Kuluttanut kasvonsa jo liian monessa ohjelmassa. Mikä eniten pistää silmään hänessä. On tuo, kauhean näköinen pitkä, suorana roikkuva tukka. Nainen ilmeisesti olettaa kasvojensa olevan niin kauniit, että tuollainen keskijakaus roikko ei haittaa. Kasvonsa on kuitenkin melko arkiset ja mitäänsanomattomat. Teinitytöille tuollaiset hiukset sopii. Mutta ei enää Hintikan ikäiselle. Laittaisi joskus tuon roikon jotenkin kiinni. Kuten muutkin pitkätukkaiset.
Marja Hintikka
7
76
Vastaukset
- Anonyymi
Veit sanat suusta, miten tämä roikko on joka ohjelmassa juontajana, onko niistä pulaa?tukka roikkuu eikä paitaan ole riittänyt kangasta, onko jonkun mielestä kaunis, hävettää katsoa,
- Anonyymi
Toimita aloittaja oma kuvasi tänne niin annetaan kannustavia kommentteja.
- Anonyymi
Ken haluaa julkimoksi, hän tietää, että 'rapa roiskuu.' Häntä arvostellaan silloin kaikkialla, se on hänen oma valintansa.
- Anonyymi
Olen ajatellut samaa, tukka roikkuen, sössii joka ohjelmassa, olevinaan viehättävä, varmaan tuotantoyhtiölle edullisempaa työllistää tämä sama eukko niin ei tuu liikoja kuluja, muuttumisleikkiin mars
- Anonyymi
Nyt kun tuolla ohjelmamainoksessa kokoajan virnuilee. Olen pistänyt merkille, että hän kuuluu niihin ihmisiin, joilla silmien avoinna ollessa ei näy silmäluomet.
Siksi katseensa on jotenkin toljottava. Tuo sama arkinen hiustyylikään ei sovi hänelle.
Jos esillä aina pitää olla, voisi tehdä jotain ulkonäölleen. Ottaisi oppia vaikka Susanna Laineesta, tai maikkarin viiden jälkeen toimittajista.
Vaikka Baba Lybeckilläkin on sama lyhyt hiusmalli aina. Se sopii hänelle mainiosti.
Hän on aina niin tyylikäs, asuihinsa soveltuvine silmälaseineen ja kivasti meikattu.
Muutenkin hän on niin miellyttävä persoona.
Samoin Joanna Kuvaja ja maikkarin naispuoliset uutisankkurit. Fiksun näköisiä naisia, jotka eivät hyppää ruutuun ihan minkä näköisinä vaan.
Kuten tämä Marja Hintikka. - Anonyymi
Ei sitä kyllä kauniiksi voi sanoa parhaalla tahdollakaan. Pois vaan telkusta ja äkkiä.
- Anonyymi
Mutta osaa asiansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808