Onko avioliittossasi seksi muuttunut tylsäksi tai lakannut kokonaan? Eikö miehesi enää sytytä sinua tai etkö saa fantasioitasi toteutettua? Jos vastasit kyllä niin olen oikea mies sinua varten.
Etsin kahta n.50-vuotiasta kiimaista naista, jotka haluavat minut seurakseen mökille/hotelliin, jossa voin toteuttaa villeimmätkin seksifantasianne. Olen naimisissa oleva 40- vuotias palomies Keski-Suomesta. Olen kaikinpuolin hyvin varusteltu ja kroppakin on tiukassa kunnossa. Haluaisin nuolla ja naida teidät kylläisiksi. Luottamus on taattu, samoin terveys. Jos kiinnostuit niin ota rohkeasti yhteyttä [email protected] ja tarjoa paljonko olisit tästä valmis maksamaan. Lupaan ettette tule pettymään😉
Mieshuora tarjolla kahdelle varttuneemmalle naiselle
Anonyymi
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406