Ai niin mies

Anonyymi

rakastan sua. Palataan.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua ei rakasta kukaan joten eti trolli uus kohde

      • Anonyymi

        Enkä etsi kun otan tuon toisen tuosta. Sille kelpaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä etsi kun otan tuon toisen tuosta. Sille kelpaan.

        Hyvä. Ei nimittäin juopot vanhat akat oikein nappaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Ei nimittäin juopot vanhat akat oikein nappaa 😂

        Vanha voin olla teinin silmissä, mutta juoppo en ole. Aika vähän tulee joutua enää kun ei ole sun iässä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha voin olla teinin silmissä, mutta juoppo en ole. Aika vähän tulee joutua enää kun ei ole sun iässä :)

        joutua=juotua, tässä selvennys tyhmemmillekin, kun jäävät muuten hieromaan silmiään eivätkä pääse elämässä eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joutua=juotua, tässä selvennys tyhmemmillekin, kun jäävät muuten hieromaan silmiään eivätkä pääse elämässä eteenpäin

        *hieroo silmiään 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *hieroo silmiään 😄

        No täälä nyt on vaikka mitä ihmettelijöitä ja urpoja vailla provosuodattimia. Osuvahko kommentti nähdäkseni. Sivusta.


    • Anonyymi

      yhtä naista minäkin rakastan. Palataan.

      • Anonyymi

        Näin teemme. Tulin kurkkimaan heti kun söin ja nyt en ole nälkäkiukussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin teemme. Tulin kurkkimaan heti kun söin ja nyt en ole nälkäkiukussa.

        Hyvä ettei kiukuta. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ettei kiukuta. 🤗

        Joo, huomasin taas että nälissään ei kannata kommunikoida missään eikä kenenkään kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, huomasin taas että nälissään ei kannata kommunikoida missään eikä kenenkään kanssa.

        Huomasin sut kun törmättiin ja olin todella kiukkuinen ja nälissään silloin. Yksi asia potutti, sitten se maski🤔😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin sut kun törmättiin ja olin todella kiukkuinen ja nälissään silloin. Yksi asia potutti, sitten se maski🤔😉

        Eipä ole mulle viestisi


    • Anonyymi

      Ketä miestä?

      • Anonyymi

        No sitä parasta ja ihaninta tietysti. Haloo!


      • Anonyymi

        Niin, tuo toinenkin tietää että täällä kaivataan vaan parhaita ja ihanimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuo toinenkin tietää että täällä kaivataan vaan parhaita ja ihanimpia.

        Ookko töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko töissä

        En tällä hetkellä.


    • Anonyymi

      Järki? Joskus ihmettelen suuresti.

      • Anonyymi

        Kumpi on enemmän järjissään? Minä, joka kirjoitin viestin tyhjälle palstalle ajatellen jotain ihmistä. Vai sinä, joka kuvittelet sen kirjoituksen olevan joltain tietyltä. Mietipä sitä kun alat vinoilla siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi on enemmän järjissään? Minä, joka kirjoitin viestin tyhjälle palstalle ajatellen jotain ihmistä. Vai sinä, joka kuvittelet sen kirjoituksen olevan joltain tietyltä. Mietipä sitä kun alat vinoilla siellä.

        Nämä ovat yleisiä palstoja. Samaa argumenttiä sinäkin voisit käyttää. Yleisesti pohdin järjen puutetta ihmiselämien kulkiessa läpi elämän. En kuvittele olevan tietyltä kun ei näistä tiedä. Ihana viesti jollekin. Toivottavasti tavoittaa oikean henkilön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ovat yleisiä palstoja. Samaa argumenttiä sinäkin voisit käyttää. Yleisesti pohdin järjen puutetta ihmiselämien kulkiessa läpi elämän. En kuvittele olevan tietyltä kun ei näistä tiedä. Ihana viesti jollekin. Toivottavasti tavoittaa oikean henkilön.

        Luulin, että sinä sananmukaisesti vi**uilit mulle. Kun on rakastunut, ei se järki oikein ole mukana kuvioissa. Tietäisitpä miten pinnistän, että selviän arjen järkeä vaativista haasteita. Kun tunteet vie kaiken kaistan.


    • Anonyymi

      Ai, mä luulen etten osaa ottaa rakkautta enää vastaan? Pelkään pahoin, et olen menettänyt jo mahdollisuuden rakkauteen? Liikaa pettymyksiä, olen luotu enemmän yksin oloon?

      • Anonyymi

        Sitten sun pitää elää yksin. En näe mitään syytä ajatella, että olisit noista parista sanasta itsesi tunnistanut joten ..


    • Anonyymi

      Samoin. Ja halataanki ehkä.

      • Anonyymi

        Tottahan te nyt halaattekin, virtuaalisesti silloin kun vaan yöaikaan leikitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan te nyt halaattekin, virtuaalisesti silloin kun vaan yöaikaan leikitään.

        Jokainen tarvii jonkun, muuten tulee hulluksi.

        Huomenta

        Sano jotain kivaa. Kiukuttaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe