Kerrotko mikä isoin jota olet laittanut reikiisi?
Kookkain mitä olet laittanut sisääsi
31
3118
Vastaukset
- Anonyymi
Olutpullo.
- Anonyymi
Kolmosta vai nelosta
- Anonyymi
Muuten sama mutta en itse laittanut. Yhtenä viikonloppuna oltiin tyttöystävän kanssa keskustan baareissa bilettämässä ja tuli vedettyä aika kännit. Seuraavana aamuna heräsin olohuoneen lattialle sammuneena siihen kun tyttökaveri työnsi keskikaljapullon mun peräsuoleen. Olen siis kundi ja voin sanoa että ei tuntunut hyvältä ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten sama mutta en itse laittanut. Yhtenä viikonloppuna oltiin tyttöystävän kanssa keskustan baareissa bilettämässä ja tuli vedettyä aika kännit. Seuraavana aamuna heräsin olohuoneen lattialle sammuneena siihen kun tyttökaveri työnsi keskikaljapullon mun peräsuoleen. Olen siis kundi ja voin sanoa että ei tuntunut hyvältä ollenkaan.
Itse heräsin tyttöystävän sohvalta suriseva dildo anuksessa.
Muuten hyvä mutta olin ennen heräämistä huokaillut mielihyvästä.
Olen siis poika.
- Anonyymi
Rasputinin kulli.
Anonyymi 21.01.2021 19:47 Rasputinin kulli.
-
Oliko sama kaveri joka vaikutti Venäjällä? Jos kyllä, olet kohtuullisen kokenut tai iäkäs.
- Anonyymi
Pidän isoista ja voisin kertoakin, mutta enpä viitsi kun tämänkin keskustelun taso on mikä on.
- Anonyymi
Heinolan sedän pippeli.
- Anonyymi
En varsinaisesti laittanu, mutta sieltä vaan tuli. Vauva 3,7 kg, 53 cm pitkä ja pään halkaisija jotain 10 cm, ympärysmitta 29 cm. Voitti tiukkuudessa kirkkaasti kaikki pikkukikkelit.
- Anonyymi
Pieni on ollu pää vauvalla. Mun vauvoilla 35cm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni on ollu pää vauvalla. Mun vauvoilla 35cm.
Siis se apina oli vesipää
- Anonyymi
Iso cokis pullo,,ukko sen liukkarilla työnsi sisään mulle.
- Anonyymi
Jaa 2 litran?
- Anonyymi
Onhan tossa joku kaksi saavutusta , toisin kokispullon saa laitettua toistenkin jos haluaa niin ja onhan se pullo aika mitätön tuohon toiseen verrattuna. Mitt hienojen temppuja kumpikin. ..
- Anonyymi
Joskus uutisoitiin ku joku idiootti oli työntäny lasisen olutpullon ja se olikin hajonnu sisällä..henki lähti siltä tädiltä ..
- Anonyymi
Käsi.
- Anonyymi
Vauva on ainakin isoin mitä sisältäni on tullut.
- Anonyymi
Kyllä suurin joka on sisälläni käynyt on erään miehen jätti kulli.
Voi luoja miten kiihottavaa oli nähdä kun se ponnahti kalsareista vapauteen. Sillä sitten aikani leikin kunnes otin malttamattomana läpimärkään pilluuni.
Ei tullut koko yllätyksenä, sillä kyseinen mies on varusteestaan tunnettu. - Anonyymi
Pippelit on pieniä.
Jos kunnon kokoa haluaa niin tarvii kääntyä välineiden puoleen.
Itselläni nyt tämä käytössä, toki isompiakin löytyy.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/black-magic- Anonyymi
haluaisitko 45 sporttisen miehen käsittelemään sua leluillasi tai voisin sua fistatakin ;)
Olisi taas ihanaa tuntea naisen puristus käden ympärillä, kun supistukset tuntuvat käteni ympärillä..
-fistaajam JKL
- Anonyymi
Kimppapanoissa 1N3M pantiin innolla 25 vuotiaasta kukassa olevaa neitoa ja pantuamme 3 kierrosta työnnettiin olutpullo pilluun. Piristi liukkaria pullon kylkeen piti lisätä kun pillu oli tiukka. Kiva näky kun pullo venytti pillun nätisti. Neito ei tajunnut siinä vaiheessa enää mitään.
- Anonyymi
Ja taas tätä samaa paskan jauhantaa...
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784