Jossain luki, että Uniklubin Jussi ja Tiktakin Nea ois muuttanu yhteen.Pitääköhän paikkaansa?
Romanssi
6
754
Vastaukset
- kaippa
pitää
- Iitun tilttu
Seiskassa niin luki..Mutta kaikkea ei kannata uskoa.Tai mistäpähän minä sen tietäisin.Ehkä,ehkä ei.
- ...
Toiset väittää kyllä ja toisten mielestä jutussa ei ole mitään perää, eli kukapa tietää? Mutta korostan myös sitä että juttu oli Seiskassa, siihen lehteenhän ei voi luottaa!
- niimpä
... kirjoitti:
Toiset väittää kyllä ja toisten mielestä jutussa ei ole mitään perää, eli kukapa tietää? Mutta korostan myös sitä että juttu oli Seiskassa, siihen lehteenhän ei voi luottaa!
7 päivää kirjottaa siitäkin, jos joku on liikkunu siskonkaimanserkun kanssa kaupassa, että nyt on nähty avopuolison kanssa yhdessä ruokaostoksilla, varma taho kertoo....että sillain.... tää on fakta homma!
- iida_
Mitä se kenellekkään kuuluu että onko Jussi ja nea yhdessä O_o ?
- antti muistaa
niin vaan kävi että jussi meni kihloihin nean kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.602160- 2022145
- 711786
- 941684
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91571- 921333
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059