Lättähatut

Anonyymi

Mitä mieltä ollaan, jos lättähatut tulevat takaisin?

32

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uudet "lättähatut" ovat nykyaikaisia lähijunia. Kannatan kovasti kiskoliikenteen kehittämistä. Nokian kaupunki paanostaa kovasti lähijunaliikenteeseen, sinne ei ole haluttu ratikkaa.

    • Anonyymi

      Ne nyt vielä menettelee, kunhan vaan ei sakilaisia saada enää riesaksi.

      • Anonyymi

        SAK-laiset ovat melkoinen riesa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAK-laiset ovat melkoinen riesa.

        SAK:ta tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAK:ta tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan.

        SAK-mestari voisi palata sinne SAK-kerhotalolle takaisin.


    • Anonyymi

      Vihreiltä kerrankin hyvä idea, tosin raideliikenne myytäisiin ulkomaalaisille, ja junat kulkisi silloin kun se juna tulee.

      • Anonyymi

        Tosi hyvä "idea". Niiltä unohtui vaan kalusto. Pelkillä seisakkeila ei tee mitään.


    • Anonyymi

      Oon ajanut lättähatulla vuonna 1994. En ole junan kuljettaja. Ne ei sellaisina voi enää tulla takaisin, liian vanhanaikaisia.

      • Anonyymi

        Oletko ns.junanlähettäjä ?


    • Anonyymi

      Mun mielestä resiinaliikenne olisi vihreämpää, varsinkin pakkasilla tosi eksoottista.

      • Anonyymi

        Vanhoissa lättähatuissa ei ole edes laskuria joka laskee automaattisesti nopeuden tarpeen ja seuraavalle asemalle saapumisajan, kaikki on tehtävä kynä ja paperia laskemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoissa lättähatuissa ei ole edes laskuria joka laskee automaattisesti nopeuden tarpeen ja seuraavalle asemalle saapumisajan, kaikki on tehtävä kynä ja paperia laskemalla.

        "kaikki on tehtävä kynä ja paperia laskemalla." No, ei tarvitse. Aikataulut on sitä varten.


    • Anonyymi

      Nykytekniikan lomaan tosiaan tuo piristystä sinivalkeat värit.

    • Anonyymi

      Säähän saat olla omaa tamperelaista mieltäs.

    • Anonyymi

      Vaihdetaanko lättänöihin Tampereen amiksessa diiselin tilalle sähkökone ja akut?

    • Anonyymi

      Kyllähän lättähatut parempia olisivat kuin toi uusi Skoda merkkinen ratikka. Nitisee ja natisee jo nyt uutena, ihan kuin skoda henkilöautot.

      • Anonyymi

        Täältä katsottuna se on tuo edellinen kirjoittaja, joka nitisee ja natisee ja marmattaa ja provoilee.


    • Anonyymi

      Lättähatut, rasvaletit ja hipit pois maleksimasta asemilta.

      • Anonyymi

        Mihin laittaisit kaikki ne ihmiset joista et pidä?


    • Anonyymi

      Lättähatuissa oli röökivaunut. Punasta norttia ja spytit golville.

      • Anonyymi

        Jessh! Hienon nostalgisia ja tunnelmallisia kuvia. Itsekin matkustellut lättähatuilla 60-luvulla.


      • Anonyymi

        Google-insinööri taas vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google-insinööri taas vauhdissa.

        Marmatat kun et itse osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marmatat kun et itse osaa.

        Oletpa osaava :-D


    • Anonyymi

      Lättähatut on homoja.

      • Anonyymi

        Mitä pahaa homoissa on? Ovatko tehneet sinulke jotain pahaa?


      • Anonyymi

        Haisevatkin pahalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haisevatkin pahalle.

        Jaa lättähatutko?
        Homot ovat usein siistimpiä kuin heteromiehet.


      • Anonyymi

        Tuolla ajattelulls jokainen syntyvä vauva on potentiaalinen sarjamurhaaja.
        Ne vasta haisevat pahalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ajattelulls jokainen syntyvä vauva on potentiaalinen sarjamurhaaja.
        Ne vasta haisevat pahalle.

        ...siis tavallinen suomalainen vauva.
        Saattaa olla myös potentiaalinen lättähattumatkustaja..


    • Anonyymi

      Kuutos- ja seiskatyypin dieselmoottorivaunuja tuskin on enää montaakaan jäljellä, eikä polttomoottorilla liikkumista ole muutenkaan syytä enää suosia. Tuskin sellaisen kyytiin pääsisi edes pyörätuolilla, joka on nykyaikaisen joukkoliikennevälineen perusedellytyksiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe