Hyvä provo tuo yksi

Anonyymi

En todellakaan ole ollut koskaan sinusta kiinnostunut mies. Olen ollut ihastunut samaan ihmiseen vuodesta 2013.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitit tuo sitten tänne...ikävä palstalle. Omituista käytöstä.

      • Anonyymi

        Ehkäpä kaipaan sitä ihastustani täällä? Kävikö mielen vieressäkään tuollanen?


    • Anonyymi

      Kenelle?

      • Anonyymi

        Tuolle joka provoili tuolla ”Ihan selvyyden vuoksi” aloituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolle joka provoili tuolla ”Ihan selvyyden vuoksi” aloituksella.

        Ai se oli just sulle ? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se oli just sulle ? :D

        Oli se. Ei ole ensimmäinen kerta kun joku harhainen nasse luulee, että minä olen kiinnostunut hänestä ja samalla haukkuu mut koska ei ole itse kiinnostunut. Vaikka en olisi varmaan koskaan edes noteerannut koko tyyppiä erikoisemmin. Sairasta. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se. Ei ole ensimmäinen kerta kun joku harhainen nasse luulee, että minä olen kiinnostunut hänestä ja samalla haukkuu mut koska ei ole itse kiinnostunut. Vaikka en olisi varmaan koskaan edes noteerannut koko tyyppiä erikoisemmin. Sairasta. T. Aloittaja

        Illan naurut, kiitos taas ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illan naurut, kiitos taas ;)

        No ei se sullekaan ollut, että naura toki pois vaan. Saattaa tulla kyllä jälkeenpäin tyhmä olo, kun ehkä tajuat, että naurat samalla itelles.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illan naurut, kiitos taas ;)

        Väännän vielä rautalangasta, että tunnistelemassa ja/tai omimassa se sinäkin täällä olet, eli naurat siinä samalla itelles. No, huvinsa kullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väännän vielä rautalangasta, että tunnistelemassa ja/tai omimassa se sinäkin täällä olet, eli naurat siinä samalla itelles. No, huvinsa kullakin.

        Niin on. Itse tein tänään vain yhden provon. Ei kerännyt kommentteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Itse tein tänään vain yhden provon. Ei kerännyt kommentteja

        .... mutta opin vielä


    • Anonyymi

      Hyvä rovo on....

      • Anonyymi

        erittäin hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erittäin hyvä

        Mahtavia kirjoituksia hienoja ihmisiä.....


    • Anonyymi

      Täällä on tyhmiä kirjoituksia.

      • Anonyymi

        en mää vaa o huomannu


    • Anonyymi

      Sulla on aloittaja nyt todellisuudentaju pahasti kadoksissa. Millä ihmeen perusteella se sinulle olisi, jos et edes häntä kaipaa. Ota vähän lomaa täältä, niin heräilet todellisuuteen välillä.

    • Anonyymi

      Kerkesin sen huomaamaan siinä lyhyessä ajassa jonka joskus vietimme...paremman löysit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe