https://keskustelu.suomi24.fi/t/16735510/raamatun-tie-taivaaseen-suomeksi-tekstitetty
Vellujen kanta on selvä, sitä ei tarvitse kysyäkään.
Mitä mieltä olette nimimerkit "r" ja "w"?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jotain oikeaa, jotakin outoa. Etenkin se että Jeesus meni kuoltuaan helvettiin. Minulle on vastenmielistä kuunnella liipattua konepuhujaa. Tämä herra lienee jenkki joiden kukkaroon kerätään dollareita ämpärillä. En katsonut videota loppuun, eikä kyllä kiinnostanutkaan. Maininta että Jeesus on jumala osoittaa että kaveri on kirkon hapatuksen oppeja saanut enkä siksi ole kiinnostunut hänen puheistaan.
Totuus pitää minut kaidalla tiellä enkä ole kiinnostunut näistä uskonnollisten liikkeitten jutuista.
w - Anonyymi
Avauksesi on vapaitten suuntien löpinää. R ei kommentoi, koska tuossa oltiin kovasti Taivaaseen menossa ja ei puhuttu mitään Jeesuksen kaikkivaltaisuudesta. Kannattaisi tutustua, mitä vanhurskauttaminen tarkoittaa? Objektiivinen ja subjektiivinen vanhurskauttaminen, Se, että Jeesus sovitti koko maailman synnit, antaa samanlaisen mahdollisuuden jokaiselle ihmiselle. Jumala on antanut anteeksi jokaisen ihmisen synnit, koko maailman synnit, yleinen (objektiivinen) vanhurskauttaminen. Henkilökohtainen (sujektiivinen) vanhurskauttaminen on pelkkä syntien anteeksiantamus, ja se tapahtuu vain omakohtaisen uskon kautta.Se, miten Jumala lahjoittaa uskon, löytyy Raamatusta.
- Anonyymi
Kun Saalemin pastori kysyit mielipidettä minulta niin mitä mieltä itse olet kyseistä puhekoneesta? Minä vastasin.
w.Joo, kiitos vastauksistanne!
Tähän pätee sääntö: Kun saatana puhuu sata sanaa niin hän puhuu 99 sanaa totta ja yhden sanan valhetta -jolla hän eksyttää. vl-vanhakehno valehtelee vielä enemmän.
Ensin ajattelin että tuo on toinen äärilaita, kun vellut ovat toista. Myöhemmin tajusin että samassa eksytyksessä ovat molemmat.
Kuvaavaa on että USA,n lippukin näkyi. Muistakaamme että USA;n dollareilla hoitokokouspyövelitkin kustannettiin.- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Joo, kiitos vastauksistanne!
Tähän pätee sääntö: Kun saatana puhuu sata sanaa niin hän puhuu 99 sanaa totta ja yhden sanan valhetta -jolla hän eksyttää. vl-vanhakehno valehtelee vielä enemmän.
Ensin ajattelin että tuo on toinen äärilaita, kun vellut ovat toista. Myöhemmin tajusin että samassa eksytyksessä ovat molemmat.
Kuvaavaa on että USA,n lippukin näkyi. Muistakaamme että USA;n dollareilla hoitokokouspyövelitkin kustannettiin.Maallisella taipaleella minulle on tullut selväksi että totuuden tunteminen on ehdotonta.
Olen jättänyt taakseni kirkon ja kaikki uskonnolliset liikkeet koska niiden opetuksen ovat pääasiassa ihmisoppeja. Se vei pitkän ajan mutta lopulta olin niistä vapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175920
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 502959
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332376Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452330Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221983Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381540
- 1721393