Aihe

Mistä tiedät että hän on nyt SE

Anonyymi

Oikea sinulle?

70

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanha sanonta. Ei se kenen kanssa voi elää, vaan hän, ketä ilman ei voi elää. Pitää aika hyvin paikkansa.

• Anonyymi

Kappas vaan, sanonta ;D

• Anonyymi

❤ihana.

• Anonyymi

Pitää täydellisesti paikkansa. Sen vain tuntee. Ei voi unohtaa, vaikka vuosia on mennyt niin paljon, ettei voi edes kertoa.

• Anonyymi

En voi elää ilman häntä. Hän on niin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää täydellisesti paikkansa. Sen vain tuntee. Ei voi unohtaa, vaikka vuosia on mennyt niin paljon, ettei voi edes kertoa.

Mikäs sitä estää tuntemattomille sanoa?

• Anonyymi

Ei ole sellaista vielä tullut kohdalle ja tuskin tuleekaan

• Anonyymi

Siitä millaisten tunteen hän mussa herättää.

• Anonyymi

Samanlaisen kuin mitä kaikkiin tuntenut olet joihin ihastunut olet ollut. Ei eroa. Kuvittelet eron

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlaisen kuin mitä kaikkiin tuntenut olet joihin ihastunut olet ollut. Ei eroa. Kuvittelet eron

Kun en ole edes ihastunut aikoihin muihin. En usko, että muihin ihastun. Kaikki on vaan niin sitä samaa massaa, ei kiinnosta yhtään. Hirveetä paskaa tarjolla. Sitten tulee tämä ja kaikki muuttui. Älä sitä kerro mitä muut tuntee. Naurettavaa laittaa sanoja toisen suuhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun en ole edes ihastunut aikoihin muihin. En usko, että muihin ihastun. Kaikki on vaan niin sitä samaa massaa, ei kiinnosta yhtään. Hirveetä paskaa tarjolla. Sitten tulee tämä ja kaikki muuttui. Älä sitä kerro mitä muut tuntee. Naurettavaa laittaa sanoja toisen suuhun.

Tässä on kyllä kauneimmat sanat mitä aikaan kuullut. Hirveetä paskaa tarjolla, se että uskaltaa tunnustaa aidosti lämmittää. Ei mitään teeskentelyä, tykkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on kyllä kauneimmat sanat mitä aikaan kuullut. Hirveetä paskaa tarjolla, se että uskaltaa tunnustaa aidosti lämmittää. Ei mitään teeskentelyä, tykkään.

Muut paitsi hän. Vedit mutkat suoraksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muut paitsi hän. Vedit mutkat suoraksi.

Täytyy olla aika taikuri jossain piilossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla aika taikuri jossain piilossa.

Sitä hän on. Hänessä on taikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä hän on. Hänessä on taikaa.

Taikureille 💪👍

• Anonyymi

Valtaosa ihmisistä ei koskaan tapaa sitä oikeaa.

• Anonyymi

Saattaa olla näin en tosin allekirjoita väittämää.

• Anonyymi

valtaosa ihmisistä on pakotettuna, kuulun itse tuohon valattomaan osaan........
        maailma on annettu paholaiselle, jolla ei ole kuitenkaan piirunkaan valtaa, vain raivoaan, pitäiskö sitä jannuu käydä tirpaisemassa turpaan, hani......
        pusu
        https://www.youtube.com/watch?v=0-EF60neguk

tuo valaton osa on sitten se kansanjoukko, joista nämä raharikkaat noukkivat uhrejaan, kuin mitkäkin maan valtiaat, jos vois tirvasta, niin halkaisten pilkkoisin ekan nyssykän, mistä tulis syy hävitä vetäsemään päin päätä sitä vanhinta paholaista, millä ei ole kuin äitiään ikävä.........

turpaan tulee, moro
        :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

valtaosa ihmisistä on pakotettuna, kuulun itse tuohon valattomaan osaan........
        maailma on annettu paholaiselle, jolla ei ole kuitenkaan piirunkaan valtaa, vain raivoaan, pitäiskö sitä jannuu käydä tirpaisemassa turpaan, hani......
        pusu
        https://www.youtube.com/watch?v=0-EF60neguk

tuo valaton osa on sitten se kansanjoukko, joista nämä raharikkaat noukkivat uhrejaan, kuin mitkäkin maan valtiaat, jos vois tirvasta, niin halkaisten pilkkoisin ekan nyssykän, mistä tulis syy hävitä vetäsemään päin päätä sitä vanhinta paholaista, millä ei ole kuin äitiään ikävä.........

turpaan tulee, moro
        :)

Lol 😂

• Anonyymi

En tiedä. Ehkä hän on enemmänkin kaksoisliekkini koska saa minussa aikaan myös ärsytyksen, mutta jotain hänessä silti on mitä en muista ole löytänyt, ei mitään erikoista sinänsä, hän on vaan hän, ja se riittää.. Ei enempää eikä vähempää.

• Anonyymi

Joku virhe tässä täytyy olla koodissa, ei tavikset jaksa pitkään kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku virhe tässä täytyy olla koodissa, ei tavikset jaksa pitkään kiinnostaa

En osaa selittää. Hän vain on hän.. Ihminen jota himoitsen enemmän kuin ketään muuta, kaikin tavoin, ruumiillisesti ja sielullisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa selittää. Hän vain on hän.. Ihminen jota himoitsen enemmän kuin ketään muuta, kaikin tavoin, ruumiillisesti ja sielullisesti.

Ootko katsonut korteista miten tää päättyy

Panisin jos osaisin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko katsonut korteista miten tää päättyy

Panisin jos osaisin...

Itseasiassa olen katsonut.. Taisin mielessäni kysyä vain, että mikä minun ja hänen tilanteensa on tai tulee olemaan ja tuli tämä...

https://www.sunnuntainoita.com/the-hanged-man

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa olen katsonut.. Taisin mielessäni kysyä vain, että mikä minun ja hänen tilanteensa on tai tulee olemaan ja tuli tämä...

Miten tää alkaa kuulostaa ihan 90- luvun halluilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tää alkaa kuulostaa ihan 90- luvun halluilta

En tiedä sinun halluistasi, itse olen vain hengellinen hahmo. Ja 90-luvulla niin nuori, että sinulle tämä ei ainakaan ollut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä sinun halluistasi, itse olen vain hengellinen hahmo. Ja 90-luvulla niin nuori, että sinulle tämä ei ainakaan ollut..

Huh, pelkäsin jo että kohta roikutaan ristillä ylösalaisin ja vielä nautitaan siitä. Lepositeet, missä on lepositeet!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valaistuminen.. paitsi että siihen kuuluu myös sekasorto? Ei huono kortti kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh, pelkäsin jo että kohta roikutaan ristillä ylösalaisin ja vielä nautitaan siitä. Lepositeet, missä on lepositeet!!!!!

Taidat jo olla mielesi lepositeissä... Ei käy kateeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valaistuminen.. paitsi että siihen kuuluu myös sekasorto? Ei huono kortti kuitenkaan.

Sekasortoa en tuossa näe, vaan juurikin tuon valaistumisen kaiken epätietoisuuden jälkeen, ja sen että pitää keskittyä omaan henkiseen hyvinvointiin ennen kaikkea muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekasortoa en tuossa näe, vaan juurikin tuon valaistumisen kaiken epätietoisuuden jälkeen, ja sen että pitää keskittyä omaan henkiseen hyvinvointiin ennen kaikkea muuta.

Henkinen hyvinvointi on kaiken ydin jonka tiedostamista edelsi ainakin minulla sekasorto, kapina sitä vastaan että on jotain parempaa ja joutuu näkemään kaiken uudessa valossa.
        Mut hyvä että joillakin kaikki sujuu kivuttomasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkinen hyvinvointi on kaiken ydin jonka tiedostamista edelsi ainakin minulla sekasorto, kapina sitä vastaan että on jotain parempaa ja joutuu näkemään kaiken uudessa valossa.
        Mut hyvä että joillakin kaikki sujuu kivuttomasti.

Eli koska sinä koit sekasortoa ennen valaistumista, pitäisi muidenkin se kokea sillä tavalla... Noh, et kuulosta kovinkaan valaistuneelta, lähinnä passiivisagressiiviselta ja katkeralta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli koska sinä koit sekasortoa ennen valaistumista, pitäisi muidenkin se kokea sillä tavalla... Noh, et kuulosta kovinkaan valaistuneelta, lähinnä passiivisagressiiviselta ja katkeralta.

Tuskin tuo nyt mikään loitsu sentään oli. Sivusta huvittuneena toteaa niin hengellinen, ettei edes sijamuotoa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin tuo nyt mikään loitsu sentään oli. Sivusta huvittuneena toteaa niin hengellinen, ettei edes sijamuotoa ole.

Kyyyllä se loitsu oli. Simsalabim abracadabra ja hokkus pokkus ja kohta tapahtuu 😉

• Anonyymi

On kinkkinen kysymys tuo , peilaten omaa elämääni niin kirjoittaisin näin että jokin voima on pitänyt ihmisen elossa kirjaimellisesti ja nyt puhutaan useista kymmenistä se on moro nyt tellus-tilanteista eli kuolemaa on huijattu silmästä silmään ja tunnen sen pimeyden nahoissani ja ihmisten silmistä.

• Anonyymi

Se on kun aistii ääripäästä ääripäähän Sydämellä niin ei lankea herkästi.

• Anonyymi

Määrittele oikea.

• Anonyymi

Ei sitä tiedä, mutta sen tuntee.

• Anonyymi

En oikein uskokaan et me sovitaan yhteen tai et se ois mulle oikee. Hän on ilkein ihminen... korjaan toisiksi ilkein ihminen jonka tiedän, joka mua huonoiten miehistä kohdellut.Yks toinen veti paremmat, mut hän on hyvä kakkonen huonossa kohtelussani.

• Anonyymi

Oon kaivannut jo vuosia erästä naista. Mutta siihen se jääkin

• Anonyymi

En mistään.. riskillä mennään.

• Anonyymi

Hän on ihmeellisin mies kenet tiedän. Ensimmäinen kohtaaminen oli maaginen ja unohtumaton.

• Anonyymi

Älä kysele. Tiedät sitten, kun osuu kohdalle.

• Anonyymi

Sitä ei tiedä eikä kannata etsiä. Taisin kuitenkin löytää juuri hänet kun en etsinyt.

• Anonyymi

Aika hyvä.

• Anonyymi

Sen perässä on SE merkkinä.

• Anonyymi

Kun olin hänen sylissä, se tuntui siltä kuin olisi tullut kotiin.

• Anonyymi

En tiedäkkään, mutta tunnen. Olen yrittänyt taistella tätä vastaan, unohtaa, rationalisoida, antaa tän mennä pois ajan kanssa. Tunne ei häviä. Jotenkin sen jälkeen, kun tajusin tän vetovoiman (ainakin sen, jota tunnen häneen, hänestä en tiedä) olen tajunnut, miten hyvin me sopisimme yhteen. Meissä on paljon samaa, mutta myös eroavaisuuksia. Luulen, että tasapainoittaisimme toisiamme.

• Anonyymi

Tämä on naisen tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on naisen tekstiä.

Onko?Ja mitä sitten?

• Anonyymi

Veljet ja sisaret vahvistaa 😁💋🤡❤️😎🤣😜

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣😘

• Anonyymi

On se.

• Anonyymi

Koko perheen voimin tehdään komediaa.

• Anonyymi

Sen tietää samasta aaltopituudesta. Sen tietää arvomaailman kohtaamisesta. Sen tietää tuttuuden tunteesta, vaikka ei tunneta vielä niin hyvin. Toinen tuntuu perheeltä, ilman että tuntuu sisarelta. Sen tietää jännitteestä ja siitä, että jo pitkä katse saa kosteaksi. On riittävästi samaa, mutta riittävästi erilaisuutta, että jännite säilyy. Osa tuota on oikeanlainen ihon tuoksu. Nenä kertoo, että tässä se nyt on.

Sen tietää, siitä kun pitkä katse tuntuu siltä kuin olisi alasti torilla, mutta silti haluaa jäädä sinne ja samaan aikaan on hyvin erittäin hyvä olla. Toria ei enää mieti, vaan antaa katseen jatkua. Se on luottamusta näyttää kuka suojakuoren alla on. Ei tarvitse esittää tai antaa perempaa kuvaa. Se on sitä, kun käsien pitäminen vastakkain tai ”vahinkokosketus” tuntuu paremmalta kuin orgasmi jonkun toisen kanssa.

Sen tietää kun on viikkoja ja kuukausia näkemättä, eikä tunne häviä ei laimene, vaan Hän on joka päivä läsnä ajatuksissasi. Se tietää, kun ei tarvitse miettiä onko hän sopiva sellaisenaan kun on tai onko hän oikea. Siitä ei ole mitään epäilystä.

Häntä rakastaa, hiljaa, vaikkei Häntä saisikaan. Rakkaus ei ole edes vastarakkaudesta kiinni. Häntä tuskin unohtaa koskaan. S

• Anonyymi

Luoja taas tää vonkari! Koita mennä jo eteenpäin vonkaaja

• Anonyymi

❤️❤️❤️
        Ei ollut mulle, mutta juuri tuolta minustakin tuntuu!
        ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Pitää kokeilla tätä "pitkä katse saa kosteaksi". Alan tuijottelee jengiin ja scannailee missä kostuu. Tää on pommin varma juttu

• Anonyymi

Mun mielestä sitä ei oikein tiedä. Saattaa tuntua niin oikealta, juuri itselle sopivalta. Sitä kuvittelee, että on jotain ainutlaatuista, mutta toiselle se ei oookaan sitä. Sitä luulee, että toinenkin tuntee just niin, mutta se onkin harhaa.

• Anonyymi

Tämä on niin totta. Kokenut jo kahdesti.

• Anonyymi

Hajusta! Hän tuoksuu niin hyvälle, että haistan hänet unissanikin.

• Anonyymi

Siitä etten koe tarvetta avata asiaa täällä

• Anonyymi

Niin ehkä ihan hyvä ❤️

• Anonyymi

Enpä usko siihen että kaikille on sitä oikeaa olemassa.

• Anonyymi

Koska oon rakastunut häneen j

• Anonyymi

En tiedäkkään mutta hänen ajattelemisensa saa aikaan syvän villon sydämessäni..
      Tai se johtuu yhdestä asiasta, joka en halua muistella nyt.
      Hänen seurassa tuli vahva tunne että olisimme sopineet monessakin mielessä hyvin yhteen..
      Ja tuntui että välillämme on kemiaa..
      Aina on se ikävä väärinkäsityksen mahdollisuus.
      n>m

• Anonyymi

Miten sen voisi todeta onko väärinkäsitys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sen voisi todeta onko väärinkäsitys?

Vaikka sillä että hänestä ei ole mitään kuulunut..
        Tavallaan ristiriitaista mutta...ei miehiä aina ymmärrä.

• Anonyymi

Ei minulle ole nyt ketään oikeaa. Aika näyttää löytyykö joskus vuosien päästä sellainen.

• Anonyymi

Palstaa lukiessa huomasin mitä pohjasakkaa ihmiset on noin niinkuin keskimäärin.
      Hänen pisteet nousi taivaisiin kun vertaa tähän saastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      14332
    2. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      466
      7875
    3. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      252
      4869