Näin unta menehtyneestä rakkaasta lemmikistäni. Unessa hän oli sairas kuin oikeassa elämässäkin hän oli. Unessa hän sätki samalla tavalla kuin silloin kun hän kuoli. Unen lopussa hän kuitenkin lopetti sätkimisen ja hän oli kunnossa. Mitä tämä uni mahtaa tarkoittaa? Osaatteko kertoa? Uni oli hyvin surullinen ja muistutti minua kaikista niistä tunteista joita koin silloin kun menetin rakkaan lemmikkini ja siksi uni oli hyvin surullinen.
Surullinen uneni
1
170
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeän lemmikin sairastuessa varmasti toivotaan viimeiseen asti, että lemmikki parantuisi. Josko alitajunta purki asian tällaisen unen kautta?
Meillä oli aikanaan lemmikki, joka oli esimerkiksi minulle erittäin tärkeä. Loppuvaiheessa lemmikillä oli sellaisia oireita, joista ei enää toipunut ja päätettiin antaa viimeinen piikki. Vaikka tiesin lemmikin olleen korkealla iällä, viimeiseen asti toivoin, että lemmikki olisi toipunut. Edelleen on saattanut tulla viimeisistä hetkistä (piikin antohetki mukaan lukien) ehkä jopa ahdistunut tunne, vaikka tapauksesta on jo vuosia aikaa. Sen kautta tuli mieleen, josko alitajuntasi purki asian sellaiseksi uneksi, että lemmikki olisi kuitenkin toipunut oireistaan. Toivottavasti tästä oli apua. Tietenkin on toivottavaa, että joku osaisi monipuolisemmin antaa tulkinta-apua jos pystyy. Tšemppiä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203123- 162002
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371844Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3571829- 311427
- 301360
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671152- 641019
- 54977
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57951