Lättähatut

Anonyymi

Mitä mieltä ollaan, jos lättähatut tulevat takaisin?

32

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uudet "lättähatut" ovat nykyaikaisia lähijunia. Kannatan kovasti kiskoliikenteen kehittämistä. Nokian kaupunki paanostaa kovasti lähijunaliikenteeseen, sinne ei ole haluttu ratikkaa.

    • Anonyymi

      Ne nyt vielä menettelee, kunhan vaan ei sakilaisia saada enää riesaksi.

      • Anonyymi

        SAK-laiset ovat melkoinen riesa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAK-laiset ovat melkoinen riesa.

        SAK:ta tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SAK:ta tarvitaan nyt enemmän kuin koskaan.

        SAK-mestari voisi palata sinne SAK-kerhotalolle takaisin.


    • Anonyymi

      Vihreiltä kerrankin hyvä idea, tosin raideliikenne myytäisiin ulkomaalaisille, ja junat kulkisi silloin kun se juna tulee.

      • Anonyymi

        Tosi hyvä "idea". Niiltä unohtui vaan kalusto. Pelkillä seisakkeila ei tee mitään.


    • Anonyymi

      Oon ajanut lättähatulla vuonna 1994. En ole junan kuljettaja. Ne ei sellaisina voi enää tulla takaisin, liian vanhanaikaisia.

      • Anonyymi

        Oletko ns.junanlähettäjä ?


    • Anonyymi

      Mun mielestä resiinaliikenne olisi vihreämpää, varsinkin pakkasilla tosi eksoottista.

      • Anonyymi

        Vanhoissa lättähatuissa ei ole edes laskuria joka laskee automaattisesti nopeuden tarpeen ja seuraavalle asemalle saapumisajan, kaikki on tehtävä kynä ja paperia laskemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoissa lättähatuissa ei ole edes laskuria joka laskee automaattisesti nopeuden tarpeen ja seuraavalle asemalle saapumisajan, kaikki on tehtävä kynä ja paperia laskemalla.

        "kaikki on tehtävä kynä ja paperia laskemalla." No, ei tarvitse. Aikataulut on sitä varten.


    • Anonyymi

      Nykytekniikan lomaan tosiaan tuo piristystä sinivalkeat värit.

    • Anonyymi

      Säähän saat olla omaa tamperelaista mieltäs.

    • Anonyymi

      Vaihdetaanko lättänöihin Tampereen amiksessa diiselin tilalle sähkökone ja akut?

    • Anonyymi

      Kyllähän lättähatut parempia olisivat kuin toi uusi Skoda merkkinen ratikka. Nitisee ja natisee jo nyt uutena, ihan kuin skoda henkilöautot.

      • Anonyymi

        Täältä katsottuna se on tuo edellinen kirjoittaja, joka nitisee ja natisee ja marmattaa ja provoilee.


    • Anonyymi

      Lättähatut, rasvaletit ja hipit pois maleksimasta asemilta.

      • Anonyymi

        Mihin laittaisit kaikki ne ihmiset joista et pidä?


    • Anonyymi

      Lättähatuissa oli röökivaunut. Punasta norttia ja spytit golville.

      • Anonyymi

        Jessh! Hienon nostalgisia ja tunnelmallisia kuvia. Itsekin matkustellut lättähatuilla 60-luvulla.


      • Anonyymi

        Google-insinööri taas vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google-insinööri taas vauhdissa.

        Marmatat kun et itse osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marmatat kun et itse osaa.

        Oletpa osaava :-D


    • Anonyymi

      Lättähatut on homoja.

      • Anonyymi

        Mitä pahaa homoissa on? Ovatko tehneet sinulke jotain pahaa?


      • Anonyymi

        Haisevatkin pahalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haisevatkin pahalle.

        Jaa lättähatutko?
        Homot ovat usein siistimpiä kuin heteromiehet.


      • Anonyymi

        Tuolla ajattelulls jokainen syntyvä vauva on potentiaalinen sarjamurhaaja.
        Ne vasta haisevat pahalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ajattelulls jokainen syntyvä vauva on potentiaalinen sarjamurhaaja.
        Ne vasta haisevat pahalle.

        ...siis tavallinen suomalainen vauva.
        Saattaa olla myös potentiaalinen lättähattumatkustaja..


    • Anonyymi

      Kuutos- ja seiskatyypin dieselmoottorivaunuja tuskin on enää montaakaan jäljellä, eikä polttomoottorilla liikkumista ole muutenkaan syytä enää suosia. Tuskin sellaisen kyytiin pääsisi edes pyörätuolilla, joka on nykyaikaisen joukkoliikennevälineen perusedellytyksiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe