Holiday on varmasti ensi kesän kesähitti ja loistava autoilubiisi. Sanat tuolla:
http://www.azlyrics.com/lyrics/greenday/holiday.html
Onko video alkuosa Boulevard of broken dreamsille?
Ainakin näyttäis siltä.
Holiday
5
759
Vastaukset 5
- Jepari
American Idiotillahan Holiday ja BOBD on peräkkäin, kai siinä videoissakin ajetaan sitä samaa ajatusta takaa. Mutta se musafilmi on kyllä hieno.
Jos ihmiset kuuntelis enemmän biisien sanoja, niin Holiday ei olis niin "populääri", tai sitten olis enemmän mielenosotuksia Bushia ja sotaa vastaan. Koko biisihän on Bushin vastaista propagandaa... tai suoraan oikeemmin sodanvastaista, mutta koko AI-levyhän on propagandaa Bushia vastaan.
Eläköön, vallankumous, eläköön John Kerry! - Laydee-J
Toivottavasti ei sentään kesähitti. Siitä sanasta tulee mieleen ennemmin PMMP:n Rusketusraidat tai O-Zonen Dragostea Din Tei. :/
- -mia
toivotaan ettei näin käy..Siis vaikka tykkäänkin kyseisestä bändistä.Nykyään vaan jotenkin tuntuu ettei sanoituksilla ole merkitystä:(
- Punk-Rock
ja taas kerran oon samaa mieltä ku sä Laydee-J..
jos siitä tulis sellanen kesähitti...nii sitte se tulis tylsäksi koska sitä soitettas koko ajan radios....ja muutenki....
ois kiva ku ihmiset kuuntelis niitä sanoja ja tajuis että BUSH ON...en ees kehtaa täälä sanoo mitä mieltä oon...
mutta mutta... esim. hankin simssiin Bush-ukkelin...ja "tappoin"sen heti...:D
ja tää on vaan mun mielipie...
- donjuan
loistava piisi, muttei mikään kesähitti vaikka onkin nimeltään holiday.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701091
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12939En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 67606
- 133596
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23594Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35509- 29505
- 72486
- 18484
- 40457
- 24439