Tavallaan minua imartelee

Anonyymi

Sinun pakkomielteesi minua kohtaan. Olisit vaikka valmis vankilaan vuokseni.. mutta tiedäthän että ei yksipuoliset tunteet vie pitkälle. Koita ny iloita siitä mit sinulla on. :)

24

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö rakastuminen ole enempi tai vähempi pakkomielteistä?

• Anonyymi

Rakastan miestäni.Paina se päähäsi ja syvälle! Aina rakastanut tulen aina rakastamaan.

• Anonyymi

Voi, tuota nuorta lempeä. Et voi millään tietää rakastatko aina, tahoa voit, mutta muutoin puuuuuh.

• Anonyymi

Voi sinua. Sehän on hyvä jos rakastat. Toivon teille vain kaikkea hyvää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, tuota nuorta lempeä. Et voi millään tietää rakastatko aina, tahoa voit, mutta muutoin puuuuuh.

Miten niin nuorta? Kyllä tämä jo vanhaa on. On jo niin kauan oltu yhdessä vaikka erottaisiin joskus jostain syystä. Hän tulee aina olemaan osa elämääni jo lasten takia ja välitän ja rakastan häntä aina jollain tasolla tiedän sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua. Sehän on hyvä jos rakastat. Toivon teille vain kaikkea hyvää

Toivo mitä toivot. Ihan yhden tekevää mitä sinä toivot ja ajattelet meistä tai minusta.

• Anonyymi

Pilven kasvattamisesta vankilaan vai? Älä viitsi sakkoa siitä sais.

• Anonyymi

Eeiii nyt sentään. Etkai mies sentään oikeasti luule että roikun sinussa omaksi harmikseni?

• Anonyymi

Et roiku omaksi harmiksesi vaan hänen harmikseen.

• Anonyymi

Molemmat tuntee samaa.

• Anonyymi

Mikä tohvelisankarigangsteri siellä satuilee?

• Anonyymi

Aika outoa että joku kokee pakkomielteen imarteluksi, minua sellainen ahdistaa.

• Anonyymi

Miksi kukkien kastelusta joutuisi vankilaan? Oletko sinä joku kieroilija, joka häikäilemättömästi hyväksikäyttää toisen luottamusta.

• Anonyymi

Ainoa jolla tässä on joku pakkomielle olet sinä. Monesko ketjun avaus tänään? Entä viikon sisään? Mene töihin.

• Anonyymi

Jos sairastaa "pakkomiellettä toiseen ihmiseen" tai on pakkomielteinen muuhun asiaan. Luulisi, että tämä on hyvin häpeällistä varsinkin jos ongelman ymmärtää itse!
      Yksipuolinen rakkaus ja kiinnostus ei kanna pitkälle, yksipuoliset tunteet on kuin märällä rätillä pyyhittäisiin kasvosi.
      Turhaa tunnetta joka ei tuo mitään hyvää.

• Anonyymi

Ap. taitaa puhua ihan itsestään. Mitä suunnittelet, että vankilaan joutuisit?

• Anonyymi

Ne voi viedä vaikka vankilaan, jollei tajua lopettaa. Pakkomielle huono juttu.

• Anonyymi

Ei tässä oikeusvaltiossa niin vaan vankilaan joudu, sori hahaaaa

• Anonyymi

Mua ei imartele sun pakkomielteinen maalittaminen. Ei on ei joten hyväksy se

• Anonyymi

Pakkomielteistä kuvitella jonkun maalittavan..

• Anonyymi

Ootko Tampereelta kun ny vilahtaa??
      En ole se ketä tarkoitit, kunhan vaan huvikseen kysyin

• Anonyymi

Minkäs teet alkavat muut kiusaaminaan tästä.
      Mun parempi väistyä kun uhkailevat mustasukkaisuudesta heh,,,,

• Anonyymi

Näin on

• Anonyymi

Aa, no melkoisen reisiä... 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1550
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      238
      1211
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      248
      991
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe