Pedonmerkki

Pedonluku ja peto

Roomalaisissa aakkosissa on I= 1 V= 5 X= 10 L= 50 C= 100 D= 500 M= 1000. Alkukirkon ajasta asti on pohdittu pedon nimen lukuarvoa. Kirkkoisä Irenaus esitti noin v. 180 antikristuksen olevan latinalaisen, koska Kreikan sanan lateinos kirjainten lukuarvojen summa on 666. Läpi keskiajan hurskaat odottivatkin antikristuksen nousua Roomasta. Toinen vanha tulkinta on paavin arvonimen ”Jumalan Pojan sijainen (Vicaruius Filii Dei) jonka lukuarvojen summa on myös 666. Ihmisen luku on 6 vailla täydellisyyttä ja 7 on täydellisyys Jumalan luku. Jolloin 666 on epätäydellisyyden luku Kristuksen luku on gematrian mukaan 777 (=3X 7 X 37) jolloin 666 on Kristuksen tilalle pyrkivän epäonisstujan luku. Voimme olla rauhassa, sillä pedonmerkki on ollut jo olemassa ei enään tule. Joten ei mikään siru tai korona rokote tule olemaan pedonmerkki. Pitää ottaa otsaansa tai oikeaan käteen. Tämäkin on kuvakieltä. Otsa on Vanhan Testamentin järjen, ylpeyden ja röyhkeyden vertauskuvaa kuten meillekin sanotaan, että onko otsaa. Vastaavasti oikea käsi on Vanhan Testamentin tehdä työtä ja suuria tekoja. Se joka luottaa omiin työhönsä ja suorituksiin Jumalan armon ja Kristuksen ansion sijasta. Ottaa pedonmerkin. Paavin oppi sopii pedonmerkkiin ja myös helluntalaisten ja Jehovan todistajien ja mormonien oppi on pedonmerkki.

Uskonpuhdistuksen kolme enkeliä

Ensimmäinen enkeli on Martti Luther koko kristikunnan ainoa oikea uskonpuhdistaja. Zingli ja Calvin eivät uudistaneet kristikuntaa, vaan hajottivat järkeisopeillaan uskonpuhdistuksen. Luther toi uudelleen esiin Apostolisen opin paavikunnan lisäysten alta. On vain yksi iankaikkinen Evankeliumi Kristuksen oppi jota Paavali julisti GAL. 1: 8. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia toisin kuin me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu. Luther julisti samaa oppia mitä Paavali. On vain yksi iankaikkinen oppi eikä toista tule.

Portto helakanpunaisen pedon selässä

ILM. 17: 1. Sitten tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,2. hänet, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet."3. Hän vei minut Hengessä erämaahan. Siellä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.4. Nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan sekä koristeltu kullalla, jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa saastaa.

Nainen on puettu rikaan porton asuun punainen purppura- asu kultakorut ja jalokivet sekä kultainen juomamalja kauhistuttavia saastaisuuksia. Rooman asukkaille hyvin tuttu puoli vuosisataa aiemmin elänyt keisari Claudiuksen puoliso Valeria Messalina, josat tuli vuosisadoiksi paheellisuuden ja turmeltuneisuuden symbooli. Näin pakana kirjailijat Juvenalis ja Tacitus kauhistelivat Messalinan elintapaa. Jokainen tajusu naisen edustavan Rooman syvää turmellusta, sillä kuvaus muistuttaa Messlinan tyylistä rappioelämää.

5. Hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistusten äiti."

6. Näin naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä. Hänet nähdessäni ihmettelin suuresti

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pedon merkki on 666, ettekö tepöljät edes sitä tiedä ??? !!!

      • Anonyymi

        Pedon luku on 666 Saksalainen professori Andeas Helwig (1572-1643) laski pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.
        Myöskin Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        1234567---


      • Anonyymi

        Perustele Raamatun sanalla pedonmerkki: sunnuntai. Ja Jumalan merkki: sapatti, mihin se viittaa? Siis missä yhteydessä ja minkä seurauksena tuo sapatti merkkinä ilmoitetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedon luku on 666 Saksalainen professori Andeas Helwig (1572-1643) laski pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.
        Myöskin Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        1234567---

        Sinänäsä mahdollista, että paavi on peto. Mutta tuo VICARIVS FILII DEI ei todennäköisesti ole sen ajatuksen pohjana, koska paavilla ei näytä todellisuudessa olleen tuollaista arvonimeä. Mutta silti on mahdollista, että paavi on "the" antikristus. ... Joskin on todettava se, että katolinen kirkko on monessa mielessä ollut antikristillinen voima vuosisatojen ajan, kun se on pimittänyt ihmisiltä totuutta, esimerkiksi kieltämällä omakielisten Raamattujen käytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedon luku on 666 Saksalainen professori Andeas Helwig (1572-1643) laski pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.
        Myöskin Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        1234567---

        Kirjoituksia aina vääristellään . Niinkuin kirjakin on puolet fiktiivisiä . Paavi ei kiellä Poikaa Jeesusta joten ei ole mikään anti . Antikristus sanonta on niistä jotka kieltää Jeesuksen . Kreikkalaiset ei myöskään kiellä jotka on kristittyjä . Peiliin katsomisen paikka?


      • Anonyymi

        Entäs jos sunnuntai onkin Messiaan päivä ja Jumalan itse asettama eikä ihmisen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele Raamatun sanalla pedonmerkki: sunnuntai. Ja Jumalan merkki: sapatti, mihin se viittaa? Siis missä yhteydessä ja minkä seurauksena tuo sapatti merkkinä ilmoitetaan?

        Pystyvätkö kaikki tekemään pyhäpäiviin muutoksia ? Olen sitä mieltä että eivät, mutta peto pystyy KELLÄ VALTA ?

        1700-LUVUN LUTERILAISUUS TUNNISTI PEDON, ANTIKRISTUKSEN PAAVIN, JOKA JUMALAN KÄSKYI WASTAAN RÄYSKYI. Myöskin Lutheri tunnisti.

        Räyskytty on ! Monet tutkijat, myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN KUNNIOITTAA SUNNUNTAITA.

        Raamatussa mainitaan: Tässä on viisaus, jolla ymmärrys on.

        Nyt kun on tunnistettu peto, niin on helppo tunnistaa tämän pedon merkki, joka on sunnuntai. Lehtisestä luettua: Katoliset itse myöntävät sunnuntain olevan kirkon vallan MERKKI. Monet lausunnot vahvistavat tämän. He sanovat: SUNNUNTAI ON VALTAMME MERKKI.

        Luterilainen: Sanovat (katoliset), että sabbatti on sunnuntaipäiväksi muutettu vastoin KYMMENTÄ KÄSKYÄ, niinkuin näkyy. Eikä yhtään esimerkkiä enemmän kehuta kuin sabbatin muuttamista. Väittävät seurakunnan VALTAA varsin suureksi, koska se kymmenestä käskystäkin on vapauttanut. - Augsburkin tunnustus. s. 59.

        Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.

        Ken ei ymmärrä, niin ei ymmärrä, ei voi mittään.

        1234567---


      • Anonyymi

        HAH HAH HAAA!!!

        Taas on adventisit asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyvätkö kaikki tekemään pyhäpäiviin muutoksia ? Olen sitä mieltä että eivät, mutta peto pystyy KELLÄ VALTA ?

        1700-LUVUN LUTERILAISUUS TUNNISTI PEDON, ANTIKRISTUKSEN PAAVIN, JOKA JUMALAN KÄSKYI WASTAAN RÄYSKYI. Myöskin Lutheri tunnisti.

        Räyskytty on ! Monet tutkijat, myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN KUNNIOITTAA SUNNUNTAITA.

        Raamatussa mainitaan: Tässä on viisaus, jolla ymmärrys on.

        Nyt kun on tunnistettu peto, niin on helppo tunnistaa tämän pedon merkki, joka on sunnuntai. Lehtisestä luettua: Katoliset itse myöntävät sunnuntain olevan kirkon vallan MERKKI. Monet lausunnot vahvistavat tämän. He sanovat: SUNNUNTAI ON VALTAMME MERKKI.

        Luterilainen: Sanovat (katoliset), että sabbatti on sunnuntaipäiväksi muutettu vastoin KYMMENTÄ KÄSKYÄ, niinkuin näkyy. Eikä yhtään esimerkkiä enemmän kehuta kuin sabbatin muuttamista. Väittävät seurakunnan VALTAA varsin suureksi, koska se kymmenestä käskystäkin on vapauttanut. - Augsburkin tunnustus. s. 59.

        Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.

        Ken ei ymmärrä, niin ei ymmärrä, ei voi mittään.

        1234567---

        "Puhu israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka pyhitän teidät". (2 Moos. 31:13).

        "Se on oleva ikuinen merkki minun ja israelilaisten välillä; sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi ja hengähti". (2 Moos. 31:17).

        Huomaatko, ettei tuossa sanankohdassa puhuta mitään pakanakansoista, vaan israelilaisista. Ja kun tiedämme, että israelilaiset elivät tuona aikakautena Moosekselle annetun lain alaisuudessa; ja kun laki lakkasi olemasta Jeesuksen ristillä kuolemisen seurauksena, niin sen vuoksi sapatista korostetusti ei puhuta Uuden Testamentin Kirjoituksissa, vaikka kymmentä käskyä ei olekaan kumottu. Että vaikka israelilaiset eivät enää eläkään Mooseksen lain alaisuudessa, he siltikin viettävät joka viikkoisen sapatin viikonloppuna. Ja kun viettävät sapattia, he viettävät sen kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa, pitämättä siitä senkummemmin älämölöä nettipalstoilla. Tee Sinä samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puhu israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka pyhitän teidät". (2 Moos. 31:13).

        "Se on oleva ikuinen merkki minun ja israelilaisten välillä; sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi ja hengähti". (2 Moos. 31:17).

        Huomaatko, ettei tuossa sanankohdassa puhuta mitään pakanakansoista, vaan israelilaisista. Ja kun tiedämme, että israelilaiset elivät tuona aikakautena Moosekselle annetun lain alaisuudessa; ja kun laki lakkasi olemasta Jeesuksen ristillä kuolemisen seurauksena, niin sen vuoksi sapatista korostetusti ei puhuta Uuden Testamentin Kirjoituksissa, vaikka kymmentä käskyä ei olekaan kumottu. Että vaikka israelilaiset eivät enää eläkään Mooseksen lain alaisuudessa, he siltikin viettävät joka viikkoisen sapatin viikonloppuna. Ja kun viettävät sapattia, he viettävät sen kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa, pitämättä siitä senkummemmin älämölöä nettipalstoilla. Tee Sinä samoin.

        Jumalan merkki on sapatti, vastaavasti, pedonmerkki on sunnuntai. Pidän älämölöä, niin kauan kuin elämän päiviä riittää.

        1.Moos.2: Ja niin tulivat valmiiksi taivas ja maa kaikkine joukkoinensa. 2. Ja Jumala päätti seitsemäntenä päivänä työnsä, jonka hän oli tehnyt, ja lepäsi seitsemäntenä päivänä kaikesta työstänsä, jonka hän oli tehnyt. 3. Ja JUMALA SIUNASI SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN JA PYHITTI SEN, koska hän sinä päivänä lepäsi kaikesta luomistyöstänsä.

        NIINKUIN ALUSSA OLLUT ON NYT ON JA AINA IIANKAIKKISESTA IIANKAIKKISEEN AAMEN AAMEN.

        Ilm.14:6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli IANKAIKKINEN EVANKELIUMI julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
        7.Ja hän sanoi SUURELLA ÄÄNELLÄ: Peljätkää Jumalaa ja antakaa Hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, JA KUMARTAKAA HÄNTÄ, JOKA ON TEHNYT TAIVAAN JA MAAN JA MEREN JA VETTEN LÄHTEET.

        12.Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        Niin Jeesushan piti Isän käskyt.

        1234567---


      • Anonyymi

        Pedon merkki on 666, ettekö tepöljät edes sitä tiedä ??? !!!

        Mulle PETO on Adeventismi,Jehovat ja muut paskat lahkoilaiseit Afrikasta Amerikkaan.
        Pedon merkki on ihmisen luku 666 ja 616 on toinen alkuperäinen tepöljääät:))
        Ihminen on se saatana,joka on ja tulee jo..on jo olemassa ja yrittää nostaa itsensä Kristuksen asemaan. En tiedä näettekkö sitä,minä näen..
        Hän on kaikkia vastaa jopa itseensä ja se näkyy hyvin jo ..Ismael !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedon luku on 666 Saksalainen professori Andeas Helwig (1572-1643) laski pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.
        Myöskin Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        1234567---

        Olet adeventisti,et kuulu Kristittyyn kirkkoon.Olet amerikallaisen lahkon edustaja,mitä se sinulle kuuluu? Häivy väärä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyvätkö kaikki tekemään pyhäpäiviin muutoksia ? Olen sitä mieltä että eivät, mutta peto pystyy KELLÄ VALTA ?

        1700-LUVUN LUTERILAISUUS TUNNISTI PEDON, ANTIKRISTUKSEN PAAVIN, JOKA JUMALAN KÄSKYI WASTAAN RÄYSKYI. Myöskin Lutheri tunnisti.

        Räyskytty on ! Monet tutkijat, myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN KUNNIOITTAA SUNNUNTAITA.

        Raamatussa mainitaan: Tässä on viisaus, jolla ymmärrys on.

        Nyt kun on tunnistettu peto, niin on helppo tunnistaa tämän pedon merkki, joka on sunnuntai. Lehtisestä luettua: Katoliset itse myöntävät sunnuntain olevan kirkon vallan MERKKI. Monet lausunnot vahvistavat tämän. He sanovat: SUNNUNTAI ON VALTAMME MERKKI.

        Luterilainen: Sanovat (katoliset), että sabbatti on sunnuntaipäiväksi muutettu vastoin KYMMENTÄ KÄSKYÄ, niinkuin näkyy. Eikä yhtään esimerkkiä enemmän kehuta kuin sabbatin muuttamista. Väittävät seurakunnan VALTAA varsin suureksi, koska se kymmenestä käskystäkin on vapauttanut. - Augsburkin tunnustus. s. 59.

        Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.

        Ken ei ymmärrä, niin ei ymmärrä, ei voi mittään.

        1234567---

        Adeventimi on peto amerikasta, he lörpät ei usko pelastukseen eli Jeesukseen Kristukseen vaan taika ämmään ellen white. Tännekkkin kirjoitta 12345666 täyttä soopaa,
        Pidä amerikkalaisen lahkosi edustaja pienempää suuta,kun kun kukaan ei usko sinun lahkosi sanomaan. Se on ahdistusta ja pahaa.
        TE,ETTE OLE KRISTILLISIÄ !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Puhu israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka pyhitän teidät". (2 Moos. 31:13).

        "Se on oleva ikuinen merkki minun ja israelilaisten välillä; sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi ja hengähti". (2 Moos. 31:17).

        Huomaatko, ettei tuossa sanankohdassa puhuta mitään pakanakansoista, vaan israelilaisista. Ja kun tiedämme, että israelilaiset elivät tuona aikakautena Moosekselle annetun lain alaisuudessa; ja kun laki lakkasi olemasta Jeesuksen ristillä kuolemisen seurauksena, niin sen vuoksi sapatista korostetusti ei puhuta Uuden Testamentin Kirjoituksissa, vaikka kymmentä käskyä ei olekaan kumottu. Että vaikka israelilaiset eivät enää eläkään Mooseksen lain alaisuudessa, he siltikin viettävät joka viikkoisen sapatin viikonloppuna. Ja kun viettävät sapattia, he viettävät sen kaikessa rauhassa ja hiljaisuudessa, pitämättä siitä senkummemmin älämölöä nettipalstoilla. Tee Sinä samoin.

        Miksi puhua Juutalaisille? He eivät kunnioita Jesus Kristusta,miksi puhua heille?
        Adeventistit ei pääse taivaaseen, he ovat lahko,heillä ei ole Jumalan siunausta kun uskovat maalliseen sienien syöjään eli ihmiseen.
        Adeventistit ovat epäkelpoja,koska Jumala ei ole luonut heidän kansaa ja he eivät usko Kristukseen!
        Paho...pahooo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan merkki on sapatti, vastaavasti, pedonmerkki on sunnuntai. Pidän älämölöä, niin kauan kuin elämän päiviä riittää.

        1.Moos.2: Ja niin tulivat valmiiksi taivas ja maa kaikkine joukkoinensa. 2. Ja Jumala päätti seitsemäntenä päivänä työnsä, jonka hän oli tehnyt, ja lepäsi seitsemäntenä päivänä kaikesta työstänsä, jonka hän oli tehnyt. 3. Ja JUMALA SIUNASI SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN JA PYHITTI SEN, koska hän sinä päivänä lepäsi kaikesta luomistyöstänsä.

        NIINKUIN ALUSSA OLLUT ON NYT ON JA AINA IIANKAIKKISESTA IIANKAIKKISEEN AAMEN AAMEN.

        Ilm.14:6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli IANKAIKKINEN EVANKELIUMI julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
        7.Ja hän sanoi SUURELLA ÄÄNELLÄ: Peljätkää Jumalaa ja antakaa Hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, JA KUMARTAKAA HÄNTÄ, JOKA ON TEHNYT TAIVAAN JA MAAN JA MEREN JA VETTEN LÄHTEET.

        12.Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        Niin Jeesushan piti Isän käskyt.

        1234567---

        Jumalan merkki on sapatti, vastaavasti, pedonmerkki on sunnuntai. Pidän älämölöä, niin kauan kuin elämän päiviä riittää.

        Lahkolainen,et ole Juutalainen et Kristitty.Olet Amerikkalaisen suuntauksen lahkon uhri.
        Pidä mölöä miten haluat,mutta ei ihan oikeesti kiinnosta sinun sapattisi,kun olet vajavainen.
        Et ole Juutalainen,et Kristitty,joten väliin putoaja, shut up lahkolainen !
        Naurattaa tuo ellen whitn kultti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan merkki on sapatti, vastaavasti, pedonmerkki on sunnuntai. Pidän älämölöä, niin kauan kuin elämän päiviä riittää.

        1.Moos.2: Ja niin tulivat valmiiksi taivas ja maa kaikkine joukkoinensa. 2. Ja Jumala päätti seitsemäntenä päivänä työnsä, jonka hän oli tehnyt, ja lepäsi seitsemäntenä päivänä kaikesta työstänsä, jonka hän oli tehnyt. 3. Ja JUMALA SIUNASI SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN JA PYHITTI SEN, koska hän sinä päivänä lepäsi kaikesta luomistyöstänsä.

        NIINKUIN ALUSSA OLLUT ON NYT ON JA AINA IIANKAIKKISESTA IIANKAIKKISEEN AAMEN AAMEN.

        Ilm.14:6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli IANKAIKKINEN EVANKELIUMI julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
        7.Ja hän sanoi SUURELLA ÄÄNELLÄ: Peljätkää Jumalaa ja antakaa Hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, JA KUMARTAKAA HÄNTÄ, JOKA ON TEHNYT TAIVAAN JA MAAN JA MEREN JA VETTEN LÄHTEET.

        12.Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        Niin Jeesushan piti Isän käskyt.

        1234567---

        12.Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        Niin Jeesushan piti Isän käskyt.

        1234567---

        Sanoo Adeventisti,joka ei usko Jesus Kristukseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedon luku on 666 Saksalainen professori Andeas Helwig (1572-1643) laski pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.
        Myöskin Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        1234567---

        Pedon luku on 666 Saksalainen professori Andeas Helwig (1572-1643) laski pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.
        Myöskin Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        1234567---

        Teillä on pedon merkki,peloitatte ihmisiä amerikkalasen lahkon edustajat.
        Teillä on jokin IHMINEN joka on saatanasta,mutta ei Jumalasta.
        Näillä lahkoilla on näkijöitä ja parran purijoita yms.ja milloin tulee peto ja milloin tulee tuho ja täys paska kaikille..Älkää uskoko näihin vääriin,he ovat mieleltään vajavaisia.
        Ei tarvitse ihmisen ja Jumalan välillä olla,mitään lahkolaista ihmistä joka vie sekaannukseen ja saastaan.
        Ihminen voi paremmin ilman peloittelua !
        Menkää pois lahkolaiset ja olkaa hiljaa kuopisanne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyvätkö kaikki tekemään pyhäpäiviin muutoksia ? Olen sitä mieltä että eivät, mutta peto pystyy KELLÄ VALTA ?

        1700-LUVUN LUTERILAISUUS TUNNISTI PEDON, ANTIKRISTUKSEN PAAVIN, JOKA JUMALAN KÄSKYI WASTAAN RÄYSKYI. Myöskin Lutheri tunnisti.

        Räyskytty on ! Monet tutkijat, myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN KUNNIOITTAA SUNNUNTAITA.

        Raamatussa mainitaan: Tässä on viisaus, jolla ymmärrys on.

        Nyt kun on tunnistettu peto, niin on helppo tunnistaa tämän pedon merkki, joka on sunnuntai. Lehtisestä luettua: Katoliset itse myöntävät sunnuntain olevan kirkon vallan MERKKI. Monet lausunnot vahvistavat tämän. He sanovat: SUNNUNTAI ON VALTAMME MERKKI.

        Luterilainen: Sanovat (katoliset), että sabbatti on sunnuntaipäiväksi muutettu vastoin KYMMENTÄ KÄSKYÄ, niinkuin näkyy. Eikä yhtään esimerkkiä enemmän kehuta kuin sabbatin muuttamista. Väittävät seurakunnan VALTAA varsin suureksi, koska se kymmenestä käskystäkin on vapauttanut. - Augsburkin tunnustus. s. 59.

        Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.

        Ken ei ymmärrä, niin ei ymmärrä, ei voi mittään.

        1234567---

        Räyskytty on ! Monet tutkijat, myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa

        Pedofiili kirkko..ja räksyt..
        Paholaisen kirkko !!
        Ilmankos on sapatit yms. Saatana rakastaa kiusaamista ja pieniä poikia ,kuten katolilaiset papit,,pedofiilit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan merkki on sapatti, vastaavasti, pedonmerkki on sunnuntai. Pidän älämölöä, niin kauan kuin elämän päiviä riittää.

        1.Moos.2: Ja niin tulivat valmiiksi taivas ja maa kaikkine joukkoinensa. 2. Ja Jumala päätti seitsemäntenä päivänä työnsä, jonka hän oli tehnyt, ja lepäsi seitsemäntenä päivänä kaikesta työstänsä, jonka hän oli tehnyt. 3. Ja JUMALA SIUNASI SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN JA PYHITTI SEN, koska hän sinä päivänä lepäsi kaikesta luomistyöstänsä.

        NIINKUIN ALUSSA OLLUT ON NYT ON JA AINA IIANKAIKKISESTA IIANKAIKKISEEN AAMEN AAMEN.

        Ilm.14:6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli IANKAIKKINEN EVANKELIUMI julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
        7.Ja hän sanoi SUURELLA ÄÄNELLÄ: Peljätkää Jumalaa ja antakaa Hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, JA KUMARTAKAA HÄNTÄ, JOKA ON TEHNYT TAIVAAN JA MAAN JA MEREN JA VETTEN LÄHTEET.

        12.Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        Niin Jeesushan piti Isän käskyt.

        1234567---

        Jumalan merkki on sapatti, vastaavasti, pedonmerkki on sunnuntai. Pidän älämölöä, niin kauan kuin elämän päiviä riittää.

        Väärin,sapatti voi olla muukin päivä kuin sunnuntai.USKO JEESKUKSEEN!
        Katolilainen kirkko joka on täynnä pedofiilejä,sekö muka sanoo oikein? Hah ja hyi saatanan kirkko..pitää pikku poikia hyväksi käyttää.
        KATOLILAISUUS JA SIIHEN SUUNTAUVAT TUKEVAT PEDOA !
        Vasta oli,että Ranskassa 10.000 kuoripoikaa joutui uhriksi..?
        On todella siisti Paavin paska lahko ja sairaat ihmiset hyväksyvät mutta ei näe saatana on takana..Helvetin uskonto vai lahko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12.Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        Niin Jeesushan piti Isän käskyt.

        1234567---

        Sanoo Adeventisti,joka ei usko Jesus Kristukseen!

        12.Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        Niin Jeesushan piti Isän käskyt.

        1234567---

        Sanoo Adeventisti,joka ei usko Jesus Kristukseen!

        Adeventistit haluaa pelkoa ,kuria ja alistamista lahkon varjolla.He uskovat katolilaisuuden saastaan,kuten papit jotka käyttivät kuoripoikia hyväksi.
        Minä en usko koskaan adventismiin,se on amerikkalinen lahko!
        Potkin pippelille,jos joku tulee lahkosta puhuman ja tyrkyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedon luku on 666 Saksalainen professori Andeas Helwig (1572-1643) laski pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI.
        Myöskin Lutheri tunnisti pedon antikristuksen paavin, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        1234567---

        Teillä on pedon merkki,peloitatte ihmisiä amerikkalasen lahkon edustajat.
        Teillä on jokin IHMINEN joka on saatanasta,mutta ei Jumalasta.
        Näillä lahkoilla on näkijöitä ja parran purijoita yms.ja milloin tulee peto ja milloin tulee tuho ja täys paska kaikille..Älkää uskoko näihin vääriin,he ovat mieleltään vajavaisia.
        Ei tarvitse ihmisen ja Jumalan välillä olla,mitään lahkolaista ihmistä joka vie sekaannukseen ja saastaan.
        Ihminen voi paremmin ilman peloittelua !
        Menkää pois lahkolaiset ja olkaa hiljaa kuopisanne!

        Sinänäsä mahdollista, että paavi on peto. Mutta tuo VICARIVS FILII DEI ei todennäköisesti ole sen ajatuksen pohjana, koska paavilla ei näytä todellisuudessa olleen tuollaista arvonimeä. Mutta silti on mahdollista, että paavi on "the" antikristus. ... Joskin on todettava se, että katolinen kirkko on monessa mielessä ollut antikristillinen voima vuosisatojen ajan, kun se on pimittänyt ihmisiltä totuutta, esimerkiksi kieltämällä omakielisten Raamattujen käytön.


      • Anonyymi

        Pedon merkki on 666, ettekö tepöljät edes sitä tiedä ??? !!!

        Pedon merkki 666, on ihmisen merkki !
        Ihminen on se peto,kuten eri lahkot jotka vievät Kristuksesta pois päin mm-nämä Amerikkalaiset ovat pedon tekeleitä.
        Suurin on Katolilaisuus,pedofiiliaa täynnä papistossa.
        Ranskassa papit olivat 10,000 poikaa hyväksi käyttäneet ja tämä saatanan paavi ei saa turpaansa auki,että loppuisi lasten SIIS LASTEN HYVÄKSI KÄYTTÖ!
        Katolilaiset sairaita paskoja !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyvätkö kaikki tekemään pyhäpäiviin muutoksia ? Olen sitä mieltä että eivät, mutta peto pystyy KELLÄ VALTA ?

        1700-LUVUN LUTERILAISUUS TUNNISTI PEDON, ANTIKRISTUKSEN PAAVIN, JOKA JUMALAN KÄSKYI WASTAAN RÄYSKYI. Myöskin Lutheri tunnisti.

        Räyskytty on ! Monet tutkijat, myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivämuutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN KUNNIOITTAA SUNNUNTAITA.

        Raamatussa mainitaan: Tässä on viisaus, jolla ymmärrys on.

        Nyt kun on tunnistettu peto, niin on helppo tunnistaa tämän pedon merkki, joka on sunnuntai. Lehtisestä luettua: Katoliset itse myöntävät sunnuntain olevan kirkon vallan MERKKI. Monet lausunnot vahvistavat tämän. He sanovat: SUNNUNTAI ON VALTAMME MERKKI.

        Luterilainen: Sanovat (katoliset), että sabbatti on sunnuntaipäiväksi muutettu vastoin KYMMENTÄ KÄSKYÄ, niinkuin näkyy. Eikä yhtään esimerkkiä enemmän kehuta kuin sabbatin muuttamista. Väittävät seurakunnan VALTAA varsin suureksi, koska se kymmenestä käskystäkin on vapauttanut. - Augsburkin tunnustus. s. 59.

        Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.

        Ken ei ymmärrä, niin ei ymmärrä, ei voi mittään.

        1234567---

        Nyt kun on tunnistettu peto,

        Katolilaisuus,adventimi,helluntalaisuus ja muut lahkot sekä afrikan pimeimmät suuntaukset. Samaan kastiin kaikki kuuluvat,myös lestit /jehova rahan perään olevat possut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan merkki on sapatti, vastaavasti, pedonmerkki on sunnuntai. Pidän älämölöä, niin kauan kuin elämän päiviä riittää.

        1.Moos.2: Ja niin tulivat valmiiksi taivas ja maa kaikkine joukkoinensa. 2. Ja Jumala päätti seitsemäntenä päivänä työnsä, jonka hän oli tehnyt, ja lepäsi seitsemäntenä päivänä kaikesta työstänsä, jonka hän oli tehnyt. 3. Ja JUMALA SIUNASI SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN JA PYHITTI SEN, koska hän sinä päivänä lepäsi kaikesta luomistyöstänsä.

        NIINKUIN ALUSSA OLLUT ON NYT ON JA AINA IIANKAIKKISESTA IIANKAIKKISEEN AAMEN AAMEN.

        Ilm.14:6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli IANKAIKKINEN EVANKELIUMI julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
        7.Ja hän sanoi SUURELLA ÄÄNELLÄ: Peljätkää Jumalaa ja antakaa Hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, JA KUMARTAKAA HÄNTÄ, JOKA ON TEHNYT TAIVAAN JA MAAN JA MEREN JA VETTEN LÄHTEET.

        12.Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        Niin Jeesushan piti Isän käskyt.

        1234567---

        Jumalan merkki on Jesus Kristus, vastaavasti, pedonmerkki on sunnuntai lahkot amerikasta voilla paistettuna.
        Lahkolaiset ,suus kiinni.Te,ette kuullu tänne hapatuksineen amerikan roskasta..kuten 1345666.

        En ymmärrä,teitä ei usko kovin monikaan. Yritätkö amerikan roskaa levittää?


    • Anonyymi

      Tuo peto viittasi ilmeisesti aikanaan keisari Neroon ja pedon merkki saattoi olla tuon ajan roomalainen kolikko, jossa oli ”pedon kuva” eli keisarin naama. Vaikeatulkintaisuutensa ja kryptisyytensä vuoksi Ilmestyskirja on alkanut kuitenkin jälkeenpäin elää ihan omaa elämäänsä. Juuri näiden ongelmallisten piirteidensä vuoksi se oli alunperin vähällä jäädä kokonaan pois Uudesta Testamentista ja esim Luther on ollut myöhemminkin sitä mieltä, että olisi joutanut jäädäkin. Ikävä kyllä nuo kirjoitukset jostain syystä päätyivät kuitenkin mukaan ja kristityt ovatkin sitten sekoittaneet niillä päätään jo vuosituhansia eikä tuolle maailmanloppuhäröilylle kai ikinä loppua tulekaan.

      • Anonyymi

        Peto ilkeä petturi Kreetan mies Juudan mies .


    • Anonyymi

      Mitäpä nuista kun Jeesuksella puijattiin koko poppoo kerralla.

      • Anonyymi

        Ihmiset huijaa ei Jeesus joka on taivaassa.


    • Olen lukenut ilmestyskirjaa koska se on perinne kirjoitusten
      paras ja totuudellisin kuvaus.
      Itse en usko jumalaan mutta en kiellä ketään uskomasta.
      Mielestäni Pedonmerkki tarkoittaa Sirukorttia joka tulevaisuudessa
      laitetaan jokaiselle ihmiselle.
      Se laitetaan silmien välin otsalohkoon.

      Sirukorttien maaimanlaajuisilla etä lukijoilla
      on käytössä myös "red buttom"
      sitä käyttämällä " rikollisen" aivot voidaan rajäyttää.

      • Anonyymi

        Lopsassani on sirukortti.


    • Anonyymi

      Pedon merkki on useinkin risti. Sen suojassa pedofiilit usein toimii.
      Iljettävää!

    • Anonyymi

      Minun mielestäni on helpompaa etsiä kokonaislukuna äärettömyyden täsmällinen arvo kokonaislukuna siis, kuin etsiä ja miettiä jotain pedon luvun merkitystä, mutta omasta mielestäni se on selkeästi ihmisten lukumäärä :D

    • Anonyymi

      SAPATTIFARISEUKSET JA KIRJANOPPINEET

      Ollaanko pitävinään jotkut käskyt ja ei kuitenkaan pidetä? Kielletäänkö toisten tekemästä sitä mitä itse tehdään. Onko kyse lakihenkisestä farisealaisuudesta. Siihen pitääkin suhtautua kovin sanoin kuten Jeesus. Sanoa päin naamaa kuten Jeesus sanoisi, että olette kyykäärmeen sikiöitä.

    • Anonyymi

      Paavin oppi sopii pedonmerkkiin ja myös helluntalaisten ja Jehovan todistajien ja mormonien oppi on pedonmerkki.

      Totta, he eivät usko Jeesukseen Kristukseen !
      Nämä ovat lahkoja,jotka keräävät rahaa,peloittelevat ihmisiä,eivät tunne Rakkautta ei armoa,kuten Islam.

      • Anonyymi

        Eivät tunne Jumalan antaman sapatin kuuluvan Uudenliiton kristityille.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät tunne Jumalan antaman sapatin kuuluvan Uudenliiton kristityille.

        1234567---

        1234567---, pidät hellaripalstaa kusitolppanasi. Toisin sanoen ruiskautat oman pedon merkkisi, sapatin palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1234567---, pidät hellaripalstaa kusitolppanasi. Toisin sanoen ruiskautat oman pedon merkkisi, sapatin palstalle.

        Ei ole ainoa palsta jossa kirjoittelen, ja niin jatkan edelleenkin. Sinun kirjoituksistasi en hätkähtele tippaakaan.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ainoa palsta jossa kirjoittelen, ja niin jatkan edelleenkin. Sinun kirjoituksistasi en hätkähtele tippaakaan.

        1234567---

        Eikö sinun Raamatussasi todellakaan ole muuta kuin sapatti?
        Taidat olla aika yksinkertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinun Raamatussasi todellakaan ole muuta kuin sapatti?
        Taidat olla aika yksinkertainen.

        Minun Raamatussani on raukkautta, vaikka kuinka paljon, mutta on paljon varoituksiakin. Monet kirjoittavat rakkauksista, ja armosta. Itse kirjoittelen varoituksista, niin yksinkertaista se on.
        Sapatista kirjoittelen niin kauan, kun on tarvista kirjoittaa, ja vastaan hangoittelijoita riittää.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun Raamatussani on raukkautta, vaikka kuinka paljon, mutta on paljon varoituksiakin. Monet kirjoittavat rakkauksista, ja armosta. Itse kirjoittelen varoituksista, niin yksinkertaista se on.
        Sapatista kirjoittelen niin kauan, kun on tarvista kirjoittaa, ja vastaan hangoittelijoita riittää.

        1234567---

        Numerorivin raamattu ei ole Jumalan Sanaa, vaan ellen-akan höpötyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numerorivin raamattu ei ole Jumalan Sanaa, vaan ellen-akan höpötyksiä.

        Ellenillä järki leikkasi ihan riittävästi. Elleni ymmärsi uskoontultuaan, että Jumalan antama sapatti kuuluu myöskin Uudenliiton kristityille. Elleni ymmärsi, että Jumalan jaottelemat saastaiset eläimet kuten sika, eivät kuulu ruuaksi.

        Myöskin Presidentin Mauno Koiviston isältä löytyi suurta ymmärrystä, myöskin hän piti Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä. Kyllä niitä ymmärtäväisiä löytyy aina silloin tällöin.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellenillä järki leikkasi ihan riittävästi. Elleni ymmärsi uskoontultuaan, että Jumalan antama sapatti kuuluu myöskin Uudenliiton kristityille. Elleni ymmärsi, että Jumalan jaottelemat saastaiset eläimet kuten sika, eivät kuulu ruuaksi.

        Myöskin Presidentin Mauno Koiviston isältä löytyi suurta ymmärrystä, myöskin hän piti Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä. Kyllä niitä ymmärtäväisiä löytyy aina silloin tällöin.

        1234567---

        ellen ei ollut Jeesukseen uskova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ellen ei ollut Jeesukseen uskova.

        Riihen seinästäkö sinä tuon repäisit ?

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riihen seinästäkö sinä tuon repäisit ?

        1234567---

        Ethän sinäkään ole uskossa Jeesukseen, numerorivi, niin ei myöskään opettajasi.


    • Anonyymi

      Ylösnosto viivyttelee.

    • Anonyymi

      Kylläpä on väännetty kieroon Jumalan selkeää sanaa tässä aloituksessa.

      • Anonyymi

        Niin sinun mielestäsi.


      • Anonyymi

        Ei ole Ilmestyskirja selkeää nähnytkään, kenties Raamatun kryptisin ja vaikeatulkintaisin osuus. ”Selkeä sana” taitaa olla tässä tapauksessa vain se, mitä sinä sieltä itse haluat nähdä.


    • Anonyymi

      Yleinen salaisuushan on, että siinä on ihmisenluku.

      • Anonyymi

        Se on just näin! Ihminen osaa olla itse piru, kun vaan haluaa tai kokee olevansa muita parempi.


    • Anonyymi

      Jo 1500-luvulla eräs Lutherin kannattajista kiinnitti huomiota siihen, että kun nimen vicarivs filii dei latinalaisten kirjainten lukuarvot lasketaan yhteen, saadaan tulokseksi Raamatussa mainittu "pedon luku" 666, joka Ilmestyskirjassa on antikristuksen tunnus.[2]

      Kirjainten lukuarvot (V=5, i=1, C=100, D=500, L=50) Kirjaimet joilla ei ole lukuarvoa (a, r, f, s ja e) lasketaan nollaksi. (5 1 100 1 5 1 50 1 1 500 1) = 666

      Lukuarvo 666 voidaan saada monista muistakin nimistä, mutta havainto sopi hyvin yhteen yleiseen uskonpuhdistuksen aikana vallinneeseen käsitykseen, jonka mukaan Roomalaiskatolinen kirkko, tai Paavi itse, oli Ilmestyskirjan peto. Nykyään Protestantit näyttävät pitkälti luopuneet tästä käsityksestä, vaikka yksilötasolla mielipiteitä on monia. Kirkkokuntana mm Adventistit katsovat Paavin vallan edelleen täyttävän Raamatun kuvaukset pedosta.

      Ainakin paavit Leo IX ja Paavali VI ovat käyttäneet virallisissa asiakirjoissa arvonimeä Vicarius filii dei.[3]Arvonimi on nähty paavin kruunussa vuonna 1845 Gregorius XVI:n aikana, mutta sen jälkeen arvonimi on poistettu kruunuista, eikä kruunuja ole tallella aiemmalta ajalta.[4] Vicarius filii dei on muunnos arvonimestä Vicarius Christi ("Kristuksen sijainen"), joka on virallinen paavin arvonimi. "Anti-" sanassa Antikristus tarkoittaa "olla jonkun sijasta" tai "jotakuta vastaan". Paavin arvonimellä Vicarius Christi on sama merkitys kuin antikristuksella, kun se käännetään vaihtoehtoisessa merkityksessä "Kristuksen sijainen".

    • Anonyymi

      Ellen ämmä on paholainen saatana amerikasta,uskokaa jo. Heinien syöjä eksyttäjä!

