Haluisko joku vanhempi nainen auttaa toimia opettajan roolissa seksihommissa kokemattoman 18v nuoren kanssa. Uusimaan alueella autolla voin liikkua.
Poikuuden menettäminen
11
1290
Vastaukset
- Anonyymi
Löysitkö open? Mulla sama tilanne, oon tosin jo 20v mut kokematon.
- Anonyymi
Laita kik
- Anonyymi
Onko oikeasti nainen tai naisia jotka haluaisivat opastaa seksiin?
T.Kokematonpoika- Anonyymi
Ei. Ei todellakaan. Eikä ainakaan täällä. Täältä voisit parhaimmillaan jonku säälittävän tyttöilevän homppelihannun tai vastaavan löytää.
- Anonyymi
On. Mutta vain ajatuksissani.
Terv. Rouva43, en ottaisi riskiä jäädä kiinni... - Anonyymi
38-vuotiaalla varatulla naisella olisi halu opettaa nuoria miehiä seksielämään mukaan.
- Anonyymi
Kerro itsestäsi lisää miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Mistä olet?:)
- Anonyymi
Sinä 38v nainen, miten sinuun saa yhteyttä?
- Anonyymi
Haluan!
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864