Lättähatut

Anonyymi

Mitä mieltä ollaan, jos lättähatut tulevat takaisin?

32

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uudet "lättähatut" ovat nykyaikaisia lähijunia. Kannatan kovasti kiskoliikenteen kehittämistä. Nokian kaupunki paanostaa kovasti lähijunaliikenteeseen, sinne ei ole haluttu ratikkaa.

    • Anonyymi

      Ne nyt vielä menettelee, kunhan vaan ei sakilaisia saada enää riesaksi.

      • Anonyymi

        SAK-laiset ovat melkoinen riesa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAK-laiset ovat melkoinen riesa.

        SAK:ta tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAK:ta tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan.

        SAK-mestari voisi palata sinne SAK-kerhotalolle takaisin.


    • Anonyymi

      Vihreiltä kerrankin hyvä idea, tosin raideliikenne myytäisiin ulkomaalaisille, ja junat kulkisi silloin kun se juna tulee.

      • Anonyymi

        Tosi hyvä "idea". Niiltä unohtui vaan kalusto. Pelkillä seisakkeila ei tee mitään.


    • Anonyymi

      Oon ajanut lättähatulla vuonna 1994. En ole junan kuljettaja. Ne ei sellaisina voi enää tulla takaisin, liian vanhanaikaisia.

      • Anonyymi

        Oletko ns.junanlähettäjä ?


    • Anonyymi

      Mun mielestä resiinaliikenne olisi vihreämpää, varsinkin pakkasilla tosi eksoottista.

      • Anonyymi

        Vanhoissa lättähatuissa ei ole edes laskuria joka laskee automaattisesti nopeuden tarpeen ja seuraavalle asemalle saapumisajan, kaikki on tehtävä kynä ja paperia laskemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoissa lättähatuissa ei ole edes laskuria joka laskee automaattisesti nopeuden tarpeen ja seuraavalle asemalle saapumisajan, kaikki on tehtävä kynä ja paperia laskemalla.

        "kaikki on tehtävä kynä ja paperia laskemalla." No, ei tarvitse. Aikataulut on sitä varten.


    • Anonyymi

      Nykytekniikan lomaan tosiaan tuo piristystä sinivalkeat värit.

    • Anonyymi

      Säähän saat olla omaa tamperelaista mieltäs.

    • Anonyymi

      Vaihdetaanko lättänöihin Tampereen amiksessa diiselin tilalle sähkökone ja akut?

    • Anonyymi

      Kyllähän lättähatut parempia olisivat kuin toi uusi Skoda merkkinen ratikka. Nitisee ja natisee jo nyt uutena, ihan kuin skoda henkilöautot.

      • Anonyymi

        Täältä katsottuna se on tuo edellinen kirjoittaja, joka nitisee ja natisee ja marmattaa ja provoilee.


    • Anonyymi

      Lättähatut, rasvaletit ja hipit pois maleksimasta asemilta.

      • Anonyymi

        Mihin laittaisit kaikki ne ihmiset joista et pidä?


    • Anonyymi

      Lättähatuissa oli röökivaunut. Punasta norttia ja spytit golville.

      • Anonyymi

        Jessh! Hienon nostalgisia ja tunnelmallisia kuvia. Itsekin matkustellut lättähatuilla 60-luvulla.


      • Anonyymi

        Google-insinööri taas vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google-insinööri taas vauhdissa.

        Marmatat kun et itse osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marmatat kun et itse osaa.

        Oletpa osaava :-D


    • Anonyymi

      Lättähatut on homoja.

      • Anonyymi

        Mitä pahaa homoissa on? Ovatko tehneet sinulke jotain pahaa?


      • Anonyymi

        Haisevatkin pahalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haisevatkin pahalle.

        Jaa lättähatutko?
        Homot ovat usein siistimpiä kuin heteromiehet.


      • Anonyymi

        Tuolla ajattelulls jokainen syntyvä vauva on potentiaalinen sarjamurhaaja.
        Ne vasta haisevat pahalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ajattelulls jokainen syntyvä vauva on potentiaalinen sarjamurhaaja.
        Ne vasta haisevat pahalle.

        ...siis tavallinen suomalainen vauva.
        Saattaa olla myös potentiaalinen lättähattumatkustaja..


    • Anonyymi

      Kuutos- ja seiskatyypin dieselmoottorivaunuja tuskin on enää montaakaan jäljellä, eikä polttomoottorilla liikkumista ole muutenkaan syytä enää suosia. Tuskin sellaisen kyytiin pääsisi edes pyörätuolilla, joka on nykyaikaisen joukkoliikennevälineen perusedellytyksiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe