Rikollinen Halme

hovioikeus

Hovioikeus ei muuttanut kansanedustaja Halmeen ampumaase-douping-huumausainetuomiota. Ootteko iloisia kun riveissänne on ehta rikollinen?
Ja huom. tehnyt osan rikoksista kansanedustajana..

Kivoja suojatteja Soinilla ja jätkä pyrkii vielä presidentiksi............

12

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H. Moilanen

      Vanhoissa roistopuolueissa on rötösherroja ja rouvia linja-autolasteittain. Suurimmat kuhat nostetaan EU-parlamenttiin. Kyllä niistäkin presidentiksi pyritään, eikä hävetä yhtään.
      Tsemppiä Soini! Koirat kuseksivat kintuille, mutta matka jatkuu!

      • ihan turha nuoleskella

        Jo olisi hirveän virheettömiä heppuja Soinin saappaisiin.Soini kesti HALMEEN alunpitäen ja kestää nytkin.Ei kannata erota nykyaikana moisen sotkun takia.
        Ja jos ollaan oikein tarkkoja:PIIREISSÄKIN ON
        TUOMION SAANEITA JA IHAN JOHTOPAIKOILLA.OTTAKAAPA
        HUVIKSENNE SELVÄÄ !


      • Laillisuusmies
        ihan turha nuoleskella kirjoitti:

        Jo olisi hirveän virheettömiä heppuja Soinin saappaisiin.Soini kesti HALMEEN alunpitäen ja kestää nytkin.Ei kannata erota nykyaikana moisen sotkun takia.
        Ja jos ollaan oikein tarkkoja:PIIREISSÄKIN ON
        TUOMION SAANEITA JA IHAN JOHTOPAIKOILLA.OTTAKAAPA
        HUVIKSENNE SELVÄÄ !

        Olet oikeassa, että piirien johtopaikoillakin on entisiä tosi kovan luokan konnia. Ovat syyllistyneet aikoinaan mitä iljettävämpiin rikoksiin.

        Valitettavasti ovat jossain vaiheessa vaihtaneet nimeään, joten tätä kautta kenttäväen epäilyt eivät ole edes heränneet. Koomisuutta lisää se, että juuri nämä samat "iljetykset" huutavat tänä päivänä eniten laillisuuden nimeen!


      • poliitikko
        Laillisuusmies kirjoitti:

        Olet oikeassa, että piirien johtopaikoillakin on entisiä tosi kovan luokan konnia. Ovat syyllistyneet aikoinaan mitä iljettävämpiin rikoksiin.

        Valitettavasti ovat jossain vaiheessa vaihtaneet nimeään, joten tätä kautta kenttäväen epäilyt eivät ole edes heränneet. Koomisuutta lisää se, että juuri nämä samat "iljetykset" huutavat tänä päivänä eniten laillisuuden nimeen!

        Niinpä, vaan nämä "konnat" ovat kärsineet tuomionsa rehellisesti ja kukaan heistä ei luvannut erota, jos saa tuomion. Eikä heistä kukaan myöskään luvannut taistella rikollisuutta ja huumeita vastaan niin kovaan ääneen kuin tämä "vapaa painija". En ainakaan minä pystyisi luottamaan tällaiseen maanpetturiin, kun mollaa vielä tasavallan presidenttiäkin...


      • ojala
        ihan turha nuoleskella kirjoitti:

        Jo olisi hirveän virheettömiä heppuja Soinin saappaisiin.Soini kesti HALMEEN alunpitäen ja kestää nytkin.Ei kannata erota nykyaikana moisen sotkun takia.
        Ja jos ollaan oikein tarkkoja:PIIREISSÄKIN ON
        TUOMION SAANEITA JA IHAN JOHTOPAIKOILLA.OTTAKAAPA
        HUVIKSENNE SELVÄÄ !

        luulisin että tässä puhutaan jostain savon piiristä taas


    • Per Saukko

      Sanotaan, että vieraat kulttuurit rikastuttavat, mutta kyllä omatkin. Muistakaa, että kansanedustaja Halme on valittu tehtäväänsä äänimäärällä, jota monet muut kansanedustajat kadehtivat. Sellaisenaan.

      • Niin?
        Pettyipä moni muukin 16 tuhannesta!
        Halme oli erilainen, koska hän LUPASI toimia mm rikollisuuden vähentämiseksi. Siis edes hänen vaalilupauksiin ei voi luottaa.
        Halme LUPASI erota, jos tulee tuomio.
        Sitten Halme LUPASI erota, jos tulee vankilatuommio.
        Se tuli ja pysyi hovissakin.

        Ehdollinenkin vankilatuomio on peruste kansanedustajan työstä erottamiselle.
        Kukaan muu ei ole Suomen historiassa saanut yhtä monesta kansanedustajan toimensa aikana tekemistään rikoksista vankilatuomiota.

        Nyt, kun valittaa (jos saa luvan) korkeimpaan, saa ajan kulumaan koko vaalikauden mittaiseksi.
        Ja palkka juoksee!
        Pääasia että puhutaan - ilmoitatte te.
        OK mulle sopii! En enää haikaile Perset porukkaan mukaan, jota vielä pääsiäisenä mietin vakavissani.


      • AMF/KDP
        VempelKolli kirjoitti:

        Niin?
        Pettyipä moni muukin 16 tuhannesta!
        Halme oli erilainen, koska hän LUPASI toimia mm rikollisuuden vähentämiseksi. Siis edes hänen vaalilupauksiin ei voi luottaa.
        Halme LUPASI erota, jos tulee tuomio.
        Sitten Halme LUPASI erota, jos tulee vankilatuommio.
        Se tuli ja pysyi hovissakin.

        Ehdollinenkin vankilatuomio on peruste kansanedustajan työstä erottamiselle.
        Kukaan muu ei ole Suomen historiassa saanut yhtä monesta kansanedustajan toimensa aikana tekemistään rikoksista vankilatuomiota.

        Nyt, kun valittaa (jos saa luvan) korkeimpaan, saa ajan kulumaan koko vaalikauden mittaiseksi.
        Ja palkka juoksee!
        Pääasia että puhutaan - ilmoitatte te.
        OK mulle sopii! En enää haikaile Perset porukkaan mukaan, jota vielä pääsiäisenä mietin vakavissani.

        Tule, tule kolli mukaan vaan, kyllä yllätyksiä saat ilman pääsiäismuniakin.

        Saat menestystä,vaikutusvaltaa ja uusia ystäviä, ja vauhtia sekä vaarallisia tilanteita myös.

        On meissä lupauksen ja sanansa pitäviäkin mukana, varsinkin Helsingissä.

        Kunnon kujakolleille on aina tilaa reviireillä.
        Eikun häntä pystyyn ja kynnet esiin. ;D


      • Tanja von Härski
        VempelKolli kirjoitti:

        Niin?
        Pettyipä moni muukin 16 tuhannesta!
        Halme oli erilainen, koska hän LUPASI toimia mm rikollisuuden vähentämiseksi. Siis edes hänen vaalilupauksiin ei voi luottaa.
        Halme LUPASI erota, jos tulee tuomio.
        Sitten Halme LUPASI erota, jos tulee vankilatuommio.
        Se tuli ja pysyi hovissakin.

        Ehdollinenkin vankilatuomio on peruste kansanedustajan työstä erottamiselle.
        Kukaan muu ei ole Suomen historiassa saanut yhtä monesta kansanedustajan toimensa aikana tekemistään rikoksista vankilatuomiota.

        Nyt, kun valittaa (jos saa luvan) korkeimpaan, saa ajan kulumaan koko vaalikauden mittaiseksi.
        Ja palkka juoksee!
        Pääasia että puhutaan - ilmoitatte te.
        OK mulle sopii! En enää haikaile Perset porukkaan mukaan, jota vielä pääsiäisenä mietin vakavissani.

        Taisi kolli maalata pääsiäisenä vahingossa munansa Miranolilla, kun noin kiukuttaa! Kyllä se siitä kuluu syksyyn mennessä, jos flaksi käy!
        Odotellaan tässä rauhassa korkeimman oikeuden kantaa. Sittenhän onkin jo vaalikausi lopussa ja kansa on unohtanut. Joten, se siitä!


      • VempelKolli kirjoitti:

        Niin?
        Pettyipä moni muukin 16 tuhannesta!
        Halme oli erilainen, koska hän LUPASI toimia mm rikollisuuden vähentämiseksi. Siis edes hänen vaalilupauksiin ei voi luottaa.
        Halme LUPASI erota, jos tulee tuomio.
        Sitten Halme LUPASI erota, jos tulee vankilatuommio.
        Se tuli ja pysyi hovissakin.

        Ehdollinenkin vankilatuomio on peruste kansanedustajan työstä erottamiselle.
        Kukaan muu ei ole Suomen historiassa saanut yhtä monesta kansanedustajan toimensa aikana tekemistään rikoksista vankilatuomiota.

        Nyt, kun valittaa (jos saa luvan) korkeimpaan, saa ajan kulumaan koko vaalikauden mittaiseksi.
        Ja palkka juoksee!
        Pääasia että puhutaan - ilmoitatte te.
        OK mulle sopii! En enää haikaile Perset porukkaan mukaan, jota vielä pääsiäisenä mietin vakavissani.

        Mielestäsi Halme on Suomen lupaavin mies. Eikö vain?


      • Tanja von Härski
        P.Veli kirjoitti:

        Mielestäsi Halme on Suomen lupaavin mies. Eikö vain?

        Halmeesta en osaa sanoa, kun ei ole minulle luvannut mitään. Mutta timohan on (ei lupaavin) vaan pelkästään paavin mies. Eikö?


      • vaaihtamalla mielipidettä
        VempelKolli kirjoitti:

        Niin?
        Pettyipä moni muukin 16 tuhannesta!
        Halme oli erilainen, koska hän LUPASI toimia mm rikollisuuden vähentämiseksi. Siis edes hänen vaalilupauksiin ei voi luottaa.
        Halme LUPASI erota, jos tulee tuomio.
        Sitten Halme LUPASI erota, jos tulee vankilatuommio.
        Se tuli ja pysyi hovissakin.

        Ehdollinenkin vankilatuomio on peruste kansanedustajan työstä erottamiselle.
        Kukaan muu ei ole Suomen historiassa saanut yhtä monesta kansanedustajan toimensa aikana tekemistään rikoksista vankilatuomiota.

        Nyt, kun valittaa (jos saa luvan) korkeimpaan, saa ajan kulumaan koko vaalikauden mittaiseksi.
        Ja palkka juoksee!
        Pääasia että puhutaan - ilmoitatte te.
        OK mulle sopii! En enää haikaile Perset porukkaan mukaan, jota vielä pääsiäisenä mietin vakavissani.

        Vai että et enää haikaile perussuomalaisten perään,kuten vielä pääsiäisenä.
        Pidät kiinni vallastasi sairaan lailla ja tuhoat paljon tervettä joukkoa ympärilläsi.Mutta se olisi meille ilosanoma-jos todella siirtyisit kommunisteihin.-Koska liikut vain pulmusenpuhtaissa joukoissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe