Moi mä haluaisin mennä varkaudesta Kuopioon mopolla mutta kun on laitonta ajaa motaria pitkin kun pitäs päästä tyttöystävälle niin voisitteko auttaa että pääsee pikku teitä pitkin tai ihan mitä vaan joka ei olisi hirmu paljon pitempi kun motari mutta kuhan olisi vain laillinen ajaa mopolla kiitos vastauksista etukäteen
Varkaus-kuopio
14
115
Vastaukset
- Anonyymi
Moottorikelkalla linnuntietä pitkin, pitkin peltoja?
- Anonyymi
no jos vaikka kokeilisit googlea.
- Anonyymi
Käytä jotain kartta-appia puhelimessasi ja merkkaa moottoritie pois käytöstä niin reittiä alkaa löytyä.
Testasin Googlen Maps'illa ja yllättäen matka polkupyörällä on kaksi kilometriä lyhyempi kuin henkilöautolla. Mielenkiintoista! - Anonyymi
Iske poikuli Varkaudesta.
- Anonyymi
Parempaa sain Kuopiosta
Google Mapsista katsot reitin jossa saat ajaa mopolla.
- Anonyymi
Mie kokeilisin kysyä neuvoa internetistä.
- Anonyymi
Joka tienhaarassako?
- Anonyymi
No niinhän se kysyikin ja itse jopa luit sen kysymyksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinhän se kysyikin ja itse jopa luit sen kysymyksen.
Mulla rupes stondaan.
Anonyymi kirjoitti:
Joka tienhaarassako?
Joka tienhaarassa kysyy tietä Suomi24-palstalla ja juttua ilta-lehteen miten somen avulla toteutettu romanttinen matka eteni...
- Anonyymi
Laita motarilla mopo pulkkaan ja vedä perässäs
- Anonyymi
Eihän motarilla saa kävellä.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän motarilla saa kävellä.
Motarin liittymässä bussin perään koukulla niin pysyy vauhdissa mukana :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909