Miten sie oot nukkunnu

Anonyymi

viime aikoina, toivottavasti paremmin? :) đŸ€ Ajattelin kysyĂ€ ettĂ€ oletko koskaan kokeillut painopeittoa, monet kun sanovat ettĂ€ siitĂ€ olisi apua uniongelmiin?

22

<50

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Auttaisikohan se?

      • Anonyymi

        no se voi olla et jos ikÀvÀstÀ johtuu nii ei vÀlttis. oiskohan semmoinen tyttöystÀvÀ/poikaystÀvÀ tyyny parempi vai pahentasko vaan ikÀvÀÀ ;)


    • Anonyymi

      EnpÀ oo untavapeitossa pyörin

      • Anonyymi

        PidĂ€n myös untuvapeitosta â˜șSe on lĂ€mmin ja sen kanssa voi nukkua alasti. Olen aika viluinen talvisin. Painopeittoakin voisin kokeilla, uutta epĂ€ilen etten luopuisi untuvistani 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PidĂ€n myös untuvapeitosta â˜șSe on lĂ€mmin ja sen kanssa voi nukkua alasti. Olen aika viluinen talvisin. Painopeittoakin voisin kokeilla, uutta epĂ€ilen etten luopuisi untuvistani 😄

        Ja viime aikoina olen nukkunut aikaa lailla huonosti 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja viime aikoina olen nukkunut aikaa lailla huonosti 😔

        Huomenna saa nukkua yli tunnin kauemmin aamulla etĂ€pĂ€ivĂ€n vuoksi â˜ș


    • Anonyymi

      MinÀ nukun ainakin melko hyvin. Painopeitto on kyllÀ hankintalistalla

    • Anonyymi

      Mie oo nukkununna kun uon nukahtanunna..
      Tuppaa vuan valavottammaa , se ikÀvÀ.

      • Anonyymi

        Sama meininki. VÀlistÀ herÀÀn 4-5 tunnin pÀÀstÀ enkÀ voi nukkua enÀÀ.


    • Anonyymi

      Hyvin on uni maistunut, kiitos kysymĂ€stĂ€. Iltaisin olisi kieltĂ€mĂ€ttĂ€ kiva höpistĂ€ ennen nukahtamista jonkun kanssa :) đŸ€Ž Vaikka jonkun "mie sien " murteen osaavan kainalossa voisi nukkua. Painopeitto ei ehkĂ€ ole minun juttu.

      • Anonyymi

        MÀ en itse puhu noin, se oli vinkki koska tuo mie ja sie on hÀnen murrettaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MÀ en itse puhu noin, se oli vinkki koska tuo mie ja sie on hÀnen murrettaan.

        Onko kyseistÀ murretta puhuva mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseistÀ murretta puhuva mies vai nainen?

        Nainen on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MÀ en itse puhu noin, se oli vinkki koska tuo mie ja sie on hÀnen murrettaan.

        Oletko sinÀ sitten mÀÀ ja sÀÀ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinÀ sitten mÀÀ ja sÀÀ?

        olen juu ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kyseistÀ murretta puhuva mies vai nainen?

        JOku vastas puolesta mut ihan oikein meni, nainen on.


    • Anonyymi

      Nukun nykyÀÀn hyvin levottomasti, pyörin , peittoa saa hakea jatkuvasti. Ei levottomia ajatuksia tai painajaisia, taitaa olla vain koronan aiheuttamaa, tai mikÀ lie. MikÀ se painopeitto on, onko hyvin painava, aivan uusi tieto.

      • Anonyymi

        NiitÀ on kÀsittÀÀkseni monen eri painoisia ettÀ saa valikoida itsellensÀ sopivan. Levottomat lapsetkin saattavat saada peitosta hurjasti apua. Itse en ole testannut ettÀ omaa kokemusta ei sillÀ tavoin löydy, olen vain kuullut paljon hyvÀÀ.


    • Anonyymi

      villasukat, laitan joka ilta kÀmpÀn tulille, jos mömmömummo sielÀ pÀÀssÀnsÀ jotain hoksaa tulesta, ethÀn ollutkaan vaimo, vain papukaija.......
      mirka ja make hÀhÀhÀhÀhÀhÀhÀhÀhÀhÀhÀhÀ
      https://www.youtube.com/watch?v=eAqeA5Hc0K4

      :)

    • Anonyymi

      Olen ylihygieeninen. En hanki painopeittoa, koska se painaa liikaa ja hankala pestÀ.

    • Anonyymi

      Joensuustako hÀn on?

    • Anonyymi

      Aika hyvin, mutta rytmi vÀhÀn vinksallaan. Tuo kaamos antaa aina oikeuden skipata treffit auringon kanssa. PitÀs vÀhÀ hilata toiseen suuntaan. Varmaan ihan toimiva toi peitto, mutta joku just huomautti pesusta. Untuvatyyny alko kutittaan, joten se ei peittonakaan toimis. Olisko kaks kevyempÀÀ paras ratkaisu, ne saa pestyy rikkomatta konetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. NellietÀ Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypÀtÀ ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. MielessÀni vielÀkin T

      Harmi ettÀ siinÀ kÀvi niinkuin kÀvi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvÀÀ. Toivottavasti löydÀt sopivan ja hyvÀn
      IkÀvÀ
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. NÀhtÀiskö ylihuomenna taas siellÀ missÀ viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyÀ, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. TehdÀÀn taas sitÀ meidÀn salakivaa.
      IkÀvÀ
      2
      1164
    5. SinÀkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystĂ€ katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ÀÀneen siinĂ€ se nyt meni😅😅... Lis
      IkÀvÀ
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, nÀin sen nÀimme. On helppo luvata kehareille, eikÀ ne ymmÀrrÀ,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen kÀyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan kÀyttÀmÀÀn vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiÀ. Tuntuu, ettÀ ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lÀhes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lĂ€hes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljĂ€ JyvĂ€skylĂ€n Outlaws MC:n jĂ€sentĂ€ vangittu: "MÀÀrĂ€t p
      JyvÀskylÀ
      42
      1127
    9. HyvÀÀ yötÀ ja kauniita unia!

      TÀytyy alkaa taas nukkumaan, ettÀ jaksaa taas tÀmÀn pÀivÀn haasteet. Aikainen tipu madon löytÀÀ, vai miten se ÀrsyttÀvÀ
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdÀ lepakkopöntön. TietÀÀkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössÀ Žvai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe