Ai niin mies

Anonyymi

rakastan sua. Palataan.

27

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minua ei rakasta kukaan joten eti trolli uus kohde

• Anonyymi

Enkä etsi kun otan tuon toisen tuosta. Sille kelpaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä etsi kun otan tuon toisen tuosta. Sille kelpaan.

Hyvä. Ei nimittäin juopot vanhat akat oikein nappaa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä. Ei nimittäin juopot vanhat akat oikein nappaa 😂

Vanha voin olla teinin silmissä, mutta juoppo en ole. Aika vähän tulee joutua enää kun ei ole sun iässä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha voin olla teinin silmissä, mutta juoppo en ole. Aika vähän tulee joutua enää kun ei ole sun iässä :)

joutua=juotua, tässä selvennys tyhmemmillekin, kun jäävät muuten hieromaan silmiään eivätkä pääse elämässä eteenpäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joutua=juotua, tässä selvennys tyhmemmillekin, kun jäävät muuten hieromaan silmiään eivätkä pääse elämässä eteenpäin

*hieroo silmiään 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*hieroo silmiään 😄

No täälä nyt on vaikka mitä ihmettelijöitä ja urpoja vailla provosuodattimia. Osuvahko kommentti nähdäkseni. Sivusta.

• Anonyymi

yhtä naista minäkin rakastan. Palataan.

• Anonyymi

Näin teemme. Tulin kurkkimaan heti kun söin ja nyt en ole nälkäkiukussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin teemme. Tulin kurkkimaan heti kun söin ja nyt en ole nälkäkiukussa.

Hyvä ettei kiukuta. 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ettei kiukuta. 🤗

Joo, huomasin taas että nälissään ei kannata kommunikoida missään eikä kenenkään kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, huomasin taas että nälissään ei kannata kommunikoida missään eikä kenenkään kanssa.

Huomasin sut kun törmättiin ja olin todella kiukkuinen ja nälissään silloin. Yksi asia potutti, sitten se maski🤔😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin sut kun törmättiin ja olin todella kiukkuinen ja nälissään silloin. Yksi asia potutti, sitten se maski🤔😉

Eipä ole mulle viestisi

• Anonyymi

Ketä miestä?

• Anonyymi

No sitä parasta ja ihaninta tietysti. Haloo!

• Anonyymi

Niin, tuo toinenkin tietää että täällä kaivataan vaan parhaita ja ihanimpia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tuo toinenkin tietää että täällä kaivataan vaan parhaita ja ihanimpia.

Ookko töissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ookko töissä

En tällä hetkellä.

• Anonyymi

Järki? Joskus ihmettelen suuresti.

• Anonyymi

Kumpi on enemmän järjissään? Minä, joka kirjoitin viestin tyhjälle palstalle ajatellen jotain ihmistä. Vai sinä, joka kuvittelet sen kirjoituksen olevan joltain tietyltä. Mietipä sitä kun alat vinoilla siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi on enemmän järjissään? Minä, joka kirjoitin viestin tyhjälle palstalle ajatellen jotain ihmistä. Vai sinä, joka kuvittelet sen kirjoituksen olevan joltain tietyltä. Mietipä sitä kun alat vinoilla siellä.

Nämä ovat yleisiä palstoja. Samaa argumenttiä sinäkin voisit käyttää. Yleisesti pohdin järjen puutetta ihmiselämien kulkiessa läpi elämän. En kuvittele olevan tietyltä kun ei näistä tiedä. Ihana viesti jollekin. Toivottavasti tavoittaa oikean henkilön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ovat yleisiä palstoja. Samaa argumenttiä sinäkin voisit käyttää. Yleisesti pohdin järjen puutetta ihmiselämien kulkiessa läpi elämän. En kuvittele olevan tietyltä kun ei näistä tiedä. Ihana viesti jollekin. Toivottavasti tavoittaa oikean henkilön.

Luulin, että sinä sananmukaisesti vi**uilit mulle. Kun on rakastunut, ei se järki oikein ole mukana kuvioissa. Tietäisitpä miten pinnistän, että selviän arjen järkeä vaativista haasteita. Kun tunteet vie kaiken kaistan.

• Anonyymi

Ai, mä luulen etten osaa ottaa rakkautta enää vastaan? Pelkään pahoin, et olen menettänyt jo mahdollisuuden rakkauteen? Liikaa pettymyksiä, olen luotu enemmän yksin oloon?

• Anonyymi

Sitten sun pitää elää yksin. En näe mitään syytä ajatella, että olisit noista parista sanasta itsesi tunnistanut joten ..

• Anonyymi

Samoin. Ja halataanki ehkä.

• Anonyymi

Tottahan te nyt halaattekin, virtuaalisesti silloin kun vaan yöaikaan leikitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottahan te nyt halaattekin, virtuaalisesti silloin kun vaan yöaikaan leikitään.

Jokainen tarvii jonkun, muuten tulee hulluksi.

Huomenta

Sano jotain kivaa. Kiukuttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      290
      11766
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      138
      10990
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      239
      6305
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      218
      5152
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      161
      3630
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      174
      3528
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      50
      2453
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      329
      1970
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      11
      1807
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      17
      1695
    Aihe