Missähän Risto

Taas kaljottelee jossain. Predator on hyvä elokuva.

31

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, eeppinen välienselvittely, siitähän saat inspiraatiota.

    • Anonyymi

      sairasta....

    • Anonyymi

      Varokaa humalaista norsua.
      Suljetulla on oltu huolimattomia.

    • Anonyymi

      Ristosta tulee mieleen yksi hassu yhteensattuma. Muistan kun itkin puhelimessa vanhimmalle siskolle joku aika sitten palstan aiheuttamia harmeja lähipiirissäni. Taisin korottaa ääneni volyymia ääriasentoon. Sinä hetkenä tuntui niin pahalta, siksi äänen korotus. Tämän huutelun jälkeen Risto nimimerkkeineen katosi pitkäksi aikaa palstalta.
      Jossain vaiheessa kun joku kyseli taas palstalla, minne risto on kadonnut, Risto vastasi, että no, kun se yksi huusi niin kovaa korvaan... Hauska yhteensattuma, Täällä joku vouhkaa hakkeroinnista, tuli mieleen, että olisiko Risto leikkinyt hakkeria ja kuunnellut puhelua ja vähäksi aikaa poistunut😅. Sisko ei lueskele näitä keskusteluja, näin sanonut irl.

      • Anonyymi

        Sisko suattans pörgele 🤫👌🥰


      • Anonyymi

        Et ole ainut kellä vastaavia "sattumia". Aikoinaan yksi puhelin oli ainakin itsellä joutunut hakkeroinnin kohteeksi kaikista merkeistä päätellen ja silloin palstalla oli näitä "sattumia". Täällänon sairasta porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainut kellä vastaavia "sattumia". Aikoinaan yksi puhelin oli ainakin itsellä joutunut hakkeroinnin kohteeksi kaikista merkeistä päätellen ja silloin palstalla oli näitä "sattumia". Täällänon sairasta porukkaa.

        Mulle sanoi myös ao. Telfoonini merkin huolto samaa, että hakkeroitu on ja saatu siten käyttökelvottomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisko suattans pörgele 🤫👌🥰

        Siskojen kanssa on luottamukselliset välit olleet koko elämän ajan. Jos joku on puhunut heidät ympäri minua vastaan, hänen on pitänyt tehdä iso työ. Mutta narskultahan sekin kävisi, luulisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainut kellä vastaavia "sattumia". Aikoinaan yksi puhelin oli ainakin itsellä joutunut hakkeroinnin kohteeksi kaikista merkeistä päätellen ja silloin palstalla oli näitä "sattumia". Täällänon sairasta porukkaa.

        Niin oli minullakin se aika kun naamakirjaan joku yritti tunkeutua. Sairaita ihmisiä, toivon jotain mutta en pahaa vaan jotain että oppivat.


    • Anonyymi

      Ei ole näkynyt.
      Ei kuulu tuttavapiiriini.

    • Anonyymi

      Gatlin gun elokuvassa on kuin erään miehen ulosanti jos vielä niissä jutuissa tavataan 👍😉💪😜🤣❤️

    • Anonyymi

      "Risto" on cyber predator.

      • Risto on kyllä vähän Arskan näkönen.


      • Anonyymi
        RistonVaimo kirjoitti:

        Risto on kyllä vähän Arskan näkönen.

        Risto on anssin näköinen.


    • Anonyymi

      Voit löytää etsimäsi, jos vilkaiset peiliin.

      • Anonyymi

        Uskotko noin jos näillä hulluilla on sata muuta nikkiä ja sivupersoonaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko noin jos näillä hulluilla on sata muuta nikkiä ja sivupersoonaa?

        Ei ole väliä kuinka monta nimeä koska yksi henki takana 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole väliä kuinka monta nimeä koska yksi henki takana 👍

        Hullu saa olla, mutta tyhmä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko noin jos näillä hulluilla on sata muuta nikkiä ja sivupersoonaa?

        uskon toki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole väliä kuinka monta nimeä koska yksi henki takana 👍

        no niinpä.samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole väliä kuinka monta nimeä koska yksi henki takana 👍

        Jep, yksi huomionkipeä mies.


    • Anonyymi

      NO niinpä.

    • Anonyymi

      Et sitten muuta keksinyt??

      • Anonyymi

        Ehkä ristonikki on bannattu.


    • Anonyymi

      "Kristinusko viihtyy Essayah’n mukaan erinomaisesti vapaassa kilpailussa. – Jos on saanut maistaa ansaitsematonta armoa, sitä ei kovin helposti vaihda enää lakiin"

      Olet Jeesus lain, Sharia lain, eri uskontojen lain, - ismien lain tai sitten jos et suostu harjoittaa uskontoa niin eroa kirkosta. Ei uskontoa, ei - ismiä ja tällöin saat olle Suomen lain alla.

      Eroa kirkosta.

      Hhhrrjjjjjj

    • Anonyymi

      Kuinka kauan olette olleet naimisissa?

    • Anonyymi

      Nyt täytyy lopettaa kaljoittelu.

    • Anonyymi

      Huuli harppu kostaja....

    • Anonyymi

      Ristonvaimo on Risto itse Montako nimimerkkiä sulla oikein on?

    • Anonyymi

      Risto nähty Erkkilän puistossa käsidesiä juomassa, köntsät tuulipuvun housussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe