Terve tietäjät.
Mul on Pv50 plusun pytyl, ei siis flesu😁. Mitenkä ootte noita pytyn reikäsiä isontaneet ja millä työkaluilla? Onko plusus jotaki erikoisempaa kun tava? Kaveri on mauto ja se vetää 80 ja aattelin et enää ohi se ei meevaik sil joku muijaki kyyvis et En tiedä mitä ne ei aa leuhottaa.
Luin viesti virityk
Siis ja mitä tarkoittaa porttaus skirtin ehdoilla?
Plusul pääsee ja flesul saa.
Pv50 plusun viilaus
10
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos aloituksesta, tätä on jo odotettu...
- Anonyymi
Mitä eroa on plusul ja flesul? Tai mitä on plusu ja flesu? Tähän suomi 24 kehäkolme ammattimetsurit janoavat vastausta.
- Anonyymi
Arvoisa Amis,
voisit opetella lukemaan. Mopot kuuluvat eri osastolle. - Anonyymi
Loistava aktivointi aloitus. Väärässä paikassa eikä järjen häivää mutta loistavaa!
- Anonyymi
Mitä loistavaa aeuraavaksi?
- Anonyymi
Minä laittaisin mopon hetkeksi varastoon kahleilla kiinni ja joka ruikutuksesta viikko lisää.
- Anonyymi
Pääasia taas että palsta on aktivoitu !
- Anonyymi
Loistavaa debattia!
- Anonyymi
Plusus on pako ja kaikki muutkin asteet pienemmät kuin esim malossi, pako 165 vs 175, Imu 140 vs 150, blowdown 122 vs 128 sekä muoto ja viimeistely huonompi kuin malossi.
Mutta osaava saa plusunkin vetämään, siitä ei sen enempää😉
Flesusta en osaa sanoa kun ittel punpattu barbaari kaapis. - Anonyymi
Mulla on 70 plussan Sylinteri 8 ylösvirtauskanavalla, itse lisätty ne kairaamalla sylinterin ja mäntiin reiät niitten kohdille.
Alakerta on se pitempi ikuinen eli 43 millinen ja mäntä 50mm.
Pakoaukko on 2 osainen kuten imukin, 26 millinen imulähtö ja 26 millinen läppärunko jossa bensiinin ruiskutus, ei siis Kaasutin.
Että kyllä plussan sylkästäkin saa irti ihan kivasti, kesällä 5 vaihteisena kulki yli 130 GPS mukaan mutta ketjut ei kestä enää kiihdytyksiä kun ne katkeaa poikki täysvedossa, paksumpaa ketjua siis pitää laittaa.
Ruiskutus toi huomattavasti lisää paukkuja jos vertaa kaasuttajaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049