Olen pettynyt sinuun monta kertaa

Anonyymi

Kysyn sulta, kuinka monta pettymystä odotat minun kestävän. Ehkä ei kannata vastata, koska odotukset on just nyt nollassa. Ihminen ikään kuin kuolee.

43

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etunimi-

      • Anonyymi

        Takapuoli..


    • Anonyymi

      Ehkä tässä vaiheessa kannattaa katsoa peruutuspeiliin ja miettiä

      • Anonyymi

        Ehkä kannattaisi, sanoisin minäkin aapeelle. Älä jätä koskaan oman onnesi avaimia toisen ihmisen taskuun.


    • Anonyymi

      En odota että enää yhtään. Kaikki toimii hienosti. Tajuamisesta se lähtee. Silloin kun elämäsi ihminen ja tilanne tulee eteen, sitä oppii mielettömästi. Mut ei väliä. Nöyränä poikana. Tuollainen on vaihtoehto. Ihminen voi myös ikäänkuin uudelleensyntyä ja silloin tutustuminen on aloitettava alusta.

      • Anonyymi

        Älä oleta tuntevasi aloituksen kirjoittajaa. Näitä tekstejä kun tulee noin 12 tunnissa, maanantai-iltaisin puolet enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä oleta tuntevasi aloituksen kirjoittajaa. Näitä tekstejä kun tulee noin 12 tunnissa, maanantai-iltaisin puolet enemmän.

        Mutta hyvä sinulle, että olet oppinut nöyryyttä.


    • Anonyymi

      Miksi sinä olet pettynyt? Miksi et kysy tätä oikeassa elämässä?

    • Anonyymi

      Jos odotukset on palstan ja siellä tehtyjen tiedustelujen varassa niin ennustan monia tulevia pettymyksiä matkasi varrelle.

    • Anonyymi

      Minä kuolin myös

    • Anonyymi

      No et varmaan enää yhtäkään, mut se on sama toisinpäin. Luuletko, et itekään haluaisin tän olevan tämmöstä?
      Pitkittyessään tää vaan monimutkastunu vuosien mittaan. Eikä asiaa helpota oma oikukas luonne.
      Ehkä meidät pitäis sulkee jonnekin erämaamökkiin, pois ei pääse, ennen kuin asiat on puitu selviks.
      Kunhan elättelen toiveita..

      • Anonyymi

        Kummalla on oikukas luonne? Vai onko kummallakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummalla on oikukas luonne? Vai onko kummallakin?

        Sivusta sanon, että meidän tapauksessa on kaksi. Kaksi kpl toisen mielestä (oikukasta) jääräpäätä. Tai siis oli. Silti voisi olla hyvä laittaa meidänkin entinen parisuhde johonkin erämaamökkiin ja joku terapeutti sinne mukaan? (Ehkä myös puhelimet vois jäädä kaupunkiin?)


    • Anonyymi

      ”Ihminen ikään kuin kuolee”.
      Se on surullisinta maailmassa, kun sun pitää sanoa sun sydämelle, että tuo mies ei ole rakkautesi arvoinen. Karmeeta tappaa ja haudata tunteet, vaikka elämä on lyhyt ja juuri rakastaa sitä pitäisi.

    • Anonyymi

      totuus on kuitenkin paljon pahempi, on luonnollista vain kuolla pois, on ainoa vastaus, tuohon etukäteen varoitukseesi, iteppähä pöyhkänä ilmotit....
      hyvästi
      ikuisesti
      https://www.youtube.com/watch?v=U73MZJKaXBM

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tämä on tarkoitettu, mutta minä en ole etsinyt ketään, koska elämäni on ollut vaikeaa vuosien ajan. En ole myöskään luvannut kenellekään mitään, koska tiedän hyvin oman jaksamiseni rajat ja ainoa mitä haluan tehdä on työ. Kuollut olen minäkin sisältä, mutta se ei liity ihmissuhteeseen eikä sellaisen puuttumiseen.

    • Anonyymi

      Joskus kännykkärakastaja lihastuu.

    • Anonyymi

      Ei voi mitään jos toinen rakastuu luomaansa illuusioon. Ihmiset ovat täynnä vikoja ja puutteita. Narsistit pettyvät aina huomatessaan kumppaninsa epätäydellisyyden. Narsistin sydän on jo kuollut, siellä ei ole armoa, hyväksymistä.

      • Anonyymi

        Narsistithan niitä illuusioita nimenomaan luo ja rakastuttavat siihen. On se hienoo heitellä narsistia sinne tänne kun ei edes ymmärrä mitä se tarkoittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistithan niitä illuusioita nimenomaan luo ja rakastuttavat siihen. On se hienoo heitellä narsistia sinne tänne kun ei edes ymmärrä mitä se tarkoittaa...

        "Narsisti kuluttavat paljon aikaa miettien täydellistä rakkaussuhdetta, jonka he joskus kokevat. Pikkuhiljaa alkaa suhteeseen hiipiä tosiasia, että toinen onkin ihminen, tavis ja kuolevainen- ei jumala eikä puolijumala - ja silloin Narsistin pettymys alkaa näkyä ja hän ilmaisee sen selkeästi ja suoraan"

        Lähde YLE/Narsisti murskaa kumppanin itsetunnon


    • Anonyymi

      Niin tekköö....

      Kuollu ja haudattu tämä mummo...😑🤗

      • Anonyymi

        Narsistista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistista

        Kai sä ymmärrät, ett sul on vain yks suunta


    • Anonyymi

      Minä kestin kaikki pettymykset tähän asti ja kestän kaikki tulevatkin pettymykset.
      Mitään muuta ei ole odotettavissa. Häneltä.

      • Anonyymi

        Voi poika parka, toivon sulle voimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi poika parka, toivon sulle voimia.

        Nainen olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen.

        Ahaa, vai niin. Onko pissi jo tirahatanut housuun kun on niin jännittävää trollata.


      • Anonyymi

        On tilanteita joissa kaikki muuttuu. Pitäisi vain huomata. Kaikkea hyvää sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tilanteita joissa kaikki muuttuu. Pitäisi vain huomata. Kaikkea hyvää sinulle.

        Voidakseen huomata pitäisi olla tekemisissä tai toisen edes osata puhua niistä muuttuneista tilanteista. Yksi pettymys lisää, mitenkäs muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tilanteita joissa kaikki muuttuu. Pitäisi vain huomata. Kaikkea hyvää sinulle.

        Huhhuijakkaa, jos sen oikean henkilön löytää täällä noin helposti niin ei pitäisi olla sitten vaikeaa kertoa niistä muuttuneista tilanteista, eikö se olisi vähän korrektimpaa kuin alkaa vittuilemaan huomaamisista. / Sivusta kummasteleva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tilanteita joissa kaikki muuttuu. Pitäisi vain huomata. Kaikkea hyvää sinulle.

        Vain huomata >>> v a i n huomata >>> nettipalstalla !!


    • Anonyymi

      Pettymykset voivat myös passivoida omaa tekemistä, et jos niitä kokee paljon tietyn ihmisen kanssa, suosittelen etäisyyden ottoa ja aktivoitumista toisaalle.

    • Anonyymi

      Huoh..Ja minä kysyn elämältä kuinka monta vastoinkäymisiä ajattelit minun kestävän? Että eikö nyt jumalauta voisi edes yksi asia elämässäni mennä helposti. Mutta ei taas ollaan liian suurten kysymysten äärellä asioita ja ratkaisuja joissa mietitään elämää ja kuolemaa. En jaksa jonninjoutavuuksia kenenkään kanssa vääntää. Kun lopulta niillä ei merkitystä.

    • Anonyymi

      On väärä paikka etsiä oikeaa vastausta.
      Täysin tuntemattomat ihmiset vastaavat mitäsättuu.
      Eikö tälläiset asiat pitäisi käsitellä aivan sinun ja hänen kesken.

      • Anonyymi

        Täällä on hyvä purkaa tuntemuksiaan, annetaan jokaisen toimia tavallaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on hyvä purkaa tuntemuksiaan, annetaan jokaisen toimia tavallaan .

        Juu, etenkin trollien on saatava toimia, niinuin halyavat,eiikös niin? Kenenkään heitä estämättä.
        Toisten asiat ovat oalstalla paljon tärneämpiä kyin ne omat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, etenkin trollien on saatava toimia, niinuin halyavat,eiikös niin? Kenenkään heitä estämättä.
        Toisten asiat ovat oalstalla paljon tärneämpiä kyin ne omat.

        Näinhän se menee. Oma asiani on hyvin ap:n kaltainen. Ei se miksikään muutu vaikka olisi ihmissuhde, koska luottamus puuttuu. Minä en vihaa ketään. Kaikkea hyvää palstalaisille.


    • Anonyymi

      Minä en ole pyytänyt keneltäkään että minua tarvitsisi kestää. Toivonut kyllä salaa.. Olen pyrkinyt välttämään toisia etteivät joudu aina pettymään, niinkuin itsekin joudun aina pettymään itseeni, oma hyvinvointi ei oke sillä tasolla että muidenkin olisi hyvällä tasolla minun lähelläni. Voin kuitenkin liian huonosti jos olen aivan eristynyt muista niin en voi ongelmineni kadotakaan kokonaan vaikka muille se olisi helpotus. En tuottaisi aina pettymystä. Harjoittelen rakastamaan itseäni ettei sentään mennä siihen tulokseen että vihaan itseäni, mikä on hankalaa kun jatkuvasti saan huonoa palautetta kaikesta, mutta pärjäilen kyllä sinänsä.

    • Anonyymi

      Valitettavan moni kokee valitettavan monta pettymystä, milloin kenenkin suunnalta.

    • Anonyymi

      Tuo on yksi pahimpia asioita mitä tiedän. Ei koskaan pitäisi odottaa yhtään mitään toiselta ihmiseltä.

    • Anonyymi

      Terapia. Siellä opitaan käsittelemään negatiivisia tunteita. Lapsuuskodissa ei aina saa tai voi olla muuta kuin reipas ja pärjäävä. Elämässä sitten lopulta nujertuu aikuisena taakkojen alle. Ei ole heikkous sanoa, että ei jaksa olla hymy huulilla aina. Jokainen on joskus rajojensa lopussa.

      • Anonyymi

        Anteeksi, että sanon näin. Ei terapiassa tunteita aina käsitellä vaan esim. Traumatisoivia kokemuksia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      5
      1197
    Aihe