahdat olla kiinnostunut. Olen itse vielä hoikka, tosin lihoin jonkin verran ja olen jo jonkin aikaa halunnut lihoa lisää. Tahtoisin olla kunnolla pyöreä ja pehmeä, ja olisi mahtavaa olla sellaisen naisen kanssa, joka viehättyy lihavista miehistä. Minua sinun ei tarvitsisi lihottaa vaivihkaa, vaan voisimme yhdessä täysin avoimesti herkutella ja saisit ihailla pyöristyvää vartaloani.
- Anonyymi
"Edellinen mieheni oli hieman pyöreä kun tavattiin, aloin ehkä tietoisesti vähän lihottamaan häntä, tein lempiruokaa ja hemmottelin herkuilla häntä joka päivä."
Eli toimit siis tavalla, jolla koetit rais.kata terveytensä pidemmässä juoksussa, sillä kuvaamasi ylipaino ja rasvan kertyminen on syynä pitkään listaan vakavia ja vammauttavia terveyongelmia kuten rasvamaksa, diabetes, sydän- ja versuoniongelmat, kohonnut verenpaine, joka on keskeisessä roolissa aivoveritulppiin jne.
Fetissisi on terveydelle ja eliniän odotteelle enemmän kuin vahingollinen.
Mene terapiaan selvittämään mista tuon kaltainen turvallisuudentunteen tarve kumpuaa ja hommaa vaikka suuri panda-nalle olohuoneen sohvalle kompensoimaan pyöreyden turvallisuustunnetta ;-)- Anonyymi
Niin, unohtui mainita, että mainittu fyysisesti epäterve tilanne syö ajan kanssa myös erektion.
Ei turhaan sanota, että terveys on lautasella, eli ei ole lainkaan yhdentekevää mitä ja miten paljon suustaan alas laittaa.
Ps. Jos itselläni olisi liikapainoa, niin olisin kiinnostunut ainoastaan selaisesta kumppanista jolla on terveet elintavat ja joka tahdikkaasti kannustaisi (painostamatta) oikeaan suuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, unohtui mainita, että mainittu fyysisesti epäterve tilanne syö ajan kanssa myös erektion.
Ei turhaan sanota, että terveys on lautasella, eli ei ole lainkaan yhdentekevää mitä ja miten paljon suustaan alas laittaa.
Ps. Jos itselläni olisi liikapainoa, niin olisin kiinnostunut ainoastaan selaisesta kumppanista jolla on terveet elintavat ja joka tahdikkaasti kannustaisi (painostamatta) oikeaan suuntaan.Hyvinhän niitä asioita on selvinnyt puolessa vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Jos itselläni olisi liikapainoa, niin olisin kiinnostunut ainoastaan selaisesta kumppanista jolla on terveet elintavat ja joka tahdikkaasti kannustaisi (painostamatta) oikeaan suuntaan.Helpommin sanottu kuin tehty .
Mihin me ihmiset miellytään, joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä. Jos etsimme ideaalista muiden mielestä ns. täydellistä kumppania, niin voisin sanoa aika moni täällä maapallolla jäisi yksin. Laihaa/normaalipainoista pidetään ideaalisena kumppanina, koska se merkitsee terveyttä, tai ulkoisia ihailtavia piirteitä, kauneutta. ihminen voi kuitenkin olla erittäin epäterveellistä elävää elävä vaikka olisi hoikka ja lihava voi olla kunnoltaan esimerkiksi paremmassa kunnossa.
Lisäksi ns. Kauneus kuitenkin katoaa meiltä kaikilta jossakin vaiheessa, joku nelikymppisenä, viisikymppisenä tai kuusikymppisenä. Kaikilta katoaa 100% todennäköisesti. sisäinen kauneus ja sielujen sympatia, kemia, jää jäljelle. se mitä ihmisellä on sisällä merkitsee eniten. Pitää olla jotakin pysyvää minkä päälle rakentaa, kauneus katoaa. Myös lihavuus voi kadota.
Lisäksi otamme joka päivä tietoisia riskejä. Juomme toisinaan alkoholia liikaa vaikka tiedämme sen olevan epäterveellistä, tai poltamme tupakkaa tai ylitämme punaisilla valoilla suojatien vaikka tiedämme siihen sisältyvän riskin. Miksi? Siksi että se on myös elämää, elämä harvoin menee täysin suunnitellusti , vaan siihen sisältyy se elämän riskit. Ylipaino on yksi riskeistä , mutta ei suinkaan ainoa.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O3w5A4
- Anonyymi
Täällä kanssa mielellään paisuva mies eteläsuomesta. Olen syntynyt vuonna 1993, ja elämä kunnossa. Olisi kiva löytää rinnalle nainen, jolla olisi samat tavoitteet tulevaisuudessa kuin itsellä :)
- Anonyymi
Olisi kyllä mahtavaa, jos löytäisin sellaisen naisen, jolle lihavuus olisi ok tai jopa kiihottavakin asia. Olen jo kyllästynyt näihin lihavia haukkuviin ja ylitreenattuja "muskelimasoja" ihannoiviin akankuvatuksiin.
Itse olen 187cm pitkä ja painoni pyörii 120-130kg välillä.
En kyllä halua lihoa enempää, mutta jos joku tuntisi vetoa tänkin kokoiseen jätkään ulkonäönkin perusteella, niin hyvä olisi.- Anonyymi
Kyllähän nainen nauttis allasi.
Sexsi kanssasi voisi olla hyvää. Tv pyöreä
- Anonyymi
Ainoa vaan, etten ole homoseksuaali.
Ei mua mitään vastaan ole, mutta miesten välinen seksi ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa vaan, etten ole homoseksuaali.
Ei mua mitään vastaan ole, mutta miesten välinen seksi ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta.Kommenttini oli siis tälle Jarppi59-nimimerkille.
Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1212209SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2631494En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341303Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v71107Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36985- 50916
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33844+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais254842It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9836Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen34810