Mitäs luulette, käykö yksiin... En ole horoskooppeihin kauheesti perehtynyt, mutta uskon, että niissä on vinha perä...
vaaka nainen ja härkä mies..
13
1916
Vastaukset
- Venus
rakkauden, kauneuden ja esteettisyyden jumalatar..
kai siitä jotain voi päätellä. - härkämale
Molempia hallitsee venus, eli tunteet ja rakkaus (erotiikka) on tärkeitä asioita.Myös taide.
Vaa´an flirtti alkaa häiritä härkää ajanmittaa. Eli se muille flirttailu. Kuitenkaan vaaka ei kestä sitä, jos härkä näyttää takaisin miltä tuntuu ja alkaa epäillä sekä syyttää härkää uskottomuudesta.
Nätisti osaa vaakanainen ainakin pukeutua ja miellyttää härän esteettistä silmää, mutta naisessa härkä kuitenkin haluaa niin paljon muutakin, kuten luottamusta ja sitä pysyvyyttä, että kun asioista sovitaan niin ei sitten aleta jahkailla tai muuttaa suunnitelmia. Vaaka on hyvä petikaveri, mutta alkaa myös käyttää seksiä manipulointiin ja omien mielihalujensa toteuttamiseen. Sitä varten seksi ei ole.
Minusta tuhoontuomittua hommaa.- rintaäänellä?
Puhui mies, jolla kokemusta yhdestä vaakanaisesta?
- härkämale
rintaäänellä? kirjoitti:
Puhui mies, jolla kokemusta yhdestä vaakanaisesta?
Oletko vaaka?Onko muilla ihmisillä edes lupaa ilmaista mielipidettään?
Anteeksi, todellakin vain yksi mielipide, omat kokemukseni. Ja mielipiteitä kysyttiin.
Olihan se alku joskus yhtä huumaa, en vaan näe, että arki toimisi. Vaikka hän on entinen, silti kunnioitan häntä yhä ja ajattelen hänestä ihmisenä hyvää. Parisuhde vaan ei mielestäni toimi. - omasta kokemuksestaan
härkämale kirjoitti:
Oletko vaaka?Onko muilla ihmisillä edes lupaa ilmaista mielipidettään?
Anteeksi, todellakin vain yksi mielipide, omat kokemukseni. Ja mielipiteitä kysyttiin.
Olihan se alku joskus yhtä huumaa, en vaan näe, että arki toimisi. Vaikka hän on entinen, silti kunnioitan häntä yhä ja ajattelen hänestä ihmisenä hyvää. Parisuhde vaan ei mielestäni toimi.yhden ihmisen kanssa, ei silloin ole asiallista yleistää, eikä jyrkästi tuomita toisen suhdetta epäonnistumaan.
Tällainen yhdistelmä voi myös toimia, hyvin ja kauniisti vuodesta toiseen. Muuttaa muotoaan kyllä ja varmasti, mutta sekin vaatii kypsyyttä ja aikuisuutta. Etenkin näissä flirtti- ja mustasukkaisuusasioissa.
Minä puhun nyt pitkän kokemuksen syvällä rintaäänellä. - härkämale
omasta kokemuksestaan kirjoitti:
yhden ihmisen kanssa, ei silloin ole asiallista yleistää, eikä jyrkästi tuomita toisen suhdetta epäonnistumaan.
Tällainen yhdistelmä voi myös toimia, hyvin ja kauniisti vuodesta toiseen. Muuttaa muotoaan kyllä ja varmasti, mutta sekin vaatii kypsyyttä ja aikuisuutta. Etenkin näissä flirtti- ja mustasukkaisuusasioissa.
Minä puhun nyt pitkän kokemuksen syvällä rintaäänellä.Aina tartutaan tähän, että ei pidä yleistää jne. se nyt on minun mielipiteeni, että ei toiminut. Neljä vuotta yritettiin ja välillä oli off-nappi päällä, kun ei meinannut mitään tulla. Veri veti meitä toisiimme, kunnes toinen nainen tuli ja hurmasi.
Niinpä, flirttiasiat vaativat aikuisuutta, mutta mikäli vaakanainen käy mieluummin ulkona ystäviensä kanssa ja hankkii puhelinnumeroita, miksi ottaa nokkiinsa jos teen itse sitten samaa???
Hyvä jos teillä menee hyvin, hieno juttu.
Mielipiteeseeni on minulla oikeus. Tämä on niin tyypillistä, että jos vähänkin sanoo jotakin negatiivista, niin heti ollaan syyttelemässä jos mistä. Kestäkää se kritiikki, elämä ei ole pumpulia, eikä kaikki elä teitä vaakoja varten, muillakin ihmisillä on tunteet. Jos koet mielipiteistäni vääryyttä, se on oma asiasi. Sanani eivät varmasti koskeneet sinua.Halusin kertoa oman kokemukseni. - ettei aina
härkämale kirjoitti:
Aina tartutaan tähän, että ei pidä yleistää jne. se nyt on minun mielipiteeni, että ei toiminut. Neljä vuotta yritettiin ja välillä oli off-nappi päällä, kun ei meinannut mitään tulla. Veri veti meitä toisiimme, kunnes toinen nainen tuli ja hurmasi.
Niinpä, flirttiasiat vaativat aikuisuutta, mutta mikäli vaakanainen käy mieluummin ulkona ystäviensä kanssa ja hankkii puhelinnumeroita, miksi ottaa nokkiinsa jos teen itse sitten samaa???
Hyvä jos teillä menee hyvin, hieno juttu.
Mielipiteeseeni on minulla oikeus. Tämä on niin tyypillistä, että jos vähänkin sanoo jotakin negatiivista, niin heti ollaan syyttelemässä jos mistä. Kestäkää se kritiikki, elämä ei ole pumpulia, eikä kaikki elä teitä vaakoja varten, muillakin ihmisillä on tunteet. Jos koet mielipiteistäni vääryyttä, se on oma asiasi. Sanani eivät varmasti koskeneet sinua.Halusin kertoa oman kokemukseni.voi toimia, oli horoskooppimerkit mitä vain.
Sinulla on oikeus mielipiteseesi, niin minullakin.
Tiedän tuon teidän härkien härkäpäisyyden.
Minä vain en sikäli ole mitenkään tyypillinen vaaka että viitsisin harrastaa flirttiä, joten tämä ongelma on meiltä pois.
Muutenkin uskon, ettei ole tietyntyyppistä härkää tai vaakaa, vaan lukematon määrä variaatioita, joissa paremmin tietävien mukaan vaikuttaa myös nouseva merkki yms.
Lisäksi muilla, ulkoisilla tekijöillä on merkityksensä asioiden onnistumiseen ja tapahtumien kulkuun.
Toivon sinulle onnea uudessa suhteessasi, olin vain niin pahoillani jotenkin meidän vaakatyttösten puolesta, kun jostain syystä meitä yleisesti pidetään kevytkenkäisinä, rakkauteenkin liian kevyesti suhtautuvina hupakkoina.
Ymmärrän tottakai, ettei suhteessa tehdä asioita, jotka toista loukkaavat, joten luvatonta onkin ottaa hernettä nenään, kun saa maistaa omaa lääkettään.
Ikävä ettei teillä synkannut. Hyvää kevättä ja kesää sinulle! Friends? - härkämale
ettei aina kirjoitti:
voi toimia, oli horoskooppimerkit mitä vain.
Sinulla on oikeus mielipiteseesi, niin minullakin.
Tiedän tuon teidän härkien härkäpäisyyden.
Minä vain en sikäli ole mitenkään tyypillinen vaaka että viitsisin harrastaa flirttiä, joten tämä ongelma on meiltä pois.
Muutenkin uskon, ettei ole tietyntyyppistä härkää tai vaakaa, vaan lukematon määrä variaatioita, joissa paremmin tietävien mukaan vaikuttaa myös nouseva merkki yms.
Lisäksi muilla, ulkoisilla tekijöillä on merkityksensä asioiden onnistumiseen ja tapahtumien kulkuun.
Toivon sinulle onnea uudessa suhteessasi, olin vain niin pahoillani jotenkin meidän vaakatyttösten puolesta, kun jostain syystä meitä yleisesti pidetään kevytkenkäisinä, rakkauteenkin liian kevyesti suhtautuvina hupakkoina.
Ymmärrän tottakai, ettei suhteessa tehdä asioita, jotka toista loukkaavat, joten luvatonta onkin ottaa hernettä nenään, kun saa maistaa omaa lääkettään.
Ikävä ettei teillä synkannut. Hyvää kevättä ja kesää sinulle! Friends?En usko että vaaka on kevytkenkäinen rakkausasioissa, vaan niin perin epävarma itsestään ja toisen tunteista aina välillä.Sitten tekee mitä tekee ja osaa kostaa niin, että sattuu. Kysymykseksi jää, mistä kosto johtuu, onko se niinkuin kaiken varalle, ettei tarvitsisi sitten pelätä tai jotain.Nimittäin asioista, joita en ollut tehnytkään, minulle kostettiin.
Viimeisiä kertoja kun tällä naisella ja minulla oli jotain juttua, hän sanoi suoraan, että on onnellinen sinkkuna, eikä halua enää seurustella. Kuitenkin roikkui kintereilläni pitkään kun olin löytänyt uuden, niin että uusi rakkautenikin ihan suotta hermostui. Eli oli kuitenkin tunteita, mutta ei siinäkään vaiheessa voinut laskea nokkaansa sen vertaa, että ei olisi pelannut mitään "oon sun ystävä"-peliä, vaan olisi näyttänyt että jossakin oikeasti tuntuu.
Toivon hänelle silti onnea ja olen itse tyytyväinen, että löysin elämääni tasapainoisen, hyväsydämisen ja nätin naisen. Hän on kuitenkin minulle se oikea, voin olla oma itseni ja on rento olo.
Kivaa kevättä myös sulle, tässä mylvin kohti kesälaitumia kohti ja tietty odotan syntymäpäiviä;) - lukija1
härkämale kirjoitti:
En usko että vaaka on kevytkenkäinen rakkausasioissa, vaan niin perin epävarma itsestään ja toisen tunteista aina välillä.Sitten tekee mitä tekee ja osaa kostaa niin, että sattuu. Kysymykseksi jää, mistä kosto johtuu, onko se niinkuin kaiken varalle, ettei tarvitsisi sitten pelätä tai jotain.Nimittäin asioista, joita en ollut tehnytkään, minulle kostettiin.
Viimeisiä kertoja kun tällä naisella ja minulla oli jotain juttua, hän sanoi suoraan, että on onnellinen sinkkuna, eikä halua enää seurustella. Kuitenkin roikkui kintereilläni pitkään kun olin löytänyt uuden, niin että uusi rakkautenikin ihan suotta hermostui. Eli oli kuitenkin tunteita, mutta ei siinäkään vaiheessa voinut laskea nokkaansa sen vertaa, että ei olisi pelannut mitään "oon sun ystävä"-peliä, vaan olisi näyttänyt että jossakin oikeasti tuntuu.
Toivon hänelle silti onnea ja olen itse tyytyväinen, että löysin elämääni tasapainoisen, hyväsydämisen ja nätin naisen. Hän on kuitenkin minulle se oikea, voin olla oma itseni ja on rento olo.
Kivaa kevättä myös sulle, tässä mylvin kohti kesälaitumia kohti ja tietty odotan syntymäpäiviä;)tärkeintä onkin se, että voi olla rento ja oma itsensä?
harmi tuollaiset kokemukset, ei kenelläkään olisi oikeutta oman epävarmuutensa takia loukata toisen tunteita. ystävällisyys/flirtti on osattava lopettaa ajoissa. - härkämale
lukija1 kirjoitti:
tärkeintä onkin se, että voi olla rento ja oma itsensä?
harmi tuollaiset kokemukset, ei kenelläkään olisi oikeutta oman epävarmuutensa takia loukata toisen tunteita. ystävällisyys/flirtti on osattava lopettaa ajoissa.Eihän tuota rentoa olotilaa huomaa kun vasta nyt. Tunteet silloin oli mitä oli ja nyt sen tajuaa, että miten oli hankala olla aina välillä.
Kiitos mielipiteestä:) - vaakatyttö...
omasta kokemuksestaan kirjoitti:
yhden ihmisen kanssa, ei silloin ole asiallista yleistää, eikä jyrkästi tuomita toisen suhdetta epäonnistumaan.
Minä puhun nyt pitkän kokemuksen syvällä rintaäänellä.Eli, pomoni on härkä, isäni on härkä, exäni oli härkä, exän exäni oli härkä ja nykyinen avopuolisoni on härkä :)
Välillä voi ottaa koville mutta en vaihtaisi omaa härkääni pois mistään hinnasta. Ehkä härkä on hiukka mustasukkainen eikä oikein aina ymmärrä miksi minun täytyy aina pynttäytyä viimeisen päälle mutta meillä menee loistavasti. Olemme olleet pitkään yhdessä ja minusta ihana leuhkia kaikille kenen tyttöystävä olen :) - Outo
Ihan ku mun edellinen suhde..Pelottavan tutulta kuullostaa sun tekstit... Onko uusi rakkaasi mikä horoskooppimerkiltään?
Meillä oli exäni kanssa ihania keskusteluja ja oltiin yhdessä 4 vuotta melkeen.Usein riideltiin mutta rakastettiin silti toisiamme.Erosimme kun minä petin.Eli ilmeiseti minunkohdalla vaa`an flirtti jutut pitää paikkansa.En ylpeile,mutta vastasin rehellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854