Aihe

Toyotan aktiivinen turvallisuus

Anonyymi

Toyotan aktiivinen turvallisuus on kuljettajalähtöistä ja silloin ei tarvita mitään kaistanvaihtoravistimia tai piippareita vaan Toyota pitää aivan luonnollisesti ja itsestään kuljettajan hereillä ja valppaana.
Toyotan aktiivinen turvallisuus pitää nopeudet sopivina ajotilanteisiin nähden eikä kuljettaja halua missään tapauksessa ajaa liian kovaa vauhtia.
Toyotan aktiivinen turvallisuus estää myös liian voimakkaat kiihdytykset sekä hurjastelun kaarteissa.

24

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyota on ulkoistanut aktiivisen turvallisuuden ratin ja penkin väliin?

    • Anonyymi

      Toyota voitti rallin MM:n joten se siitä huonosta hallittavuudesta.

      • Anonyymi

        Muistat kai miten Elfyn Evansille kävi Monzan MM-rallin 11. erikoiskokeella. Kävelyvauhdissa perä edellä ulos ja siihen meni mestaruus.


      • Anonyymi

        Hihii, onhan noissa ralliautoissa jopa Toyotan logo, ei mitään muuta Toyotalta.


      • Anonyymi

        Tekniikan Maailman tulevassa taviauto vertailussa kerrotaan miten hyvä on RAV4 hallittavuus. Väistökokeessa penkka pölisi. Spinnasi varsin vaudikkaasti. Ei onnistunut ammattilainenkaan oikaisemaan sitä takaluisua, mutta onneksi peltiseppä pystyy sen oikaisemaan.


      • Anonyymi

        Ei ole niissä ralliautoissa mitään muuta yhtäläisyyttä, kuin merkki, verrattuna tarvis tuulipuku-Teron Toyotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekniikan Maailman tulevassa taviauto vertailussa kerrotaan miten hyvä on RAV4 hallittavuus. Väistökokeessa penkka pölisi. Spinnasi varsin vaudikkaasti. Ei onnistunut ammattilainenkaan oikaisemaan sitä takaluisua, mutta onneksi peltiseppä pystyy sen oikaisemaan.

        Heikko korirakenne mahdollistaa oikominen vanhaan malliin, ei ole suurlujuusteräksiä käytetty.


    • Anonyymi

      Ja ruostuvalla korilla ja heikolla tekniikalla pidetään huolta ettei liian vanhaa kalustoa olisi liikenteessä.

    • Anonyymi

      Toyotan surkeat ominaisuudet pitää kuskin valppaana, mutta näyttää se valppaus menevän kokonaan auton tiellä pitämiseen ja liikenteen seuranta jää heikoille. Osasyynä on tietenkin kuskin huomattavan korkea keski-ikä.

    • Anonyymi

      Siis pyöritä, pyöritä Toyotan rattia
      Siis pyöritä, pyöritä Toyotan rattia
      Kun kori keikkuu pyörät viipottaa
      Niin kaunista muuall' ei löytyä saata
      Kuin tien pientareen kesäinen yö
      Niin kaunista muuall' ei löytyä saata
      Kuin tien pientareen kesäinen yö
      Siis pyöritä, pyöritä Toyotan rattia

    • Anonyymi

      Toyotan kuljettaja ei todellakaan voi herpaantua hetkeksikään kun Toyota kiemurtelee tiellä kuin ajokoira ja puokkoilee holtittomasti pienissäkin epätasaisuuksissa puhumattakaan mutkissa tapahtuvasta huojumisesta jota voi verrata soutuveneen kiikkumiseen hirmumyrskyssä.

    • Anonyymi

      Kuten todettua, Toyota on moninkertainen rallin maailmanmestaruuden voittaja-auto joten tyhjät puheet hallitsemattomuudesta voisi jättää pois.

      • Anonyymi

        Hhhiihii, onhan noissa ralliautoissa jopa Toyotan vessanpönttö logo, ei mitään muuta Toyotalta.


      • Anonyymi

        Enemmän nykyisissä Toyotan logolla liikkuvista ralliautoissa on Mäkisen hikipisaroita kuin Toyotan osia tai osaamista. Toyotahan osti Mäkiseltä valmiin auton ja tallin, että siinä se Toyotan osaaminen pääpiirteissään.


    • Anonyymi

      Toyota on siitä erikoinen auto, että siinä on kaikenlaisia avustimia, jotka eivät käytännössä toimi luotettavasti. Ajonvakautus ei toimi, kuten se toimii muissa, eikä hätäjärrutus pysäytä autoa esteen kohdatessa. Tosin eipä ainakaan Rav4 tunnu olevan senkään verran hallitttavissa ilman ajovakautustakaan TM:n talvitestissä.

    • Anonyymi

      Toyotan hallittavuus on huippuluokkaa.
      Tuloksena mm. TM;n talvivertailun voitto, ylivoimainen sellainen.

      • Anonyymi

        Olet sekaisin kuin kiinalainen käkikello.


      • Anonyymi

        Potaskaa.


      • Anonyymi

        Tuskin on vuonna 2021 Toyota talvivertailun voittaja. Spinnasi väistökokeeessa tuo RAV4 melko vauhdikkaasti. Se kertoo pikemminkin huonosta kuin hyvästä hallittavuudessa.


    • Anonyymi

      Mitenhän menee huonosti hallittavalla Toyotalla Monte Carlossa?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Totuutta ei voisi selvemmin ilmaista!

      • Anonyymi

        Nuo paremmat autot ovat aina liikenteessä ja niillä ajetaan moninkertaisesti enemmän kuin Toyotalla, siitä se johtuu.


    • Anonyymi

      Toyotan turvallisuus perustuu paperilla esitettyihin asioihin ja sisätiloissa tehtyihin kolaritesteihin joihin autojen suunnittelussa ollaan panostettu.
      Todellisuudessa Toyotan ajo-ominaisuudet on kurjat ja avustimet eivät toimi varsinkaan huonoissa keleissä ja siksi ei voida puhua aktiivisesta tai edes passiivisesta turvallisuudesta. Se on kyllä fakta, että Toyotalla on pahassa kelissä ajaa paljon varovaisemmin kuin muilla ja se pitää tilastoharhaa yllä. Vaarit ei lähde edes liikenteeseen jos on liukasta tai suolaa teillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomeen julistettu poikkeustila

      Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      294
      7114
    2. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

      Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      276
      5245
    3. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

      Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      227
      4018
    4. Maisa ja Mikko eroaa!

      https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      2007