Huh, onneksi en ikinä laittanutkaan

Anonyymi

sitä viestiä tai ottanut yhteyttä. Olisin nolannut itseni kympillä. :) Onneksi hän ei ikinä saa tietää, että tänne kirjoittelin. Pitää taas todeta että turhaa oli kaipaamiseni. Jospa sitä sitten tapaa jonkun jonka kanssa se on molemminpuolista.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitään ei tapahtunutkaan se lämmittää eniten mieltä;)

      • Anonyymi

        Niinkin se voi joskus olla, heh..


    • Anonyymi

      Miten sait tietää?

    • Anonyymi

      Kyllä sinut on tunnistettu alusta asti

      • Anonyymi

        Miten nimettömiä voi tunnistaa?


    • Anonyymi

      Voi olla, että kaipaili hänkin.

      • Anonyymi

        Ei kaipaillut


    • Anonyymi

      Väärin arvasit!

      Kyllä mä sua edelleen vain rakastan!

    • Anonyymi

      Hyvän päätöksen todennäköisesti teit? Itse en tehnyt, hölmöydestäni kärsin, kaikki ihan turhaa oli. Toivoin hyvään uskoen ja sokea olin monille seikoille, joista skeptisempi olisi tehnyt parempia päätelmiä kuin minä tein, anteeksi annoin monia asioita toiselle, enkä luovuttanut, vaikka parempi olisi ollut luovuttaa. Yksilöitä olemme hyvässä ja pahassa.

      • Anonyymi

        Tässä mitään ruveta synkistelemään , elämä on elämää ja siihen sisältyy kuuluu monenlaista , vahvistaa vain jos oikein oivaltaa asiat ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mitään ruveta synkistelemään , elämä on elämää ja siihen sisältyy kuuluu monenlaista , vahvistaa vain jos oikein oivaltaa asiat ;)

        Toisen ailahtelevuus ja luottamuksen puute voi koitua kalliiksi toiselle? Varsinkin, jollei toista tunne ja paljon epävarmuuksia ilmassa, silloin parempi paeta.


    • Anonyymi

      mistä te oikeasti tiedätte kuka o kukaki ...

      kysyy ihmettelijä

      • Anonyymi

        Täällä on ihan selvästi selvännäkijöiden kokoontumisajot :D
        Ihanaa :D

        totesi ohikukija


    • Anonyymi

      Ei nykyään voi enää nolata itteensä millään, kaiken voi laittaa hulluuden, lääkityksen tai päihteiden piikkiin. Täyttä ymmärrystä vailla, eihän sille mitään voi.

    • Anonyymi

      Sano näin (en tehnyt sitä tietoisesti: )

    • Anonyymi

      Mä en vaan ymmärrä tuota lausetta "turhaa oli kaipaamiseni". Säkö ihan oikeasti ajattelit, että kaipaamalla täällä saat hänet? Mitä jos kirjoittaisit ensi kerralla aidosti tunteistasi eikä jotain kaipaamista kaipaamisen vuoksi.

      • Anonyymi

        Olihan se turhaa jos sängyn vierustaa lämmittää joku muu.


      • Anonyymi

        Toiset saa pois mielestään asioita, ku niitä kirjaa jonnekin ylös. Tähän tämäkin palsta on oiva mielen puhdistaja?


    • Anonyymi

      Trollit tunnistavat jokaisessa viestissä trollaamansa ihmiset ja tuovat sen myös esiin kirjoituksissaan. Ilmankos täällä on esillä tiettyjen ihmisten nimiä pilvin pimein.

      • Anonyymi

        Lopulta pilkka osuu omaan nilkkaan.. trollit / kyylät tulee itse trollatuksi kun vainoharhat ottaa vallan.


    • Anonyymi

      Jeah, aina kannattaa kehua itseään että jättää hyvät tsäänssin käyttämättä.

      Ootko ihan varma että tuolla sun osaamisella uskallat seuraavallakaan kerralla yhtään enempää?

      Koska mitään ei saa jos mitään ei uskalla,

      • Anonyymi

        Tai sitten tulee järkiinsä ja jättää tyhjää havittelematta. Kuhmuja saa päähänsä vaikkei sitä kokoajan seinään hakkaiskaan. Ap oli viisas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten tulee järkiinsä ja jättää tyhjää havittelematta. Kuhmuja saa päähänsä vaikkei sitä kokoajan seinään hakkaiskaan. Ap oli viisas

        Totta. Elämä muutenkin kouluttaa.


    • Anonyymi

      Olen nolannut itseni aikoinaan, ei siitä sen enempää, ei olis kannattanut, mutt tulipa selväksi etten kiinnostanut.

    • Anonyymi

      Oletko nyt ihan varma, että teit oikean päätöksen?

      • Anonyymi

        Olen. Hän on menossa naimisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Hän on menossa naimisiin.

        No sitten.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe