Kookkain mitä olet laittanut sisääsi

Anonyymi

Kerrotko mikä isoin jota olet laittanut reikiisi?

36

2874

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olutpullo.

      • Anonyymi

        Kolmosta vai nelosta


      • Anonyymi

        Muuten sama mutta en itse laittanut. Yhtenä viikonloppuna oltiin tyttöystävän kanssa keskustan baareissa bilettämässä ja tuli vedettyä aika kännit. Seuraavana aamuna heräsin olohuoneen lattialle sammuneena siihen kun tyttökaveri työnsi keskikaljapullon mun peräsuoleen. Olen siis kundi ja voin sanoa että ei tuntunut hyvältä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten sama mutta en itse laittanut. Yhtenä viikonloppuna oltiin tyttöystävän kanssa keskustan baareissa bilettämässä ja tuli vedettyä aika kännit. Seuraavana aamuna heräsin olohuoneen lattialle sammuneena siihen kun tyttökaveri työnsi keskikaljapullon mun peräsuoleen. Olen siis kundi ja voin sanoa että ei tuntunut hyvältä ollenkaan.

        Itse heräsin tyttöystävän sohvalta suriseva dildo anuksessa.
        Muuten hyvä mutta olin ennen heräämistä huokaillut mielihyvästä.
        Olen siis poika.


    • Anonyymi

      Rasputinin kulli.

      • Anonyymi 21.01.2021 19:47 Rasputinin kulli.
        -
        Oliko sama kaveri joka vaikutti Venäjällä? Jos kyllä, olet kohtuullisen kokenut tai iäkäs.


    • Anonyymi

      Pidän isoista ja voisin kertoakin, mutta enpä viitsi kun tämänkin keskustelun taso on mikä on.

    • Anonyymi

      Heinolan sedän pippeli.

    • Anonyymi

      En varsinaisesti laittanu, mutta sieltä vaan tuli. Vauva 3,7 kg, 53 cm pitkä ja pään halkaisija jotain 10 cm, ympärysmitta 29 cm. Voitti tiukkuudessa kirkkaasti kaikki pikkukikkelit.

      • Anonyymi

        Pieni on ollu pää vauvalla. Mun vauvoilla 35cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni on ollu pää vauvalla. Mun vauvoilla 35cm.

        Siis se apina oli vesipää


      • Anonyymi

        Tuntuu varmasti hyvälle uppoaakos koko sauva sisääsi ja missä asennossa käytät sauvaasi ?kiihottaisi nähdä kun käytät sauvaasi kiihottaisiko sinua tehdä se toisen katsellessa?


      • Järkyttävä!!


      • elvistellen kirjoitti:

        Järkyttävä!!

        Onhan se aikamoinen ja on muute työn alla että mahtuu sisälle. Ja seuraavana päivänä tietää kyllä käyttäneensä.. Oon omistanu tuon jonku reilu pari vuotta ja ei ole ollut sisällä kuin ehkä 5-8 kertaa. Sillon vain kun oikein haluaa täytettä itseensä 😁


      • Anonyymi
        MissMiralie kirjoitti:

        Onhan se aikamoinen ja on muute työn alla että mahtuu sisälle. Ja seuraavana päivänä tietää kyllä käyttäneensä.. Oon omistanu tuon jonku reilu pari vuotta ja ei ole ollut sisällä kuin ehkä 5-8 kertaa. Sillon vain kun oikein haluaa täytettä itseensä 😁

        ☺vaatii varmasti hyvän esileikin ettei kylmiltään survaise sisään ☺näky kun sauva uppoaa sisääsi on varmasti kiihottava näky ratsastako sauvalla vai selällän maaten meillä naiseni ratsastaa dildolla ja samalla annan suihin fantasiana ois joskus livenä 3kimppa ei viel kokemusta mites onkos pöytälaatikossa muita leluja 😘😘


      • MissMiralie kirjoitti:

        Onhan se aikamoinen ja on muute työn alla että mahtuu sisälle. Ja seuraavana päivänä tietää kyllä käyttäneensä.. Oon omistanu tuon jonku reilu pari vuotta ja ei ole ollut sisällä kuin ehkä 5-8 kertaa. Sillon vain kun oikein haluaa täytettä itseensä 😁

        Ihmeissäni olen=)
        Eilen testailin peppuun kaikenlaista, ei sinne isoa saa, ainakaan venyttelemättä. Kiva tunne runkatessa pitää jotain pepussa. Hmmm...


      • Anonyymi kirjoitti:

        ☺vaatii varmasti hyvän esileikin ettei kylmiltään survaise sisään ☺näky kun sauva uppoaa sisääsi on varmasti kiihottava näky ratsastako sauvalla vai selällän maaten meillä naiseni ratsastaa dildolla ja samalla annan suihin fantasiana ois joskus livenä 3kimppa ei viel kokemusta mites onkos pöytälaatikossa muita leluja 😘😘

        Teillä kuulostaisi olevan hieno parisuhde, toivottavasti joskus pääsette fantasianne toteuttamaan :)

        Ja kyllä, paljon vaatii työtä että menee sisään. Asentoja vaihdellen, ja löytyyhän laatikosta muitakin leluja, vaan ei muita "jättiläisiä" :)


      • elvistellen kirjoitti:

        Ihmeissäni olen=)
        Eilen testailin peppuun kaikenlaista, ei sinne isoa saa, ainakaan venyttelemättä. Kiva tunne runkatessa pitää jotain pepussa. Hmmm...

        Peppujutut on kyllä pop :) En ole tuota jättiläistä edes tarjonnut pepulleni, en kuitenkaan halua tuhota paikkojani.


      • Anonyymi
        MissMiralie kirjoitti:

        Peppujutut on kyllä pop :) En ole tuota jättiläistä edes tarjonnut pepulleni, en kuitenkaan halua tuhota paikkojani.

        Käyttääkö miss anustappia pepussa vai ihan sauvaa meillä naiseni käyttää tappia ja näky kun hän on peppupystyssä polvillaan helmi l oistaen kiihottaa hitosti työnnellä takaapäin pimppiin😘oletko itse kokeillut kolmen kimppaa😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyttääkö miss anustappia pepussa vai ihan sauvaa meillä naiseni käyttää tappia ja näky kun hän on peppupystyssä polvillaan helmi l oistaen kiihottaa hitosti työnnellä takaapäin pimppiin😘oletko itse kokeillut kolmen kimppaa😊

        Molemmista pidän, useammin kuitenkin tappi kun se pysyy hyvin paikoillaan ilman vaivannäköäkin 😊 Varmaan oma lempiasento juurikin tuo takaapäin, varsinkin kun on tappi perseessä.

        Kerran oon puolihuolimattomasti humalassa sählännyt kahden miehen kanssa. Ja se akti päättyi ennenkuin vauhtiin edes päästiin 😟


    • Anonyymi

      Iso cokis pullo,,ukko sen liukkarilla työnsi sisään mulle.

      • Anonyymi

        Jaa 2 litran?


    • Anonyymi

      Onhan tossa joku kaksi saavutusta , toisin kokispullon saa laitettua toistenkin jos haluaa niin ja onhan se pullo aika mitätön tuohon toiseen verrattuna. Mitt hienojen temppuja kumpikin. ..

      • Anonyymi

        Joskus uutisoitiin ku joku idiootti oli työntäny lasisen olutpullon ja se olikin hajonnu sisällä..henki lähti siltä tädiltä ..


    • Anonyymi

      Käsi.

    • Anonyymi

      Vauva on ainakin isoin mitä sisältäni on tullut.

    • Anonyymi

      Kyllä suurin joka on sisälläni käynyt on erään miehen jätti kulli.

      Voi luoja miten kiihottavaa oli nähdä kun se ponnahti kalsareista vapauteen. Sillä sitten aikani leikin kunnes otin malttamattomana läpimärkään pilluuni.

      Ei tullut koko yllätyksenä, sillä kyseinen mies on varusteestaan tunnettu.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        haluaisitko 45 sporttisen miehen käsittelemään sua leluillasi tai voisin sua fistatakin ;)
        Olisi taas ihanaa tuntea naisen puristus käden ympärillä, kun supistukset tuntuvat käteni ympärillä..
        -fistaajam JKL


    • Anonyymi

      Kimppapanoissa 1N3M pantiin innolla 25 vuotiaasta kukassa olevaa neitoa ja pantuamme 3 kierrosta työnnettiin olutpullo pilluun. Piristi liukkaria pullon kylkeen piti lisätä kun pillu oli tiukka. Kiva näky kun pullo venytti pillun nätisti. Neito ei tajunnut siinä vaiheessa enää mitään.

      • Anonyymi

        Ja taas tätä samaa paskan jauhantaa...


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe