Tuossa tuttu tyrkyttää luonnon aloevera juomaa ja ja litran pullolle rykästy reilut 30€ pullo!
Äitini joka hieman uskoo noihin hömppiin on juonut aikansa ja eipä ole miksikään muuttunut kauhee lasku ainoastaan on juomasta tullut ELI LÄHES 200€!!!
Kertokaas onko tuo ihan siis höppää ja verkostomarkkinointituote, jota tiettvästi ei ole lääketieteellisesti edes mitenkään todettu parantavan tms..
Aloevera
36
21267
Vastaukset
- on tuo firma
Sain selville, että firma on LR international!
Jostain Saksasta rahdataan tänne meille Suomeen- myyn aloe veraa
minulta saat ostaa jos olet kiinnostunut saksalaisesta aloe verasta, joka tehdään lääke teht. kauneus ja ihon hoito tuotteita, mahtavia tuoksuj, meikkejä kaikki LR:tä. todella hyviä
- Jalat maassa
Ne on nuo äidit joskus vähän semmoisia ja tämmöisiä. Tiedetään, tiedetään!
Luultavasti äitisi kuitenkin ostaa tuota hömppää ihan omalla rahallaan. Sen käytöstä hän saanee päättää ihan itse.
Minä en mokomaan juomaan rahojani suinkaan työntäisi sentinkään vertaa. Voisinpa vähän etäännyttää suhdettani sellaiseen "tuttavaankin", joka lähipiiriään alkaa tuollaisella rahastaa.- Käyttäjä
Et ole tainnut kokeilla itse, kun noin negatiivisella kannalla olet. Kokeile niin voit jakaa kokemuksia.
Kokeile ja koe, olen käyttänyt 2x30ml/päivä Forever Living Aloe veraa(n.1vuoden)ja olen tyytyväinen, ja ennen kaikkea terve!!!
Aloe aurinko paistaa kaikille!!!
- Heli
Ei ne kaikki ole samaa. Itse tiedan Forever livingin aloe vera tuotteet ja ne ovat ihan hyvia. Ei mulla ainakaan valittamista, eika mun tuttavilla. Olen kuullut etta on kaikenlaisia eri aloevera tuotteita myyvia mutta luotan foreveriin koska mun sisko myy niita ja se ei ikina alkasi mihinkaan mista se ei olisi ottanu taysin selvaa ennen kun se aloittaa toiminnan.
- Keos
Kleopatrakin tiesi kauan sitten Aloe Veran kauneutta lisäävän vaikutuksen. Ja, kuten kaikki tiedämme: kauneus tulee itse asiassa sisältä eli siitä, mitä laitamme suuhumme ja nielaisemme.
- Maija
Minusta ne on hyviä, vaikka onhan jotkut niistä kalliita. Ja onhan niissä se et jos tuntuu ettei mitään tapahdu (esim.juomasta, rasvasta, tableteista yms.) ne voi palauttaa vaikka olisi jo aloittanut ne. Ja saat rahat takasi.
http://www.foreverliving.se/- KERRAN GOLDENIIN HUIJATTU J...
HUOMAA SELVÄSTI ETTÄ TÄSTÄ AIHEESTA KOMMENTOINEET OVAT ALOE VERAN ELI FOREVERIN JÄLLEENMYYJIÄ.JOKAISELLA ON ERILAISIA KOKEMUKSIA ESIM. JUOMASTA JOTEN MITÄÄN VARMAA APUA TAI HYVÄÄ OLA EI VOI VARMASTI TODETA.OLEN ITSE LITKUT JUONUT JA TOTTA PUHUEN EI YHTÄÄN MITÄÄN LUVATUISTA ASIOISTA TAPAHTUNUT.AINOASTAAN HIUKSET JA IHO KUIVUIVAT IHAN KORPUIKSI JA KUN LOPETIN KÄYTÖN NIIN KAIKKI PALAUTUI ENNALLEEN ELI HYVÄÄN KUNTOON.NIVELET EIVÄT PARANTUNEET EIKÄ VERENPAINE LASKENUT.EN LAIHTUNUT,EN OLLUT YHTÄÄN SEN ENERGISEMPI JA VATSA TOIMII ILMAN AINETTA IHAN YHTA LAILLA.MYYJIEN SELITYS ON TIETYSTI ETTÄ EIHÄN SE KAIKILLE VAIKUTA MUTTA MIETTIKÄÄS VÄHÄN MIKÄ MERKITYS ON SILLÄ MITEN TUOTTEITA KEHUTAAN JA USKOTELLAAN SUUNNILLEEN IHMEITÄ TAPAHTUVAN. JA AINOASTAAN SIKSI ETTÄ HALUTAAN SAADA ITSELLE TOIMEENTULO TÄLLÄ VERKOSTOMARKKINOINTISYSTEEMILLÄ. OSTAKAA IHMISET LUONTAISTUOTEKAUPASTA SAMAT KAMAT MONTA KERTAA HAVEMMALLA.
- On opetusta lainkaan
Kuka niitä Forevin resukkoita kouluttaa. Ne ei osaa muuta kun haukkuja muiden yritysten tuotteita ja väittää että vain he valmistaa ja ylimenevä myydään muille. Voi pyhä yksinkertaisuus miten nuo amerikkalaiset verkosto hörhöt toimii!
- Ei ontto
ovat viekkaat osanneet kusettaa herkkäuskoisia. Kukin tienaa elantonsa keinoillaan.
Minun kalloni on niin kovaa umpiluuta, ettei tuollaisten litkujen kaupustelijoilla ole minkäänlaista toivoa saada minulta rahaa. - käyttäjä
Juon tai otan 2x30ml päivässä Forever Living Aloe Berry Nectar.
Terveyttä on riittänyt ja luonnollinen ja paras tuote markkinoilla parhaillaan.
Koe sinäkin Aloe vera ihmeellinen voima.
Säännöllisyys on tärkeää jos meinaa jotain huomata.- jake_321
minä tiedän tuotteet ja voin sanoa että jos gnld sab
tiedemies ryhmä on oman version aloe vera tuotteesta kehittänyt niin ei voi olla toimimatta.ryhmän perustaja kemoterapian keskiä arthur furst.olen myös
kokeillut ja olen tyytyväinen.juoma halvempi edellä mainittuja. - ippe
jake_321 kirjoitti:
minä tiedän tuotteet ja voin sanoa että jos gnld sab
tiedemies ryhmä on oman version aloe vera tuotteesta kehittänyt niin ei voi olla toimimatta.ryhmän perustaja kemoterapian keskiä arthur furst.olen myös
kokeillut ja olen tyytyväinen.juoma halvempi edellä mainittuja.olen käyttänyt GNLD tuotteita huhtikuusta-05 asti.kesäkuussa rupesin juomaan maitoa jota en oo voinu juoda allergian vuoksi koko ikänä(yli20v).
bisneksestä sen verran että suomessa on yli 40 markkinointijärjestelmää ja GNLD:n järjestelmä on kaikista palkitsevin...onneksi törmäsin ekana kyseiseen toimintaan ni olen saanu toimivat tuotteet ja luotettavan yhteistyökumppanin itselleni ja kaikille ympärillä oleville jotka ovat tyytyväisinä käyttämässä tuotteita ja kertomassa omille tutuilleen mahdollisuudesta....
- psorjasis
Ystävälläni on kasvi jonka hän on saanut psoriaksen hoitoon...Miten tätä kasvia käytetään ja kuinka se käsitellään et siitä saa jonkinmoisen hyödyn???Olisin kiitollinen tiedosta
- vanha konsti, mummo jo opetti
käyttö ihonhoidossa toimii niin että taitat kukkaruukusta lehden katki ja puristat siitä nestettä hoidettavaan kohtaan, esim. haavanhoidossa tosi hyvä, puhdistaa haavan ja tyrehdyttää verenvuotoa. Toimii myös hyvin ihottumiin, palovammoihin yms.
- Kiitos tiedosta
vanha konsti, mummo jo opetti kirjoitti:
käyttö ihonhoidossa toimii niin että taitat kukkaruukusta lehden katki ja puristat siitä nestettä hoidettavaan kohtaan, esim. haavanhoidossa tosi hyvä, puhdistaa haavan ja tyrehdyttää verenvuotoa. Toimii myös hyvin ihottumiin, palovammoihin yms.
Voisiko lehden nestettä käyttää ihan suun limakalvoille ja huuliin esim. punajäkälän hoitoon?
- Boni
Aloe Vera juoma ei ole parantava lääke vain lisäravinto jota me kaikki tarvitaan. Sisältää yli 200 ainetta, joista 75 on tunnettuja ravintoaineita mm. vitamiineja, hivenaineita, aminohappoja, kivennäisaineita jne.
Eri aineita pieniä määriä, mutta ne ovat synergiassa keskenään, jolloin ne imeytyvät hyvin ja vaikutus tehostuu.Puhdistaa elimistöä, parasta iholle ja vaikuttaa immuunipuolustusjärjestelmään luonnolliselle tavalla. Hyvä sun Äiti!!- SUW683
Aloe Vera juomissa ei ole muuta kuin vettä.
Aloe Vera Gel
(tätä minäkin join kokeeksi)
Forever Living Products Scandinavia AB, Mölndal 95,3% 4,4% HH (josta 3,6% sorbitolia!)
0,09% rasvaa
0,2% tuhkaa Alle laitteiston määritystason. Poikkeuksena
54 mg askorbiinihappoa /100g,
1,54 mg tokoferoleja/100g Hyvin vähän tai alle määritystason. Natriumin ja kaliumin kohdalla saadaan mitta-arvo.
Missään tutkitussa tuotteessa ei käytännössä ole kuin vettä.
Konsentraatti josta saa noin 2.5litraa maksaa noin viisi euroa USAsta tilattuna. postikulut alle 1.82kg tilauksista 3€ - tilaa yli 40 taalalla http://www.iherb.com/
koodilla SUW683 saat 10$ alennusta ensitilauksesta. Nämä toisin kuin Forever ovat kaikki tutkittuja ja valikoima on laaja.
- oscos
kannattaa niitä aloe-purkkeja ostaessa katsoa tuoteselosteessa paljon niissä on sitä aloeveraa.
Kaupoissa myydään juomia, joissa on vain pieni prosentti aloeveraa, eipä pitäisi yllättää ettei
oikein toimi.
Foreverin tuotteet on itse ainetta ja toimivat kyllä, tuotteilla on palautusoikeus jos ei ole tyytyväinen.- pippuri
Kaikille aloe vera ei yksinkertaisesti sovi tiedän
monta ihmistä jolle se ei käy. Tulee todella paha olo ja niillä on olut o-veriryhmä.Tästä on kirjoituksia alan lehdissä eli uskon kyllä teoriaa ihmisen pitää syödä veriryhmän mukaisesti.Ei kannata suositella aloe vera kaikille jokainen on yksilöllinen. - kiikissä aloeen
käytän LR- aloe veraa ja olen tosi tyytyväinen siihen ja sen vaikutukseen. ihoni oli ennen tosi
kuiva, eipä ole enää, en tarvitse rasvata kun juon aloe veraa,vatsa voi hyvin. hiukset kasvaa
tuuheammiksi jne. paljon muuta. minusta tämä saksalainen
juoma on paremman makuista ja paljon laajempi tuotevalikoima, kosmetiikkaa ja muita..
ps. olen mies ja silti olen tyytyväinen tuotteeseen.ensin en meinannut edes kokeilla, eihän miehet usko tuollaisiin "hömpötyksiin"
mutta nyt en luovu mistään hinnasta siitä. koettakaa ihmeessä sitä, mut yksi pullo ei riitä
ei se ole lääke mikä vaikuttaa heti. väh. 2 pulloa. niin tulokset näkyy ja tuntuu. on muuten hyvä "krapulalääke" illan viimeiseksi juomaksi. voikaa hyvin. - kiikissä
saksalaisessa aloe verassa on yli 90% aloe veraa
ja onhan muillakin palautus oikeus, eipähän ole tarvinnut palautella, ei vielä yksikään. on se niin hyvää ainetta - asuukin hesassa
kiikissä kirjoitti:
ja onhan muillakin palautus oikeus, eipähän ole tarvinnut palautella, ei vielä yksikään. on se niin hyvää ainettaKuinkahan paljon pitää litkua myydä, että saa auton! uskallan epäille. Kertokaa kokemuksia, jos jollain on.
Itsenäinen jälleenmyyjä (aloevera -tuotteet), 3 paikkaa, Turtiainen Osmo tmi, Imatra
Terveyttä ja hyvinvointia
Terveys- ja hyvinvointituotteemme koostuvat Aloevera ja ravintolisä tuotteista. Aloevera sarjassamme mm omat tuotteet miesten ihon hoitoon, vauvojen hoitoon, lemmikkieläinten hoitoon, sekä All-round tuotteet. Ravintolisä sarjamme on myös kattava,mm Omega-3 kuuluu valikoimaan. Kliinisesti testattujen tuotteiden avulla voi pitää yllä niin henkistä kuin ruumiillista hyvinvointiaan.
Ansiomahdollisuus
Yritys tarjoaa myös ansiomahdollisuuden. Myymällä tuotteita asiakkaille, on mahdollisuus ansaita joko sivutoimisena tai rakentaa itselleen kokopäiväinen ammatti. Jälleenmyyjille hyviä etuja,mm oma auto-ohjelma (Dodge, Jeep, Chrysler) Yrityksen jälleenmyyjäksi voi rekisteröityä 18v täyttänyt yksityinen henkilö, pariskunta tai yhteisö, esim urheiluseura tms.
Sekä tuotteiden että markkinointijärjestelmän laadun takeena "made in Germany"
Konseptiin mukaan pääseminen edullista (aloituspaketti 29e)
WWW-osoite http://www.osturt.com
Yhteystiedot Osmo Turtiainen, Puh: (09) 566 2274
Työpaikan osoite 55100 IMATRA
Palkkaus provisio
Työkokemus ei lainkaan - 1v
Työ alkaa sopimuksen mukaan
Työaika muu osa-aikatyö
Työn kesto yli 12 kuukautta
Haku päättyy 06.09.2007
Ilmoitus jätetty 23.08.2007
Ilmoitusnumero 6746204 - timantti
kiikissä kirjoitti:
ja onhan muillakin palautus oikeus, eipähän ole tarvinnut palautella, ei vielä yksikään. on se niin hyvää ainettaOstin tänään sen ensimmäisen pulloni ja myyjä olisi ollut halukas myymään koko 3 kk kokeilun jonkun "hyvän" kanssa. olen kuullut puolesta ja vastaan. toivon kyllä et toimisi koska olen aina ummella. olen kait ajassa jäljessä koska kaikki viestit ovat jo aikaa sitten olleita.
- nanicowgirl
Onko lisää positiivisia kokemuksia, ostin juuri ekan pullon juomaa.
- Korppu 1932
Puhdas huu-haa tuote jota ei voi markkioda lääkeenä koska tarvittava näyttö ja testit puuttuvat.
Heikkoja on helppo jymäyttää ja lumelääkeiden syöjätkin väittävät voivan yhtä hyvin.
En osta enkä suosittele ilman todellisia kliinisiä testejä jotka joku toinen tutkimuslaitos voi toistaa - enkä todellakaan tunnu tarvitsevan aloeveraa kuin ulkoisesti. - Tinttis
Mulla auttaa vatsantoimintaan ja virkistää. Yksilöllistä se on jokainen käyttää mitä haluaa ja minkä hyväksi kokee.
- SKK14
Kriittinen saa toki olla, se on ihan tervettä, mutta tyhmyyttä on väittää, ettei aloe veralla olisi tutkitusti mitään hyviä terveysvaikutuksia. Siitä on ihan muutakin tutkimustietoa kuin minkään ns. hömppäfirman taholta.
Foreverin aloe vera -juomissa on yli 90 % puhdasta aloeta - toisin kuin joissain markettien juomissa, joissa on ehkä prosentti-pari. Hinta on kova, mitä oon kattellut, mutta keksisin heti satoja huonompia kohteita kuluttaa rahansa.- Huu-Haa ei Innanen
Kriittinen pitää olla, aloen ei tunneta vaikuuttavan kuin ulkoisesti - mikään lääkeyhtiö ei aloe veraa myy lääkkenä - korkeintaan ravintolisänä. Tulevan lainmuutoksen jälkeen terveysväittämät pitää toteennäyttää myös ravintolisillä. Katsotaan kuinka monta tuotetta ja väittämää jää hyllyyn.
Käyttäkää ulkoisesti - muuta en voi sanoa. Monipuolinen sekaravinto tarjoaa tarvittavat proteiinit, hiilihydraatit vitamiinit ja hivenaineet - täysin ilman aloe veraakin.
Jos jostain kumman syystä tunnette tarvetta ostaa aloe veraa juomaksi - ostakaa tavarataloista tai vastaavista paikoista, samaa tavaraa edullisesti. Verkostomarkkinointia en tue millään tavalla - puhdasta riistoa. - käärme
Huu-Haa ei Innanen kirjoitti:
Kriittinen pitää olla, aloen ei tunneta vaikuuttavan kuin ulkoisesti - mikään lääkeyhtiö ei aloe veraa myy lääkkenä - korkeintaan ravintolisänä. Tulevan lainmuutoksen jälkeen terveysväittämät pitää toteennäyttää myös ravintolisillä. Katsotaan kuinka monta tuotetta ja väittämää jää hyllyyn.
Käyttäkää ulkoisesti - muuta en voi sanoa. Monipuolinen sekaravinto tarjoaa tarvittavat proteiinit, hiilihydraatit vitamiinit ja hivenaineet - täysin ilman aloe veraakin.
Jos jostain kumman syystä tunnette tarvetta ostaa aloe veraa juomaksi - ostakaa tavarataloista tai vastaavista paikoista, samaa tavaraa edullisesti. Verkostomarkkinointia en tue millään tavalla - puhdasta riistoa.Tunnen kolme perhettä jotka elättää perheensä täysin aloe vera myyjinä ja kouluttajana. Käyneet jopa usassa ja muualla ulkomailla. On omat autot,talot ja mökit.
- skeptinen1234
Itse olen kokeillut erilaisia Aloe vera-juomia, enkä koe niistä olleen oikeastaan minkäänlaista hyötyä. Ainut sitten taas mikä sai suolistoni toimimaan, oli tuo joku Foreverin Aloe juoma. Se onkin erilainen kun muut, kun Foreverillä on patentti sekä suojapatentit tuohon aloe veran kylmäpuristamiseen. Vastaavanlaisia tuotteita ei siis ole markkinoilla. Anyway, suurempaa apua ei juomasta ole ollut, ja koska se pönikkä maksaa sen 30e se on melko kallista, ja siksi olenkin jättänyt sen nyt kokonaan pois.
Käytän kuitenkin Foreverin Aloe Propolis rasvaa, ja sen olen todennut ongelmaihoni kanssa erittäin hyväksi! Lisäksi myös se kuorintavoide ja huulirasva löytyvöt minulta, ne ovat ihan käypäsiä tuotteita. Kyllä sillä aloe veralla on jonkinlainen parantava vaikutus ihoon.. Sain testeriksi sitä Foreverin Sonya sarjan ihonhoitotuotteita ja ne olivat hyviä; ihoni ei reagoinut niihin mitenkään. Käyttäisin aivan varmasti jatkossakin, mutta siinäkin on niin suolainen hinta etten raaski ostaa. Toki jos haluaa pitää huolta ihostaan niin sitten ymmärrän kyllä.. - naapurimaas osataan
- aloe on paras!
Jos jotakin kiinostaa, tai haluatte lisä tietoa, laittakaa viestiä [email protected]
Kerron mielelläni lisää :)- Fakta faktana
Faktaa Aloe Verasta löydät sivustosta www.aloe-vera.fi
- Humpuukia
Rahat pois hommelia. Hyväuskoisia huijataan. Toki useimmilla myyjillä tarkoitus hyvä. Maailmanparantajia tahtovat olla. Eikä haittaa, vaikka rahaakin ansaitsevat....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875