Mitä jos kaivattus oliskin

Anonyymi

mielikuvituksen tuotetta, eikä sitä olis olemassa ollenkaan?

34

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietippä asiaa siltä kannalta, että et voi olla varma kuin yhden ihmisen olemassa olosta ja se olet sinä itse, kaikki muut voivat vain olla mielikuvitusta.

      • Anonyymi

        Ja joskus se oma olemassaolokin hiukan epäilyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joskus se oma olemassaolokin hiukan epäilyttää

        🤣🤣


    • Anonyymi

      Ton S kirjoittajan kaivattu onkin. Se on yhdistäny täältä eri kirjoittajista yhden kokonaisuuden jota luulee ikävänsä kohteeksi

      • Anonyymi

        Luulo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulo.

        Tieto. Mus kopioinu ja laittanu S naisen tekeleiksi

        Terveisin: K nainen jota S nainen kopioi


    • Anonyymi

      On se olemassa. Siitä ei ole epäilystäkään. Melkoinen mielikuvitus pitäisi olla että ne silmät keksisi.

      • Anonyymi

        Ihminen käythää vain 3% aivokappaasitestistuan 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen käythää vain 3% aivokappaasitestistuan 🤔

        Onneksi. Nerot on ihan hulluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen käythää vain 3% aivokappaasitestistuan 🤔

        Nyt meni kyllä huti. Ihminen käyttää aivokapasiteetistaan n. 20 %.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni kyllä huti. Ihminen käyttää aivokapasiteetistaan n. 20 %.

        Kyse tais olla ihan tämän palstan käyttäjistä vaan?


    • Anonyymi

      Meitä ei ollu kumpaakaan :)

    • Anonyymi

      Voihan sitä kaivata elämäänsä rakkautta ja ihastusta, vaikkei semmosta vielä olisikaan. Mun mielestä ihan ok, kunhan ei liian syvälle unelmiin uppoa ja liikaa vaateita ominaisuuksista tulevalle kumppanille laita, realismia joukkoon.

    • Anonyymi

      Mikä tahansa on mahdollista, kun on oikein hyvä mielikuvitus

    • Anonyymi

      Mitä väliä sillä olis

      • Anonyymi

        🤣🤣..


    • Anonyymi

      Siivut vain Rakkaasi kanssa tapaamisen ja kun hän on siinä, kosketa häntä ja kerrot, että pitää koittaa oletko todellinen. Huomaat kyllä pian, kuinka todellinen hän onkaan 😄

      • Anonyymi

        Pikkasen tisust ottaa kiinni niin kyllä se siitä 😉


    • Anonyymi

      Kivahan tuota käyttöohjetta on selailla..

    • Anonyymi

      No kai se nyt on olemassa kun sen on tosielämässä tavannut ensin.

    • Anonyymi

      Eikä mä en kestäisi sitä!!! 😱

      • Anonyymi

        Olisihan se ihanaa elää kukoistuksen aikaa keväällä, kun monena vuotena en oo pystyny nauttimaan siitä luonnon heräämisestä.


    • Irl on oikeasti olemassa, mutta hyvin epätodennäköistä että täällä olisi. Toisaalta toivon että olisi vain omaa mielikuvitusta, kuten mun joka öiset vauhdikkaat toimintaunet, joissa lennän ilmassa ilman siipiä jne, jolloin voisin jatkaa matkaa ja pöhköä kaipausta.

      Toisaalta kaipaus henkilöä kohtaan saattaa olla ylipäätään kaipausta siihen omaan normaaliin elämään, jota en ole viime kevään jälkeen pystynyt elämään. 🤔

    • Anonyymi

      Kunhan itse oon kartalla mikä on totta.

    • Anonyymi

      5kk epäilinkin ettei hän voi olla todellinen.
      Olin varma ettei kukaan voi olla niin täydellinen.
      Saatuani syliini tiesin heti, olevani tekemisissä jonkin ainutlaatuisen kanssa.

      Vähän liian hyvä ihmiseksi, muuten täydellinen.

    • Anonyymi

      Minä se olen ketä ei ole. Hän (n) ei tule ikinä ja pidä minua hyvänään. Ei hän löydä minua vaikka etsisi. Sellainen olen.

    • Anonyymi

      Nimensä puolesta voisi ollakin, mutta en mä usko että muutoin ;D

    • Anonyymi

      Olen ihan varma, että tämä kaikki tapahtuu pääni sisällä, ja kohta herään. Minulla on ollut harhoja aiemminkin. Tosin lääkitys oli vähän voimakkaampi kuin nyt.

      Jätän nämä palstat ja keskityn elämään. Ja jatkan hänen kartteluaan irl niin kuin olen tehnyt jo pitemmän aikaa. Olen kuvitellut viestejä hänen kirjoittamikseen ja vastaillutkin. Ihan kaikkea en edes muista, olen ollut niin sekaisin

    • Anonyymi

      Ikävä sanoa näin mutta siltähän se alkaa pikkuhiljaa tuntumaan kun ei näe missään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä en silleen sitä edes kaipoo.

      Mulla oli ja tulloo olomaan aina enemmän kokemusta kuin sillä.

      En tykkee räkänokista .

      Jos mulla oissiin ollunnä lapsi jonkun vieraan miehen kanssa noin olisin kuollut jo .


      Kukaan ei puhu miulle viäristä asioista niin paljon kuin miä ite.

      Olin jo kuolla neljäkymmentä vuotta sitten. Ja vielä olen hengissä.

      Kaikenlaista tautia on ollunnä.

      Vihdoin viimein loppuu nämä taudinaiheuttajat .

      Olin jo viimmä kuussa sitä mieltä jos jotain tekis ihmisten hyväks.....

      Voi vaikka lahjoittee köyhille.

      Ei tässä olla niäntymässä nälkeen vaikk A jokunen päive kuihdun pois.

      Täsä vielä ollaan muankamaralla ja toivot että jotain viisasten tapahtummoo oissiinnä.

      Mulla on paljon henkistä piäommoo sen voi pitee omonaan koska ......

      Sitä tarvitaan jokunen vuosi hyviin oloihin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe