Aihe

Lihava mies kiihottaa

Anonyymi

Mua kiihottaa lihavat miehet.
Edellinen mieheni oli hieman pyöreä kun tavattiin, aloin ehkä tietoisesti vähän lihottamaan häntä, tein lempiruokaa ja hemmottelin herkuilla häntä joka päivä. Pikkuhiljaa hän lihoi ja oli ihanan pyöreä, pehmeä ja iso ja turvallinen. Vaikka hän itse harmitteli lihoamistaan, niin kehuin häntä ja hänen kroppaansa, se oli todella kiihottavaa. Halusin seksiä joka päivä.. Ole itse normaalipainoinen.

Surukseni hän haluaisi lopettaa suhteen, hän oli Casanova ja halusi koko ajan muita naisia. En ymmärrä, vaikka olen kaunis, mukava, menestynyt ja hemmottelin häntä kokoajan maasta taivaisiin, olin myös uskollinen. En halunnut sellaista suhdetta missä ollaan uskottomia, vaan vaadin häneltä uskollisuutta ja hän kokoajan viritteli verkkoja joka naisen suuntaan. Lopulta pyysin valitsemaan minä tai muut ja hän teki valinnan.

En tiedä mistä löytäisin yhtä ihanan kiihottavan lihavan miehen, kuitenkin sellaisen joka pitää itsestään huolta hygieniasta ja on koulutettu. Kaikki tuntuu tinderissä ym olevan salihemmoja tai hoikkia ja sellaisessa vaivihkaisessa lihottamisessa menee tosi kauan aikaa. Toki ihminen on tärkeintä, mutta en voi mitään sille mikä minua kiihottaa..

12

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten sinuun muru saa yhteyttä?

• Anonyymi

Yök 🤑

• Anonyymi

takkatuli@meiliboxi.fi
      Täällä sulle seuraa. Kirjoittele.

• Anonyymi

Oletko aloittaja?

• Anonyymi

Miten suhun sais yhteyttä?

• Anonyymi

Et mitenkään hönö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et mitenkään hönö

Ei sulta hönöltä mitään kysyttykään,ole ihan rauhassa.

• Täälläkin olisi mies joka olisi valmis lihomaan vielä lisää. Ikää 30v pituutta 180cm ja painoa 120 ;)

• Anonyymi

Vaan ketä edes kiinnostaisi

• Anonyymi

Oih minä haaveilen myös tälläisestä miehestä😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan ketä edes kiinnostaisi

Sua näyttää kiinnostavan.Miten olis pikaset.

• Anonyymi

Täällä painoa pitää kyllä jo pudottaa.
      nm. Suurin pudottaja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      14779
    2. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      274
      5369