Sinun pakkomielteesi minua kohtaan. Olisit vaikka valmis vankilaan vuokseni.. mutta tiedäthän että ei yksipuoliset tunteet vie pitkälle. Koita ny iloita siitä mit sinulla on. :)
Tavallaan minua imartelee
24
53
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö rakastuminen ole enempi tai vähempi pakkomielteistä?
- Anonyymi
Rakastan miestäni.Paina se päähäsi ja syvälle! Aina rakastanut tulen aina rakastamaan.
- Anonyymi
Voi, tuota nuorta lempeä. Et voi millään tietää rakastatko aina, tahoa voit, mutta muutoin puuuuuh.
- Anonyymi
Voi sinua. Sehän on hyvä jos rakastat. Toivon teille vain kaikkea hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, tuota nuorta lempeä. Et voi millään tietää rakastatko aina, tahoa voit, mutta muutoin puuuuuh.
Miten niin nuorta? Kyllä tämä jo vanhaa on. On jo niin kauan oltu yhdessä vaikka erottaisiin joskus jostain syystä. Hän tulee aina olemaan osa elämääni jo lasten takia ja välitän ja rakastan häntä aina jollain tasolla tiedän sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua. Sehän on hyvä jos rakastat. Toivon teille vain kaikkea hyvää
Toivo mitä toivot. Ihan yhden tekevää mitä sinä toivot ja ajattelet meistä tai minusta.
- Anonyymi
Pilven kasvattamisesta vankilaan vai? Älä viitsi sakkoa siitä sais.
- Anonyymi
Eeiii nyt sentään. Etkai mies sentään oikeasti luule että roikun sinussa omaksi harmikseni?
- Anonyymi
Et roiku omaksi harmiksesi vaan hänen harmikseen.
- Anonyymi
Molemmat tuntee samaa.
- Anonyymi
Mikä tohvelisankarigangsteri siellä satuilee?
- Anonyymi
Aika outoa että joku kokee pakkomielteen imarteluksi, minua sellainen ahdistaa.
- Anonyymi
Miksi kukkien kastelusta joutuisi vankilaan? Oletko sinä joku kieroilija, joka häikäilemättömästi hyväksikäyttää toisen luottamusta.
- Anonyymi
Ainoa jolla tässä on joku pakkomielle olet sinä. Monesko ketjun avaus tänään? Entä viikon sisään? Mene töihin.
- Anonyymi
Jos sairastaa "pakkomiellettä toiseen ihmiseen" tai on pakkomielteinen muuhun asiaan. Luulisi, että tämä on hyvin häpeällistä varsinkin jos ongelman ymmärtää itse!
Yksipuolinen rakkaus ja kiinnostus ei kanna pitkälle, yksipuoliset tunteet on kuin märällä rätillä pyyhittäisiin kasvosi.
Turhaa tunnetta joka ei tuo mitään hyvää. - Anonyymi
Ap. taitaa puhua ihan itsestään. Mitä suunnittelet, että vankilaan joutuisit?
- Anonyymi
Ne voi viedä vaikka vankilaan, jollei tajua lopettaa. Pakkomielle huono juttu.
- Anonyymi
Ei tässä oikeusvaltiossa niin vaan vankilaan joudu, sori hahaaaa
- Anonyymi
Mua ei imartele sun pakkomielteinen maalittaminen. Ei on ei joten hyväksy se
- Anonyymi
Pakkomielteistä kuvitella jonkun maalittavan..
- Anonyymi
Ootko Tampereelta kun ny vilahtaa??
En ole se ketä tarkoitit, kunhan vaan huvikseen kysyin - Anonyymi
Minkäs teet alkavat muut kiusaaminaan tästä.
Mun parempi väistyä kun uhkailevat mustasukkaisuudesta heh,,,,- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Aa, no melkoisen reisiä... 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891