pöydällä

hamppuneito

On ihanaa jos nainen istuu pöydän reunalla ja mies nussii siitä niin ah..

28

31317

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä...

      pöydällä tai vastaavalla paneskelua....
      eli kuin se hoituu? edestä päin..takaa..kuin...ikää on tällä naisella 25 ja ei oo tullu ikinä kokeiltuun...nyt ois hyvä vakkari pano..no hyih..poikaystävä siis ja ois kiva testailla 'keittiönpöytää'.
      vinkkejä, asiallisia kiitoksia =)

      • nauttiva

        Perusohje on hyvin yksinkertainen. Mene istumaan pöydälle, suutele ja hyväile kaveriasi. Kun alatte kiihottua, älkää pitäkö kiirettä vaan pidätelkää jonkun aikaa, niin asennot löytyvät ihan itsestään ja tosi nopeasti.

        Itse nautin siitä, kun nainen menee selälleen pöydälle.


      • onnistuu...
        nauttiva kirjoitti:

        Perusohje on hyvin yksinkertainen. Mene istumaan pöydälle, suutele ja hyväile kaveriasi. Kun alatte kiihottua, älkää pitäkö kiirettä vaan pidätelkää jonkun aikaa, niin asennot löytyvät ihan itsestään ja tosi nopeasti.

        Itse nautin siitä, kun nainen menee selälleen pöydälle.

        Sillai vaan, että nainen siihe pöydälle selälleen ja ei muuta ku naimaan...lähestulkoon lähetyssaarnaaja tyyliin, sä vaan seisot...jos pöytä on liian korkea niin ei muuta ku varvastamaan vaan...

        sit kevyesti "hakkaileen"...

        saman voi kokeilla sängyn reunalla...mut polvet voi tulla kipeeks...


    • lulla

      Laittakaa sitten tyttönne pepun ja selän alle jotain pehmeetä muuten voi tulla selkärangan kohille ja muihin luiseviin kohtiin inhottavat hankaumat. Itsellä arvet muistoina ko panosta.

      • jiili

        eilen juuri sain pöydällä ainakin kymmeniä orkkuja,must se kova alunen oli kiihoittavampi kun pehmyt.Sain edestä ja takaa ja kielihoidon..ainoastaan hänellä ratsastaminen ja suuhun lopetus tapahtui muualla.Eli vallan mainio paikka...


    • Viivi
    • ohpöytä

      olkkarin pöydällä on aivan fantastista, rouva selällään ja itse istun "satulassa" pöydän päällä, just sopivan levee. Osuu kuulemma mahtavasti yläosaan vehkeen pää ja kyllä itsellekkin tuntuu mahtavalta. Suosittelen.

    • Piuta

      Koin tämän ihanuuden viikko sitten..Keittiön pöydällä, eikä jäänyt viimeiseksi kerraksi:)

    • 4kymppinen

      Joo, multa on kysytty toisinaan hyvän aterian päälle, että oisko mulla tarjota jälkiruokaa. Sivistyneet ihmiset syö aina pöydässä. Kermavaahtospray tai hunaja tasoittaa nännien happamuutta. Nonparellejakaan ei pidä unohtaa.

      Normaalisti jälkiruoka syödään hitaasti nautiskellen, mutta tämä kuuluu syödä kiihkeästi hotkien ettei pääse jäähtymään. Aikaa ei kannata hukata pöydän siivoamiseen tms. Perunamuusi lähtee pesussa. Haarukanjälkiin peffassa voi laittaa laastareita ja kynttilän polttamiin voi laittaa salvaa. Jos tän tyyppistä jälkiruokaa nauttii usein, kannattaa hankkia muoviastiasto. Yksi perin kummallinen ominaisuus tällä jälkkärillä on se, että se ei lihota lainkaan vaan pikemminkin laihduttaa.

      Ei kun pöytään...

    • YksPari

      tykätään siitä ja kaiketi kun keittiön ikkunan alta kulkee kävelytie.

    • eilen

      viimeks innostuttii poikakaverini kans sitä taas kokeilemaa ja tos kk sitte ensimmäist kertaa sitä kokeiltii ja hyvältä tuntuu, klitorikseeki käy aika kivasti=)

    • henna

      ku mies on pöydän vieressä ja nainen viehettelee miestä niin mies ottaa naisesta kauhean otteen ja nussii naista vaikka nainen ei edes sitä haluaisi niin se alkaa nauttia siitä sitten ja kuuluu ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah! tuntikausia!

    • istuenkin

      mut miksi olla selällään? sitä voi yhtä hyvin istua ja kietoa jalkansa miehen ympäri... mmmm...

      • on mahtava

        Istun pöydänreunalla mies istuu tuolilla edessäni ja nuolee klitoristani. Hitaasti nautiskelle minua kiduttaen ja orgasmeja tulee sarjassa. Sitten hän nousee ja työntää kovan kalunsa minuun kun istun reunalla. Hän saataa komenta myös kääntymään ja antaa komeeta kulliaan takaapäin.


    • Koklaaja

      Sovituskoppi on ihanin paikka, takaapäin oohhhhh kesäharjoittelijaa... Ei haittaa äänet, nussii kuulijatkin..

    • Entinenisänpoika

      Olen laittanut pojan alastomana selälleen pöydälle, sidon sen kiinni jalat levällään ja kädet suoraan taakse päin. Peitän sen silmät poika ei näe mitään on mun armoillani penis pystyssä. Päästän porukan sisälle ja ruvetaan runkkaamaan poikaa vuorotellen. Kun eräs nainen runkkaa poikaa, otan liinan pois pojan silmiltä, Ja poika sanoo, äiti. Kyllä, minä runkkaan nyt omaa poikaani, sinä et ole halunnut näyttää mulle kaluasi pitkään aikaa, ja tämä oli ainoa keino että myöskin minä näen minkä lainen kalu sulla on jalkojen välissä nyt. Ja minä runkkaan nyt sinua niin kauvan kuin on toi pystyssä sulla. Ja huomenna me tullaan uudestaan tänne, ja sulle opetetaan kädestä pitäen muuta mitä sun pililläsi voi tehdä.

    • moivaaaan

      paskat ole

    • lovejapiis

      Tiskipöytäkin on hyvä, sille istumaan jalat levällään. Pyöreäreunainen on tässä perempi. Pöydän reuna hankaa mukavasti juuresta ja sitä voi säätää, miten alhaalta työntelee tai miten reunalla nainen istuu.
      Mukavaa se on sängylläkin, mutta vaihtelu tekee hyvää. Sohvakin.

    • durasellit

      Ja myös suosittelen ,mikäli mahdollista keittiön tiskiallas tai vastaavaa nurkkausta,,siinä jos muija laukiaa,,wau ja sinä,,siinä asernnossa pääset porautuun syvälle,mikäli polvet kestää

    • sihteerijaapumies

      Työkaveria ennen palaveria takaapäin pöydällä ja palaverin aikana alkoi haluttaan uudestaan kun toinen katseli viettelevästi silmiin ja ajatus siitä et olisipa muut tiennyt mihin pöytää käytettiin vähän ennen.

    • vuodesta2005

      itse en ole käyttänyt pöytää mutta vähän vastaava juttu kuin, saunan alalauteella omaa vaimoa tullut silleen että vaimo istuu lauteella ja minä otan jaloista kiinni ja sitten mentiin, itse olen seisaalla eli seison saunan lattialla ja vaimo istuu alalauteella. muutaman kerran tullut testattua.

    • Laurasihteeri

      On pari kertaa tapahtunut toimistolla "ylitöissä". On se pöydänreuna aika kova, mutta oli siinä oma viehätyksensä silti. Työkaveri nautti enemmän kuin minä.

    • TampereenMika

      Pari kertaa on onnistunut töissä työpäivän jälkeen. On se herkkua kun saa nuoren rouvan istumaan eteensä työpöydän reunalle ja availla ensin hyväilyjen kera puseronnapit ja sitten kerätä hameen syliin ja lämmitellä leikkimällä kostealla vitulla ennen kuin painaa sisään. Ja sitten auttaa reisien siivoamisesssa paperipyyhkeellä...

    • RakastajaRaju

      Vain kaksi kertaa on tullut, nautittuu jälkiruoka naisesta pöydällä. Laitoin naisen siihen selälleen ja jalat ylös. Piti kesken hommien hakea kaksi puhelinluetteloa jalkojeni alle, että oli sopiva korkeus. Sirpa nautti ihan hulluna ja oli molemmille eka kerta pöydällä. Vielä kerran uusimme sen myöhemmin ja Sirpa pyysi vielä viimeisessä nainnissamme, et haluu pöydällä. Jotenkin aavistin sen viimeiseksi panoksemme ja halusin sängyssä takaa jalat yhdessä, että tuntee kunnolla ison kullini ja nain rajusti ja pitkään, ennen kuin luovutin spermani syvälle pilluun.

    • TampereenMika

      Jännittävintähän siinä työpaikalla on kun joutuu samalla kuuntelemaan herkällä korvalla mahdollisia lähestyviä askelia että ehtisi tarvittaessa vetää kalun ulos ja saada daamin vatteet järjestykseen. On se todella nautinto katsella kuinka kalu siinä pöydän reunalla pumppaa työkaverin pillua. Vielä kun saisi laskea sisään...
      Olen ehdottanut että laittaisi joskus oikeat sukat ja sukkanauhat ettei tarvitsisi kamppailla sukkahousujen kanssa, mutta rouva on vain hymyillyt...

    • Mikko42

      Maistuu se työpaikalla yli nelikymppisellekin samanikäisen rouvan kanssa! Pöydän reunalla hivuttaa hametta ylemmäs ja vähitellen kallistaa kumppani selälleen pöydälle. Rinnat esiin ja sitten sukkahousut haaroista halki ja sisään...

    • EspoonPiia

      On siinä tosiaan oma jännityksensä varsinkin työpaikalla. Kerran olen taukotilan kahvipöydällä kokenut tuon erään tärkeän kokouksen jälkeen. Oli vielä yllä uusi jakkupukuni, jonka olin laittanut isoa palaveria varten aamulla. Työkaveri keräsi vain hameeni ylös emmekä riisuneet muuta kuin sukkahousuni. Tilanne kiihottaa vielä parin vuoden jälkeenkin. Valitettavasti uutta tilaisuutta ei ole tullut.

    • Tuntuhyvältä

      Kiitti pekka pöydän päällä panemisesta

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe