Mikä on helppo myytävä tuote?

Anonyymi

Moikka. Opiskelija tässä miettii, kuinka kääriä vähän ekstraa. Tarkoituis olisi myydä itsenäisesti jotain osa-aikaisesti. Aikatauluni ovat mitä ovat, joten yrittäminen on minun ykkösvaihtoehto. Pitäisi siis keksiä tuote tai palvelu, jota voisi myydä mieluiten puhelimitse. Vakuutukset ovat yksi vaihtoehto, mutta käsittääkseni vakuutusyhtiöt etsivät lähinnä kokoaikaisia vakuutusedustajia ja -asiamiehiä, joten he eivät mielellään tuhlaa aikaa minunlaisille osa-aikaisille opiskelijoille. Onko olemassa jotain palvelua tai tuotetta, jota opiskelija voi itsenäisesti myydä suht vaivatta?

Tavoitteena on saada ekstraa vain 400e/kk. Ehdotuksia otetaan vastaan!

2

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan kuin oma kurjoitukseni 25 vuotta sitten. Kovan elämänkoulun käyneenä erilaisissa myyntihommissa ensin kuluttajapuolella ja sitten B-to-B myynnissä, jos itse saisin valita uudelleen nyt, niin en menisi muille töihin sillä pomo vie aina pääosan rahoista ja myyjälle jää vain rakot käteen ja hikinen palkka. Viksu alkaa myymään omaa tuotetta ja pitää voitot itse. Lyöttäydy yhteen toisen opiskelijan kanssa joka osaa (tai on innokas oppimaan) koodata ja alkakaa tekemään (pienille) yrityksille verkkosivustoja/-kauppoja, helpoin, nopein ja suosituin tekniikka siihen on WordPress (tiedän sen koska olen itse nykyään koodari). Eli voit vaikka tänään aloittaa soittaa yrityksiä läpi ja kysyä mitä he tarvitsevat, vasta sitten koputat koodaria olkapäähän ja kysyt montako iltaa sen tekemiseen menee. Tarvitaan vain 2 kaveria, kännykkä, läppäri ja tahtoa, kaikki muu on ylimääräistä. Jos olet arka/liian turvallisuushakuinen ja menet toisen leipiin myymään vaikka vakuutuksia, silloin on elämässä edessä paljon työtä, epävarmuutta, tuskaa ja joku muu vie aina rahat. Tsemppiä, oman aloittaminen on paljon helpompaa kuin luulet ja mitä nuorempana sen tekee sitä rikkaampana jäät eläkkeelle.

• Anonyymi

Tästä helppoa extraa:
      Jos et vielä ole perehtynyt tähän uuteen cryptoon niin nyt on aika jos sinua kiinnostaa tehdä passiivisesti rahaa puhelimella!!
      PI kolikon arvo on noin 40 dollaria tällä hetkellä, mutta voit vieläkin saada niitä ilman vaivaa!
      Lataa vain sovellus linkkini kautta ja liity ryhmäämme jossa parempi louhinta nopeus!
      Uudet tulokkaat pääsevät sisään enää kutsulinkkejen kautta.
      Mutta jos cryptot ja helppo lisä raha kiinnostaa niin eikun messsiin louhimaan!
      Klikkaa vaan alhaalta ja laita kutsukoodi MikkoS21.
      Pi on uusi Stanfordin tohtorien kehittämä digitaalinen valuutta, mukana on yli 55 miljoonaa jäsentä maailmanlaajuisesti. Saadaksesi Pi:si, käytä tätä kutsulinkkiä https://minepi.com/MikkoS21 ja käyttäjänimeäni (MikkoS21) kutsukoodinasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe