Miten sie oot nukkunnu
viime aikoina, toivottavasti paremmin? :) 🤍 Ajattelin kysyä että oletko koskaan kokeillut painopeittoa, monet kun sanovat että siitä olisi apua uniongelmiin?
22
140
Vastaukset
- Anonyymi
Auttaisikohan se?
- Anonyymi
no se voi olla et jos ikävästä johtuu nii ei välttis. oiskohan semmoinen tyttöystävä/poikaystävä tyyny parempi vai pahentasko vaan ikävää ;)
- Anonyymi
Enpä oo untavapeitossa pyörin
- Anonyymi
Pidän myös untuvapeitosta ☺️Se on lämmin ja sen kanssa voi nukkua alasti. Olen aika viluinen talvisin. Painopeittoakin voisin kokeilla, uutta epäilen etten luopuisi untuvistani 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän myös untuvapeitosta ☺️Se on lämmin ja sen kanssa voi nukkua alasti. Olen aika viluinen talvisin. Painopeittoakin voisin kokeilla, uutta epäilen etten luopuisi untuvistani 😄
Ja viime aikoina olen nukkunut aikaa lailla huonosti 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja viime aikoina olen nukkunut aikaa lailla huonosti 😔
Huomenna saa nukkua yli tunnin kauemmin aamulla etäpäivän vuoksi ☺️
- Anonyymi
Minä nukun ainakin melko hyvin. Painopeitto on kyllä hankintalistalla
- Anonyymi
Mie oo nukkununna kun uon nukahtanunna..
Tuppaa vuan valavottammaa , se ikävä.- Anonyymi
Sama meininki. Välistä herään 4-5 tunnin päästä enkä voi nukkua enää.
- Anonyymi
Hyvin on uni maistunut, kiitos kysymästä. Iltaisin olisi kieltämättä kiva höpistä ennen nukahtamista jonkun kanssa :) 🤎 Vaikka jonkun "mie sien " murteen osaavan kainalossa voisi nukkua. Painopeitto ei ehkä ole minun juttu.
- Anonyymi
Mä en itse puhu noin, se oli vinkki koska tuo mie ja sie on hänen murrettaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyseistä murretta puhuva mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä sitten mää ja sää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä sitten mää ja sää?
olen juu ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOku vastas puolesta mut ihan oikein meni, nainen on.
- Anonyymi
Nukun nykyään hyvin levottomasti, pyörin , peittoa saa hakea jatkuvasti. Ei levottomia ajatuksia tai painajaisia, taitaa olla vain koronan aiheuttamaa, tai mikä lie. Mikä se painopeitto on, onko hyvin painava, aivan uusi tieto.
- Anonyymi
Niitä on käsittääkseni monen eri painoisia että saa valikoida itsellensä sopivan. Levottomat lapsetkin saattavat saada peitosta hurjasti apua. Itse en ole testannut että omaa kokemusta ei sillä tavoin löydy, olen vain kuullut paljon hyvää.
- Anonyymi
villasukat, laitan joka ilta kämpän tulille, jos mömmömummo sielä päässänsä jotain hoksaa tulesta, ethän ollutkaan vaimo, vain papukaija.......
mirka ja make hähähähähähähähähähähähä
https://www.youtube.com/watch?v=eAqeA5Hc0K4
:) - Anonyymi
Olen ylihygieeninen. En hanki painopeittoa, koska se painaa liikaa ja hankala pestä.
- Anonyymi
Joensuustako hän on?
- Anonyymi
Aika hyvin, mutta rytmi vähän vinksallaan. Tuo kaamos antaa aina oikeuden skipata treffit auringon kanssa. Pitäs vähä hilata toiseen suuntaan. Varmaan ihan toimiva toi peitto, mutta joku just huomautti pesusta. Untuvatyyny alko kutittaan, joten se ei peittonakaan toimis. Olisko kaks kevyempää paras ratkaisu, ne saa pestyy rikkomatta konetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2665773
Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?
Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko2093797Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki
Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris1523723