    • Anonyymi

      Luukkaan evankeliumi:
      16:13 Ei yksikään palvelia taida kahta herraa palvella; sillä taikka hän yhtä vihaa ja toista rakastaa, eli yhdessä hän kiinni riippuu ja toisen katsoo ylön. Ette taida palvella Jumalaa ja mammonaa.
      Montako herraa luku sisältää?

    • Anonyymi

      Eiköhän ne merkit ja ne muut luvut ole hölynpöpölyä ,jos ja kun aikajättää ,ollaan kaikki missä ollaan ,ehkä yhtä mustaa taikka maanmatosia uudeleenaloitus ittellä oli kokemus en tienny minnehän tuota mennään ,mutta eljää peljätkö ei paha.

    • Anonyymi

      Amerikkalainen lahko laskee vaikka kaikki peräpukamat ja pedot:))
      Äläkää ihmiset uskoko tälläiseen ihmisen perustamaan lahkoon joka ei ole oikea.
      He haluavat pelolla vallita,kuten saatana tekee!!
      Te,ette tarvitse mitään ihmisä näkijöitä/sammakon syöjiä tai kultaisen 10 läpyskän löytäjiä,he vain eksysyttävät teidät pelkoon!!
      Nämä amerikkalset lahkot ovat juuri pelolla ohjatttavia ja varsinkin rahalla sekä perinnöllä!

    • Anonyymi

      Monet tosin tykkäisi ratsastaa hevosella, joka ei ole ihmisen luku. repent

    • Ilm 13:17; on johdettu tori- ja orjakaupasta. Raamattu käyttää ostamisesta vertauskuvallista tarkoitusta;
      "Ostaa ja myydä" merkitsee vertauskuvallisesti Jeesuksen arvovallan murentumista omantunnon asioissa kun maailman arvot johtavat poispäin Kristuksen pyhyyden ja rakkauden kauniista arvoista.
      "Ostaa ja myydä" on vertauskuvallinen ilmaisu ja tarkoittaa omantunnon asioiden ottamista käytäntöön maailmanvaltojen arvoina -omantunnon asioita rahatta ja hinnatta.
      Kyse ei ole kaupankäynnistä kirjaimellisesti suoritteen ja vastikkeen merkityksestä. "Ostaminen ja myyminen" on siis hengellistä tai uskonnollista "kaupankäyntiä," -ei maallista.
      Kun ostaa Jeesukselta ei ole välikäsiä; Ilm 3:18, vai ostaako "Babylonin kauppiailta;" Ilm 18:23.
      Raamatun alkukielen sana Ilm 13:17 "ostaa" on torikaupanteosta ja orjakaupasta alkuisin, mutta verbillä on paljon symbolista merkitystä Raamatussa. Esim. mies joka "osti pellon;" Matt 13:44-46, Neitsyet jotka ostivat "öljyä;" Matt 25:9-10, "tulessa puhdistettua kultaa;" Ilm 13:18, Kristukseen uskovat on "ostettu," "ostettu vapaaksi." Symbolinen vertauskuvallinen merkitys "ostaa" verbillä on useissa Raamatun vertauskuvissa.
      > Ilm 13:17; alku-kreikankielen "poiei" on suomennettu virheellisesti; "pakottaa," poiein merkitys asiayhteydessä on; "tekee," eli aiheuttaa, saa aikaan jotakin.

      Raamatun pelastusopin ja historian on aina ollut kyse;
      1. Jeesuksen Kristuksen arvovallasta (Apt 4:12, Room 10:12-13, Ilm 1:7, 1 Piet 5:4)
      2. Jumalan pyhän moraalisiveyslain ns. 10-käskyn lain arvovallasta (5 Moos 5:1-22, Mal 3:19-24)
      3. Jumalan omaksi erottumisesta (Hebr 12:14, Ilm 18:4, Joh 17:15)
      -Jumala erottaa maailmasta ja maailman vaikuttimista ja valloista. (1 Joh 2:15-17, Room 12:1-3)

      ”Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen.” (Ilm 14:12)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      4439
    2. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      109
      1880
    3. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      42
      1322
    4. Aivan lääpällään vanhempaan mieheen.

      Tilanne on lähes ärsyttävä. Eikä asialle voi mitään tehdä koska ikäero on oikeasti melko iso, vaikka sitä ei päällepäin
      Ikävä
      67
      978
    5. Ohhoh! Ellen Jokikunnas saa hersyvää kuittia Jari-rakkaalta: "Jumalattoman komea italialainen..."

      On nämä Ellen ja Jari kyllä super-symppiksiä… Tämän tv-sarjan katsomisesta ei voi tulla kuin hyvälle mielelle, eikös? L
      Suomalaiset julkkikset
      6
      889
    6. Ahti meni mökille perillä odotti pöyristyttävä näky Mökkitontti oli kokenut kovia.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010463815.html Puolustusvoimat olivat ilmoittaneet heillä olevan oikeus mennä
      Maailman menoa
      21
      748
    7. Et oikeen anna itsestäsi

      Mitään. En minäkään jaksa sitten. Toinen juttu sellanen, että minusta tuntuu, että olet aika mustasukkainen sekä laskelm
      Ikävä
      39
      747
    8. Nainen, elämä on täyttä paskaa

      Elämä olisi ihanaa, mikäli maailmassa olisi oikeutta. Ei ole mitään hyvää, ei mitään miksi kannattaisi elää. Elämä tälla
      Ikävä
      91
      721
    9. En pidä tästä yhtään

      En tahdo kohdata, välttelen minkä voin. Silti olet vallannut ajatukseni...
      Ikävä
      33
      709
    10. Et edes voi

      tietää miten tuo yksi pieni esine lohduttaa kamalassa ikävässä ja onneksi kukaan ei koskaan voi ottaa sitä minulta pois.
      Ikävä
      32
      653
    Aihe