Ostin kyseisen palkitun tuotteen, kun oli hyvässä alennuksessa kaalimato.com sivustolla.
Luvattiin orgasmeja ja lisää orgasmeja....
Ei saa tollakaan orgasmeja ja mies ei senkään jälkeen usko, että kyse ei ole hänessä, vaan että oma alapää oikuttelee...
Todennäkösimmin oma mies antaa minulle orgasmin kuin tuo laite, mutta en saa orgasmia tällä hetkellä ilmeisesti yhtään mistään.
Satisfyer Pro 3
5
3883
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaako kokeilla jollain muulla tavalla... 😉
- Anonyymi
Niin, jos ei irtoa leluilla eikä miehellä niin kannattaisi kokeilla naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos ei irtoa leluilla eikä miehellä niin kannattaisi kokeilla naista.
Ei naisetkaa osaa, olen kokeillut kuule. Kun ei kai oo mua sit tarkotettu saamaan orgasmia? Kuten ei naisia ylipäänsä oo suunniteltu niin, suurin osa sen vain saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei naisetkaa osaa, olen kokeillut kuule. Kun ei kai oo mua sit tarkotettu saamaan orgasmia? Kuten ei naisia ylipäänsä oo suunniteltu niin, suurin osa sen vain saa.
Minulla oli joskus naisystävä joka oli samanlainen mutta nautti silti seksistä ja oli usein halukas. Kaipaan vieläkin häntä mutta muutti liian kauaksi....
- Anonyymi
Minunkin luokse on tullut naisia jotka eivät saa orgasmia mutta yhtäkään ei ole lähtenyt pois.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921066
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434