Aihe

Miten sie oot nukkunnu

Anonyymi

viime aikoina, toivottavasti paremmin? :) 🤍 Ajattelin kysyä että oletko koskaan kokeillut painopeittoa, monet kun sanovat että siitä olisi apua uniongelmiin?

22

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Auttaisikohan se?

• Anonyymi

no se voi olla et jos ikävästä johtuu nii ei välttis. oiskohan semmoinen tyttöystävä/poikaystävä tyyny parempi vai pahentasko vaan ikävää ;)

• Anonyymi

Enpä oo untavapeitossa pyörin

• Anonyymi

Pidän myös untuvapeitosta ☺️Se on lämmin ja sen kanssa voi nukkua alasti. Olen aika viluinen talvisin. Painopeittoakin voisin kokeilla, uutta epäilen etten luopuisi untuvistani 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän myös untuvapeitosta ☺️Se on lämmin ja sen kanssa voi nukkua alasti. Olen aika viluinen talvisin. Painopeittoakin voisin kokeilla, uutta epäilen etten luopuisi untuvistani 😄

Ja viime aikoina olen nukkunut aikaa lailla huonosti 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja viime aikoina olen nukkunut aikaa lailla huonosti 😔

Huomenna saa nukkua yli tunnin kauemmin aamulla etäpäivän vuoksi ☺️

• Anonyymi

Minä nukun ainakin melko hyvin. Painopeitto on kyllä hankintalistalla

• Anonyymi

Mie oo nukkununna kun uon nukahtanunna..
      Tuppaa vuan valavottammaa , se ikävä.

• Anonyymi

Sama meininki. Välistä herään 4-5 tunnin päästä enkä voi nukkua enää.

• Anonyymi

Hyvin on uni maistunut, kiitos kysymästä. Iltaisin olisi kieltämättä kiva höpistä ennen nukahtamista jonkun kanssa :) 🤎 Vaikka jonkun "mie sien " murteen osaavan kainalossa voisi nukkua. Painopeitto ei ehkä ole minun juttu.

• Anonyymi

Mä en itse puhu noin, se oli vinkki koska tuo mie ja sie on hänen murrettaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kyseistä murretta puhuva mies vai nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä sitten mää ja sää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä sitten mää ja sää?

olen juu ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOku vastas puolesta mut ihan oikein meni, nainen on.

• Anonyymi

Nukun nykyään hyvin levottomasti, pyörin , peittoa saa hakea jatkuvasti. Ei levottomia ajatuksia tai painajaisia, taitaa olla vain koronan aiheuttamaa, tai mikä lie. Mikä se painopeitto on, onko hyvin painava, aivan uusi tieto.

• Anonyymi

Niitä on käsittääkseni monen eri painoisia että saa valikoida itsellensä sopivan. Levottomat lapsetkin saattavat saada peitosta hurjasti apua. Itse en ole testannut että omaa kokemusta ei sillä tavoin löydy, olen vain kuullut paljon hyvää.

• Anonyymi

villasukat, laitan joka ilta kämpän tulille, jos mömmömummo sielä päässänsä jotain hoksaa tulesta, ethän ollutkaan vaimo, vain papukaija.......
      mirka ja make hähähähähähähähähähähähä
      https://www.youtube.com/watch?v=eAqeA5Hc0K4

:)

• Anonyymi

Olen ylihygieeninen. En hanki painopeittoa, koska se painaa liikaa ja hankala pestä.

• Anonyymi

Joensuustako hän on?

• Anonyymi

Aika hyvin, mutta rytmi vähän vinksallaan. Tuo kaamos antaa aina oikeuden skipata treffit auringon kanssa. Pitäs vähä hilata toiseen suuntaan. Varmaan ihan toimiva toi peitto, mutta joku just huomautti pesusta. Untuvatyyny alko kutittaan, joten se ei peittonakaan toimis. Olisko kaks kevyempää paras ratkaisu, ne saa pestyy rikkomatta konetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      266
      5773
    2. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      209
      3797
    3. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      152
      3723