Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihan selvyyden vuoksi

Anonyymi

JOS olisin ollut sinusta kiinnostunut nainen niin olisin lähestynyt sua kun se oli mahdollista. Huomasit varmasti etten lähestynyt joten ymmärrät myös varmaan sen etten ole kiinnostunut. On teillä naisilla liian suuret luulot itsestänne.

67

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sä selität. Kyllä varmasti jokainen tietää itse tilanteensa. Ja itse ainakin tiedän, että jos toinen ei lähesty, niin ei myöskään ole kiinnostunut.

      Todella typerä ja ilkeä viesti!

      • Anonyymi

        ehkä me emme ole yhtään mitään keskenämme, ehkä siksi et päässyt krapsuttamaan lammasta, ehkä halusit vain heitellä vietteitäs, jostain synkästä, tuuomon huomasta.....
        pysy siellä, varmistus tuli jo....
        moro
        rauhallista illanjatkoo, turvooo
        https://www.youtube.com/watch?v=ZtVkxOXceKc


    • Anonyymi

      Kyllä hän lähestyi.

    • Anonyymi

      Joo mutta hän kyllä osoitti kiinnostuksensa mutta ei silti lähestynyt mua niin ota nyt selvää sitten miksi !

      • Anonyymi

        Miten osoitti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten osoitti?

        ILMOITTAMALLA VÄLITTÖMÄSTI HÄIRIÖVIRANOMAISTOIMISTON PUHELINNUMEROON!!!!!!!!!!!!!!!!!
        HETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HETI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        "teit jo kauan aikaa selväksi, että ole kiinnostunut todelisesta teoriastani, mikä on mr.colombon seikkailuperunatarinat"
        ?
        https://www.youtube.com/watch?v=zkBKdZrDEVs


    • Anonyymi

      Teit jo kauan aikaa sitten selväksi ettet ole kiinnostunut minusta..
      Tykkäsit vain kiusata.
      Luulisi sinunkin jo tajuavan että olen ymmärtänyt sen.
      Ei ne kaipaus viestit kirjaimilla ole minulta.

    • Anonyymi

      Viestisi kyllä ymmärsin, älä luulekaan että ikävöin enää.

    • Anonyymi

      Ehkä sulla on liian suuret luulot itsestäsi.
      Tekee varmaan ihan hyvää katsoa joskus peiliin.

    • Anonyymi

      Juuri näin mutta mun luuloista sinulla ei voi olla mitään hajua.

    • Anonyymi

      On sulla aloittaja suuret luulot itsestäsi :) Kehtaatkin kirjoittaa noin. Et sinä mikään penaalin terävin kynä taida olla.

      • Anonyymi

        Se voi olla nainenkin joka viestittää oletetun ”kulpailjlle” miehen puolesta. Tietenkään kysymättä mitä mieltä mies itse on. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla nainenkin joka viestittää oletetun ”kulpailjlle” miehen puolesta. Tietenkään kysymättä mitä mieltä mies itse on. 😂

        ;-)


    • Anonyymi

      Ei päde tämä mun ja hänen väleihin. Oli sellainen yhteys meillä. Mun olisi pitänyt tehdä selvä aloite.

    • Anonyymi

      Sinä et nyt osaa miettiä omaa nenääsi pidemmälle. Unohdat kaikki ne syyt, miksi mies ei voi lähestyä. Kaikkihan ei ole samassa tilanteessa kuin sinä. Osoitat vaan yksinkertaisuutesi tuolla kirjoituksella.

    • Anonyymi

      No sano sit S-mies miksi tuijotit mua niin tiiviisti silloin? Sun katse porautu melkein läpi tai sit oot joku psykopaatti!

    • Anonyymi

      kannattaa myös kirjoittaa muualle kuin ikävä-palstalle tuommoinen :). Voi muuten käsittää väärin :)

    • Anonyymi

      Eiköhän nainen ole tuon tajunnut. Sitä en tiedä, miksi sinä vaivaudut tämän tänne kirjoittamaan. Kannattaa etsiä jotain muuta sisältöä elämään.

    • Anonyymi

      Et olisi mitenkään voinut tehdä enempää. Teit jo enemmän kuin olisin uskonut siinä tilanteessa sun tekevän. Siksikin sua rakastan. Olet rohkea ja pikkuisen hullu kuten minäkin. Ei tämä aloittajalle ole. Tykkään vaan kirjoittaa sille hänelle nyt.
      :)

      • Anonyymi

        Pusuja kullalle :) Rauhassa hyvä tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pusuja kullalle :) Rauhassa hyvä tulee

        Niin tulee eikä ole muuta kiirettä kuin loputon ikävä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pusuja kullalle :) Rauhassa hyvä tulee

        Kusuja pullalle ja rauhassa kahvia vain :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusuja pullalle ja rauhassa kahvia vain :)

        Älähän etuile siinä.


    • Anonyymi

      Voi kun eräs koiranulkoiluttAja söde nainen olisi minusta kiinnostunut😍 en irti päästäisi, jos hänet syliini saisin. T. J mies.

      • Anonyymi

        Oih. Olen huomannut kun tirkistelet. Tule ja ota minut. A


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih. Olen huomannut kun tirkistelet. Tule ja ota minut. A

        Ihmettelen miten tirkistelyni on voinut paljastua !


    • Anonyymi

      Tämä on naiselta... Kukaan kirjoita sille jollekin josta ei ole kiinnostunut johonkin Ikävä palstalle.

      • Anonyymi

        Näin juuri.


    • Anonyymi

      Ok, asia ymmärretty. Hyvää jatkoa...

    • Anonyymi

      Aika ikävästi kirjoitit.
      Muistan edelleen kuinka välttelit etkä tervehtinyt. Halasit aina kaikkia muita.
      Ystävyyskin taisi olla vain ykspuolista.
      En ollut sulle mitään.
      Tyhjän sain pyytämättäkin.

    • Anonyymi

      Tottakai se oli selvää ettei kukaan ollut kiinnostunut musta, ei mua ollut olemassa kellekään.

    • Anonyymi

      Jos tää olis mulle, niin sehän nyt oli selvää alusta alkaenkin. Sulla oli ihan muut motiivit........

    • Anonyymi

      Anteeksi jos tulkitsin väärin. Olet vain niin kaunis nainen. Tiedän kyllä realismin.

    • Anonyymi

      No tietääkseni en ole ollut koskaan kiinnostunut sinusta, vaan minulla on ollut pitkään yksi ja sama ihastus, josta olen kiinnostunut. Ei kovin fiksua kuvaa anna sinusta tuollanen. Kellähän tässä on liian suuret luulot itsestään. -H

      • Anonyymi

        Tämä ei ole multa. Rakastan häntä oli kiinnostunut tai ei.
        Saa sitä vapaassa maassa rakastua sellaiseenkin, joka ei ole kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole multa. Rakastan häntä oli kiinnostunut tai ei.
        Saa sitä vapaassa maassa rakastua sellaiseenkin, joka ei ole kiinnostunut.

        😍😍😍


    • Anonyymi

      Itse mies kaiken aloitit. Jos et olis aloittanut en tänne kirjoittais.

      • Anonyymi

        Kaiken syy on minussa ;)


    • Anonyymi

      Apua. Nyt mun sydän meni pirstaleiksi. 💖😨

    • Anonyymi

      Kysyn vielä, että millä perusteella luulet, että olisin kiinnostunut sinusta? Olenko jotenkin lähennellyt tai muuta? Vai perustatko tuon luulosi omimiisi
      palstakirjoituksiin? Tarvit apua.

    • Anonyymi

      Mutta hän lähestyi.

    • Anonyymi

      Ihan varmaan tulit ikäväpalstalle kirjoittamaan juuri tuon viestin.

      Ei tarvitse olla kyyninenkään ihminen älytäkseen, että kyseessä on lapsellisen typerä huudatus.

      Näinä vaikeina aikoina jopa trollien laatu on laskenut.

    • Anonyymi

      Joo, no ei kait sitä kyllä vielä lähestymisenkään perusteella tarvi alkaa mitään kovin suuria kuvitteleen. Voihan ihmiset nyt jutella keskenään ilman sen suurempia motiiveja.

    • Anonyymi

      Hyvä ap, jos et ole kiinnostunut hänestä mikset sano sitä oikeassa elämässä? Sen voi sanoa nätistikin tai puhua hänen kuullen naisystävästään hellään sävyyn tai siitä miten nautit vapaudesta. Täällä turhaan, luultavasti vielä TÄYSIN tarkoituksella, saat pitkän listan kaipaajia tolaltaan. Liekö olet edes itse naiselle kurkottava mies?

      En itse mene tolaltani anonyymin sanomisista. Js hän olisi minut unohtanut miksi hän täällä olisi minulle kirjoittamassa edes pakkeja? 😂 En kävisi söin edes mielessä. Se mitä näen ja koen irl on ainoa totuus mihin nojaan sekä rakkaus- että jättämisviesteissä. Ei tämän hömpän varaan kannata uskoansa ja toivoansa ripustaa tai kadottaa.

      Se tekeekö aloitetta tai ottaako yhteyttä riippuu monesta asiasta. Joku voi olla ujo. Toinen on voinut satuttaa siipensä ja varoo. Kolmas pelkää mee too-hälyä. Neljäs on rakastunut, mutta varattu ja moraali estää. Viides käsittelee vielä vanhaa suhdetraumaa. Kuudes pelkää ettei riitä jne. Itse
      mietin perustellusta syytä yli vuoden yhteydenottoa, vaikka tiesin löytäneeni kotiin hänen luonaan.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      EI HAITTAA!

    • Anonyymi

      Yhyyy, itkettää.

      • Anonyymi

        Itku pitkästä ilosta :)


    • Anonyymi

      Nämä asiat osaa omani ainakin keskustella muualla kuin palstalla niinkuin kuuluukin. Turhanpäiväistä provoamista. Hyvällä saa hyvää aikaan. Kiusalla saa vain pahaa aikaan ja se varmasti onkin palstatrollien tarkoitus. Itse en ota täältä itselleni mitään. Puhe mikä käydään irl merkitsee. Ugh olen puhunut.

    • Anonyymi

      Niin, niin. Minä kyllä tykkään hänestä tosi paljon. Aamusta tänne tulee tarve kirjoittaa.

    • Anonyymi

      No oijoi ja voivoi.noinko on kova ikävä että tarvii ihan viestiä tollasta soopaa

    • Anonyymi

      Jestas teitä törkyturpia, mitä se sinäkin siinä oikein sössötät, että oikein selvyyden vuoksi ja ollaan nimettömällä palstalla, taitaa olla tuulista aloittajan vintillä kun ei ole sen vertaa ymmärrystä että selvyyden vuoksi tarkoittaa puhumista face to face, silloin asiat selviää mutta täällä ei. Ja jos kerran et ollut kiinnostunut niin miksi kuitenkin roikut IKÄVÄPALSTALLA hänelle kirjoittamassa. Ei kukaan tämmöisestä viestistä mitään piittaa, oman tyhmyytesi ja ylimielisyytesi vain tulit osoittaneeksi.

      • Anonyymi

        Brawo !


    • Anonyymi

      Meni kyl monilla tunteisiin 😂

    • Anonyymi

      Tiedän. Mutta minkäs sille voi jos toisinaan vähän sekoaa. Elämää tämä on.

      • Anonyymi

        "vähän" , anna mun nauraa ;DDDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vähän" , anna mun nauraa ;DDDDDD

        Noh on sitä itsekin joskus kilahtanut Sanaan.


    • Anonyymi

      Että selvyyden vuoksi - täälläkö aloittajan mielestä on edes jonkinasteista selvyyttä ?

    • Anonyymi

      Kauhia el panico naisilla 😂

      • Anonyymi

        Tyhmille ja ilkeämielisille aloituksille pitääkin antaa palautetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmille ja ilkeämielisille aloituksille pitääkin antaa palautetta.

        No joo, mutta pitää ajatella myös rationaalisesti tällaisen aloituksen syitä. Todennäköisesti joku vaan haluaa aiheuttaa polemiikkia ilman mitään faktapohjaa millekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, mutta pitää ajatella myös rationaalisesti tällaisen aloituksen syitä. Todennäköisesti joku vaan haluaa aiheuttaa polemiikkia ilman mitään faktapohjaa millekään.

        Jos tuuleen huutelijat tai trollit saisivat palkkaa kaikesta kirjoittamastaan täällä, olisi täällä "rikasta porukkaa" 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuuleen huutelijat tai trollit saisivat palkkaa kaikesta kirjoittamastaan täällä, olisi täällä "rikasta porukkaa" 🤨

        Näinpä juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, mutta pitää ajatella myös rationaalisesti tällaisen aloituksen syitä. Todennäköisesti joku vaan haluaa aiheuttaa polemiikkia ilman mitään faktapohjaa millekään.

        Mitä väliä ?? Ei yhtään mitään !!


    • Anonyymi

      Tiedän, tiedän... Siksi en oo kopittanut 😔

    • Anonyymi

      No onneksi et ole maapallon ainoa mies😉

    • Anonyymi

      Laita viestillä kännyyn selvyyden vuoksi niin selkenee👍turhaa sä täällä kiukkuat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      80
      2387
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1330
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      85
      1289
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe