Minä on suurin

Anonyymi

Rakkauden eleesi, jonka olet tehnyt rakkautesi eteen? :)

66

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kestotekoja mulla. Arvaakohan hän, että kaikki vain rakkaudesta häneen :)

      • Anonyymi

        Eiköhän hän arvaa 😍😍 ihana kuulla!! Hyvistä teoista tietää rakkauden määrän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän hän arvaa 😍😍 ihana kuulla!! Hyvistä teoista tietää rakkauden määrän..

        Toivotaan että arvaa :)


    • Anonyymi

      Ei oo vielä semmoista tullut vastaan. Tuskin tekisin mitään

    • Anonyymi

      Suurimpia on oman vihan ja loukatuksi tulemisen ylitys ja kirvelevän petetyksi tulemisen tunteen nieleminen ja yritys selvittää asioita tietäen että toisella ahdistunut olo myös mutta ei pysty samoin luonteensa yläpuolella nousta.

      Myöskin usean vuoden myötätunto tietäen väärät teot mutten noussu vihalla vastaan vaan kohtelin nätisti yrittäen vuosia olla ymmärtäväinen.
      Rakkaus on lempeä. Niin sitä sanotaan

      Mut rajat tuli lopulta vastaan

      • Anonyymi

        Ööm.. oletpa.. romanttinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööm.. oletpa.. romanttinen?

        Usein romanttiset asiat on pelimiesten tai naisten juttuja.

        Todellisuudes se vonkaa sulta sukupuolielintäsi lämmittelemällä ensin teoilla joita ei aijo jatkaa muuta kuin sen verran että saa itselleen hyötyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööm.. oletpa.. romanttinen?

        Mut itse ymmärsin miehen pelleilyä aika pitkään kun en halunnut rikkoa ihmistä joka selvästi
        Oli epävarma. Mutta rikoinkin itseni

        Muuten: älkää kuolatko niiden suuria romanttisia eleitä tekevien perään. Niillä on yleensä monta rautaa tulessa.

        Muakin ventovieras kullittelee ja kosii töissä ja tuo kukkia.

        Oli heti ensi tapaamisella tommonen. Lirkutteluun menevät naiset ois ihan lääpällään mut mä tiedän jo et siinä on pelimies jolla on useita kohteita samaan aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein romanttiset asiat on pelimiesten tai naisten juttuja.

        Todellisuudes se vonkaa sulta sukupuolielintäsi lämmittelemällä ensin teoilla joita ei aijo jatkaa muuta kuin sen verran että saa itselleen hyötyä

        Höpö höpö.Maailmasi on hyvin kyyninen.

        Romanttista on kynttiläillallinen herkän musiikin soidessa, runojen kirjoittaminen rakkaudesta, tuoksuva kylpy kynttilän valossa tai ilta takkatulen ääressä. Ei romanttiset teot tarkoita seksin vonkaamista eikä sillä saa seksiä henkilöltä joka muuten EI itse halua sillä hetkellä antaa. Jos toinen järjestää romanttisen hetken, se on enemmänkin huomioimista ja hellittelyä.

        Baariympäristössä jotkut miehet käyttää imartelua iskemiseen, mutta ei se mitenkään romanttista ole. 😂 Epäaitoa nuoleskelu tuntuu lähinnä vaivaannuttavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.Maailmasi on hyvin kyyninen.

        Romanttista on kynttiläillallinen herkän musiikin soidessa, runojen kirjoittaminen rakkaudesta, tuoksuva kylpy kynttilän valossa tai ilta takkatulen ääressä. Ei romanttiset teot tarkoita seksin vonkaamista eikä sillä saa seksiä henkilöltä joka muuten EI itse halua sillä hetkellä antaa. Jos toinen järjestää romanttisen hetken, se on enemmänkin huomioimista ja hellittelyä.

        Baariympäristössä jotkut miehet käyttää imartelua iskemiseen, mutta ei se mitenkään romanttista ole. 😂 Epäaitoa nuoleskelu tuntuu lähinnä vaivaannuttavalta.

        Mihis tähtäät kynttilöillä? Kenties seksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihis tähtäät kynttilöillä? Kenties seksiin?

        Intiimiin tunnelmaan, läheisyyteen ja siihen, että kumppani tuntisi että häntä varten haluan nähdä vaivaa ja hemmotella häntä ja tuottaa hyvän mielen. Jos hänellä on hyvä olla, saan itsekin hyvän mielen.

        Jos haluan rakastella, osaan tuoda sen ilmi paljon vähemmällä vaivallla ja paljon suoraviivaisemmin, vaikka olen nainen. 😁 En näe seksiä hyödykkeenä, toinen ottaa ja riistää ja toinen antaa ja tulee riistetyksi tai että nainen olisi niin tyhmä, etä hänet voi huijata seksiin tahtomattaan lahjuksilla. Seksiä harrastetaan, rakastellaan, kun molemmat sitä haluaa. Kumpikin antaa ja kumpikin saa.

        Jos toista ei vielä tunne ja pelkää hyväksikäyttöä seksin osalta, mikään ei estä sanomasta ei kiitos kunnes luottamus on saavutettu. Samoin seksillä
        ei voi ostaa sitoumusta: kun kerran oltiin sängyssä, et voi minua jättää eikä siitä synny velvoitetta seurusteluun. Sitoumukset sovitaan sanoilla ei seksin kautta.


    • Anonyymi

      Olen huomioinut, hymyillyt, antanut lämpöä. Tulinkohan kerran liian lähelle? Siitä maagisesti katselusta jo vähän aikaa. Mutta onhan se tietysti vaikea tajuta, jos ei tiedä miten toinen toimii muiden ihmisten kanssa? Ei tässä vielä sen läheisempää ole ollut. Mutta saanko silti haaveilla?

      • Anonyymi

        Tietenkin saat. Haaveet voi joskus toteutua.
        Itselläni kokemusta erään erittäin mielenkiintoisesta katseesta. Taisi olla aivan ensimmäinen kerta kun sellaisen katseen koin.
        Mutta ei se kuulemani mukaan mitään tarkoittanut. 😞


      • Anonyymi

        Tottakai se on sallittua ja jopa toivottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin saat. Haaveet voi joskus toteutua.
        Itselläni kokemusta erään erittäin mielenkiintoisesta katseesta. Taisi olla aivan ensimmäinen kerta kun sellaisen katseen koin.
        Mutta ei se kuulemani mukaan mitään tarkoittanut. 😞

        Kuulemasi? Häneltä vai joltain muulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemasi? Häneltä vai joltain muulta?

        Mulla pisti sama silmiin juuri. Kuulopuheita kannattaa hirveästi kuunnella.


      • Anonyymi

        Jotenkin voisin kuvitella Hänen sanovan juuri noin. Se katse vähän liian lähellä muutti minun elämäni, Se tuotti hämmennyksen ja valtavan tunteiden ryöpyn. On hän kauan sitten sanoillakin ihan ohimennen tiputellut suuria asioita. ♥️ Tajusin kyllä. Halusin kyllä! Olin rakastunut! Mutta minun vaan piti päättää huono suhteeni ensin. Noin vaikken mitään muuta kuin hänet halunnut. Omatunnon ja oman itsensä kanssa on vaan tultava toimeen. Tiedän, että se sama ”vika” on hänelläkin.

        Haaveile pois. ♥️ Niin minäkin teen ja lasken päiviä mahdolliseen jälleen näkemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemasi? Häneltä vai joltain muulta?

        Kysyin häneltä itseltään tuosta katseesta.
        "Hän nyt vaan on sellainen"
        Hänen suunsa puhuu eri kieltä kuin katseensa ja kehonkieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin häneltä itseltään tuosta katseesta.
        "Hän nyt vaan on sellainen"
        Hänen suunsa puhuu eri kieltä kuin katseensa ja kehonkieli.

        Olen pahoillani puolestasi jos hän tosiaan oli tuota mieltä. Olet ollut kyllä rohkea kun olet ottanut asian puheeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin voisin kuvitella Hänen sanovan juuri noin. Se katse vähän liian lähellä muutti minun elämäni, Se tuotti hämmennyksen ja valtavan tunteiden ryöpyn. On hän kauan sitten sanoillakin ihan ohimennen tiputellut suuria asioita. ♥️ Tajusin kyllä. Halusin kyllä! Olin rakastunut! Mutta minun vaan piti päättää huono suhteeni ensin. Noin vaikken mitään muuta kuin hänet halunnut. Omatunnon ja oman itsensä kanssa on vaan tultava toimeen. Tiedän, että se sama ”vika” on hänelläkin.

        Haaveile pois. ♥️ Niin minäkin teen ja lasken päiviä mahdolliseen jälleen näkemiseen.

        Jos olet mies niin voisi sopia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin voisin kuvitella Hänen sanovan juuri noin. Se katse vähän liian lähellä muutti minun elämäni, Se tuotti hämmennyksen ja valtavan tunteiden ryöpyn. On hän kauan sitten sanoillakin ihan ohimennen tiputellut suuria asioita. ♥️ Tajusin kyllä. Halusin kyllä! Olin rakastunut! Mutta minun vaan piti päättää huono suhteeni ensin. Noin vaikken mitään muuta kuin hänet halunnut. Omatunnon ja oman itsensä kanssa on vaan tultava toimeen. Tiedän, että se sama ”vika” on hänelläkin.

        Haaveile pois. ♥️ Niin minäkin teen ja lasken päiviä mahdolliseen jälleen näkemiseen.

        Tietysti juuri hän sanoisi noin ja vieläpä sinulle..? Kiva kun olet niin ihana jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet mies niin voisi sopia?

        Ei ole mieheltä tuo.


    • Anonyymi

      Teen feikkiprofiileja someen että pääsen edes vähän juttelemaan hänelle 👨‍🎤

      • Anonyymi

        Mikä estää puhumasta ihan luurin välityksellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää puhumasta ihan luurin välityksellä?

        Kauhiasti pelottaapi. En tiijä ihtekkää että mikä, mutku tykkeen niin pirusti, hän ei vaan saa sitä tietää.


      • Anonyymi

        Mitä järkeä mies kun eihän ne eukot sua silloin ota kaveriksi, vaan jonkun von schlussenhousenin tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä mies kun eihän ne eukot sua silloin ota kaveriksi, vaan jonkun von schlussenhousenin tms

        Minä olenkin Von Wienerschnitchel und minulla on wunderbaum lederhosenit.


    • Anonyymi

      Sanat,katseet,lähelle tulo,kommunikointi

    • Anonyymi

      No en ole ollut muiden naisten kanssa. En katsele nakukuvia enkä muitakaan kuvia. Helppoa se olisi kun on tämä nettikin, mutta en halua katsoa mitään. En voi olla hänen omansa jos mieleni on saastainen. Sellaisena mies on tyhmä ja kelvoton.

      • Anonyymi

        Tuohan on herttaista. Ootat vain häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on herttaista. Ootat vain häntä.

        Joo, niin ootan. Mutta hän ei tiedä ja on varmaan onneton. Mutta ehkä saan joskus kertoa ja hän on iloinen, että olen häntäkin varten pysynyt erossa muista naisista.


    • Anonyymi

      Hänellä on jotakin.

      • Anonyymi

        Mulla on jotain. Oliskohan sulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jotain. Oliskohan sulta?

        On multa mieheltä.


      • Anonyymi

        Minäkin olen saanut häneltä jotain, jouluna, nam. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On multa mieheltä.

        Mieheltä se mun saama "juttu" onkin. Se on kallein aarteeni, koska se liittyy häneen vahvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheltä se mun saama "juttu" onkin. Se on kallein aarteeni, koska se liittyy häneen vahvasti.

        Kiitos nainen ja mikä tärkeintä. Se lahja ei sido sinua antajaan, ellet itse halua. Moi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos nainen ja mikä tärkeintä. Se lahja ei sido sinua antajaan, ellet itse halua. Moi

        Haluan. Joku käsittämätön voima sitoo mua sen antajaan. Voima tai tunne tai jokin.


    • Anonyymi

      Otin yhteyttä ja kerroin ikävästäni, vaikken periaatteessa olisi saanut koska ope on aina vaan ope ;)

      • Anonyymi

        Milloin tuo tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tuo tapahtui?

        Taisi olla kevättä 2018 tai saattoi olla loppu talveakin, en ihan tarkaan muista.


    • Anonyymi

      Uudistanut itseni.

    • Anonyymi

      Kyllä sen huomaa jos olen palavasti rakastunut, sitä tahtoo toiselle vaan hyvää kaikintavoin.

    • Anonyymi

      Toimin aina hassusti, en hillitse itseäni, kun oletan hänellä olevan harmia.

    • Anonyymi

      Hän jätti minut, vaikka rakasti. Tyhmä, epäkelpo, huono itsetunto.

      • Anonyymi

        Miksi sinä et auttanut häntä, kun tuon tiesit? Vastaan puolestasi: koska sinä et rakastanut häntä.å


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä et auttanut häntä, kun tuon tiesit? Vastaan puolestasi: koska sinä et rakastanut häntä.å

        Jeesus on täydellisen rakkauden esimerkki. Hän vihasi sitä että ihmiset ketkä olivat vahvoja sortivat ja halveksuivat heikkoja. Siksi Jeesus kutsuukin meidät "surkimukset" luokseen ja antaa meille vertauksiensa salaisuudet ja piilottaa ne muilta. Emme ole parempia kuin muut, mutta Jumala on mielistynyt heikkoihin koska meissä Hän saa enemmän sijaa. Vahvat luulevat olevansa jotain, vaikka Kaikkivaltias se määrää vahvallekin kuolinpäivän.


    • Anonyymi

      Varmaan se että olen opetellut käsittelemään tunteeni yksin. En vaivaa muita murheillani. Pysyttelen
      hiljaa. Olen vaan hymyilen. Oppinut että ketään ei oikeasti kiinnosta. Parempi olla niinkuin ei olisikaan.

    • Anonyymi

      Annoin rakkauden mennä

      • Anonyymi

        😢😢😢😢


    • Anonyymi

      Siivosin hänen työhuoneensa. Hän ei tiennyt että se olin minä.

    • Anonyymi

      Pysyttelemällä kaukana.

      • Anonyymi

        Tuhmasti tehty.


    • Anonyymi

      Se etten muista pahalla.

      • Anonyymi

        Nostan olematonta hattuani.


      • Anonyymi

        Tää oli kyl hieno ja arvostettava. Jotain jonka eteen viitsii tehdä töitä. Varsinkin jos on se henkilö, joka jäi enemmän kaipaamaan.


    • Anonyymi

      Oma napa ensisijaisesti🤭

    • Anonyymi

      Annoin rakkauteni olin alaston tunteista kun
      puhuin vielä suurempaa lupasimme yhdessä olla vielä tässä elämässä 🌟

      • Anonyymi

        Ihana 💖


    • Anonyymi

      Pitkä Tipaton kausi on jo takana.
      Väsymisen merkkejä ilmassa.

      Tunne että tämä oli tässä.

      • Anonyymi

        Rajat tulivat vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rajat tulivat vastaan.

        Lähetti sivuille elimensä kuvan


    • Anonyymi

      Kuunnellut ja tavallaan lohduttanut. Tosin meidän kohdalla ei voida puhua rakkaudesta 😅

    • Anonyymi

      Toinen samankaltainen Timoteus tietenkin.

      • Anonyymi

        Lähetin textarin

        Täytyy mennä korttikauppaan. .


    • Anonyymi

      Torjunut kaikki muiden miesten yritykset jo monen monta vuotta, ja selibaatti. Jumala kiittää siveydestä :D joku päivä ehkä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe