Onko kokemuksia.
Eläkeliitto Mäntyharju
5
837
Vastaukset
- Anonyymi
On mielen kiitoisia tarinoita tulossa.
- Anonyymi
Henkeä tässä pidätellään... Luulisi, että 280 jäsenestä joku bongaisi tämän. Sen voin paljastaa, että laulukerhon toiminta on toistaiseksi jäissä 😷
- Anonyymi
Nyt varmasti ei ole kysymys siitä kenen lauluja laulat vaan aivan muista asioista.
Mutta ensin tutkitaan ja sitten ?. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt varmasti ei ole kysymys siitä kenen lauluja laulat vaan aivan muista asioista.
Mutta ensin tutkitaan ja sitten ?.Kaikella kunnioituksella eläkeläiset.
Teillä on tietoa ja taitoa mutta nauttikaa olostanne.
MUTTA !
Aina olipa mitkä vaalit kunta tai mitkä vaan kysymyksessä.
Niin pitää äänestää nuoria kykyjä tuleviin tehtäviin.
Siis vanhat jäärät ja velmut väistyköön ja annetaan nuorille ja äänemme.
Silloin te autatte rakentamaan rehellisyyden pohjalle parempaa kotimaata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella eläkeläiset.
Teillä on tietoa ja taitoa mutta nauttikaa olostanne.
MUTTA !
Aina olipa mitkä vaalit kunta tai mitkä vaan kysymyksessä.
Niin pitää äänestää nuoria kykyjä tuleviin tehtäviin.
Siis vanhat jäärät ja velmut väistyköön ja annetaan nuorille ja äänemme.
Silloin te autatte rakentamaan rehellisyyden pohjalle parempaa kotimaata.Kikäs jäärien ja velmujen rehellisyydessä on vikana ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697